Saai, weer alsof het Brussel is, en 1984, dat somt de boel wel op ongeveer.quote:Op vrijdag 27 maart 2020 20:43 schreef ootjekatootje het volgende:
[..]
Zit je nog in Spanje? Hoe is het daar nu?
Weet je dat zeker? Ze zijn hier stonteigenwijs. En dan praat ik ook over mijn eigen familie en schoonfamilie. De pleuris moet hier nog gaan uitbreken.quote:Op vrijdag 27 maart 2020 23:32 schreef illusions het volgende:
[..]
Saai, weer alsof het Brussel is, en 1984, dat somt de boel wel op ongeveer.
Ik hou het hier even 2 maandjes voor gezien denk ik, lekker naar Nederland.
Daar zal ik dan wel bij horen, ik zie het allemaal niet zo "doom & gloom", het is nog niet afgelopen maar de griep heeft alsnog véél meer doden geëist.quote:Op zaterdag 28 maart 2020 00:08 schreef ootjekatootje het volgende:
[..]
Weet je dat zeker? Ze zijn hier stonteigenwijs. En dan praat ik ook over mijn eigen familie en schoonfamilie. De pleuris moet hier nog gaan uitbreken.
ik zelf geloof dat er twee varianten zijn, die extreem gevaarlijke en een milde. Ik wil die linke echt niet hebben. Das geen griepjequote:Op zaterdag 28 maart 2020 00:11 schreef illusions het volgende:
[..]
Daar zal ik dan wel bij horen, ik zie het allemaal niet zo "doom & gloom", het is nog niet afgelopen maar de griep heeft alsnog véél meer doden geëist.
Daar zou je best eens gelijk in kunnen hebben.quote:Op zaterdag 28 maart 2020 00:13 schreef ootjekatootje het volgende:
[..]
ik zelf geloof dat er twee varianten zijn, die extreem gevaarlijke en een milde. Ik wil die linke echt niet hebben. Das geen griepje
ja dat, miste de laatste weken wel veel informatie over bijvoorbeeld Portugal en Griekenland. Maar ja, ik kap de boel af en blijf op mijn kavel.quote:Op zaterdag 28 maart 2020 00:15 schreef illusions het volgende:
[..]
Daar zou je best eens gelijk in kunnen hebben.
Het hoeft trouwens ook geen griepje te zijn, het kan best ernstige verschijnselen hebben maar als het sterftecijfer lager is dan die van de griep ben ik het ermee eens dat Nederlad in "lockdown light" zit. De hele Spaanse economie is aan het afsterven, mijns inziens nodeloos.
Heyy Ootje. Wat klinkt dat mooiquote:Op vrijdag 27 maart 2020 00:43 schreef ootjekatootje het volgende:
Hallo hallo hallo, hoe is het hier?
Wij in ons nieuwe huis helemaal aan het genieten! 15 vierkante meter stoeptegels uit de tuin gepleurt en dus een enorme zandbak voor de kids.
Vandaag de palmbomen en tenten voor de corona vakantie in de achtertuin besteld.
Bijna de helft van de kamers af dus nog zeven te gaan en het huis wordt prachtig.
Mijn werkkamer is ondertussen schoollokaal en de thuiswerk plek van mijn man zit nu boven het aangrenzende vakantiehuis, want die staat pas volgend jaar op de planning.
De kids skypen veel met hun vrienden in Rotterdam, want die zitten opgesloten in appartementen en dat is heel heftig en benauwd.
Vandaag hebben ze de keuken gezet, en Oot gaat zoals verwacht tegen alle regels in maar zoals ik al dacht is die geweldig.
Ik pas me aan aan mijn omgeving, niemand kijkt hier tv dus wij ook niet. Wat een depressieve en achterhaalde bende. Ik geniet van mijn stok die langzaam veranderd in een vijgenboom.
Hoe is het met jullie en overleven jullie deze zeer vreemde situatie?
Lockdown Light klinkt wel tofquote:Op zaterdag 28 maart 2020 00:15 schreef illusions het volgende:
[..]
Het hoeft trouwens ook geen griepje te zijn, het kan best ernstige verschijnselen hebben maar als het sterftecijfer lager is dan die van de griep ben ik het ermee eens dat Nederlad in "lockdown light" zit. De hele Spaanse economie is aan het afsterven, mijns inziens nodeloos.
Zolang het kan zeker doen. Zou er snel werk van maken danquote:Op vrijdag 27 maart 2020 23:32 schreef illusions het volgende:
[..]
Saai, weer alsof het Brussel is, en 1984, dat somt de boel wel op ongeveer.
Ik hou het hier even 2 maandjes voor gezien denk ik, lekker naar Nederland.
Je bent echt een debiel als je denkt dat dit een griepje is sorry. Xquote:Op zaterdag 28 maart 2020 00:15 schreef illusions het volgende:
[..]
Prima idee!quote:Op zaterdag 28 maart 2020 16:52 schreef SuperHartje het volgende:
[..]
Heyy Ootje. Wat klinkt dat mooi![]()
Dus in de zomer een BNW meet bij jou in de tuin
Kan je ook lezen?quote:Op zaterdag 28 maart 2020 19:19 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Je bent echt een debiel als je denkt dat dit een griepje is sorry. X
Wat voor bedrijfje dan?quote:Op zondag 29 maart 2020 01:07 schreef Tjacka het volgende:
Wel echt jammer dat door corinacrisis mijn bedrijfje niet van de grond komt. Ik zat voor drie weken vol.
Idd rot ja. Gaat het verder wel ok?quote:Op zondag 29 maart 2020 01:07 schreef Tjacka het volgende:
Wel echt jammer dat door corinacrisis mijn bedrijfje niet van de grond komt. Ik zat voor drie weken vol.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |