Ik snap dat wel hoor! Zeker als je het alleen moet doen dus ook geen partner om ermee te overleggen, je omgeving is in principe alles wat je hebt aan klankbord.quote:Op zondag 26 januari 2020 09:28 schreef Whoopje het volgende:
Ik probeer echt op haar af te gaan maar door mijn omgeving wordt ik soms wat onzeker. Ik heb bijv geen vaste tijden en dat wordt raar gevonden. Ik ga proberen dat wat meer los te laten en nog meer naar Bouncy kijken want idd, zij ‘verteld’ me in principe alles wat ik moet weten qua honger, moe etc.
Nummer 4 en 5 hier, ik werd ook onzekwr omdat ze maar 150 drinken en ook niet altijd fles leeg.quote:Op zondag 26 januari 2020 12:38 schreef Whoopje het volgende:
Thnx, dames!
Wat ik vooral uit jullie reacties haal is dat het helemaal niet ‘raar’ is dat ik geen vaste tijden hanteer en dat ik wat meer op mijn eigen gevoel af moet gaan. Ze groeit goed, meldt zich ook als ze honger heeft dus wat meer vertrouwen daarop en me minder aantrekken van wat er om me heen gezegd word. Beetje te onzeker soms, sorry 🙈
Ik merk dat het voor omgeving (kinderdagverblijf, oma) lastiger is omdat wij voedingen en slapen op verzoek doen en niet volgens een vast schema. Ja, hij heeft een beetje een schema maar het kan makkelijk eens een half uur tot een uur schelen met een slaapje, slaapt heel wisselend kort of lang, hij gooit er ineens 2 voedingen uit om er volgende week weer 3 extra te willen. Ach, baby'squote:Op zondag 26 januari 2020 12:38 schreef Whoopje het volgende:
Thnx, dames!
Wat ik vooral uit jullie reacties haal is dat het helemaal niet ‘raar’ is dat ik geen vaste tijden hanteer en dat ik wat meer op mijn eigen gevoel af moet gaan. Ze groeit goed, meldt zich ook als ze honger heeft dus wat meer vertrouwen daarop en me minder aantrekken van wat er om me heen gezegd word. Beetje te onzeker soms, sorry 🙈
Haha, het lukt mij ook steeds beter om deze mindset te hebben. Als ze eerst bijvoorbeeld een keer een dag of 2 slecht sliep was ik geneigd om meteen te denken dat het dus voor altijd drama zou zijn en vast kwam omdat ik X of Y fout had gedaan. Nu weet ik dat het drie dagen later weer compleet anders (beter) kan zijn.quote:Op zondag 26 januari 2020 13:44 schreef douche-eendje het volgende:
Ja, hij heeft een beetje een schema maar het kan makkelijk eens een half uur tot een uur schelen met een slaapje, slaapt heel wisselend kort of lang, hij gooit er ineens 2 voedingen uit om er volgende week weer 3 extra te willen. Ach, baby's
Hier zijn we weer goedgekeurd bij het consultatiebureauquote:Op dinsdag 28 januari 2020 11:32 schreef B.ertha het volgende:
Mijn baby heeft me vannacht 4,5 uur aaneengesloten slaap gegund![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 40% gewijzigd door pinquit op 28-01-2020 16:18:23 ]erf de ogen van je kind - kijk erdoor
quote:Op dinsdag 28 januari 2020 15:31 schreef pinquit het volgende:
Mijn baby krijgt dus gewoon echt 6 tanden tegelijkwhyyyy
Ze is dus de hele dag een soort van boos constantik snap dat wel
6SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.welke dan?
Koert heeft twee ondertanden en hij doet er echt honderd jaar over om de bovenste door te krijgen (als in: ze zijn er bijna, maar al een tijd zijn ze er bijna).
Wat een droppie![]()
Aan de andere kant, ben je wel gelijk even klaar![]()
Ik had een vips carrier met bamboe. Ik vond die fijn want lekker luchtig materiaal. Heb 'm ter overname eventueelquote:Op dinsdag 28 januari 2020 17:55 schreef B.ertha het volgende:
Fijn @:keroppi!
Ai, sterkte @:Pinquit
Vraagje: ik wil toch ff een stretch draagdoek scoren op marktplaats voor totdat smurf lekker in de draagzak past. Maakt het merk daarin nog uit? Hebben jullie een voorkeur?
Ik heb nogal een lamme arm namelijk![]()
Ik heb een niet rekbare, die mag je zo lenen.quote:Op dinsdag 28 januari 2020 17:55 schreef B.ertha het volgende:
Fijn @:keroppi!
Ai, sterkte @:Pinquit
Vraagje: ik wil toch ff een stretch draagdoek scoren op marktplaats voor totdat smurf lekker in de draagzak past. Maakt het merk daarin nog uit? Hebben jullie een voorkeur?
Ik heb nogal een lamme arm namelijk![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |