Niet het gevalquote:Op maandag 20 januari 2020 16:16 schreef Solid-Snake het volgende:
Als je jonger dan 25 jaar bent kan je gratis bij de GGD testen.
Ja. Zo'n kliniek kost 100 euro.quote:Op maandag 20 januari 2020 16:32 schreef RoW_0 het volgende:
HA. Gaat wel van je eigen risico af. Consult HA verplicht voorafgaand
Er zijn opties. De vraag is wat gebruikelijk is. En hoe zoiets gaat.quote:Op maandag 20 januari 2020 16:36 schreef Anneloos het volgende:
Een volwassen man die niet weet hoe hij zich moeten laten testen.
En die breng je dan weer langs ofzo?quote:Op maandag 20 januari 2020 16:49 schreef Miezziej het volgende:
Huisarts.
Ik hoefde trouwens niet op consult ervoor, kreeg gewoon een test van de assistente
Nee doen ze daar.quote:Op maandag 20 januari 2020 17:05 schreef Landgeld het volgende:
[..]
En die breng je dan weer langs ofzo?
Soms krijg je geen klachten, maar de ander wel. Is toch niet zo fijn. Belrondjes ook niet trouwens, maar goed, beter dan dat iemand onvruchtbaar wordt.quote:Op maandag 20 januari 2020 16:39 schreef Aiciu het volgende:
Ik zou dat pas doen als je klachten krijgt.
Misschien beter dat je dat vooraf niet weet.quote:Op maandag 20 januari 2020 17:20 schreef Landgeld het volgende:
Hoe gaat zo'n test eigenlijk? Voor een hetero man, zonder risico op Hiv.
'De arts of verpleegkundige zal in het geval van klachten kijken of er op jouw lichaam symptomen te zien zijn. Daarna wordt lichaamsmateriaal verzameld dat wordt getest in een laboratorium. Bij mannen betekent dit meestal dat zij in een potje moeten plassen, bij vrouwen is een uitstrijkje gebruikelijker'quote:Op maandag 20 januari 2020 18:07 schreef Zilverberk het volgende:
Bel je huisarts, dubbele afspraak. Dan heeft hij of zij eerst de tijd uit te vragen waarop getest moet worden en kan daarna de monsters afnemen.
Dat zou ik trouwens nooit door de assistente laten doen. Medische handelingen graag door de arts.
[..]
Misschien beter dat je dat vooraf niet weet.![]()
quote:Op maandag 20 januari 2020 18:06 schreef VEM2012 het volgende:
[..]
Soms krijg je geen klachten, maar de ander wel. Is toch niet zo fijn. Belrondjes ook niet trouwens, maar goed, beter dan dat iemand onvruchtbaar wordt.
quote:Op maandag 20 januari 2020 18:29 schreef Landgeld het volgende:
[..]
'De arts of verpleegkundige zal in het geval van klachten kijken of er op jouw lichaam symptomen te zien zijn. Daarna wordt lichaamsmateriaal verzameld dat wordt getest in een laboratorium. Bij mannen betekent dit meestal dat zij in een potje moeten plassen, bij vrouwen is een uitstrijkje gebruikelijker'
Potje plassen...
Cabaret...quote:
Hoezo "zonder risico op HIV" ? Als je denkt dat het mogelijk is dat je een geslachtsziekte hebt kan dat ook best HIV zijn.quote:Op maandag 20 januari 2020 17:20 schreef Landgeld het volgende:
Hoe gaat zo'n test eigenlijk? Voor een hetero man, zonder risico op Hiv.
Verwacht niet dat de dames Hiv hebben. Ook niet anaal geneukt. En ook geen klachten.quote:Op maandag 20 januari 2020 18:40 schreef Kassamiep het volgende:
[..]
Hoezo "zonder risico op HIV" ? Als je denkt dat het mogelijk is dat je een geslachtsziekte hebt kan dat ook best HIV zijn.
Eigen risico toch?quote:Op maandag 20 januari 2020 21:48 schreef Sunshine1982 het volgende:
Bij de huisarts is dat toch 'gratis'?
Ja, ik lees het nu ook.quote:Op maandag 20 januari 2020 21:49 schreef Miezziej het volgende:
[..]
Eigen risico toch?
Geen idee hoeveel trouwens
Lolquote:Op maandag 20 januari 2020 18:45 schreef Landgeld het volgende:
[..]
Verwacht niet dat de dames Hiv hebben. Ook niet anaal geneukt. En ook geen klachten.
ha is geen eigen risico.quote:Op maandag 20 januari 2020 21:49 schreef Miezziej het volgende:
[..]
Eigen risico toch?
Geen idee hoeveel trouwens
Jep. Maar is geen andere manier, right?quote:Op maandag 20 januari 2020 22:49 schreef Koettie het volgende:
Een consult bij de ha is 'gratis'. Alles wat er gedaan wordt aan bloedprikken en soa testen kost gewoon geld en gaat van je eigen risico
Als je niet meer terecht kan bij de ggd voor gratis testen dan niet inderdaad. En een check om de zoveel tijd is wel prettig.quote:Op maandag 20 januari 2020 23:04 schreef Landgeld het volgende:
[..]
Jep. Maar is geen andere manier, right?
Jeukt het al ?quote:Op maandag 20 januari 2020 16:39 schreef Aiciu het volgende:
Ik zou dat pas doen als je klachten krijgt.
Even nieuwsgierig: welke soa is dat dan? En hoe kun je die dan wel krijgen?quote:Op dinsdag 21 januari 2020 08:32 schreef T42 het volgende:
Gewoon je huisarts bellen klaar doe ik jaarlijks. Vraagt nooit om je seksleven verder alleen of er speciale dingen getest moeten worden en of ik klachten heb. Ben zo gestest op een vrij nieuwe soa die niet standaard in test zit omdat iemand in mijn omgeving dat had. (Die je dus met gebruik condoom gewoon kunt krijgen)
Thanks. En dan kom je op consult en moet je in een potje plassen?quote:Op dinsdag 21 januari 2020 08:32 schreef T42 het volgende:
Gewoon je huisarts bellen klaar doe ik jaarlijks. Vraagt nooit om je seksleven verder alleen of er speciale dingen getest moeten worden en of ik klachten heb. Ben zo gestest op een vrij nieuwe soa die niet standaard in test zit omdat iemand in mijn omgeving dat had. (Die je dus met gebruik condoom gewoon kunt krijgen)
Maar je verwacht wel dat de dames een soa kunnen hebben. Dan is HIV ook al tijd een optie.quote:Op maandag 20 januari 2020 18:45 schreef Landgeld het volgende:
[..]
Verwacht niet dat de dames Hiv hebben. Ook niet anaal geneukt. En ook geen klachten.
Ik verwacht niets. Wil even een check-up.quote:Op dinsdag 21 januari 2020 09:08 schreef Norma_Jeane het volgende:
[..]
Maar je verwacht wel dat de dames een soa kunnen hebben. Dan is HIV ook al tijd een optie.
Man man man wat een gestruisvogel.
Welke SOA was dat dan?quote:Op dinsdag 21 januari 2020 08:32 schreef T42 het volgende:
De huisarts kan je hierover adviseren.quote:Op dinsdag 21 januari 2020 15:02 schreef Landgeld het volgende:
Wie bepaalt wat getest wordt in zo'n SOA test? Periodieke keuring.
Is dat in onderling overleg. hoe gaat zoiets?
De huisarts geeft je een formulier en een potje mee. Beide lever je later weer in (potje gevuld met urine), vervolgens laat je nog even goed prikken en dan is t wachten op de uitslag. Totaal niet ingewikkeld.quote:Op dinsdag 21 januari 2020 08:38 schreef Landgeld het volgende:
[..]
Thanks. En dan kom je op consult en moet je in een potje plassen?
Ik heb geen specifieke klachten btw.
Op zich wel een legitieme vraag...quote:Op dinsdag 21 januari 2020 22:58 schreef Aristai het volgende:
Als je dan zegt 'Ik heb wisselende contacten want ik ben de grote vrouwenneuker van de buurt' dat je dan een preek krijgt van de huisarts en de vraag waarom je het niet veilig doet.
Domme vraag als je het mij vraagt.quote:Op donderdag 23 januari 2020 06:43 schreef DW457 het volgende:
[..]
Op zich wel een legitieme vraag...
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |