Lik me klitquote:Op woensdag 29 januari 2020 12:09 schreef oma-Nijn het volgende:
[..]
Zeker weten. Als het goed is, staat hij er nog wel op. Ga het van het weekend meteen controleren.![]()
Deze ook![]()
quote:Op woensdag 29 januari 2020 12:09 schreef D. het volgende:
[..]
Komt er ook iets met lasso’s en indianen?
als jij dat graag wiltquote:Op woensdag 29 januari 2020 12:09 schreef D. het volgende:
[..]
Komt er ook iets met lasso’s en indianen?
Komt allemaal goedquote:Op woensdag 29 januari 2020 12:15 schreef D. het volgende:
[..]
Niet per se, maar dan weet ik wat ik moet verwachten
quote:
Hmmmm.. cowboyhoed..check! Lasso...check! (is wel makkelijker dan rieten rokjes en cocosnootbh'squote:
Hmmm, blijkbaar is er toch een foto naar buiten gekomen van de vorige keerquote:
quote:
Dat belooft dan nog wat.quote:Op woensdag 29 januari 2020 13:42 schreef oma-Nijn het volgende:
[..]
Hmmm, blijkbaar is er toch een foto naar buiten gekomen van de vorige keer![]()
En als we haar nou laten verdwijnen?quote:Op woensdag 29 januari 2020 21:55 schreef Deisyy het volgende:
ik krijg net een appje van mijn nichtje dat ze op 29 februari een feestje geeft omdat ze 30 jaar wordt en daar kan ik echt niet aan voorbij gaan, dus ik moet helaas afzeggen
quote:Op woensdag 29 januari 2020 21:55 schreef Deisyy het volgende:
ik krijg net een appje van mijn nichtje dat ze op 29 februari een feestje geeft omdat ze 30 jaar wordt en daar kan ik echt niet aan voorbij gaan, dus ik moet helaas afzeggen
@allemaal Zullen we even dmen hoe we dees gaan ontvoeren?quote:Op woensdag 29 januari 2020 21:55 schreef Deisyy het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |