Lekker meidquote:
Beetjequote:Op vrijdag 24 januari 2020 16:11 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Lekker meidjij ook lekker gezwoegd afgelopen week?
Lekker. In welke branchequote:
Heyyyyyyy kijk daar is Supermquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op zaterdag 9 maart 2019 17:21 schreef Lospedrosa het volgende:
Wat voor een mongool ben jij nou weer. Klojo.
[/quote]
Nietusquote:Op vrijdag 24 januari 2020 16:02 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Ja die is al lang vertrokken.
quote:Op vrijdag 24 januari 2020 16:16 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Heyyyyyyy kijk daar is SupermAls ik dan toch maagd moet zijn dan maar supermaagd.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Top! Leuke werksfeer?quote:Op vrijdag 24 januari 2020 16:23 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Van alles en nog wat?Maar ik doe schoonmaak vooral daar.
Gerieflijke groeten, ChevyCaprice
Moderator DIG
Russell-supporter (LET'S GO GEORGE!) F1 Watcher
🇺🇦 Fight Fight Fight! 🇺🇦
Al rondje gereden?quote:Op vrijdag 24 januari 2020 16:34 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Als ik dan toch maagd moet zijn dan maar supermaagd.
[..]
Top! Leuke werksfeer?
Ja zit nog maar net bij dit bedrijf maar zijn leuke mensen, stuk of 11 vrienden van me werken er ook haha.quote:
Lekker bezig.quote:Op vrijdag 24 januari 2020 16:37 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Ja zit nog maar net bij dit bedrijf maar zijn leuke mensen, stuk of 11 vrienden van me werken er ook haha.
Jazeker. Even gekeken of ik met een Corvette C7 zonder kleerscheuren door Brünnchen heen kon komen (itt die dude van een van die Nordschleife crash-filmpjes). En ja hoorquote:
Als het gezellig is scheelt het al een hele hoop.quote:Op vrijdag 24 januari 2020 16:37 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Ja zit nog maar net bij dit bedrijf maar zijn leuke mensen, stuk of 11 vrienden van me werken er ook haha.
Lekker man.quote:Op vrijdag 24 januari 2020 16:46 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Jazeker. Even gekeken of ik met een Corvette C7 zonder kleerscheuren door Brünnchen heen kon komen (itt die dude van een van die Nordschleife crash-filmpjes). En ja hoor![]()
Vanavond nog een poging in de 488 GTB.
[..]
Als het gezellig is scheelt het al een hele hoop.
quote:Op vrijdag 24 januari 2020 16:16 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Heyyyyyyy kijk daar is Superm(Lol)SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Once we've both said our goodbyes
Let's just let it go
Let me let you go
Wizard status komt al in zichtquote:Op vrijdag 24 januari 2020 16:34 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Ben je echt maagd?quote:Op vrijdag 24 januari 2020 16:34 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
[..]
Top! Leuke werksfeer?
Verbaast het je of zoquote:
Mij niet. Want je doucht niet in de ochtendquote:
Daarom (lol)quote:
netjesquote:Op vrijdag 24 januari 2020 19:27 schreef SimonedeBeauvoir het volgende:
Na weken weer eens een gruwelijke vape gezet
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |