quote:
True ik denk dat weinig mensen met zo'n inkomen zo'n auto rijden. Eerst had ik een tweede hands auto overgenomen en daar reed hij in, maar omdat hij wel zo'n 30.000 km per jaar maakt was een elektrische auto gewoon even duur als dat wrak. Doordat ik alles ook mooi zakelijk kan boeken en hij maar 4% bijtelling betaalt is het een koopje en heb je een nette auto. Uiteraard heb ik dat in overleg gedaan. Als het leasecontract afloopt vind ik het prima als hij zegt geef me maar meer salaris en dan ga ik met de trein. Maar dat doet hij nietquote:Op dinsdag 28 januari 2020 06:05 schreef Sport_Life het volgende:
Eerlijk gezegd zou ik als werknemer (bij een multinational) de uren op een drukker tijdstip inhalen. Met de meeste managers werkt het op deze manier prima, soms eerder weg als de kids ziek zijn oid , daar tegenover in de avond dingen inhalen als het druk is.
Het valt me wel op dat TS nogal slecht tegen kritiek lijkt te kunnen, reacties die niet in zijn straatje passen worden met gestrekt been neergehaald.
Ik hoop dat TS irl meer open staat voor andere meningen.
Verder begrijp ik niet zo goed wat een werknemer die iets boven minimum loon verdient met een auto van 36k moet. Of was deze auto toevallig over?.
Ik denk dat je hem veel meer plezier doet met een wagen van 26k en 2k bonus per jaar.
Het was wel netjes van je werknemer geweest als hij getracht had een beetje tijd in te halen als dat mogelijk was.quote:Op dinsdag 28 januari 2020 08:57 schreef YoshiBignose het volgende:
[..]sommige mensen hier zullen m'n werknemer maar zijn.
Dat is ook niet eens toegestaan, loon inhouden mag alleen als de werknemer aantoonbaar grof nalatig is geweest (bewust verzuimen van werk bv.)quote:Op dinsdag 28 januari 2020 11:53 schreef KapiteinIglo het volgende:
[..]
Maar loon inhouden zou ik wel een stapje te ver vinden gaan, al las ik dat je dat dus ook niet gedaan hebt.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |