quote:
Ik ook nietquote:Op woensdag 22 januari 2020 19:09 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Raar heb niets gezegd dat tegen de policy is
De laffe blauwen zijn weer volop bezig de laatste dagen, vriend.quote:Op woensdag 22 januari 2020 19:09 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Raar heb niets gezegd dat tegen de policy is
Tijd om je kennis over de regels even op te frissen vriendquote:Op woensdag 22 januari 2020 19:25 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
De laffe blauwen zijn weer volop bezig de laatste dagen, vriend.
Meer posts van mij verwijderd dan dat er nog staan de afgelopen week.
En zoveel wordt er al niet gepostquote:Op woensdag 22 januari 2020 19:25 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik zou nooit posts van jou verwijderenquote:Op woensdag 22 januari 2020 19:25 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Tijd om het niveau van de mods op te frissen bedoel je.quote:Op woensdag 22 januari 2020 19:33 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Tijd om je kennis over de regels even op te frissen vriend
Kijk nu uitquote:Op woensdag 22 januari 2020 20:03 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Tijd om het niveau van de mods op te frissen bedoel je.
Smerig complot gemeld.quote:Op woensdag 22 januari 2020 19:38 schreef Solotovski het volgende:
[..]
Ik zou nooit posts van jou verwijderen
RTquote:
Ik kan zo genieten van je random posts.quote:Op woensdag 22 januari 2020 18:59 schreef Rozevla het volgende:
Haha m’n overbuurvrouw is net voor der flikker gereden.
Boontje komt om z’n loontje
Een beetje collegialiteit is nooit weg vriend.quote:Op woensdag 22 januari 2020 20:21 schreef Treinhoer het volgende:
Waardeloze mod voor KLB. Het zegt ook wel veel dat al die mods toen achter hem stonden.
Zorgde wel voor een ongeloofwaardig forum.quote:Op woensdag 22 januari 2020 20:28 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Een beetje collegialiteit is nooit weg vriend.
Dit.quote:Op woensdag 22 januari 2020 20:34 schreef Cachie het volgende:
[..]
Zorgde wel voor een ongeloofwaardig forum.
Ben blij dat je in de verleden tijd spreekt meidquote:Op woensdag 22 januari 2020 20:34 schreef Cachie het volgende:
[..]
Zorgde wel voor een ongeloofwaardig forum.
quote:Op woensdag 22 januari 2020 21:18 schreef ChevyCaprice het volgende:
Tijd met een halve seconde verbeterd
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |