quote:2 uur en een kwartier Gabriel
voorprogramma (Sevara Nazarkhan): 20.00 uur
concert Peter Gabriel: 21.00 uur
einde: 23.15
quote:Iets meer zelfs
Op vrijdag 2 mei 2003 11:25 schreef calvobbes het volgende:2 uur en een kwartier Gabriel
Effe in het kort, voor ik alles weer vergeet
21.06
1 'here comes the flood (solo)
2 Darkness
3 red rain (up tempo)
4 sky blue
5 Downside-up (samen met melanie op de kop)
6 The Barry Williams show (camera)
7 More than this
8 Mersey Street
9 Digging in the dirt
10 Growing Up (in bol, rond podium)
11 animal nation
12 Solsburry hill
13 Sledgehammer (lichtpak)
14 Signal to noise
toegift 1
15 In your eyes
toegift 2
16 father & son (yoga, PG + Rhodes)
23.27
En het was erg goed!!! Wel een beetje somber, vergeleken met de Secret World tour, maar nog steeds een bijzondere show! Alleen jammer dat die zijn dochter Melanie niet een grotere backing vocals rol heeft gegeven. "In Your Eyes" met een zangeres uit Oezbekestan is ook niet alles
[Dit bericht is gewijzigd door calvobbes op 03-05-2003 11:09]
[Dit bericht is gewijzigd door The_Joshua_Tree op 03-05-2003 11:09]
quote:Het nummer heet Downside-up en is van de OVO: Millennium Show
5 ? iets voor/van/over ovo (samen met melanie op de kop)
quote:Dat verklaard natuurlijk ook de act
Op zaterdag 3 mei 2003 10:35 schreef mandark2000 het volgende:Het nummer heet Downside-up
Thanks! Ik heb het verbeterd
Peter Gabriel is
Tijdens Growing up. Die bol kon die trouwens verbazend goed sturen! Dacht regelmatig dat die van het podium zou vallen.
Het was trouwens eerste het plan om met die bol het publiek in te gaan, maar dat bleek toch te zwaar en/of niet veilig genoeg.
Peter Gabriel op de fiets! Weet niet meer bij welk nummer dat was
quote:Dat was bij Solsbury Hill.
Op zaterdag 3 mei 2003 11:38 schreef calvobbes het volgende:
Peter Gabriel op de fiets! Weet niet meer bij welk nummer dat was
quote:* megagroot Ohja gehalte *
Op zaterdag 3 mei 2003 11:46 schreef The_Joshua_Tree het volgende:Dat was bij Solsbury Hill.
Hoogtepunten:
Had trouwens ook liever Manu Katche op drums gezien. Die ondersteunde de muziek toch beter, in elk geval bij wat ik op Secrect World live (CD) heb gehoord.
De show/muziek was zeer ok verder. Geweldige spektakel (zie foto's boven) en natuurlijk goede muzikanten (Levin).
quote:Halverwege Secret World merkte ik wel een duidelijk verbetering t.o.v. de mix tussen zang en muziek.
Op zaterdag 3 mei 2003 12:56 schreef daHaas het volgende:
Het ligt misschien aan de plek waar ik zat (vak Aa 1e ring), maar zijn er meer mensen die het geluid beroerd vonden?
prachtige muziek en een geweldig spectakel!
-dennis-
Geregisseerd door Hamish Hamilton (o.a. bekend van U2 live in Boston)
Tracklist:
Tracklisting: Here Comes The Flood - Darkness - Red Rain - Secret World - Sky Blue - Down Side Up - The Barry Williams Show - More Than This - Mercy Street - Digging In The Dirt - Growing Up - Animal Nation - Solsbury Hill - Sledgehammer - Signal To Noise - In Your Eyes - Father, Son
Meer info en een trailer http://petergabriel.com/moonclub/growingup/ en http://www.dvdtimes.co.uk/content.php?contentid=5709
[Dit bericht is gewijzigd door calvobbes op 22-10-2003 23:58]
Ziet er erg mooi uit!!! Mooie verpakking, 2 boekjes met veel foto's van de tour in de hoes geplakt.
Eerste nummers zien er al heel mooi uit! Veel aandacht besteed aan de manier van opnemen en sfeerverlichting in de zaal. EN! zeer goed geluid
Ook af en toe beelden van de mensen in oranje pakken onder het podium ertussendoor! Leuk gedaan zo!!
* calvobbes gaat verder genieten
Enig minpuntje vind ik dat ze er af en toe een beetje teveel een videoclip van hebben gemaakt met vertragingen, verkleuringen e.d. Bij "the Barry Williams" is het erg passend en mooi, maar bij Secret world iets teveel van het goede. Overigens is het wel erg mooi gedaan
quote:Ik ben benieuwd
4. Peter Gabriel - On The Road Again!
Missed Out On the Growing Up Tour? Fear Not! You Can Catch Peter Play
Live At One Of Several Special Shows This November.There are some live dates coming up later this month where Peter and
the band will be playing some smaller shows in readiness for wheeling
the full production out again around Europe in May 2004.21/11/03 Children In Need
23/11/03 Exclusive Session at Real World
24/11/03 Brighton Centre
29/11/03 Peter will also perform at the 46664 concert in South Africa
quote:
Peter Gabriel - woensdag 26 mei 2004 - Vorst Nationaal, Brussel
Peter Gabriel concerteert op woensdag 26 mei 2004 in Vorst Nationaal in Brussel.Peter Gabriel heeft zijn handen meer dan vol gehad tijdens de voorbije eindejaarsweken Niet alleen gooide hij het compilatie-album HIT (met eigen favorieten en onuitgegeven materiaal) op de markt en een live DVD van zijn laatste Growing Up-tournee, hij was ook een opgemerkte gast van het '46664'-event dat eind november werd opgezet door Nelson Mandela in Zuid-Afrika. Het lijstje gaat nu verder met het bericht dat hij zijn Growing Up-tournee verder zal verlengen in 2004. Op woensdag 26 mei staat hij op de planken van Vorst Nationaal, nagenoeg één jaar na zijn meest recente passage in deze Brusselse concerttempel. Hij maakte toen indruk met een show die zowel visueel als auditief zijn eigen unieke universum weerspiegelde.
Het concert start om 20u, de deuren gaan open om 18u30.
Tickets kosten € 50 (incl. reservatiekosten) in voorverkoop. Tickets kan je reserveren via deze pagina of telefonisch bij Goformusic: 0900-2 60 60.
En nog wat duitse data:
05.05.2004 Dortmund, Westfalenhalle
08.05.2004 Berlin, Velodrom
09.05.2004 Frankfurt, Festhalle
18.05.2004 Nürnberg, Arena
20.05.2004 Hannover, PreussagArena
21.05.2004 Hamburg, ColorLine Arena
En nog wat engelse data
Tue 06/01/04 Birmingham, UK National Indoor Arena
Wed 06/02/04 Sheffield, UK Hallam FM Arena
Fri 06/04/04 Newcastle, UK Telewest Arena
Sat 06/05/04 Glasgow, UK S.E.C.C.
Wed 07/07/04 London, UK Wembley Arena
Thu 07/08/04 London, UK Wembley Arena
[Dit bericht is gewijzigd door calvobbes op 25-12-2003 00:09]
quote:In grote lijnen wel - daarom heet de tour ook "Still Growing Up". Het zou alleen nog iets uitgebreider worden geloof ik.
Op vrijdag 26 december 2003 17:08 schreef MuadDib het volgende:
Is eigenlijk weer dezelfde show?
Eerst was het de bedoeling een Hit-tour te doen, met allemaal dingen uit oude tours (telefooncel van Come Talk To Me e.d).
Het maakt mij niet uit wat ie doet, als ie maar komt... Was in mei jl. namelijk nog geen fan
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |