Jij al wel Sjoef?quote:
Ik zal het tegen haar zeggen.quote:Op vrijdag 31 januari 2020 21:58 schreef drakin het volgende:
[..]
Nee, je nichtje moet dus haar verjaardag wel in de buurt vieren.
Mijn hotel was echt goedkoop, 34 euro maar, bij annuleren krijg ik 0 terug.
Nee, sorry...ik krijg visite van buiten de stadquote:Op vrijdag 31 januari 2020 19:27 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Jullie kunnen natuurlijk ook allemaal naar het feestje van mijn nichtje komen
Volgende keer nieuwe ronde, nieuwe kansen.quote:Op vrijdag 31 januari 2020 22:39 schreef oma-Nijn het volgende:
[..]
Nee, sorry...ik krijg visite van buiten de stad
Als het net zo leuk is als de vorige keer, zeker wetenquote:Op vrijdag 31 januari 2020 22:40 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Volgende keer nieuwe ronde, nieuwe kansen.
Leuk, leuker, leukstquote:Op vrijdag 31 januari 2020 22:46 schreef oma-Nijn het volgende:
[..]
Als het net zo leuk is als de vorige keer, zeker weten
Wat is dit nu.quote:Op woensdag 5 februari 2020 20:23 schreef ieniminimuis het volgende:
Ja ik kom toch niet![]()
Ik kom die avond niet thuis en geen geld of zin in een hotel of een ander bed.
Dus mss een volgende keer.
Krijg je als je in een gat gaat wonen. Dan kun je niet meer overal laat vandaan komen.quote:
Valt mee toch? Of ben je verhuisdquote:Op woensdag 5 februari 2020 22:07 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Krijg je als je in een gat gaat wonen. Dan kun je niet meer overal laat vandaan komen.
Oké. Misschien een andere keer.quote:Op woensdag 5 februari 2020 20:23 schreef ieniminimuis het volgende:
Ja ik kom toch niet![]()
Ik kom die avond niet thuis en geen geld of zin in een hotel of een ander bed.
Dus mss een volgende keer.
Het is niet anders. Volgende keer misschien.quote:Op donderdag 6 februari 2020 06:38 schreef Nadinarama het volgende:
Sorry, ik ga er niet bij kunnen gaan zijn.Ik keek er naar uit jullie te ontmoeten...maar zit in Stratford, dus dat gaat hem niet worden.
Ik ben verhuisd naar een nog kleiner gatquote:Op woensdag 5 februari 2020 22:17 schreef Tailless het volgende:
[..]
Valt mee toch? Of ben je verhuisd
Jaaaaaaaaa, je moet, ik kom ook.quote:Op vrijdag 7 februari 2020 18:25 schreef Soury het volgende:
Ik denk er even over. Lijkt me wel leuk.
quote:Op vrijdag 7 februari 2020 18:25 schreef Soury het volgende:
quote:
Dat lijkt mij nou ook geweldig. Ik maak extra voer....voordat je moordneigingen krijgtquote:Op vrijdag 7 februari 2020 18:25 schreef Soury het volgende:
Doe wat gerookt vlees ...quote:Op vrijdag 7 februari 2020 21:10 schreef oma-Nijn het volgende:
[..]
Dat lijkt mij nou ook geweldig. Ik maak extra voer....voordat je moordneigingen krijgt
quote:Op vrijdag 7 februari 2020 21:10 schreef oma-Nijn het volgende:
[..]
Dat lijkt mij nou ook geweldig. Ik maak extra voer....voordat je moordneigingen krijgt
Helemaal gaaf. Moet ik voor jou de soep pureren? 🙄🤣quote:
Dat heb ik al gedaanquote:Op vrijdag 7 februari 2020 21:12 schreef oma-Nijn het volgende:
[..]
Helemaal gaaf. Moet ik voor jou de soep pureren? 🙄🤣
Ik ga Deisyy lastigvallen. Ik kan niet de op wijzigen.
quote:Op vrijdag 7 februari 2020 21:12 schreef oma-Nijn het volgende:
[..]
Helemaal gaaf. Moet ik voor jou de soep pureren? 🙄🤣
Ik ga Deisyy lastigvallen. Ik kan niet de op wijzigen.
Oh fuck...ik zat de beklimming van Prisha nog te vierenquote:
Je kent hem dus wel.quote:Op vrijdag 7 februari 2020 22:39 schreef PP_Sound het volgende:
[..]
Die van nichtjes en verjaardagen?
Dat snap ik wel hoor. Leek me gewoon leuk als piet ook zou komen. Ik ben wat enthousiast.quote:Op vrijdag 7 februari 2020 22:46 schreef oma-Nijn het volgende:
Euhh..niemand is verplicht om te komen...tof als je komt en zo niet, even goede vrienden.
quote:Op vrijdag 7 februari 2020 22:46 schreef oma-Nijn het volgende:
Euhh..niemand is verplicht om te komen...tof als je komt en zo niet, even goede vrienden.
Ik ook!quote:Op vrijdag 7 februari 2020 22:48 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Dat snap ik wel hoor. Leek me gewoon leuk als piet ook zou komen. Ik ben wat enthousiast.
Ik snap, wel jammer. Had je graag ontmoet.quote:Op vrijdag 7 februari 2020 22:49 schreef PP_Sound het volgende:
[..]
Ga alleen naar de randstad wanneer het echt nodig is.
Daar heb ik minder last van omdat ik een aantal al ken, maar ik ben wel heel heel heel erg benieuwd naar de nieuwe gezichten, in die zin vind ik het ook spannendquote:
Dat is wel een voordeeltje voor jou, ik kom dadelijk die kroeg binnen en dan.... tja weet ik eigenlijk niet.quote:Op vrijdag 7 februari 2020 22:50 schreef tonja het volgende:
[..]
Daar heb ik minder last van omdat ik een aantal al ken, maar ik ben wel heel heel heel erg benieuwd naar de nieuwe gezichten, in die zin vind ik het ook spannend
Gewoon met een reep chocola uit je bakkes hangend naar binnen wandelen, dan zijn woorden niet meer nodigquote:Op vrijdag 7 februari 2020 22:52 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Dat is wel een voordeeltje voor jou, ik kom dadelijk die kroeg binnen en dan.... tja weet ik eigenlijk niet.Ik zal wel iets doms roepen om aan te geven dat choco er is.
![]()
Ik weet eigenlijk alleen hoe chuf eruit ziet. Dus die moet er dan eigenlijk eerder zijn zodat ik niets doms hoef te zeggen.
Ook nog een optie. Shit, ik had die doos van de toblerone moeten bewaren.quote:Op vrijdag 7 februari 2020 22:54 schreef tonja het volgende:
[..]
Gewoon met een reep chocola uit je bakkes hangend naar binnen wandelen, dan zijn woorden niet meer nodig
quote:Op vrijdag 7 februari 2020 22:54 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Ook nog een optie. Shit, ik had die doos van de toblerone moeten bewaren.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |