quote:Op woensdag 29 januari 2020 22:50 schreef drakin het volgende:
[..]
@:allemaal Zullen we even dmen hoe we dees gaan ontvoeren?
Volgende meet maar op 1 maart plannen dan, kan ik wel pas na 20.30 voor ik klaar ben met werkenquote:Op woensdag 29 januari 2020 22:51 schreef tonja het volgende:
[..]![]()
Ik vind het echt jammer, maar ja. Dit gaat vast niet de laatste meet zijn..
quote:Op woensdag 29 januari 2020 22:53 schreef drakin het volgende:
[..]
Volgende meet maar op 1 maart plannen dan, kan ik wel pas na 20.30 voor ik klaar ben met werken
Ik ga toch niks drinken, moet 3 lange dagen werken dus kan helaas niet doorzakken.quote:Op woensdag 29 januari 2020 22:53 schreef tonja het volgende:
[..]Twee avonden achter elkaar in een kroeg... Neh dat gaat 'm niet worden
Ik verwijs u even naar post #166 van dit topicquote:Op woensdag 29 januari 2020 22:55 schreef drakin het volgende:
[..]
Ik ga toch niks drinken, moet 3 lange dagen werken dus kan helaas niet doorzakken.
En ja, moet dan ook weer naar het verre Friesland terug, dus idd meteen de avond erna is niet zo handig.
Durf ik nietquote:Op woensdag 29 januari 2020 22:57 schreef tonja het volgende:
[..]
Ik verwijs u even naar post #166 van dit topic
Just kidding. Ik wil ook niet dat je je te pletter rijdtquote:Op woensdag 29 januari 2020 23:09 schreef drakin het volgende:
Ben met de auto he? dus mooi niet dat ik met 1 begin
Ik ben die avond al bekaf van 2 lange dagen werk, dat doet wel genoeg.quote:Op woensdag 29 januari 2020 23:12 schreef tonja het volgende:
[..]
Just kidding. Ik wil ook niet dat je je te pletter rijdt
Ahhh, dat is spijtig...Ik weet eventueel nog een leuke kroeg voor een feestjequote:Op woensdag 29 januari 2020 21:55 schreef Deisyy het volgende:
ik krijg net een appje van mijn nichtje dat ze op 29 februari een feestje geeft omdat ze 30 jaar wordt en daar kan ik echt niet aan voorbij gaan, dus ik moet helaas afzeggen
quote:Op woensdag 29 januari 2020 23:30 schreef oma-Nijn het volgende:
[..]
Ahhh, dat is spijtig...Ik weet eventueel nog een leuke kroeg voor een feestje
Als je hem wint moet je een rondje geven.quote:
quote:Op woensdag 29 januari 2020 23:30 schreef oma-Nijn het volgende:
[..]
Jullie kunnen natuurlijk ook allemaal naar het feestje van mijn nichtje komenquote:Op woensdag 29 januari 2020 23:30 schreef oma-Nijn het volgende:
[..]
We kunnen ook met de 40+ knokploeg je nichtje omleggen.quote:Op vrijdag 31 januari 2020 19:27 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Jullie kunnen natuurlijk ook allemaal naar het feestje van mijn nichtje komen
Dan is ze nog lang niet jarigquote:Op vrijdag 31 januari 2020 19:38 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
We kunnen ook met de 40+ knokploeg je nichtje omleggen.![]()
We hebben net allemaal hotels geboekt.quote:Op vrijdag 31 januari 2020 19:27 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Jullie kunnen natuurlijk ook allemaal naar het feestje van mijn nichtje komen
Dees dus niet ...quote:Op vrijdag 31 januari 2020 21:38 schreef drakin het volgende:
[..]
We hebben net allemaal hotels geboekt.
Geen mogelijkheid om te annuleren zeker?quote:Op vrijdag 31 januari 2020 21:38 schreef drakin het volgende:
[..]
We hebben net allemaal hotels geboekt.
Nee, je nichtje moet dus haar verjaardag wel in de buurt vieren.quote:Op vrijdag 31 januari 2020 21:48 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Geen mogelijkheid om te annuleren zeker?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |