quote:Op donderdag 23 januari 2020 15:53 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Vrouwen waar ik mee date hebben in de regel wel altijd plaatjes op de een of andere manier.
Tel ik ook goed!quote:Op donderdag 23 januari 2020 15:55 schreef Samzz het volgende:
Ik heb geen tattoo's!
Wel een panterprint rok.
Ik ben echt geen tokkiequote:
Je bent sowieso tokkie want tattoos.quote:Op donderdag 23 januari 2020 15:57 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Ik heb tokkie ouders. For real.
Oh, dat vind ik nu niet meteen de definitie van een tokkie. Tenzij je nu a la Onslow op de bank hangt in je tanktop.quote:
Yup.quote:Op donderdag 23 januari 2020 16:01 schreef gcjoel het volgende:
[..]
Je bent sowieso tokkie want tattoos.
Simpel.
Laat je wenkbrauwen nog even slecht tatoeëren in een te donkere kleur. Dan krijgt je moeder vast een hartaanval.quote:
Ik heb echt tokkie oudersquote:Op donderdag 23 januari 2020 16:04 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Laat je wenkbrauwen nog even slecht tatoeëren in een te donkere kleur. Dan krijgt je moeder vast een hartaanval.
Ik schrok toen mijn moeder ineens van die heel boze wenkbrauwen had.quote:
Nee ik zit wel rechtop.quote:Op donderdag 23 januari 2020 16:03 schreef Samzz het volgende:
[..]
Oh, dat vind ik nu niet meteen de definitie van een tokkie. Tenzij je nu a la Onslow op de bank hangt in je tanktop.
Mijn moeder wilde het ook laten doen! NEEEEEEEquote:Op donderdag 23 januari 2020 16:08 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Ik schrok toen mijn moeder ineens van die heel boze wenkbrauwen had.
Ow, ze heeft daadwerkelijk getatoeëerde wenkbrauwenquote:Op donderdag 23 januari 2020 16:08 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Ik schrok toen mijn moeder ineens van die heel boze wenkbrauwen had.
wel met een wifebeater aan?quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |