abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  vrijdag 7 mei 2004 @ 10:27:18 #101
67826 Eye_of_god
What the quack?
pi_18949694
Darn!
Concert gemist!
"They that can give up essential liberty to obtain a little temporary safety deserve neither liberty nor safety."
Benjamin Franklin
pi_18949875
quote:
Op woensdag 28 april 2004 20:05 schreef calvobbes het volgende:

En dat zal ook wel de reden zijn dat het niet uitverkoopt, veel mensen zullen hem vorig jaar al hebben gezien.
Maar toch was het errug vol

Zelfs op de tweede ring zag ik weinig vrije plaatsen

Blijkbaar is Peter toch nog erg populair in Nederland
pi_18954174
Was vorig jaar ook al naar Growing Up geweest, vond het toen al prachtig om te zien. Ben eigenlijk van mening dat dit jaar nóg sterker was. Zoals gewoonlijk een goede show, hoewel hij gebruik maakte van hetzelfde podium als zijn vorige tournee. Hij heeft een aantal nieuwe nummers gespeeld die echt goed waren. Denk dat ik de Live-Ahoy-DVD ga bestellen op http://www.petergabriel.com

Trouwens, duurde wel lang voordat die mensen op de Arena Tribune wakker werden, en eindelijk eens meededen aan de wave. Pas na een hoop gefluit en BOOEEEE! geroep gingen ze meedoen...

[ Bericht 12% gewijzigd door j0rrit op 07-05-2004 17:21:37 ]
  vrijdag 7 mei 2004 @ 16:13:09 #104
18114 pebbje
kleine rooie opdonder
pi_18956637
Ik heb genoten. Wat een prachtshow! Enneh......naast me stond de toetsenist van Blof
moeje ook nog een pepernoot?
pi_18963306
Zo, ik heb de smaak goed te pakken
Net nog ff 2 staankaartjes gekocht voor de show in Hamburg, 21 mei...

Heb er al weer zin in!!!!
pi_18963312
quote:
Op vrijdag 7 mei 2004 14:52 schreef j0rrit het volgende:
Trouwens, duurde wel lang voordat die mensen op de Arena Tribune wakker werden, en eindelijk eens meededen aan de wave. Pas na een hoop gefluit en BOOEEEE! geroep gingen ze meedoen...
Misschien hadden ze, net als ik, gewoon geen zin in die onzin ?
Nee.
pi_18965067
Was toch wel leuk toen die wave uiteindelijk de hele zaal rondom bleef gaan
pi_18965083
Het geluid was niet denderend?
pi_18965262
Ik vond het wel jammer dat ze het podium maar weinig lieten draaien.... Bij sommige nummers (Red Rain e.d) stond ie iedere keer aan de andere kant van de zaal en sta je daar tegen die kont van die Rachel Z aan te kijken

Lag het trouwens aan mij of had Darkness een stuk(je) tekst dat niet op de albumversie zit ? Iemand de DVD van Anna Gabriel gekocht? Zit aan het einde, over de credits een stukje van het nieuwe nummer Baby Man
Nee.
pi_18965958
quote:
Op vrijdag 7 mei 2004 21:49 schreef Redux het volgende:
Het geluid was niet denderend?
Integendeel, geluid was supergoed!
Had ff de bibbers vooraf toen ik hoorde dat in Dortmund het geluid zwaar tegen viel maar het was super!
pi_18972255
quote:
Op vrijdag 7 mei 2004 21:58 schreef PimD het volgende:
Ik vond het wel jammer dat ze het podium maar weinig lieten draaien.... Bij sommige nummers (Red Rain e.d) stond ie iedere keer aan de andere kant van de zaal en sta je daar tegen die kont van die Rachel Z aan te kijken

Lag het trouwens aan mij of had Darkness een stuk(je) tekst dat niet op de albumversie zit ? Iemand de DVD van Anna Gabriel gekocht? Zit aan het einde, over de credits een stukje van het nieuwe nummer Baby Man
Ze heet toch melanie?!, en ehm, ik kan op bol.com en amazon.com niks vinden... Via google wel een site, maar die konden niet mee leveren http://www.cdbaby.com/cd/gabriel
  zaterdag 8 mei 2004 @ 10:56:05 #112
73742 fripper
"Call It Anything"
pi_18972356
Van http://www.petergabriel.com
quote:
Anna Gabriel 'Growing Up On Tour: A Family Portrait'

Concert goers at tonight's Dortmund show will be the first to get their hands on this new DVD. Anna Gabriel's film follows the 'Growing Up Live' tour from rehearsal to the last show. We should have more information on the DVD in the next day or so along with news of a possible hand finished deluxe version. Both NTSC and PAL discs will be available exclusively at the tour merchandise stalls and at http://www.womadshop.com.
Op womadshop.com zie ik hem overigens nog niet staan.
"We shall now tune our Mellotrons and attack culture once again"
pi_18972503
Het vorige concert wat ik heb gezien was de secret world tour. Daar was ik echt helemaal kapot van. Daarna heb ik heb gezien tijdens het amnesty concert in Parijs en toen was hij niet helemaal bij stem. Ik had even mijn twijfels toen ik het eerste nummer hoorde donderdag, maar na dat nummer was het ouderwets goed.

Mooie show! Goed optreden, ik ben gelukkig!
Soms zit het mee, voor de rest zit het tegen. Dat is geen pessimisme, dat is realisme.
pi_18973867
Vond het concert ook errug goed! We hadden, ondanks dat we pas laat kaartjes hadden gehaald, nog best mooie plaatsen. Volgens mij waren alleen de uiterste tribunes van de bovenste ring nog enigszins leeg, voor de rest zat het aardig vol.
Voelde me wel jong idd, kon maar weinig leeftijdsgenoten ontdekken. Die wave was ook wel lekker droog ja... wat een klein groepje mensen kan bereiken...

Nu maar hopen dat het niet de laatste keer is geweest... of dat het niet 10 jaar wachten is tot het volgende concert.
  zaterdag 8 mei 2004 @ 12:47:54 #115
63772 RonB
Yabadabado?
pi_18973945
ik ben me nu nog steeds aan het afvragen wat voor een dingen dat waren waarop hij en Melanie reden tijdens Games Without Frontiers.
... and the modern stone age family
pi_18975331
Dat was een Segway electrische scooter. Het concept wil nog niet echt van de grond komen terwijl het onwijs leuke dingen zijn eigenlijk! ...zal wel aan de prijs liggen...

http://www.segway.com

zaterdag 8 mei 2004 @ 17:36:44 #117
73742 fripper
"Call It Anything"
pi_18978904
"We shall now tune our Mellotrons and attack culture once again"
  zaterdag 8 mei 2004 @ 18:46:32 #118
2408 MuadDib
Getrouwd!
pi_18980556
quote:
Op zaterdag 8 mei 2004 17:36 schreef fripper het volgende:
[[afbeelding]
(San Jacinto)
Ah, de spiegelact, die ken ik nog uit een ver verleden
In dat Spaanse cafe danste wij ole, Maria Magdalena
Met je ogen zo zwart stal je heel mijn hart, Maria Magdalena
Sinds ik jou heb gekust vind ik nergens rust, Maria Magdalena
Ja, jou alleen wil ik steeds om mij heen, Jou en anders geen
pi_18982409
quote:
Op zaterdag 8 mei 2004 17:36 schreef fripper het volgende:
Tony Levin heeft nog meer mooie foto's uit Rotterdam

[afbeelding]
(San Jacinto)

[afbeelding]
ff kijkend naar de playlist, hebben ze Come Talk To Me er nog tijdens het concert bijgevoegd?
Dat zal wel stoer zijn!

edit: Ik sta op de foto!!

linksonder, rode shirt, handen omhoog

[ Bericht 16% gewijzigd door weststar op 08-05-2004 20:49:17 (foto bijgevoegd) ]
  vrijdag 4 juni 2004 @ 10:37:31 #120
13749 AirwiN
No one is innocent
pi_19633797
quote:
Op zaterdag 24 april 2004 16:37 schreef PimD het volgende:
hmm.... kan het nieuwe topic niet vinden (was geloof ik een tijdje terug geopend?) ??

In ieder geval - de show in Rotterdam, over 2 weken, is te pre-orderen (Encore 2004 serie, officiële releases van de hele tour) op www.themusic.com - $25 + porto voor een dubbel cd. Allemaal kopen dus

Ook zijn er diverse boxen met de hele tour erin + gesigneerd artwork enzo... Ook zijn er nu VIP tickets voor Rotterdam te koop á 150 pond (soundcheck, tour shirt, gesigneerde cd etc).
Zojuist een e-mail gehad van themusic.com dat de CD binnen een paar dagen wordt verstuurd!

[edit]En zojuist een e-mail dat de CD vandaag is verstuurd![/edit]

[ Bericht 3% gewijzigd door AirwiN op 05-06-2004 03:07:02 ]
I will work to elevate you. Just enough to bring you down
Yes, I'm being condescending. Yes, that means I'm talking down to you
pi_19660246
Laat even weten hoe goed de kwaliteit is?
pi_19664463
Die kwaliteit zou perfect moeten zijn, het is tenslotte een soundboardrecording én het is officieel. Ze kunnen moeilijk aankomen met een of ander low-quality recording en daar 30 euro voor rekenen
Nee.
pi_19831490
Zojuist de cd van het concert ontvangen. Erg mooie mini-lp-achtige hoes :-)
Nee.
pi_19831528
quote:
Op zaterdag 12 juni 2004 11:55 schreef PimD het volgende:
Zojuist de cd van het concert ontvangen. Erg mooie mini-lp-achtige hoes :-)

* naar brievenbus rent *

Grmbl wel post, geen Gabriel
  zaterdag 12 juni 2004 @ 14:19:04 #125
13749 AirwiN
No one is innocent
pi_19834300
quote:
Op zaterdag 12 juni 2004 11:58 schreef calvobbes het volgende:
* naar brievenbus rent *

Grmbl wel post, geen Gabriel
Gelukkig ben ik niet de enige die nog steeds in blijde verwachting verkeerd...
I will work to elevate you. Just enough to bring you down
Yes, I'm being condescending. Yes, that means I'm talking down to you
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')