Zie de posts van BEL_ADIV eerder in dit topic ?quote:Op zaterdag 29 februari 2020 09:42 schreef siebevh het volgende:
Iemand een idee wanneer de oplossingen online komen?
Of mogelijk moeten we er een systeem in zien, en zijn ze deze zondag om iets na 17u voor 99,8% klaar met de uitwerkingenquote:Op maandag 2 maart 2020 09:12 schreef empire_oathman het volgende:
[..]
Zie de posts van BEL_ADIV eerder in dit topic ?
Als je Windows update en als je bestanden zoekt op de computer werkt het ook altijd zo (tenminste bij mij). Je ziet het laadbalkje altijd heel snel richting 95% schieten, maar die laatste paar procenten duren altijd het langst.quote:Op woensdag 4 maart 2020 14:13 schreef empire_oathman het volgende:
[..]
Of mogelijk moeten we er een systeem in zien, en zijn ze deze zondag om iets na 17u voor 99,8% klaar met de uitwerkingen
Misschien is het vertalen in België net zo'n complexe onderneming als het vormen van een regering...quote:Op zondag 8 maart 2020 09:50 schreef De_Escalatievogel het volgende:
Dank voor de updates ADIV, volgens mij is die vertaling nog knap lastig
Complex is hier een gepast woord: het lijkt inderdaad zowat voor de helft imaginair.quote:Op maandag 9 maart 2020 01:28 schreef CarloV het volgende:
[..]
Misschien is het vertalen in België net zo'n complexe onderneming als het vormen van een regering...
Nee, de uitslag is er nog niet. Die van de Nederlandse ook niet.quote:Op zondag 5 april 2020 15:53 schreef Verstrooid_Profke het volgende:
iemand al antwoorden gekregen? (ik nog niet)
Je kunt altijd de Nederlandse nog proberen!quote:Op woensdag 8 april 2020 08:35 schreef xmichellekex het volgende:
Nu was anders ook een ideale periode geweest om te puzzelen. Tijd zat...
Ook al aan gedacht! 😉quote:Op woensdag 8 april 2020 08:35 schreef xmichellekex het volgende:
Nu was anders ook een ideale periode geweest om te puzzelen. Tijd zat...
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |