quote:Op maandag 20 januari 2020 16:59 schreef sjampoeh het volgende:
[ afbeelding ]
In Lang Leve de Liefde maken singles een serieuze kans op langdurig liefdesgeluk…door direct te gaan samenwonen op de eerste date. Of je nu 18 of 88 bent, één of twintig relaties hebt gehad, wel of geen kinderen hebt: wij zoeken voor jou de ideale match! Niet met een zoveelste snelle blind date, maar door minstens 24 uur samen te wonen in een prachtig verblijf voorzien van alle luxe. Tijdens deze unieke slow date, die maximaal 5 dagen kan duren, gaan we kijken of de liefde aanwezig is.
Lang Leve de Liefde is elke werkdag om 18:55 uur te zien bij SBS6.
Zullen er streams komen ?
Lang Leve de Liefde is elke werkdag om 18:55 uur te zien bij SBS6.
Is dus allemaal al opgenomen, oeverloos geoefend en ge-edit voor het maximale geile resultaat..Natuurlijk geen streams, dat kan helemaal nietquote:Op maandag 20 januari 2020 17:00 schreef sjampoeh het volgende:
Alvast wat video's
https://www.sbs6.nl/programmas/lang-leve-de-liefde/videos/
Geen idee, maar het is wel elke werkdag op tv en er hangen camsquote:Op maandag 20 januari 2020 17:23 schreef Jian het volgende:
Waarom zouden hier streams van komen dan?
Denk ik ook hoor, gewoon een tv programma lijkt me.quote:Op maandag 20 januari 2020 17:27 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
[..]
Is dus allemaal al opgenomen, oeverloos geoefend en ge-edit voor het maximale geile resultaat..Natuurlijk geen streams, dat kan helemaal niet
Pre-Recorded Reallive Soaps... de tijd van live streams zijn voorgoed exit..geen producer brand zijn poten meer aan 24h controlequote:Op maandag 20 januari 2020 17:30 schreef Jian het volgende:
[..]
Denk ik ook hoor, gewoon een tv programma lijkt me.
Dat zou wel heel raar zijn in een tijd waarin we steeds meer hangen aan media en interactie via het Internet. Peter van de Vorst heeft zich daar ook al over uitgesproken, waarbij hij duidelijk aangaf dat er voor hem geen zwaarwegende redenen zouden zijn om geen RLS te blijven maken.quote:Op maandag 20 januari 2020 17:34 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Pre-Recorded Reallive Soaps... de tijd van live streams zijn voorgoed exit..geen producer brand zijn poten meer aan 24h controle
Vooraf opnemen is veilig, en lekker te modden in de studio..quote:Op maandag 20 januari 2020 17:46 schreef Jian het volgende:
[..]
Dat zou wel heel raar zijn in een tijd waarin we steeds meer hangen aan media en interactie via het Internet. Peter van de Vorst heeft zich daar ook al over uitgesproken, waarbij hij duidelijk aangaf dat er voor hem geen zwaarwegende redenen zouden zijn om geen RLS te blijven maken.
Niks uitzenden is nog veiliger ......quote:Op maandag 20 januari 2020 17:50 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Vooraf opnemen is veilig, en lekker te modden in de studio..
Dat ik niet ga kijken, dus deurtje dicht lijkt me weer de zoveelste baggerquote:
Oh, bedoel je dat, daar geef ik je gelijk in. Ik het er op voorhand ook niks mee.quote:Op maandag 20 januari 2020 17:55 schreef Toverheks het volgende:
[..]
Dat ik niet ga kijken, dus deurtje dicht lijkt me weer de zoveelste bagger
Een prima idee..er is al teveel BSquote:Op maandag 20 januari 2020 17:51 schreef Jian het volgende:
[..]
Niks uitzenden is nog veiliger ......
Neuke Neuke of nog nieNeuke that's weer the question.. het druipt ook dáár weer uit de Studio .. als de cams erop staan doen de figuranten braaf wat Regie wilquote:Op maandag 20 januari 2020 20:31 schreef sjampoeh het volgende:
Ik vond t wel leuk
Hier ook te volgen met ditjes, datjes en voorstukjes
Insta
[ afbeelding ]
Jordy uit uto met zijn reactie
Fijn, de aarde kan weer doordraaien nuquote:Op maandag 20 januari 2020 17:56 schreef Jian het volgende:
[..]
Oh, bedoel je dat, daar geef ik je gelijk in. Ik het er op voorhand ook niks mee.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |