SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.OP naar de 400!
Maar eerst deze nog even vullen met van alles en nog wat.![]()
Hier verder
Flat Earth natuurlijk. Zoveel informatie, zo fascinerend.quote:Op donderdag 23 januari 2020 22:59 schreef ootjekatootje het volgende:
[..]
Joh, sinds wanneer ben jij van de mainstream?
Wat is het beste BNW topic?
Nee, iets anders ook niet de maan.quote:Op vrijdag 24 januari 2020 02:13 schreef illusions het volgende:
Je hebt het topicnummer weggehaald.
[..]
Flat Earth natuurlijk. Zoveel informatie, zo fascinerend.
Volgens mij heeft @Tjacka dat al gedaan, ik zie dat het al gereekst is.quote:Op vrijdag 24 januari 2020 08:59 schreef ootjekatootje het volgende:
O ja @:superhartje, kun jij hem reeksen? #380.
En duikbril danquote:Op maandag 27 januari 2020 18:58 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Corona gaat ook via je ogen toch?
Wat zijn dat voor smoesjes?quote:Op maandag 27 januari 2020 18:57 schreef SuperHartje het volgende:
[..]
Volgens mij heeft @:Tjacka dat al gedaan, ik zie dat het al gereekst is.
Vandaag werden alle stroomkabels in huis vervangen, dus ik had zowat de hele dag geen stroom.
Oke, misschien de halve dag
Ik zie dat het al gereekst is, heb jij dat getoverd?quote:
Uiteraard maar geen electriciteit is geen goede smoes om niet op het forum te komen. Er zijn mods voor minder ontslagen!quote:Op maandag 27 januari 2020 19:45 schreef SuperHartje het volgende:
[..]
Ik zie dat het al gereekst is, heb jij dat getoverd?
Geen smoesjes hoor
Ik hang toch al aan zijden draadjequote:Op maandag 27 januari 2020 19:58 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Uiteraard maar geen electriciteit is geen goede smoes om niet op het forum te komen. Er zijn mods voor minder ontslagen!
#tingobnwmod2020 #illusionsbnwmod2020quote:Op maandag 27 januari 2020 19:59 schreef SuperHartje het volgende:
[..]
Ik hang toch al aan zijden draadje
Is dat zo @GGMMquote:Op maandag 27 januari 2020 19:59 schreef SuperHartje het volgende:
[..]
Ik hang toch al aan zijden draadje
quote:Op maandag 27 januari 2020 20:00 schreef Tjacka het volgende:
[..]
#tingobnwmod2020 #illusionsbnwmod2020
Ik kan dit bevestigenquote:Op maandag 27 januari 2020 19:58 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Uiteraard maar geen electriciteit is geen goede smoes om niet op het forum te komen. Er zijn mods voor minder ontslagen!
Nou, leuk man! Twee boeken gelezen over het ronde huis vandaag!quote:Op woensdag 29 januari 2020 18:05 schreef Tjacka het volgende:
Hallo @:ootjekatootje
Plague Inc. is een leuk spel
Niet zo boos doen hoor. Ik ben blij dat je weer terug ben.quote:Op donderdag 30 januari 2020 18:36 schreef ootjekatootje het volgende:
[..]
Nou, leuk man! Twee boeken gelezen over het ronde huis vandaag!
Ja, ik ook.quote:Op donderdag 30 januari 2020 18:38 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Niet zo boos doen hoor. Ik ben blij dat je weer terug ben.
Interessante materie is dat he. Blij dat er weer een topic over loopt.quote:Op donderdag 30 januari 2020 19:29 schreef ootjekatootje het volgende:
[..]
Ik heb me eens verdiept in het ronde huis.
Schattig moppiequote:Op zondag 9 februari 2020 00:49 schreef ootjekatootje het volgende:
[..]
Ja, 45 verhuisdozen ingepakt, nog 100 te gaan...
Wehe ik ben vorig jaar mei verhuisd en het lijkt wel een maand geledenquote:Op zondag 9 februari 2020 00:49 schreef ootjekatootje het volgende:
[..]
Ja, 45 verhuisdozen ingepakt, nog 100 te gaan...
We laten de grote klussen doen gelukkig, dank je 😊quote:Op zondag 9 februari 2020 07:07 schreef SuperHartje het volgende:
[..]
Wehe ik ben vorig jaar mei verhuisd en het lijkt wel een maand geleden![]()
En ik had trouwens ook een keukenblokje van de Ikea, maar niet de hele keuken. Echt een klein blokje voor mijn oven en magnetron. Wel met laden voor potten en pannen. En het ontwerpen van dat alleen was al een hele uitdaging![]()
Ben nog steeds niet helemaal klaar met alles, moet nog wat kleine dingetjes doen![]()
Veel succes met de verhuizing ootje
yess, in Limbolandquote:Op zondag 9 februari 2020 09:41 schreef ootjekatootje het volgende:
Stormt het bij jullie ook al?
Hier al een paar uur flinke wind in Rotterdam
Ik vind het best een flink stormpje in Amsterdamquote:Op zondag 9 februari 2020 09:41 schreef ootjekatootje het volgende:
Stormt het bij jullie ook al?
Hier al een paar uur flinke wind in Rotterdam
Ja heb ik ook laten doen. Ik heb niet eens zelf geschilderd. Maar toch was het veel, het plannen, het uitzoeken en ook de kleine dingen. Juist omdat alles nieuw is, kost het extra tijd en energie. Ik heb wel wat zelf gedaan, zoals de tv meubel en andere kleine dingen. Maar de badkamer en keukenblok heb ik uitbesteed. En nieuwe kledingkast ontworpen bij Ikea en die wel in elkaar laten zetten door hen. Maar dat soort dingen kosten zoveel tijd, het beslissen hoe je het precies wil, het uitwerken/ ontwerpen ervan en het plannen van de uitvoer. Misschien omdat ik het meeste zelf bedacht heb, wat het wel ontzettend leuk maakt om te doen.quote:Op zondag 9 februari 2020 09:40 schreef ootjekatootje het volgende:
[..]
We laten de grote klussen doen gelukkig, dank je 😊
Ja dat is zeker leuk, we gaan zelf de kinderkamers doen en de vlogkamer, de rest beneden, de keuken en de badkamer laten we doen.quote:Op zondag 9 februari 2020 19:27 schreef SuperHartje het volgende:
[..]
Ja heb ik ook laten doen. Ik heb niet eens zelf geschilderd. Maar toch was het veel, het plannen, het uitzoeken en ook de kleine dingen. Juist omdat alles nieuw is, kost het extra tijd en energie. Ik heb wel wat zelf gedaan, zoals de tv meubel en andere kleine dingen. Maar de badkamer en keukenblok heb ik uitbesteed. En nieuwe kledingkast ontworpen bij Ikea en die wel in elkaar laten zetten door hen. Maar dat soort dingen kosten zoveel tijd, het beslissen hoe je het precies wil, het uitwerken/ ontwerpen ervan en het plannen van de uitvoer. Misschien omdat ik het meeste zelf bedacht heb, wat het wel ontzettend leuk maakt om te doen.
Nice! Veel succes ootjequote:Op maandag 10 februari 2020 00:35 schreef ootjekatootje het volgende:
[..]
Ja dat is zeker leuk, we gaan zelf de kinderkamers doen en de vlogkamer, de rest beneden, de keuken en de badkamer laten we doen.
Ah tof! Met luchtkussen en alles?quote:Volgens mij hebben we alles geregeld maar een beetje kamperen in het nieuwe huis mag ook wel. We gaan hier weg uit Rotterdam met een mega kinderfeest met 45 kinderen, en er zijn er nog twee jarig.
Dat zijn heel veel takkenquote:Storm viel hier reuze mee, beetje regen vanavond. De meeste wind om 14:00 gehad maar geen bomen om, we hebben 42 soorten in de tuinen staan hier.
Geen luchtkussen meer een discofeest met fortnite en kinderen voor kinderen.quote:Op maandag 10 februari 2020 07:34 schreef SuperHartje het volgende:
[..]
Nice! Veel succes ootje
[..]
Ah tof! Met luchtkussen en alles?
[..]
Dat zijn heel veel takken
Ik heb altijd medelijden met de vogeltjes
Nog veel beterquote:Op maandag 10 februari 2020 09:25 schreef ootjekatootje het volgende:
[..]
Geen luchtkussen meer een discofeest met fortnite en kinderen voor kinderen.
Ze gaan allemaal zelf optreden en er is een cocktailbar en ijsbar.
En het waait nog wel ff...quote:Ja, die volgens hadden het zwaar, zeker degene met vroege nesten. Hier zitten een paar nijlganzen in de boom. Nest is nog wel heel, hebben ze gejat van een paar eksters.
Zojuist vloog mijn vier jarige door de lucht...quote:Op maandag 10 februari 2020 11:55 schreef SuperHartje het volgende:
[..]
Nog veel beter
[..]
En het waait nog wel ff...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |