Doe nie zo slow jaquote:Op vrijdag 24 januari 2020 22:38 schreef Jimbo het volgende:
[..]
Als ik corona virus hoor dan denk ik toch aan andere dingen, dan zie ik een virus waarvan je heel veel coronás gaat drinken enzo, dik feestje erbij
En je moet toch van hout zijnquote:Op vrijdag 24 januari 2020 22:44 schreef KennyPowers het volgende:
[..]
Doe nie zo slow ja
Ik neem Corona
Brainpowerquote:Op vrijdag 24 januari 2020 22:46 schreef Jimbo het volgende:
[..]
En je moet toch van hout zijn
Voordat je weer stopt
Want ik blijft langer hangen dan de wallen van Wim Kok
@Limoentjuhquote:
Bro, dat is toch met alle SoulBornEkiro games?quote:Op vrijdag 24 januari 2020 21:00 schreef Jimbo het volgende:
Het ligt vast aan mij maar wat is DS2 een onoverzichtelijk spel zeg, echt geen clue waar ik heen moet de hele tijd
Mijn penis in haar knuist.quote:Op vrijdag 24 januari 2020 21:27 schreef DKUp het volgende:
[..]
Oktober of november 2020
[ afbeelding ]
Extinceeesowwwwquote:Op vrijdag 24 januari 2020 22:46 schreef Jimbo het volgende:
[..]
En je moet toch van hout zijn
Voordat je weer stopt
Want ik blijft langer hangen dan de wallen van Wim Kok
Wel sick dat sommige nietszeggende Chinese steden meer inwoners heeft dan Nederland.quote:Op vrijdag 24 januari 2020 22:27 schreef KennyPowers het volgende:
[..]
TLOU begint nu irl
https://nos.nl/artikel/23(...)t-hoe-werkt-dat.html
Sick is idd de juiste woordkeuze in dit gevalquote:Op zaterdag 25 januari 2020 09:29 schreef Drankster het volgende:
[..]
Wel sick dat sommige nietszeggende Chinese steden meer inwoners heeft dan Nederland.
quote:Op zaterdag 25 januari 2020 09:33 schreef StateOfMind het volgende:
[..]
Sick is idd de juiste woordkeuze in dit geval
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 59% gewijzigd door KennyPowers op 25-01-2020 14:14:40 ]You're Fucking Out, I'm Fucking In
Die was pittig hequote:Op zaterdag 25 januari 2020 13:59 schreef KennyPowers het volgende:
Artorias verslagen
Beste bossfight soberso
quote:Op zaterdag 25 januari 2020 14:08 schreef KennyPowers het volgende:
Moet ik zijn ziel aan die chick geven?Heb ik wel gedaan, krijg je leuke wapens voor in de plaats.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Na verslaan van Artorias kun je trouwens bij die merchant in de Depths het Artorias armour kopen, voor 80.000 souls.Perhaps you've seen it, maybe in a dream.
A murky, forgotten land.
Ja, maar geen bullshit. Mano a mano.quote:Op zaterdag 25 januari 2020 14:24 schreef StateOfMind het volgende:
[..]
Die was pittig he![]()
Maar een eitje in vergelijking met Manus.
En Kalameet the Dragon is ook geen walk in the park overigens.
Mja maar deze is wel extreemquote:Op zaterdag 25 januari 2020 09:25 schreef Drankster het volgende:
[..]
Bro, dat is toch met alle SoulBornEkiro games?
Deel 2 vind ik wel de minst toffe van de 2 Dark Souls games.quote:
Kom niet eens bij die hoerendraak in de buurtquote:Op zaterdag 25 januari 2020 14:24 schreef StateOfMind het volgende:
[..]
Die was pittig he![]()
Maar een eitje in vergelijking met Manus.
En Kalameet the Dragon is ook geen walk in the park overigens.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |