SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op donderdag 30 januari 2020 12:16 schreef pinquit het volgende:
Wauw, wat lijkt M op zijn vader! Niet door de staart hoor haha
Ja ik vind dat best bijzonder! Nora lijkt op mij, en ik lijk zelf heel erg op mijn vader, maar Noor heeft ook heel veel dingetjes van mijn moeder weer. Zo maf!quote:Op donderdag 30 januari 2020 12:19 schreef elamanilo het volgende:
[..]![]()
![]()
Ja he, dit is wel echt een C. kopietje!En hij schijnt ook veel op C. z'n opa als baby te lijken, m'n schoonmoeder heeft ergens een foto maar die moet nog tevoorschijn komen, ben heel benieuwd! Leuk om dingen terug te zien van je baby in andere familieleden.
Dit wil ik ook graag gaan doen, heb je er ervaring mee? Ik zoek eigenlijk een overzichtje met de 10 a 20 meest ‘essentiele’ gebaren, zoals ‘eten’ ‘drinken’ ‘slapen’ etc. Weet jij of zoiets te vinden is zonder dat er direct een hele cursus aan vast zit? Gaat mij erom dat we wat basisbegrippen kunnen gebruikenquote:Op donderdag 30 januari 2020 11:28 schreef elamanilo het volgende:
Ik zit er aan te denken om wat babygebaren erbij te doen, want dat kunnen ze ook al makkelijk.
Ik geef ze een lik pindakaas idd. Beter via de mond introduceren dan via de huid en liever wat eerder dan 6 maanden.quote:Op donderdag 30 januari 2020 14:40 schreef BellaaElisa het volgende:
Hier ook net van het CB eerste prikjes gehad. Wat sneu was dat weer zeg. Helemaal overstuur terwijl die een seconden van te voren helemaal aan het schaterlachen was![]()
stats 6990 en ongeveer 65 cm, hij bleef niet echt stil liggen. Babysaurus
![]()
DE wat fijn dat die is aan gekomen in zijn gewicht. Eet die al goed vaste voeding?
Wij mogen volgende maand starten, en vanwege zijn eczeem moeten wij ookal starten met pindakaas en ei etc. Om allergie uit te sluiten. (Ze zei door de banaan een lepeltje pindakaas en ei) het gaat een beetje tegen mijn gevoel in. Maar ja ik begin heel erg te denken dat spruit allergisch is..
Heeft jouw duo ook last van eczeem? En doe je het dan gewoon in hun mond rechtstreeks zonder met iets te mengen?quote:Op donderdag 30 januari 2020 14:54 schreef Ticootje het volgende:
[..]
Ik geef ze een lik pindakaas idd. Beter via de mond introduceren dan via de huid en liever wat eerder dan 6 maanden.
Nou prima.
Robin ja, koos nee.quote:Op donderdag 30 januari 2020 14:59 schreef BellaaElisa het volgende:
[..]
Heeft jouw duo ook last van eczeem? En doe je het dan gewoon in hun mond rechtstreeks zonder met iets te mengen?
Euh, ik snap de verwarringquote:Op donderdag 30 januari 2020 15:30 schreef pinquit het volgende:
[..]
Godsamme ik dacht dat je @:guitarist was
Thanks!quote:
Gefeliciteerd maat. Wist niet dat je een zoon had gekregen.quote:Op donderdag 30 januari 2020 16:05 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Thanks!
Ben hier alleen niet als VBL'er maar als papa van m'n 10-weken oude zoontje
Thanks man! Ja alles gaat goed hoorquote:Op donderdag 30 januari 2020 17:11 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Gefeliciteerd maat. Wist niet dat je een zoon had gekregen.
Gaat alles goed? Slaapt ie een beetje door?
Goed om te horen. Één keer per nacht klinkt heerlijk.quote:Op donderdag 30 januari 2020 17:23 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Thanks man! Ja alles gaat goed hoorhij zit nu in de fase dat 'ie z'n handjes ontdekt, super schattig
![]()
Hij meldt zich tegenwoordig nog één keer per nacht voor een voeding, maar mijn vriendin geeft borstvoeding, dus daar heb ik weinig last van
Groeit wel echt heel hard, bij de geboorte was hij maatje 56-58 en hij gaat nu al over naar 68
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |