Je moeder likte mijn vannacht ook goed af. Ze deed ook gekke dingen met pindakaas en die beftekkel van julliequote:Op maandag 20 januari 2020 14:49 schreef Asjemenou_ het volgende:
Eens. Een boterham met pindakaas smeren in de bedrijfskantine en dan je mes aflikken
fruithagel niet gezond? het woord FRUIT zit er godverdomme toch in?quote:Op maandag 20 januari 2020 14:47 schreef Snikkelbeer het volgende:
Dag lieve geile beren van me. Ik ken dus van die mensen die zijn blijven hangen in hun kindertijd. Dan ben je 32 of zo en dan eet je nog louter hagelslag of chocopasta op broodBen je soms ziek in je hoofd?
Prima dat je als kleine kleuter alleen maar fruithagel op je boterham lustte, maar als je als volwassene nog steeds geen groente en/of hartig beleg zoals kaas en vleeswaren vreet is er iets mis met je
Hoe heb ik hier precies last van?
Ik ben zeer begaan met mensen en hun gezondheid. Wanneer ze een ongezonde levensstijl hebben maak ik me daar heel veel zorgen om en kan ik daar uren wakker van liggen. Ik ben gewoon een goedzak, sleep me maar voor de rechter!!
Fixedquote:Op maandag 20 januari 2020 15:16 schreef Excavator het volgende:
ik krijg enkel maar een shot heroïnesperma binnen 's ochtends
Nou nou nou...quote:Op maandag 20 januari 2020 15:11 schreef de_boswachter het volgende:
ik eet blauwaderkaas op mijn brood. Ook trauma van vroeger. De structuur ervan doet me denken aan de pik van TS z'n vader
Dat interesseert me dan weer geen flikkerquote:Op maandag 20 januari 2020 15:00 schreef JochemSjakie het volgende:
En wat denk je van die mensen die nu eerder doodgaan doordat hun bloeddruk steeds hoger wordt door die kuttopics van jou?
Herkenbaar!quote:Op maandag 20 januari 2020 15:11 schreef de_boswachter het volgende:
ik eet blauwaderkaas op mijn brood. Ook trauma van vroeger. De structuur ervan doet me denken aan de pik van TS z'n vader
Nee komkommer uit de kut van je zusje!!quote:Op maandag 20 januari 2020 15:18 schreef Catkiller het volgende:
Wat voor faggot ben jij dan met bloemkool op je brood
Wat is daar nou weer mis mee? Jij bent zeker zo'n type die zegt "kindertjes in Afrika hebben honger, wij hebben trek!!"quote:Op maandag 20 januari 2020 15:29 schreef heywoodu het volgende:
Als je in een normale zin woorden als 'vreet' gebruikt, dan is er iets mis met je
Nee hoor, 'vreten' is zo'n lekker 'stoere' term die jongetjes van 12 gebruiken. Wat prima is, daar niet van.quote:Op maandag 20 januari 2020 15:33 schreef Snikkelbeer het volgende:
[..]
Wat is daar nou weer mis mee? Jij bent zeker zo'n type die zegt "kindertjes in Afrika hebben honger, wij hebben trek!!"
Today I learned my dad is 12quote:Op maandag 20 januari 2020 15:39 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Nee hoor, 'vreten' is zo'n lekker 'stoere' term die jongetjes van 12 gebruiken. Wat prima is, daar niet van.
quote:Op maandag 20 januari 2020 15:29 schreef heywoodu het volgende:
Als je in een normale zin woorden als 'vreet' gebruikt, dan is er iets mis met je
Bedankt voor dit voor mij nieuwe inzicht, dat wist ik niet. En zo zie je maar weer hoe veel we met zijn allen van elkaar kunnen lerenquote:Op maandag 20 januari 2020 15:39 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Nee hoor, 'vreten' is zo'n lekker 'stoere' term die jongetjes van 12 gebruiken. Wat prima is, daar niet van.
Dus eigenlijk ben je gewoon een egoïst die uit is op zelfbevlekking.quote:Op maandag 20 januari 2020 15:30 schreef Snikkelbeer het volgende:
[..]
Dat interesseert me dan weer geen flikker
[..]
Herkenbaar!
[..]
Nee komkommer uit de kut van je zusje!!
Ik voel me aangevallen.quote:Op maandag 20 januari 2020 16:21 schreef JochemSjakie het volgende:
[..]
Dus eigenlijk ben je gewoon een egoïst die uit is op zelfbevlekking.
Terwijl je zo'n petje draagt zeker:quote:Op maandag 20 januari 2020 16:45 schreef Ypmaha het volgende:
Ik eet elke morgen een boterham met pindakaas en een boterham met speculoos crunchy. Fuck you TS met je homovleeswaren.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |