Waarom?quote:Op donderdag 23 januari 2020 07:30 schreef VEM2012 het volgende:
[..]
Domme vraag als je het mij vraagt.
Lijkt me duidelijk waarom je het niet veilig doet. Is gewoon prettiger, lekkerder en de risico’s als je geen risicogroep bent zijn klein.quote:
En de huisarts mag het oplossen als je wat oploopt. De verzekering betaalt wel.quote:Op donderdag 23 januari 2020 07:43 schreef VEM2012 het volgende:
[..]
Lijkt me duidelijk waarom je het niet veilig doet. Is gewoon prettiger, lekkerder en de risico’s als je geen risicogroep bent zijn klein.
Wel balen als je dan een keer de verkeerde treft en er opeens een kind aan overhoudt.quote:Op donderdag 23 januari 2020 07:43 schreef VEM2012 het volgende:
[..]
Lijkt me duidelijk waarom je het niet veilig doet. Is gewoon prettiger, lekkerder en de risico’s als je geen risicogroep bent zijn klein.
Liever een kind dan HIVquote:Op donderdag 23 januari 2020 07:48 schreef DW457 het volgende:
[..]
Wel balen als je dan een keer de verkeerde treft en er opeens een kind aan overhoudt.
Deze user loopt dan 'gewoon' weg, schat ik zo in. Dat vindt hij haar probleem, niet de zijne.quote:Op donderdag 23 januari 2020 07:48 schreef DW457 het volgende:
[..]
Wel balen als je dan een keer de verkeerde treft en er opeens een kind aan overhoudt.
Dikke kans...Dat zijn de 'echte' mannenquote:Op donderdag 23 januari 2020 07:49 schreef Zilverberk het volgende:
[..]
Deze user loopt dan 'gewoon' weg, schat ik zo in. Dat vindt hij haar probleem, niet de zijne.
Ja, precies.quote:Op donderdag 23 januari 2020 07:50 schreef Zilverberk het volgende:
[..]
HIV medicatie wordt vergoed door de verzekering .
Elk jaar eigen risico aan verbruiken, meh, telt ook opquote:
Alsnog goedkoper dan een kind.quote:Op donderdag 23 januari 2020 07:54 schreef Molo het volgende:
[..]
Elk jaar eigen risico aan verbruiken, meh, telt ook op
Na een jaar of 18 heb je nog steeds geld kostende HIV, gedoe als je een huis koopt of een arbeidsongeschiktheidsverzekering of wat dan ook wilt. En een kind is als het goed is dan wel redelijk zelfstandig qua kosten.quote:Op donderdag 23 januari 2020 07:55 schreef Zilverberk het volgende:
[..]
Alsnog goedkoper dan een kind.
Met regelmatig testen voorkom je geen HIV.quote:Op donderdag 23 januari 2020 07:57 schreef Molo het volgende:
[..]
Na een jaar of 18 heb je nog steeds geld kostende HIV, gedoe als je een huis koopt of een arbeidsongeschiktheidsverzekering of wat dan ook wilt. En een kind is als het goed is dan wel redelijk zelfstandig qua kosten.
Doe mij dat kind maar.
Maar seks met normale mensen en gewoon regelmatig testen is wellicht nog handiger, of natuurlijk gewoon een lap rubber om je piet bij het neuken
Dat bedoelde ik ook niet, dat was voor andere SOA's, behandelbarequote:Op donderdag 23 januari 2020 08:00 schreef Zilverberk het volgende:
[..]
Met regelmatig testen voorkom je geen HIV.
Hetzelfde geldt voor een hobby als voetballen.quote:Op donderdag 23 januari 2020 07:44 schreef Zilverberk het volgende:
En de huisarts mag het oplossen als je wat oploopt. De verzekering betaalt wel.
Shit happens.quote:Op donderdag 23 januari 2020 07:48 schreef DW457 het volgende:
Ik kies toch gewoon voor een stukkie rubber. en een vaste partnerquote:Op donderdag 23 januari 2020 08:01 schreef Molo het volgende:
[..]
Dat bedoelde ik ook niet, dat was voor andere SOA's, behandelbare
De kans op HIV is echt bijzonder klein als je normale seks met normale mensen hebt.
Geen bijlmermannenhoertje die zich overal laat volblaffen ofzo
Mag ik vragen waar jij die (onware) gedachte aan over hebt gehouden?quote:Op donderdag 23 januari 2020 07:49 schreef Zilverberk het volgende:
Deze user loopt dan 'gewoon' weg, schat ik zo in. Dat vindt hij haar probleem, niet de zijne.
Vragen mag. Wat vriendelijk.quote:Op donderdag 23 januari 2020 08:05 schreef VEM2012 het volgende:
[..]
Mag ik vragen waar jij die (onware) gedachte aan over hebt gehouden?
Precies.quote:Op donderdag 23 januari 2020 08:01 schreef Molo het volgende:
[..]
Dat bedoelde ik ook niet, dat was voor andere SOA's, behandelbare
De kans op HIV is echt bijzonder klein als je normale seks met normale mensen hebt.
Geen bijlmermannenhoertje die zich overal laat volblaffen ofzo
Dan moet je mij toch echt een wijzen op een post die die gedachte op kan roepen, want ik heb het altijd over je verantwoordelijkheid nemen.quote:Op donderdag 23 januari 2020 08:06 schreef Zilverberk het volgende:
[..]
Vragen mag. Wat vriendelijk.![]()
Aan je eerdere posts op dit forum.
Grappig dat je het heel anders bedoelt dan dat het overkomt.quote:Op donderdag 23 januari 2020 08:08 schreef VEM2012 het volgende:
[..]
Dan moet je mij toch echt een wijzen op een post die die gedachte op kan roepen, want ik heb het altijd over je verantwoordelijkheid nemen.
Volgens mij is er dan iets mis met jouw leesvermogen.
Ik vroeg jou om een concreet voorbeeld.quote:Op donderdag 23 januari 2020 08:10 schreef Zilverberk het volgende:
[..]
Grappig dat je het heel anders bedoelt dan dat het overkomt.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |