ik vond het wel druk, maar file is hier bijna nooit.quote:Op maandag 20 januari 2020 08:05 schreef Q. het volgende:
Wie stond er gezellig in de Citrix-file?
https://www.nu.nl/binnenl(...)en-citrix-files.html
quote:
en dan? is januari afgelopen?quote:Op maandag 20 januari 2020 08:20 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
Laatste twee wekenHet echte aftellen is begonnen
Of heel erg verkouden. Ik weet het nog niet helemaal.quote:
gelukkig is het nog geen mannengriepquote:Op maandag 20 januari 2020 08:32 schreef Samzz het volgende:
[..]
Of heel erg verkouden. Ik weet het nog niet helemaal.
quote:
Oh, dat had ik vorige weekquote:Op maandag 20 januari 2020 08:32 schreef Samzz het volgende:
[..]
Of heel erg verkouden. Ik weet het nog niet helemaal.
Nee, gelukkig niet. Daar kun je aan doodgaan.quote:Op maandag 20 januari 2020 08:38 schreef gianni61 het volgende:
[..]
gelukkig is het nog geen mannengriep
[..]
Even kijken hoe ik me vanavond en morgenochtend voel, anders meld ik me ziekquote:Op maandag 20 januari 2020 08:38 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Oh, dat had ik vorige weekBeterschap
ja, als het niet goed behandelt wordtquote:Op maandag 20 januari 2020 08:43 schreef Samzz het volgende:
[..]
Nee, gelukkig niet. Daar kun je aan doodgaan.
Ja, kan je je echt beroerd van voelenquote:Op maandag 20 januari 2020 08:44 schreef Samzz het volgende:
[..]
Even kijken hoe ik me vanavond en morgenochtend voel, anders meld ik me ziek.
Onder je voetenquote:Op maandag 20 januari 2020 08:45 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Ja, kan je je echt beroerd van voelenVoor 's nachts kreeg ik vorige week de tip om dampo/vicks vaprub onder mn voeten te smeren en dan sokken aan. Werkt als een tiet
Mijn vriend heeft al bijna twee weken de mannengriep. Ik heb hem gezegd dat hij maar even een levensverzekering moet afsluitenquote:Op maandag 20 januari 2020 08:44 schreef gianni61 het volgende:
[..]
ja, als het niet goed behandelt wordt
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |