quote:Op zondag 6 mei 2007 20:01 schreef AirwiN het volgende:
Als ik jullie top 10's zo zie, dat heb ik nog wel wat voorluisterwerk te doen...
Het is nog maar afwachten of Gabriel zich aan z'n woord houdt. Tijdens de vorige toer wou ie (een stuk van) Supper's Ready spelen (oud Genesis-nummer), maar de rest van de band vond dat teveel werk - dus werd het geschrapt. Zou me niks verbazen als nu weer zoiets gebeurd.quote:Op zondag 6 mei 2007 20:01 schreef AirwiN het volgende:
Als ik jullie top 10's zo zie, dat heb ik nog wel wat voorluisterwerk te doen...
CD hoer als ik ben, gaat het er waarschijnlijk wel op neer komen dat ik die bovenste vier ga kopen. En voor een tientje per stuk bij onze vrienden van Bol, val je je er ook geen buil aan!quote:Op zondag 6 mei 2007 21:07 schreef MuadDib het volgende:
[..]
[afbeelding][afbeelding][afbeelding][afbeelding]
of makkelijker/sneller/goedkoper:
[afbeelding]
Ik denk dat hij allang weet welke "oude" krakers hij zal gaan spelen en dat hij die lijstjes gebruikt om z'n keuze te staven.quote:Op zondag 6 mei 2007 21:12 schreef PimD het volgende:
Het is nog maar afwachten of Gabriel zich aan z'n woord houdt. Tijdens de vorige toer wou ie (een stuk van) Supper's Ready spelen (oud Genesis-nummer), maar de rest van de band vond dat teveel werk - dus werd het geschrapt. Zou me niks verbazen als nu weer zoiets gebeurd.
Zelfs bij volle mep-prijzen val je je er geen buil aanquote:Op zondag 6 mei 2007 21:16 schreef AirwiN het volgende:
CD hoer als ik ben, gaat het er waarschijnlijk wel op neer komen dat ik die bovenste vier ga kopen. En voor een tientje per stuk bij onze vrienden van Bol, val je je er ook geen buil aan!![]()
Daarom heb ik 'm ook nog niet aangeschaft... De Japanse Plays Live remaster is nl. wél een dubbel cd... Dus ik wacht geduldig tot ik die een keer voor een schappelijke prijs tegenkom. Tot die tijd doe ik het wel met de mp3-tjesquote:Op zondag 6 mei 2007 21:13 schreef MuadDib het volgende:
Plays Live is weergaloos. Schaf dan wel de dubbele CD versie aan. De enkele is een Highlights versie en is dus niet compleet. Helaas hebben ze juist de Plays Live Highlights geremastered![]()
Inderdaad. Ik geloof dat PG zelf geen groot liefhebber van PG2 is, dus ik vrees dat we daar weinig van zullen terugzien. Persoonlijk hoef ik ook alleen White Shadow te zien van PG2, de rest vind ik ook niet zo ontzettend boeiend (m.u.v. A Wonderful Day...) - hij heeft betere dingen gemaaktquote:Op zondag 6 mei 2007 21:16 schreef MuadDib het volgende:
[..]
Ik denk dat hij allang weet welke "oude" krakers hij zal gaan spelen en dat hij die lijstjes gebruikt om z'n keuze te staven.
Het blijft zo iig wel spannend tot aan het concert.
Ze zijn besteld hoor!quote:Op zondag 6 mei 2007 21:18 schreef MuadDib het volgende:
[..]
Zelfs bij volle mep-prijzen val je je er geen buil aan
ZEKERS!!quote:Op vrijdag 25 mei 2007 16:38 schreef MuadDib het volgende:
Pas op voor spoilers, ik wil de spanning voor sommigen onder ons maar wat er allemaal in het tourdagboek staat is erg veelbelovend![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Heb er écht zin in![]()
Daarover valt wel wat te spieken.quote:Op zaterdag 26 mei 2007 07:55 schreef fripper het volgende:
Ik hoop dat ik 2 dagen later in de Arena net zo tevreden kan zijn over de songkeuze.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |