abonnement Unibet Coolblue
  Eindredactie Sport / Forummod donderdag 13 februari 2020 @ 17:53:36 #51
284411 crew  heywoodu
Van bijna dood tot olympiėr:
pi_191490791
quote:
0s.gif Op donderdag 13 februari 2020 16:56 schreef Roberto_BOZ het volgende:

[..]

Is het al, via Movies en Series bij Ziggo.
[..]

En hoe bevalt het met de kennis van het einde? 'Klopt' het?
Ik kan wel zeggen dat ik het vind 'kloppen', niks vreemds ofzo, maar daar gaan anderen het toch mee oneens zijn :+

Ik vermaak me er prima mee.
Van bijna dood op weg naar de Olympische Spelen, tot olympiėr in 2026? Elk beetje hulp wordt bijzonder gewaardeerd!
https://www.gofundme.com/(...)he-spelen-na-ongeval
  Eindredactie Sport / Forummod donderdag 13 februari 2020 @ 17:55:01 #52
284411 crew  heywoodu
Van bijna dood tot olympiėr:
pi_191490810
quote:
0s.gif Op donderdag 13 februari 2020 17:32 schreef Declan-Harp het volgende:
Is hier al besproken wat we van The Witcher vonden trouwens?
Ik zou niet weten waarom :P
Van bijna dood op weg naar de Olympische Spelen, tot olympiėr in 2026? Elk beetje hulp wordt bijzonder gewaardeerd!
https://www.gofundme.com/(...)he-spelen-na-ongeval
pi_191490890
quote:
1s.gif Op donderdag 13 februari 2020 17:55 schreef heywoodu het volgende:

[..]

Ik zou niet weten waarom :P
Nieuwe fantasy-boekenreeks-gone-show om over te janken O+
This doctor said to me; ''Mental illness is not an airborne virus.''
And this guy would say ''I don't really even want you to say mental illness.
I want you to say mental injury. You are not this way by accident.''
Cracked up; the Daryll Hammond Story
  Moderator donderdag 13 februari 2020 @ 18:09:45 #54
1212 crew  Mike
Excellent!
pi_191490985
quote:
0s.gif Op donderdag 13 februari 2020 18:01 schreef Declan-Harp het volgende:

[..]

Nieuwe fantasy-boekenreeks-gone-show om over te janken O+
Daar is dit topic dan ook voor: F&S / [The Witcher #2] - Toss a coin to your Witcher
In some matters there's no reality, only perception. Truth exists, but people have a vested interest in not knowing it.
pi_191491022
quote:
0s.gif Op donderdag 13 februari 2020 17:32 schreef Declan-Harp het volgende:
Is hier al besproken wat we van The Witcher vonden trouwens?
Mooie veelbelovende inleiding :Y
Ik heb Hem niet uit vrees voor de hel noch uit liefde voor het paradijs gediend, want dan zou ik als de slechte huurling zijn geweest; ik heb hem veeleer gediend in liefde tot Hem en in verlangen naar Hem.
-Rabia Al-Basri
pi_191491643
quote:
0s.gif Op donderdag 13 februari 2020 16:47 schreef Roberto_BOZ het volgende:
Is iemand aan een rewatch begonnen na het eind van de serie gezien te hebben?

Ik had jaren een rewatch gepland om lekker te beginnen in de kerstvakantie na het laatste seizoen, maar na seizoen 8 heb ik dat maar niet meer gestart. Ben benieuwd.
Nee ik heb alle afleveringen van mijn computer gegooid.

Rewatchen heeft geen zin meer, elke verhaallijn weet je toch dat het nergens meer naartoe gaat.
Oh.
pi_191491666
quote:
0s.gif Op donderdag 13 februari 2020 17:06 schreef Sorella het volgende:
Misschien vragen ze Brandon Sanderson wel om het af te maken als George het loodje legt.
Die heeft de serie van Robert Jordan (het rad des tijds) ook zeker recht gedaan door die af te maken na de dood van Robert.
De Nederlandse naam gebruiken :')

Wheel of Time de serie komt binnenkort wel op Amazon trouwens (kan ook pas 2021 zijn).
Oh.
pi_191491931
quote:
0s.gif Op donderdag 13 februari 2020 18:58 schreef JR-Style-93 het volgende:

[..]

Nee ik heb alle afleveringen van mijn computer gegooid.

Rewatchen heeft geen zin meer, elke verhaallijn weet je toch dat het nergens meer naartoe gaat.
Ik ga nog wel seizoen 1 t/m 4 re-watchen. En dan maar mooi de boel afsluiten hoe the Mountain prezombie fase the viper verslaat. Bruut einde en ik vind het wel prima. Juist omdat alle verhaallijnen toch in the end weinig verschillen tov seizoen 1.
mag het weten
pi_191491953
quote:
1s.gif Op donderdag 13 februari 2020 17:53 schreef heywoodu het volgende:

[..]

Ik kan wel zeggen dat ik het vind 'kloppen', niks vreemds ofzo, maar daar gaan anderen het toch mee oneens zijn :+

Ik vermaak me er prima mee.
En vanmorgen was het nog het ergste op tv ooit.
pi_191491967
quote:
1s.gif Op donderdag 13 februari 2020 19:13 schreef Joosie200 het volgende:

[..]

Ik ga nog wel seizoen 1 t/m 4 re-watchen. En dan maar mooi de boel afsluiten hoe the Mountain prezombie fase the viper verslaat. Bruut einde en ik vind het wel prima. Juist omdat alle verhaallijnen toch in the end weinig verschillen tov seizoen 1.
Ja maar bij de beginscčne met de White Walkers krijg ik al een bittere smaak in mijn mond _O-

Of de hele opbouw van Bran die zogenaamd belangrijk zou zijn terwijl hij geen ene reet deed in de endgame.
Oh.
  Eindredactie Sport / Forummod donderdag 13 februari 2020 @ 19:15:45 #61
284411 crew  heywoodu
Van bijna dood tot olympiėr:
pi_191491971
quote:
0s.gif Op donderdag 13 februari 2020 19:14 schreef SarCastro het volgende:

[..]

En vanmorgen was het nog het ergste op tv ooit.
Ik denk dat je sarcasmemeter een beetje kapot is :P

Hier (en op Reddit nog erger) wordt constant geroepen hoe kut het is en als iemand het prima vond wordt dat raar gevonden. Ik vond het prima, voor de duidelijkheid.
Van bijna dood op weg naar de Olympische Spelen, tot olympiėr in 2026? Elk beetje hulp wordt bijzonder gewaardeerd!
https://www.gofundme.com/(...)he-spelen-na-ongeval
  Eindredactie Sport / Forummod donderdag 13 februari 2020 @ 19:16:59 #62
284411 crew  heywoodu
Van bijna dood tot olympiėr:
pi_191491992
Wat ik vooral jammer vind aan de White Walkers is dat ze veranderd zijn van die mysterieuze, 'wilde' figuren in het bos naar eigenlijk gewoon normale - maar dan wat ijzige en stille - mensen :+
Van bijna dood op weg naar de Olympische Spelen, tot olympiėr in 2026? Elk beetje hulp wordt bijzonder gewaardeerd!
https://www.gofundme.com/(...)he-spelen-na-ongeval
pi_191492009
quote:
0s.gif Op donderdag 13 februari 2020 19:15 schreef heywoodu het volgende:

[..]

Ik denk dat je sarcasmemeter een beetje kapot is :P

Hier (en op Reddit nog erger) wordt constant geroepen hoe kut het is en als iemand het prima vond wordt dat raar gevonden. Ik vond het prima, voor de duidelijkheid.
Prima als je je ermee vermaakt hebt hoor, dat is een kwestie van smaak. Maar dat zegt toch niet dat mensen niet kritisch mogen zijn over objectief slecht schrijfwerk (als in de regels van de wereld verschillen per aflevering, matige dialogen, personages die niet in-character zijn)
Oh.
pi_191492020
quote:
0s.gif Op donderdag 13 februari 2020 19:15 schreef JR-Style-93 het volgende:

[..]

Ja maar bij de beginscčne met de White Walkers krijg ik al een bittere smaak in mijn mond _O-

Of de hele opbouw van Bran die zogenaamd belangrijk zou zijn terwijl hij geen ene reet deed in de endgame.
Mja, toen ik voor het eerst die aflevering keek (/u know nothing John Sneu is nu wel heel toepasselijk) vond ik het wel gaaf en mysterieus. Maar met de kennis van nu..

Leuke aan seizoen 1 t/m 4 blijf ik toch het politieke Risk spelletje vinden. De dialogen tussen personages, de haat en nijd tussen families.
mag het weten
pi_191492036
quote:
0s.gif Op donderdag 13 februari 2020 19:16 schreef heywoodu het volgende:
Wat ik vooral jammer vind aan de White Walkers is dat ze veranderd zijn van die mysterieuze, 'wilde' figuren in het bos naar eigenlijk gewoon normale - maar dan wat ijzige en stille - mensen :+
Ze hebben geen goede ontwikkeling gehad nee.

In de boeken hebben ze ook een cultuur (communiceren met elkaar) en zijn ook meer ijselven dan ijszombies zoals ze vaak werden genoemd. Maar de schrijvers hebben ze geen motivatie gegeven behalve standaard "wil iedereen doodmaken als een machine" en dat is het meest saaie ooit. Zegt niet dat je blij moet zijn dat ze snel opgeruimd zijn in een anticlimax.
Oh.
pi_191492103
quote:
1s.gif Op donderdag 13 februari 2020 19:18 schreef Joosie200 het volgende:

[..]

Mja, toen ik voor het eerst die aflevering keek (/u know nothing John Sneu is nu wel heel toepasselijk) vond ik het wel gaaf en mysterieus. Maar met de kennis van nu..

Leuke aan seizoen 1 t/m 4 blijf ik toch het politieke Risk spelletje vinden. De dialogen tussen personages, de haat en nijd tussen families.
Het was nog niet eens zo zeer het politieke spel maar meer veel verschillende kampen met allemaal personages waarvan je de motivatie begreep en waarmee je je kon identificeren. Daardoor was het ook niet voorspelbaar omdat het niet per se goed tegen kwaad is maar gewoon allemaal mensen tegen elkaar.

Maar het werkte ook juist door het naderende onheil van de White Walkers op de achtergrond, dat je wist dat het daar uiteindelijk om zou draaien.
Oh.
  Eindredactie Sport / Forummod donderdag 13 februari 2020 @ 19:24:05 #67
284411 crew  heywoodu
Van bijna dood tot olympiėr:
pi_191492111
quote:
10s.gif Op donderdag 13 februari 2020 19:19 schreef JR-Style-93 het volgende:

[..]

Ze hebben geen goede ontwikkeling gehad nee.

In de boeken hebben ze ook een cultuur (communiceren met elkaar) en zijn ook meer ijselven dan ijszombies zoals ze vaak werden genoemd. Maar de schrijvers hebben ze geen motivatie gegeven behalve standaard "wil iedereen doodmaken als een machine" en dat is het meest saaie ooit. Zegt niet dat je blij moet zijn dat ze snel opgeruimd zijn in een anticlimax.
Een gebrek aan voor ons zichtbare/hoorbare communicatie vind ik dan weer wel prima, dat houdt toch nog een beetje van het mysterieuze in stand.
Van bijna dood op weg naar de Olympische Spelen, tot olympiėr in 2026? Elk beetje hulp wordt bijzonder gewaardeerd!
https://www.gofundme.com/(...)he-spelen-na-ongeval
pi_191492114
quote:
0s.gif Op donderdag 13 februari 2020 19:15 schreef heywoodu het volgende:

[..]

Ik denk dat je sarcasmemeter een beetje kapot is :P


Hier (en op Reddit nog erger) wordt constant geroepen hoe kut het is en als iemand het prima vond wordt dat raar gevonden. Ik vond het prima, voor de duidelijkheid.
Ik begreep het eigenlijk wel dat ze doordraaide.
En voor de rest vond ik het wel een bevredigend einde.
pi_191492141
quote:
0s.gif Op donderdag 13 februari 2020 19:24 schreef heywoodu het volgende:

[..]

Een gebrek aan voor ons zichtbare/hoorbare communicatie vind ik dan weer wel prima, dat houdt toch nog een beetje van het mysterieuze in stand.
Ze praten alsof je op ijs loopt, dat is nog steeds mysterieus genoeg. En dat geeft wel beter aan dat ze intelligent zijn want nu waren er zelfs nog veel mensen die dachten dat de WW's gewoon ook zombies waren net als de wights.
Oh.
pi_191541997
quote:
0s.gif Op donderdag 13 februari 2020 17:06 schreef Sorella het volgende:
Misschien vragen ze Brandon Sanderson wel om het af te maken als George het loodje legt.
Die heeft de serie van Robert Jordan (het rad des tijds) ook zeker recht gedaan door die af te maken na de dood van Robert.
Maar dat wilde Jordan ook. Die dikke lapzwans van een Martin wil niet dat iemand zijn verhaal afmaakt.
pi_191555854
quote:
6s.gif Op dinsdag 21 januari 2020 21:51 schreef EP3 het volgende:
Wat vonden jullie eigenlijk van seizoen 8?
best season ever
lekker faxen heel de dag echt genot
pi_191555908
wanneer komp de spin of?
lekker faxen heel de dag echt genot
pi_191555914
quote:
6s.gif Op dinsdag 21 januari 2020 21:51 schreef EP3 het volgende:
Wat vonden jullie eigenlijk van seizoen 8?
Prima einde.
What is my problem with man, you ask? No. I ask you, what was man's problem with me?
  maandag 17 februari 2020 @ 18:45:33 #74
136343 BasEnAad
, die clown en die acrobaat!
pi_191556089
Je kunt gewoon objectief vaststellen dat seizoen 8 en de 'opbouw' daar naartoe heel slecht zijn.
Ik heb dit plaatje gemaakt om dat beter toe te lichten:



[ Bericht 0% gewijzigd door BasEnAad op 17-02-2020 19:21:03 ]
  Eindredactie Sport / Forummod maandag 17 februari 2020 @ 18:56:20 #75
284411 crew  heywoodu
Van bijna dood tot olympiėr:
pi_191556316
_O-
Van bijna dood op weg naar de Olympische Spelen, tot olympiėr in 2026? Elk beetje hulp wordt bijzonder gewaardeerd!
https://www.gofundme.com/(...)he-spelen-na-ongeval
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')