Laat gaan joh, die user is niet goed snik.quote:Op woensdag 6 oktober 2021 08:12 schreef Ang3l het volgende:
[..]
En dat brengt je dan vreugde in het leven? In het mijne nl niet.
Zowel niet iets kijken wat ik eigenlijk niet leuk vind (heb wel betere dingen te doen met m'n tijd), als ook hier continu een zuurpuim te lezen
Wat is je motivatie?
Daar zit het verschil denk ik.quote:Op woensdag 6 oktober 2021 08:12 schreef Ang3l het volgende:
heb wel betere dingen te doen met m'n tijd
Een trol jerk-off, daar wil ik liever niet aan meewerkenquote:Op woensdag 6 oktober 2021 09:26 schreef JR-Style-93 het volgende:
@:GGMM zit nu te gniffelen van genot.
Verwachtingen zullen sowieso te hoog zijn. Ik zie het meer als vermaak, raak je ook niet teleurgesteld. dat was ik ook niet over S8 van GoT. Het is entertainment; laten we het niet te serieus nemen.quote:Op woensdag 6 oktober 2021 10:25 schreef AlwaysHappy het volgende:
Benieuwd naar de spin-off, al betwijfel ik (al heeft dat niks met de trailer te maken, die zag er imo goed uit) of het net zo’n succes gaat worden als het origineel; weinig spinoffs of prequels die dat voor elkaar weten te krijgen.
Dus jij geniet van elke serie ongeacht kwaliteit?quote:Op woensdag 6 oktober 2021 10:48 schreef Gunner het volgende:
[..]
Verwachtingen zullen sowieso te hoog zijn. Ik zie het meer als vermaak, raak je ook niet teleurgesteld. dat was ik ook niet over S8 van GoT. Het is entertainment; laten we het niet te serieus nemen.
Zie jij je eigen leven ook zo?quote:Op woensdag 6 oktober 2021 10:48 schreef Gunner het volgende:
[..]
Verwachtingen zullen sowieso te hoog zijn. Ik zie het meer als vermaak, raak je ook niet teleurgesteld. dat was ik ook niet over S8 van GoT. Het is entertainment; laten we het niet te serieus nemen.
Nee, maar ik snap die vergelijking en m'n eigen leven ook niet zo goed.quote:Op woensdag 6 oktober 2021 11:16 schreef Vjenne12345 het volgende:
[..]
Zie jij je eigen leven ook zo?
Zit ook nog wel een verschil tussen iets kijken omdat het gewoon vermaakt of iets kijken omdat het echt van geweldige kwaliteit is. Series of films die ik echt niet interessant vind kijk ik niet, maar ik kijk ook niet persé enkel films/series van Oscar/Emmy winnende kwaliteit; zolang het maar vermaakt en dat zat bij mij bij het laatste seizoen van GoT ook wel goed idd.quote:Op woensdag 6 oktober 2021 11:02 schreef GGMM het volgende:
[..]
Dus jij geniet van elke serie ongeacht kwaliteit?
Ik denk dat HotD best beter kan worden dan GoT uiteindelijk was hoor, ze weten het einde nu in elk geval dus het beter afronden moet toch te doen zijn. Het zal ook best populair genoeg worden want draken en politieke intrigues. De gedachte dat D&D er niks mee te maken hebben kan ook genoeg mensen lokken die hopen dat het weer het niveau gaat zijn van GoT seizoen 1 t/m 4.quote:Op woensdag 6 oktober 2021 10:25 schreef AlwaysHappy het volgende:
Benieuwd naar de spin-off, al betwijfel ik (al heeft dat niks met de trailer te maken, die zag er imo goed uit) of het net zo’n succes gaat worden als het origineel; weinig spinoffs of prequels die dat voor elkaar weten te krijgen.
En het verhaal is afgerond dus ze weten waar ze naartoe moeten werken.quote:Op woensdag 6 oktober 2021 12:33 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ik denk dat HotD best beter kan worden dan GoT uiteindelijk was hoor, ze weten het einde nu in elk geval dus het beter afronden moet toch te doen zijn. Het zal ook best populair genoeg worden want draken en politieke intrigues. De gedachte dat D&D er niks mee te maken hebben kan ook genoeg mensen lokken die hopen dat het weer het niveau gaat zijn van GoT seizoen 1 t/m 4.
Ze hebben alleen wel meer concurrentie nu met andere fantasy-series.
quote:Op dinsdag 5 oktober 2021 14:46 schreef GGMM het volgende:
Het ziet eruit als een schoolvoorstelling, niet als een serie met een enorm budget. Dit doet echt niks met me.
Ik ga dit alleen maar kijken omdat ik elke aflevering hier ga afkraken.
quote:
Klopt. Al krijgt dit wel een andere structuur dan GoT volgens mij met ook veel flashbacks (meerdere acteurs voor een personage gecast) dus benieuwd hoe ze dat gaan doen. De tijdlijn is ook best lang (iets van 20 jaar) waar GoT maar binnen drie jaar was.quote:Op woensdag 6 oktober 2021 12:58 schreef LordVoldermort het volgende:
[..]
En het verhaal is afgerond dus ze weten waar ze naartoe moeten werken.
Ik denk dat Melisandre of Jaqen H'ghar de enigen rollen zijn uit GoT die hier in zouden kunnen zitten eventueel.quote:
quote:Op woensdag 6 oktober 2021 14:40 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Ik ben echt totaal niet hyped, maar zal vast wel gaan kijken. Hoop alleen dat het niet teveel Targaryen is.
https://www.hbo.com/house-of-the-dragonquote:What’s it about?
Based on George R.R. Martin’s “Fire & Blood,” the series, which is set 200 years before the events of Game of Thrones, tells the story of House Targaryen.
of Quaithequote:Op woensdag 6 oktober 2021 14:27 schreef Momo het volgende:
[..]
Ik denk dat Melisandre of Jaqen H'ghar de enigen rollen zijn uit GoT die hier in zouden kunnen zitten eventueel.
Dit 200 jaar eerder he dit verhaal niet 80 jaar.quote:Op woensdag 6 oktober 2021 15:21 schreef GGMM het volgende:
Eerlijk gezegd hoop ik dat er niemand van GOT terugkomt.
Niet omdat ik die serie nou zo kut vond (want de eerste 5 seizoenen waren briljant) maar ik hoop dat dit gewoon op zichzelf gaat staan. Dat soort verwijzingen voegen vaak niks toe behalve herkenning bij de kijker, daar ben ik niet zo'n fan van.
Die ene oude blinde gast bij de muur zou wel kunnen terugkomen overigens.
Ohquote:Op woensdag 6 oktober 2021 15:25 schreef Momo het volgende:
[..]
Dit 200 jaar eerder he dit verhaal niet 80 jaar.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |