Nog leuker was het geweest als hij een andere hobby had.quote:Op zaterdag 1 februari 2020 15:10 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Leuk dat zo'n ouwe man een hobby heeft
Ik hoop idd niet dat het nog erger kan, ik heb laatst nieuwe speakers gekocht en die wil ik nog even heel houden.quote:Op zaterdag 1 februari 2020 15:22 schreef Cyan9 het volgende:
Hebben we (opnieuw) een vocaal dieptepunt te pakken hier?
Ik denk dat die jury denkt: "Gelukkig worden we hiervoor betaald."quote:Op zaterdag 1 februari 2020 15:25 schreef Nashipeer het volgende:
Ik ben toch wel benieuwd wat de jury denkt. Wij kunnen nog een plaspauze houden maar zij moeten het urenlang aanhoren
Die zijn inmiddels al heel wat anders aan het doen.quote:Op zaterdag 1 februari 2020 15:25 schreef Nashipeer het volgende:
Ik ben toch wel benieuwd wat de jury denkt. Wij kunnen nog een plaspauze houden maar zij moeten het urenlang aanhoren
Het klinkt als wat Grieken die over Oekraïne hebben gezongenquote:Op zaterdag 1 februari 2020 15:30 schreef Cyan9 het volgende:
Ah, hier is de cultureel verantwoorde inzending.
Hahaha je hoort ook telkens maar twee of drie mensen applaudisseren, de rest is gewoon afwezigquote:Op zaterdag 1 februari 2020 15:28 schreef Cyan9 het volgende:
[..]
Die zijn inmiddels al heel wat anders aan het doen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |