SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.OP naar de 400!
Maar eerst deze nog even vullen met van alles en nog wat.![]()
Hier verder
Flat Earth natuurlijk. Zoveel informatie, zo fascinerend.quote:Op donderdag 23 januari 2020 22:59 schreef ootjekatootje het volgende:
[..]
Joh, sinds wanneer ben jij van de mainstream?
Wat is het beste BNW topic?
Nee, iets anders ook niet de maan.quote:Op vrijdag 24 januari 2020 02:13 schreef illusions het volgende:
Je hebt het topicnummer weggehaald.
[..]
Flat Earth natuurlijk. Zoveel informatie, zo fascinerend.
Volgens mij heeft @Tjacka dat al gedaan, ik zie dat het al gereekst is.quote:Op vrijdag 24 januari 2020 08:59 schreef ootjekatootje het volgende:
O ja @:superhartje, kun jij hem reeksen? #380.
En duikbril danquote:Op maandag 27 januari 2020 18:58 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Corona gaat ook via je ogen toch?
Wat zijn dat voor smoesjes?quote:Op maandag 27 januari 2020 18:57 schreef SuperHartje het volgende:
[..]
Volgens mij heeft @:Tjacka dat al gedaan, ik zie dat het al gereekst is.
Vandaag werden alle stroomkabels in huis vervangen, dus ik had zowat de hele dag geen stroom.
Oke, misschien de halve dag
Ik zie dat het al gereekst is, heb jij dat getoverd?quote:
Uiteraard maar geen electriciteit is geen goede smoes om niet op het forum te komen. Er zijn mods voor minder ontslagen!quote:Op maandag 27 januari 2020 19:45 schreef SuperHartje het volgende:
[..]
Ik zie dat het al gereekst is, heb jij dat getoverd?
Geen smoesjes hoor
Ik hang toch al aan zijden draadjequote:Op maandag 27 januari 2020 19:58 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Uiteraard maar geen electriciteit is geen goede smoes om niet op het forum te komen. Er zijn mods voor minder ontslagen!
#tingobnwmod2020 #illusionsbnwmod2020quote:Op maandag 27 januari 2020 19:59 schreef SuperHartje het volgende:
[..]
Ik hang toch al aan zijden draadje
Is dat zo @GGMMquote:Op maandag 27 januari 2020 19:59 schreef SuperHartje het volgende:
[..]
Ik hang toch al aan zijden draadje
quote:Op maandag 27 januari 2020 20:00 schreef Tjacka het volgende:
[..]
#tingobnwmod2020 #illusionsbnwmod2020
Ik kan dit bevestigenquote:Op maandag 27 januari 2020 19:58 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Uiteraard maar geen electriciteit is geen goede smoes om niet op het forum te komen. Er zijn mods voor minder ontslagen!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |