abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_191262113
Met een grote zus krijg je dit:

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_191262182
Wauw, wat lijkt M op zijn vader! Niet door de staart hoor haha O+
erf de ogen van je kind - kijk erdoor
pi_191262199
@Bottoms_up Volgens mij niet heel uitzonderlijk, vanaf een week of 8 dat de lachjes pas komen/beginnen. Maar ik kan me voorstellen dat je er op zit te wachten! :*

@B.ertha Hier hebben we dat nooit echt gehad, dat wakker liggen, maar de enkele keer dat het toch is voorgekomen hielp het om met een klein lichtje aan een luier te verschonen en dan met speen/duim/pink of toch borst weer opnieuw te proberen te gaan slapen. Het leek dan een beetje op een 'reset'. In een heel uitzonderlijk geval (omdat de baby anderen dreigde wakker te maken) hebben we ook wel eens met een baby een uurtje beneden gezeten. Met 1 klein lichtje aan, verder heel 'saai' niets, ook niet echt spelen, maar zelf ook rustig gewoon erbij zitten. Ook dat leek dan te helpen als een soort reset. Verder helpt toch de borst of anders speen/duim/pink hier om in het donker wel weer de slaap te hervatten. Maar zoals ik al zei, dat zijn hier ook echt hele uitzonderingen. Ze slapen eigenlijk altijd gewoon verder zodra ze weer een borst in hun snoet hebben en ze worden dus ook alleen wakker als ze (mama)honger hebben. :*
pi_191262231
quote:
0s.gif Op donderdag 30 januari 2020 12:16 schreef pinquit het volgende:
Wauw, wat lijkt M op zijn vader! Niet door de staart hoor haha O+
:D :D :D

Ja he, dit is wel echt een C. kopietje! O+ En hij schijnt ook veel op C. z'n opa als baby te lijken, m'n schoonmoeder heeft ergens een foto maar die moet nog tevoorschijn komen, ben heel benieuwd! Leuk om dingen terug te zien van je baby in andere familieleden. :)
pi_191262343
quote:
0s.gif Op donderdag 30 januari 2020 12:19 schreef elamanilo het volgende:

[..]

:D :D :D

Ja he, dit is wel echt een C. kopietje! O+ En hij schijnt ook veel op C. z'n opa als baby te lijken, m'n schoonmoeder heeft ergens een foto maar die moet nog tevoorschijn komen, ben heel benieuwd! Leuk om dingen terug te zien van je baby in andere familieleden. :)
Ja ik vind dat best bijzonder! Nora lijkt op mij, en ik lijk zelf heel erg op mijn vader, maar Noor heeft ook heel veel dingetjes van mijn moeder weer. Zo maf!
  FOK!fossiel donderdag 30 januari 2020 @ 12:36:28 #181
1455 Keroppi
kool kikker
pi_191262603
quote:
0s.gif Op donderdag 30 januari 2020 11:28 schreef elamanilo het volgende:

Ik zit er aan te denken om wat babygebaren erbij te doen, want dat kunnen ze ook al makkelijk.

Dit wil ik ook graag gaan doen, heb je er ervaring mee? Ik zoek eigenlijk een overzichtje met de 10 a 20 meest ‘essentiele’ gebaren, zoals ‘eten’ ‘drinken’ ‘slapen’ etc. Weet jij of zoiets te vinden is zonder dat er direct een hele cursus aan vast zit? Gaat mij erom dat we wat basisbegrippen kunnen gebruiken :)
Chick on a mission
pi_191262759
Bas heeft nu 1x slaapmelkdronken per ongeluk gebeten. Kan gebeuren, maar liever niet te vaak inderdaad. Bas zijn hongersignaal is bij borstvoeding zoeken naar een tepel en vaste voeding gewoon heel hard brullen en :( kijken als het te lang duurt.

We zijn net bij het CB geweest, meneer gaat lekker met vaste voeding. Is op gewicht van -1,6 lijn naar -1,2 gestegen, weegt nu 7,5 kg ^O^ . Hij was zich lekker aan het uitsloven met alles om zich heen willen pakken en pogingen doen tot kruipen. De arts vond hem geweldig.

Whoopje, wat een leukerd O+

Ela, ik vind je jongens zo leuk hè. Allebei zo'n ander gezichtje.
pi_191264304
Hier ook net van het CB eerste prikjes gehad. Wat sneu was dat weer zeg. Helemaal overstuur terwijl die een seconden van te voren helemaal aan het schaterlachen was :'( :{ stats 6990 en ongeveer 65 cm, hij bleef niet echt stil liggen. Babysaurus :D

DE wat fijn dat die is aan gekomen in zijn gewicht. Eet die al goed vaste voeding?

Wij mogen volgende maand starten, en vanwege zijn eczeem moeten wij ookal starten met pindakaas en ei etc. Om allergie uit te sluiten. (Ze zei door de banaan een lepeltje pindakaas en ei) het gaat een beetje tegen mijn gevoel in. Maar ja ik begin heel erg te denken dat spruit allergisch is.. :N
pi_191264486
quote:
1s.gif Op donderdag 30 januari 2020 14:40 schreef BellaaElisa het volgende:
Hier ook net van het CB eerste prikjes gehad. Wat sneu was dat weer zeg. Helemaal overstuur terwijl die een seconden van te voren helemaal aan het schaterlachen was :'( :{ stats 6990 en ongeveer 65 cm, hij bleef niet echt stil liggen. Babysaurus :D

DE wat fijn dat die is aan gekomen in zijn gewicht. Eet die al goed vaste voeding?

Wij mogen volgende maand starten, en vanwege zijn eczeem moeten wij ookal starten met pindakaas en ei etc. Om allergie uit te sluiten. (Ze zei door de banaan een lepeltje pindakaas en ei) het gaat een beetje tegen mijn gevoel in. Maar ja ik begin heel erg te denken dat spruit allergisch is.. :N
Ik geef ze een lik pindakaas idd. Beter via de mond introduceren dan via de huid en liever wat eerder dan 6 maanden.
Nou prima.
I am unconditionally and irrevocably in love with him.
I'm 97% sure you don't like me, I'm 100% sure I don't care.
pi_191264556
quote:
0s.gif Op donderdag 30 januari 2020 14:54 schreef Ticootje het volgende:

[..]

Ik geef ze een lik pindakaas idd. Beter via de mond introduceren dan via de huid en liever wat eerder dan 6 maanden.
Nou prima.
Heeft jouw duo ook last van eczeem? En doe je het dan gewoon in hun mond rechtstreeks zonder met iets te mengen?
  FOK!Fotograaf donderdag 30 januari 2020 @ 15:01:20 #186
148247 taxibabe
pi_191264578
Wat een dotje Whoopje!
En dat je baby op familieleden lijkt, Thomas is een kopie van mij toen ik baby was! En toch zie je op bepaalde momenten een beetje zijn grootste broer in hem terug, die lijkt op zijn opa.

Thomas heeft overigens net weer een klysma gehad. Hij heeft dus nog steeds niet gepoept, vanmorgen heb ik de dokter maar weer gebeld en dus weer een klysma. De dokter vond hem nog te jong voor lactulose. Maandag moeten we weer terugkomen. Ik ga zelf maar eens venkelthee drinken, dat zou ook moeten helpen.
pi_191264693
quote:
1s.gif Op donderdag 30 januari 2020 14:59 schreef BellaaElisa het volgende:

[..]

Heeft jouw duo ook last van eczeem? En doe je het dan gewoon in hun mond rechtstreeks zonder met iets te mengen?
Robin ja, koos nee.

Ik doe wat op mn vinger en laat het eraf zuigen. De hoeveelheid heeft geen naam. Maar het gaat om het allergeen, niet de hoeveelheid. Echt mini beetje is al zat.
pi_191264707
Mogen papa's hier ook posten? :+
Brutal. Fucking. Metal.
pi_191264809
Taxi ik had venkelthee ook een tijdje geprobeerd maar het werd nog erger. En nog meer kramp (op internet lees je ook verschillende verhalen.) Maar dat hoeft bij jullie niet zo te zijn. Hopelijk werkt het! :*
pi_191264933
quote:
0s.gif Op donderdag 30 januari 2020 15:11 schreef -_Guitarist_- het volgende:
Godsamme ik dacht dat je @guitarist was :')
pi_191265101
@BellaaElisa, ja Bas heeft in ons huishouden de term hangry ook wel een nieuwe betekenis gegeven. Hij eet nu per dag ongeveer 1-1,5 stuk fruit, een hele boterham en 's avonds wisselend tussen de 100-200 gram avondeten. Eergisteren ook nog een paar hapjes yoghurt gegeven want Rupsje Nooitgenoeg had nog honger. Als snackje soms nog een maisboogje of een babyrijstwafeltje en verder borstvoeding op verzoek, hij drinkt zo'n 6-8x per dag bij mij.
Wat een babysaurus heb jij :o :D Bas is nu 64,4 cm en hij is al 7,5 maand _O-

Allergenen introduceren heb ik na 6 maanden pas gedaan, toen we goed op weg waren met vaste voeding. Klein beetje pindakaas op brood, beetje ei door het eten etc.

Ah taxi wat vervelend voor Thomas zeg :*
pi_191265150
quote:
0s.gif Op donderdag 30 januari 2020 15:30 schreef pinquit het volgende:

[..]

Godsamme ik dacht dat je @:guitarist was :')
Euh, ik snap de verwarring :+
Brutal. Fucking. Metal.
pi_191265324
quote:
0s.gif Op donderdag 30 januari 2020 15:11 schreef -_Guitarist_- het volgende:
Welkom. VBL on tour.
pi_191265407
quote:
0s.gif Op donderdag 30 januari 2020 15:57 schreef Lenny_Leonard het volgende:

[..]

Welkom. VBL on tour.
Thanks!
Ben hier alleen niet als VBL'er maar als papa van m'n 10-weken oude zoontje :)
Brutal. Fucking. Metal.
pi_191266318
quote:
0s.gif Op donderdag 30 januari 2020 16:05 schreef -_Guitarist_- het volgende:

[..]

Thanks!
Ben hier alleen niet als VBL'er maar als papa van m'n 10-weken oude zoontje :)
Gefeliciteerd maat. Wist niet dat je een zoon had gekregen. :)

Gaat alles goed? Slaapt ie een beetje door?
pi_191266440
quote:
0s.gif Op donderdag 30 januari 2020 17:11 schreef Lenny_Leonard het volgende:

[..]

Gefeliciteerd maat. Wist niet dat je een zoon had gekregen. :)

Gaat alles goed? Slaapt ie een beetje door?
Thanks man! Ja alles gaat goed hoor :) hij zit nu in de fase dat 'ie z'n handjes ontdekt, super schattig O+

Hij meldt zich tegenwoordig nog één keer per nacht voor een voeding, maar mijn vriendin geeft borstvoeding, dus daar heb ik weinig last van :+

Groeit wel echt heel hard, bij de geboorte was hij maatje 56-58 en hij gaat nu al over naar 68 :o
Brutal. Fucking. Metal.
pi_191266623
quote:
0s.gif Op donderdag 30 januari 2020 17:23 schreef -_Guitarist_- het volgende:

[..]

Thanks man! Ja alles gaat goed hoor :) hij zit nu in de fase dat 'ie z'n handjes ontdekt, super schattig O+

Hij meldt zich tegenwoordig nog één keer per nacht voor een voeding, maar mijn vriendin geeft borstvoeding, dus daar heb ik weinig last van :+

Groeit wel echt heel hard, bij de geboorte was hij maatje 56-58 en hij gaat nu al over naar 68 :o
Goed om te horen. Één keer per nacht klinkt heerlijk.

Hier gaan we waarschijnlijk stoppen met borstvoeding. Vriendin vindt het helemaal niks (ook spruw gehad wat behoorlijk pijnlijk was).

Onze dochter is 4 weken oud nu. Zelf zou ik wat langer borstvoeding fijner vinden, ook gezien het griepseizoen dat eraan komt.
pi_191266931
Goed. Hier hebben ze de vlekkentyfus van de opvang. Antibiotica zalf en hopen dat de andere kinderen het niet krijgen.

Ik baal echt, robin had al een hormoonzalf voor zn eczeem plekjes, nu weer antibiotica, ik vind het nogal wat met 5 maanden.
pi_191266942
Oh borstvoeding heeft niet geholpen om geen vlekken cholera te krijgen. ;)

Liever een blije mama dan perse ergens mee doorgaan waar je niet happy van wordt.
pi_191267226
:') Vlekkentyfus.
Disclaimer: Posts van deze user met een korrel zout nemen.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')