abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zondag 26 januari 2020 @ 09:42:42 #101
56471 pinquit
oh my lama!
pi_191199416
quote:
0s.gif Op zondag 26 januari 2020 09:28 schreef Whoopje het volgende:
Ik probeer echt op haar af te gaan maar door mijn omgeving wordt ik soms wat onzeker. Ik heb bijv geen vaste tijden en dat wordt raar gevonden. Ik ga proberen dat wat meer los te laten en nog meer naar Bouncy kijken want idd, zij ‘verteld’ me in principe alles wat ik moet weten qua honger, moe etc.
Ik snap dat wel hoor! Zeker als je het alleen moet doen dus ook geen partner om ermee te overleggen, je omgeving is in principe alles wat je hebt aan klankbord.
Luister naar je baby en naar je gevoel, dan komen jullie er wel uit :* O+
erf de ogen van je kind - kijk erdoor
pi_191199954
Ik geef geen flesvoeding maar hier drinken ze tussen de 150 en 180 per fles. Bij 180 zitten ze echt bij het laatste stukje tegen aan te hikken.

Ik sprak een andere moeder die wel flesvoeding geeft en kindje is net zo oud, die gaf ook nog steeds flessen van 150.

Gewoon omdat tevreden bij 150.
I am unconditionally and irrevocably in love with him.
I'm 97% sure you don't like me, I'm 100% sure I don't care.
pi_191200157
Ik voed op verzoek en op mijn werkdagen drinkt M in totaal 250cc afgekolfde melk. Vind ik eigenlijk best weinig, maar ik vertrouw erop dat ze dat wel inhaalt in de avond/nacht en voldoende binnenkrijgt over een dag gezien.

Ik ben zo verliefd op mijn baby O+
Ze zegt al mama (en ook anne, mama in het turks), nee nee nee nee (waarbij ze ook haar hoofd schud), dada (zo noemt ze papa) en eten.

Overigens zeggen wij ook niet constant nee, dus ik vraag me af hoe ze 'nee' heeft geleerd.

Aankleden vindt ze niet leuk en dan zegt ze: nee mama, nee nee nee! En dan ook nog haar hoofd schudden O+

Mijn baby wordt groot.. zucht :P

De afgelopen 2 dagen heb ik gewerkt en vandaag voel ik mij ziek (en ook slecht geslapen, omdat M haar melktekort aan het inhalen was), dus nu is manlief samen met M en stiefdochter gaan wandelen om mij rust te gunnen en een beetje uit te laten zieken. Maar ik kan niet slapen en mis mijn baby :')
pi_191200338
Ik voed op verzoek en op een opvangdag drinkt Bas wisselend tussen de 300-500 ml. Ik merk wel dat zijn voedingsbehoefte wel aan het verschuiven is nu met de vaste voeding erbij. Ik zit nu vandaag op 2 voedingen en hij heeft een banaan en een halve kaki op.

Ben gesloopt na de afgelopen dagen zeg, pfff. Koorts begon woensdag, donderdag bij de huisarts geweest omdat hij weer benauwd klonk. Ademhalingsfrequentie was het dubbele van normaal, dus de huisarts heeft overlegd met de kinderarts. Toen stikte hij ook later nog in zijn fruithap omdat hij een hoestbui kreeg tijdens het eten waar hij niet uitkwam en zat echt naar lucht te happen -O- . Gisterochtend was de koorts eindelijk weg, hij is nog snipverkouden en heeft ons inmiddels lekker geinfecteerd.

Bobby, wij hebben alles waarvan wij liever niet hebben dat hij aan zit/mee speelt al redelijk weggehaald in de woonkamer. Er moeten binnenkort nog even 2 tafeltjes weg die naast de bank staan, want die zijn topzwaar en heb liever niet dat hij die over zich heen trekt (dik hout blad met dunne metalen pootjes). Tegen de tijd dat hij gaat lopen nog het draaiende blad van de salontafel vastzetten en nog 2 keukenkastdeurtjes waar een klemmetje op moet, dat is het geloof ik dan wel
pi_191200342
Bij mij lijkt de max ook wel een beetje bij 600cc te zitten qua kolven.
pi_191201345
Thnx, dames!

Wat ik vooral uit jullie reacties haal is dat het helemaal niet ‘raar’ is dat ik geen vaste tijden hanteer en dat ik wat meer op mijn eigen gevoel af moet gaan. Ze groeit goed, meldt zich ook als ze honger heeft dus wat meer vertrouwen daarop en me minder aantrekken van wat er om me heen gezegd word. Beetje te onzeker soms, sorry 🙈
pi_191201964
quote:
0s.gif Op zondag 26 januari 2020 12:38 schreef Whoopje het volgende:
Thnx, dames!

Wat ik vooral uit jullie reacties haal is dat het helemaal niet ‘raar’ is dat ik geen vaste tijden hanteer en dat ik wat meer op mijn eigen gevoel af moet gaan. Ze groeit goed, meldt zich ook als ze honger heeft dus wat meer vertrouwen daarop en me minder aantrekken van wat er om me heen gezegd word. Beetje te onzeker soms, sorry 🙈
Nummer 4 en 5 hier, ik werd ook onzekwr omdat ze maar 150 drinken en ook niet altijd fles leeg.
pi_191202093
quote:
0s.gif Op zondag 26 januari 2020 12:38 schreef Whoopje het volgende:
Thnx, dames!

Ik merk dat het voor omgeving (kinderdagverblijf, oma) lastiger is omdat wij voedingen en slapen op verzoek doen en niet volgens een vast schema. Ja, hij heeft een beetje een schema maar het kan makkelijk eens een half uur tot een uur schelen met een slaapje, slaapt heel wisselend kort of lang, hij gooit er ineens 2 voedingen uit om er volgende week weer 3 extra te willen. Ach, baby's O+
pi_191204804
Wat is M. lekker aan het ontwikkelen Cava!

Whoopje, hier ook alles op verzoek. Behalve eten, dat gaat op mijn tijden. Heeft ze honger, eet ze mee. Wilt ze niks, prima.

Hier komen twee boventanden tegelijk door. Ik kan de randjes al zien. Elke scheet is een natte zure doorlekkende scheet. Dus we verkleden en wassen ons suf en slapen is drama. Maar verder is ze wel heel de dag blij.

Vandaag bij de geitenboerderij gietenyoghurt gegeten. Ging er prima in, al deden de gezichten anders vermoeden:

En kijk dit kind nou O+

Disclaimer: Posts van deze user met een korrel zout nemen.
pi_191205349
Die ogen O+
  FOK!fossiel zondag 26 januari 2020 @ 17:42:56 #111
1455 Keroppi
kool kikker
pi_191205668
quote:
17s.gif Op zondag 26 januari 2020 13:44 schreef douche-eendje het volgende:

Ja, hij heeft een beetje een schema maar het kan makkelijk eens een half uur tot een uur schelen met een slaapje, slaapt heel wisselend kort of lang, hij gooit er ineens 2 voedingen uit om er volgende week weer 3 extra te willen. Ach, baby's O+

Haha, het lukt mij ook steeds beter om deze mindset te hebben. Als ze eerst bijvoorbeeld een keer een dag of 2 slecht sliep was ik geneigd om meteen te denken dat het dus voor altijd drama zou zijn en vast kwam omdat ik X of Y fout had gedaan. Nu weet ik dat het drie dagen later weer compleet anders (beter) kan zijn.
Chick on a mission
pi_191207035
Als ik 2 nachten niet heb geslapen ben ik in staat om voor de trein te stappen.

Ik kan echt niet zonder slaap. Gelukkig gaat het over het algemeen wel. Alleen het is nu echt wachten op de grote verbouwing. De jongens worden nu wakker van ons en wij van hen. Ze slapen rustiger de uren dat we niet boven zijn.
  zondag 26 januari 2020 @ 19:35:24 #113
231574 automatic_
muppetinnetje.
pi_191207640
Hier een hoop gekwijl, gehuil, verkouden en soms hoesten. Morgen ook voor de eerste keer de hele dag naar de opvang en er zit een sprong aan te komen. Arm ding.

En wat een mooie ogen O+
"It's good to be open-minded, but not so open that your brains fall out."
pi_191230748
Mijn baby heeft me vannacht 4,5 uur aaneengesloten slaap gegund _O_ _O_
  FOK!fossiel dinsdag 28 januari 2020 @ 13:29:38 #115
1455 Keroppi
kool kikker
pi_191232142
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 januari 2020 11:32 schreef B.ertha het volgende:
Mijn baby heeft me vannacht 4,5 uur aaneengesloten slaap gegund _O_ _O_
Hier zijn we weer goedgekeurd bij het consultatiebureau :).

Ik weet dat er veel kritiek schijnt te zijn op het CB maar ik herken dat tot nu toe gelukkig nog niet. Vind de artsen heel prettig, doen een net en uitgebreid klinisch onderzoek (waarbij ze mijn baby op een prettige manier benaderen) en vind ze op een prettige manier informatief naar ons toe.

(Er zit wel een verpleegkundige 'van de oude stempel' waar ik het belerende toontje wel nog eens proef ;) ).

Dit keer had ik een andere arts en we herkende elkaar maar wisten niet direct waarvan. Bleek ze in mijn vorige woon/werkplaats met haar (vierpotige ;) ) patiëntjes bij mij op de praktijk te komen :D
Chick on a mission
  dinsdag 28 januari 2020 @ 13:42:09 #116
346653 Ceviche
Human wreckage that you love
pi_191232301
Is het goed gegaan, automatic?

Wat een mooie foto's, Rebubbled!

Keroppi, het CB bij ons is ook erg prettig in de omgang. Jonge arts ook, aardige man. Ook als ik de jeugdvpk buiten tegenkom maakt ze altijd even een praatje.
pi_191233093
Altijd fijn, als ze weer ‘apk’ gekeurd zijn 😉 Hier ook tot dusver goede ervaringen met het cb, fijne en aardige mensen 😊
  dinsdag 28 januari 2020 @ 15:31:19 #118
56471 pinquit
oh my lama!
pi_191233938
Mijn baby krijgt dus gewoon echt 6 tanden tegelijk :{ whyyyy

Ze is dus de hele dag een soort van boos constant :') ik snap dat wel

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.

[ Bericht 40% gewijzigd door pinquit op 28-01-2020 16:18:23 ]
pi_191235207
Ik snap kritiek op het cb niet zo, ik bedoel meer als je er geen trek in hebt, dan ga je toch niet?

Wij halen alleen de entingen. Dus vorige maand waren we er en nu hoeven we pas bij 11 maanden weer.
  dinsdag 28 januari 2020 @ 17:46:18 #120
346653 Ceviche
Human wreckage that you love
pi_191236086
quote:
1s.gif Op dinsdag 28 januari 2020 15:31 schreef pinquit het volgende:
Mijn baby krijgt dus gewoon echt 6 tanden tegelijk :{ whyyyy

Ze is dus de hele dag een soort van boos constant :') ik snap dat wel

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
6 :o welke dan?
Koert heeft twee ondertanden en hij doet er echt honderd jaar over om de bovenste door te krijgen (als in: ze zijn er bijna, maar al een tijd zijn ze er bijna).
Wat een droppie O+

Aan de andere kant, ben je wel gelijk even klaar :+
  dinsdag 28 januari 2020 @ 17:53:54 #121
56471 pinquit
oh my lama!
pi_191236182
Die naast haar ondertanden die er nu zitten (dikke bulten nu) en dat hele pakket bovenin. D'r bovenste voortanden zijn nu door, alsin 't ribbeltje komt door haar tandvlees. Daarnaast twee dikke witte bulten.
Ze krijgt ook steeds aften (of iig iets van weke tandvleesshizzle) op 't tandvlees van de door te komen tanden, zo sneu.
  dinsdag 28 januari 2020 @ 17:54:52 #122
56471 pinquit
oh my lama!
pi_191236192
Het duurt overigens wel al een week of twee, dus het zal ook wel even duren nog voordat die bulten ook daadwerkelijk tanden worden..
pi_191236207
Fijn @Keroppi!

Ai, sterkte @pinquit

Vraagje: ik wil toch ff een stretch draagdoek scoren op marktplaats voor totdat smurf lekker in de draagzak past. Maakt het merk daarin nog uit? Hebben jullie een voorkeur?

Ik heb nogal een lamme arm namelijk :')
pi_191236445
quote:
1s.gif Op dinsdag 28 januari 2020 17:55 schreef B.ertha het volgende:
Fijn @:keroppi!

Ai, sterkte @:Pinquit

Vraagje: ik wil toch ff een stretch draagdoek scoren op marktplaats voor totdat smurf lekker in de draagzak past. Maakt het merk daarin nog uit? Hebben jullie een voorkeur?

Ik had een vips carrier met bamboe. Ik vond die fijn want lekker luchtig materiaal. Heb 'm ter overname eventueel ;)
pi_191236645
quote:
1s.gif Op dinsdag 28 januari 2020 17:55 schreef B.ertha het volgende:
Fijn @:keroppi!

Ai, sterkte @:Pinquit

Ik heb een niet rekbare, die mag je zo lenen.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')