Maar toch was het errug volquote:Op woensdag 28 april 2004 20:05 schreef calvobbes het volgende:
En dat zal ook wel de reden zijn dat het niet uitverkoopt, veel mensen zullen hem vorig jaar al hebben gezien.
Misschien hadden ze, net als ik, gewoon geen zin in die onzin ?quote:Op vrijdag 7 mei 2004 14:52 schreef j0rrit het volgende:
Trouwens, duurde wel lang voordat die mensen op de Arena Tribune wakker werden, en eindelijk eens meededen aan de wave. Pas na een hoop gefluit en BOOEEEE! geroep gingen ze meedoen...
Integendeel, geluid was supergoed!quote:Op vrijdag 7 mei 2004 21:49 schreef Redux het volgende:
Het geluid was niet denderend?
Ze heet toch melanie?!, en ehm, ik kan op bol.com en amazon.com niks vinden... Via google wel een site, maar die konden niet mee leveren http://www.cdbaby.com/cd/gabrielquote:Op vrijdag 7 mei 2004 21:58 schreef PimD het volgende:
Ik vond het wel jammer dat ze het podium maar weinig lieten draaien.... Bij sommige nummers (Red Rain e.d) stond ie iedere keer aan de andere kant van de zaal en sta je daar tegen die kont van die Rachel Z aan te kijken![]()
Lag het trouwens aan mij of had Darkness een stuk(je) tekst dat niet op de albumversie zit ? Iemand de DVD van Anna Gabriel gekocht? Zit aan het einde, over de credits een stukje van het nieuwe nummer Baby Man
Op womadshop.com zie ik hem overigens nog niet staan.quote:Anna Gabriel 'Growing Up On Tour: A Family Portrait'
Concert goers at tonight's Dortmund show will be the first to get their hands on this new DVD. Anna Gabriel's film follows the 'Growing Up Live' tour from rehearsal to the last show. We should have more information on the DVD in the next day or so along with news of a possible hand finished deluxe version. Both NTSC and PAL discs will be available exclusively at the tour merchandise stalls and at http://www.womadshop.com.
Ah, de spiegelact, die ken ik nog uit een ver verledenquote:
ff kijkend naar de playlist, hebben ze Come Talk To Me er nog tijdens het concert bijgevoegd?quote:Op zaterdag 8 mei 2004 17:36 schreef fripper het volgende:
Tony Levin heeft nog meer mooie foto's uit Rotterdam
[afbeelding]
(San Jacinto)
[afbeelding]
Zojuist een e-mail gehad van themusic.com dat de CD binnen een paar dagen wordt verstuurd!quote:Op zaterdag 24 april 2004 16:37 schreef PimD het volgende:
hmm.... kan het nieuwe topic niet vinden (was geloof ik een tijdje terug geopend?) ??
In ieder geval - de show in Rotterdam, over 2 weken, is te pre-orderen (Encore 2004 serie, officiële releases van de hele tour) op www.themusic.com - $25 + porto voor een dubbel cd. Allemaal kopen dus![]()
Ook zijn er diverse boxen met de hele tour erin + gesigneerd artwork enzo... Ook zijn er nu VIP tickets voor Rotterdam te koop á 150 pond (soundcheck, tour shirt, gesigneerde cd etc).
quote:Op zaterdag 12 juni 2004 11:55 schreef PimD het volgende:
Zojuist de cd van het concert ontvangen. Erg mooie mini-lp-achtige hoes :-)
Gelukkig ben ik niet de enige die nog steeds in blijde verwachting verkeerd...quote:Op zaterdag 12 juni 2004 11:58 schreef calvobbes het volgende:
* naar brievenbus rent *
Grmblwel post, geen Gabriel
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |