abonnement Unibet Coolblue
pi_191159847
Waanzinnig project zeg..Het ziet er mooi uit.
...from the labyrinth beyond time and space, seeks her way out to a clearing
pi_191159878
quote:
10s.gif Op donderdag 23 januari 2020 16:15 schreef Voxs het volgende:

[..]

Nee graven! :+
_O-
L2B's Mixcloud
pi_191159904
quote:
0s.gif Op donderdag 23 januari 2020 16:14 schreef Voxs het volgende:

[..]

Ja of rommelen in huis. Ik zal tekenen een keer proberen, ná de opzet, het toneren dan. En op de cross trainer is het ook lekker, ondanks dat de bpm te hoog is.
Niet tegen me mopperen als het niet gaat hoor. :@ Straks alles naar de kleuten en dan heb ik het gedaan. |:)
L2B's Mixcloud
pi_191159933
quote:
0s.gif Op donderdag 23 januari 2020 16:20 schreef Lucky2Bastard het volgende:

[..]

Niet tegen me mopperen als het niet gaat hoor. :@ Straks alles naar de kleuten en dan heb ik het gedaan. |:)
Ik cross op eigen tempo en mijn hoofd flowt weg. Ik push niet te hard, ik ken mijn lijf.
...from the labyrinth beyond time and space, seeks her way out to a clearing
pi_191160001
quote:
0s.gif Op donderdag 23 januari 2020 16:23 schreef Voxs het volgende:

[..]

Ik cross op eigen tempo en mijn hoofd flowt weg. Ik push niet te hard, ik ken mijn lijf.
Mooi zo. Wat dat aangaat deed ik wél af en toe achterlijke dingen in de sportschool. En dat moet je dan bezuren.
L2B's Mixcloud
pi_191160053
quote:
0s.gif Op donderdag 23 januari 2020 16:28 schreef Lucky2Bastard het volgende:

[..]

Mooi zo. Wat dat aangaat deed ik wél af en toe achterlijke dingen in de sportschool. En dat moet je dan bezuren.
Ik cross wat en heb wat een 3,5 kilo gewicht gezwaaid, beetje squats nog. Heel minimaal maar opbouwen weer.
...from the labyrinth beyond time and space, seeks her way out to a clearing
pi_191160151
quote:
0s.gif Op donderdag 23 januari 2020 16:32 schreef Voxs het volgende:

[..]

Ik cross wat en heb wat een 3,5 kilo gewicht gezwaaid, beetje squats nog. Heel minimaal maar opbouwen weer.
Nou, 3,5e kilo is niet niks voor een opbouw.
L2B's Mixcloud
pi_191160156
Wat nou weer met dat 3,5e. Wat e? :?
L2B's Mixcloud
pi_191161894
Je hebt er verder weinig aan, maar het is wel een heel fraai gezicht:

L2B's Mixcloud
  donderdag 23 januari 2020 @ 18:49:24 #260
37150 livelink
keek op mijn week ( © DJ11)
pi_191161929
quote:
0s.gif Op donderdag 23 januari 2020 18:47 schreef Lucky2Bastard het volgende:
Je hebt er verder weinig aan, maar het is wel een heel fraai gezicht:

Als er in hoofdletters EASY bij staat, vertrouw ik het al helemaal niet. Is bedoeld om je extra stom en onhandig te laten voelen.
Als je goed om je heen kijkt zie je dat alles gekleurd is.
pi_191161951
quote:
0s.gif Op donderdag 23 januari 2020 18:49 schreef livelink het volgende:

[..]

Als er in hoofdletters EASY bij staat, vertrouw ik het al helemaal niet. Is bedoeld om je extra stom en onhandig te laten voelen.
_O- Die poging waag ik dan ook niet.
L2B's Mixcloud
pi_191162462
quote:
0s.gif Op donderdag 23 januari 2020 16:41 schreef Lucky2Bastard het volgende:

[..]

Nou, 3,5e kilo is niet niks voor een opbouw.
Het is dit of van die te lichte gewichtjes van 1 kilo. Zwaarder is beter.
...from the labyrinth beyond time and space, seeks her way out to a clearing
pi_191162548
quote:
1s.gif Op donderdag 23 januari 2020 19:20 schreef Voxs het volgende:

[..]

Het is dit of van die te lichte gewichtjes van 1 kilo. Zwaarder is beter.
Eens. Volg je een bepaalde strategie, of rommel je net als ik zelf aan? In de sportschool deed ik braaf 12 reps een keer of 3 a 4, maar thuis wisselde ik het af. Gewoon precies waar ik zin in had en dat bleek even effectief.
L2B's Mixcloud
pi_191162600
quote:
0s.gif Op donderdag 23 januari 2020 19:24 schreef Lucky2Bastard het volgende:

[..]

Eens. Volg je een bepaalde strategie, of rommel je net als ik zelf aan? In de sportschool deed ik braaf 12 reps een keer of 3 a 4, maar thuis wisselde ik het af. Gewoon precies waar ik zin in had en dat bleek even effectief.
Ik rommel wat aan en hoeveel hangt af van hoeveel mijn armen verdragen. Denk ook dat thuis net zo effectief kan.
...from the labyrinth beyond time and space, seeks her way out to a clearing
pi_191162632
quote:
1s.gif Op donderdag 23 januari 2020 19:27 schreef Voxs het volgende:

[..]

Ik rommel wat aan en hoeveel hangt af van hoeveel mijn armen verdragen. Denk ook dat thuis net zo effectief kan.
3,5 kg voel je aardig snel als je net weer bent begonnen. :7
L2B's Mixcloud
pi_191162709
quote:
0s.gif Op donderdag 23 januari 2020 19:29 schreef Lucky2Bastard het volgende:

[..]

3,5 kg voel je aardig snel als je net weer bent begonnen. :7
1Ox maar en geen zin om nog eens te proberen.. :@ en toen nog even triceps en iets vaags zijwaarts.
...from the labyrinth beyond time and space, seeks her way out to a clearing
pi_191162738
quote:
1s.gif Op donderdag 23 januari 2020 19:33 schreef Voxs het volgende:

[..]

1Ox maar en geen zin om nog eens te proberen.. :@ en toen nog even triceps en iets vaags zijwaarts.
10 keer is helemaal niet slecht voor een begin met dat gewicht. Dat 'no pain, no gain' dát is slecht. En nog onzin ook.
L2B's Mixcloud
pi_191162822
quote:
0s.gif Op donderdag 23 januari 2020 19:35 schreef Lucky2Bastard het volgende:

[..]

10 keer is helemaal niet slecht voor een begin met dat gewicht. Dat 'no pain, no gain' dát is slecht. En nog onzin ook.
Een beetje voelen mag wel, maar ik stel grenzen ook ivm fibro en hypermobiliteit. Herstel werkt anders bij mij en pijn in spieren blijft ongeacht hoe vaak ik sport of hoe intensief. Dus rustig aan
...from the labyrinth beyond time and space, seeks her way out to a clearing
pi_191162854
quote:
1s.gif Op donderdag 23 januari 2020 19:39 schreef Voxs het volgende:

[..]

Een beetje voelen mag wel, maar ik stel grenzen ook ivm fibro en hypermobiliteit. Herstel werkt anders bij mij en pijn in spieren blijft ongeacht hoe vaak ik sport of hoe intensief. Dus rustig aan
Oh, je hebt altíjd pijn in je spieren. Dat wist ik niet. Dat lijkt me lastig trainen dan.
L2B's Mixcloud
pi_191163131
Ik ga binnenkort het rommelhok thuis opruimen en daar een crosstrainer plaatsen. Hardlopen voor mij geen optie, maar de crosstrainer komt het dichtstbij.
Het leven is wat je gebeurt, terwijl je andere plannen maakt.
pi_191163367
quote:
0s.gif Op donderdag 23 januari 2020 19:57 schreef notturna het volgende:
Ik ga binnenkort het rommelhok thuis opruimen en daar een crosstrainer plaatsen. Hardlopen voor mij geen optie, maar de crosstrainer komt het dichtstbij.
Goed idee. Het is fijn om daar een aparte plek voor te hebben. Hier is een logeerkamer die wel leeg kan, want ongebruikt verder.
L2B's Mixcloud
pi_191163382
quote:
0s.gif Op donderdag 23 januari 2020 20:09 schreef Lucky2Bastard het volgende:

[..]

Goed idee. Het is fijn om daar een aparte plek voor te hebben. Hier is een logeerkamer die wel leeg kan, want ongebruikt verder.
Ja dan kun je hem gewoon laten staan en staat hij niet in de weg.
Het leven is wat je gebeurt, terwijl je andere plannen maakt.
pi_191163420
quote:
0s.gif Op donderdag 23 januari 2020 20:10 schreef notturna het volgende:

[..]

Ja dan kun je hem gewoon laten staan en staat hij niet in de weg.
Er liggen hier tig gewichten door het washok gekwakt. Dat motiveert niet echt om eens flink te gaan trainen. :P Crosstrainer is er niet.
L2B's Mixcloud
pi_191163546
quote:
0s.gif Op donderdag 23 januari 2020 20:12 schreef Lucky2Bastard het volgende:

[..]

Er liggen hier tig gewichten door het washok gekwakt. Dat motiveert niet echt om eens flink te gaan trainen. :P Crosstrainer is er niet.
Gewichten zijn aan mij niet besteed.
Het leven is wat je gebeurt, terwijl je andere plannen maakt.
pi_191163871
quote:
0s.gif Op donderdag 23 januari 2020 20:20 schreef notturna het volgende:

[..]

Gewichten zijn aan mij niet besteed.
Dan rennen met gewichten zeker niet. :P
L2B's Mixcloud
pi_191163932
quote:
0s.gif Op donderdag 23 januari 2020 19:42 schreef Lucky2Bastard het volgende:

[..]

Oh, je hebt altíjd pijn in je spieren. Dat wist ik niet. Dat lijkt me lastig trainen dan.
Ik ben die pijn al van kleins aan gewend. Soms is het erger, vooral met koud en nat weer.
quote:
0s.gif Op donderdag 23 januari 2020 19:57 schreef notturna het volgende:
Ik ga binnenkort het rommelhok thuis opruimen en daar een crosstrainer plaatsen. Hardlopen voor mij geen optie, maar de crosstrainer komt het dichtstbij.
Goed plan! Hardlopen is ook slecht voor je gewrichten, beter is cross of wandelen.
...from the labyrinth beyond time and space, seeks her way out to a clearing
pi_191164091
quote:
0s.gif Op donderdag 23 januari 2020 20:39 schreef Lucky2Bastard het volgende:

[..]

Dan rennen met gewichten zeker niet. :P
Nee idd. _O-
Het leven is wat je gebeurt, terwijl je andere plannen maakt.
pi_191164096
quote:
0s.gif Op donderdag 23 januari 2020 20:42 schreef Voxs het volgende:

[..]

Ik ben die pijn al van kleins aan gewend. Soms is het erger, vooral met koud en nat weer.
[..]

Goed plan! Hardlopen is ook slecht voor je gewrichten, beter is cross of wandelen.
Klopt. ^O^
Het leven is wat je gebeurt, terwijl je andere plannen maakt.
pi_191164121
quote:
0s.gif Op donderdag 23 januari 2020 20:42 schreef Voxs het volgende:
Ik ben die pijn al van kleins aan gewend. Soms is het erger, vooral met koud en nat weer.
En dan precies als grootste liefhebberij portretschilderen hebben. Da's ook wat.
L2B's Mixcloud
pi_191164197
quote:
0s.gif Op donderdag 23 januari 2020 20:52 schreef Lucky2Bastard het volgende:

[..]

En dan precies als grootste liefhebberij portretschilderen hebben. Da's ook wat.
Beter dan houtbewerker :+ het schilderen is fysiek zwaar door lang staan/zitten. Maar het meest gaar raak ik van de lange concentratie die nodig is.
...from the labyrinth beyond time and space, seeks her way out to a clearing
pi_191164252
quote:
0s.gif Op donderdag 23 januari 2020 20:57 schreef Voxs het volgende:

[..]

Beter dan houtbewerker :+ het schilderen is fysiek zwaar door lang staan/zitten. Maar het meest gaar raak ik van de lange concentratie die nodig is.
:D Snap niet hoe iemand zo gedetailleerd kan schilderen. En dat alles dan nog op de juiste plek terecht komt ook. De juiste kleuren mengen lukt hier al niet voor een gezicht.
L2B's Mixcloud
pi_191164335
quote:
0s.gif Op donderdag 23 januari 2020 21:00 schreef Lucky2Bastard het volgende:

[..]

:D Snap niet hoe iemand zo gedetailleerd kan schilderen. En dat alles dan nog op de juiste plek terecht komt ook. De juiste kleuren mengen lukt hier al niet voor een gezicht.
Van dichtbij zie je dat het niet zo gedetailleerd is hoor.. Ik probeer altijd een evenwicht te houden tussen wat een zichtbare penseelstreek/ vaag/ illusie mag blijven en wat verder gedetailleerd is.
Soms lastig om niet te 'vast' te schilderen..controle controle. Eens kijken of ik een close up kan vinden ..

Realisme, niet zozeer foto- of hyperrealisme, Dat laatste vind ik niet zo interessant.
btw in progressie dus niet af, hier en daar moet tonaliteit aangepast en neus mond ogen..die moeten nog net een tikje anders.
Van een metertje of anderhalf er vanaf ziet het er perfect uit.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.


[ Bericht 11% gewijzigd door Voxs op 23-01-2020 21:28:18 ]
...from the labyrinth beyond time and space, seeks her way out to a clearing
pi_191164818
Huidskleuren is een kwestie van weten wat je moet doen..theorie en praktijk/feeling. Welke delen van gezicht zijn 'warm' want meer doorbloeding, welke koeler van kleur, waar geler ( voorhoofd) etc.
Mengen is ook een kwestie van uitproberen. Een wit, warm en koel geel, warm en koel rood, groen en blauw om te vergrijzen (anders is de kleur te intens) een omber om de boel donkerder of lichter te maken..zo doe ik het. Anderen doen het weer anders.
...from the labyrinth beyond time and space, seeks her way out to a clearing
pi_191164892
quote:
0s.gif Op donderdag 23 januari 2020 21:03 schreef Voxs het volgende:

[..]

Van dichtbij zie je dat het niet zo gedetailleerd is hoor.. Ik probeer altijd een evenwicht te houden tussen wat een zichtbare penseelstreek/ vaag/ illusie mag blijven en wat verder gedetailleerd is.
Soms lastig om niet te 'vast' te schilderen..controle controle. Eens kijken of ik een close up kan vinden ..

Realisme, niet zozeer foto- of hyperrealisme, Dat laatste vind ik niet zo interessant.
btw in progressie dus niet af, hier en daar moet tonaliteit aangepast en neus mond ogen..die moeten nog net een tikje anders.
Van een metertje of anderhalf er vanaf ziet het er perfect uit.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dit is niet zo gedetailleerd dus, volgens jouw deskundige blik. :{

Oké. :X
L2B's Mixcloud
pi_191164956
quote:
0s.gif Op donderdag 23 januari 2020 21:25 schreef Voxs het volgende:
Huidskleuren is een kwestie van weten wat je moet doen..theorie en praktijk/feeling. Welke delen van gezicht zijn 'warm' want meer doorbloeding, welke koeler van kleur, waar geler ( voorhoofd) etc.
Mengen is ook een kwestie van uitproberen. Een wit, warm en koel geel, warm en koel rood, groen en blauw om te vergrijzen (anders is de kleur te intens) een omber om de boel donkerder of lichter te maken..zo doe ik het. Anderen doen het weer anders.
Ja, maar voordat het er eindelijk een beetje op begon te lijken waren de tubes leeg. :D Ook niet even op internet zoeken even, nee joh, gewoon zelf kloten.

Binnenkort eens een poging wagen en echt uiterste best doen. Eens zien wat daar dan uitkomt. Als ik ergens niet uitkom weet ik iemand die er verstand van heeft.
L2B's Mixcloud
pi_191165056
quote:
0s.gif Op donderdag 23 januari 2020 21:28 schreef Lucky2Bastard het volgende:

[..]

Dit is niet zo gedetailleerd dus, volgens jouw deskundige blik. :{

Oké. :X
:D Klassiek realisme he? Dus ja, het is geen expressionistisch portret :+
Deze heb ik trouwens vrij 'vast geschilderd, in het gezicht zie je niet veel penseelstreken. Kwestie van preciesheid van 'turning the form'..
En bij kinderen moet het allemaal zachter, niet te veel harde 'edges, streken' anders wordt ze gelijk 10 jaar ouder.

hm ik draafblah door..
...from the labyrinth beyond time and space, seeks her way out to a clearing
pi_191165076
quote:
0s.gif Op donderdag 23 januari 2020 21:31 schreef Lucky2Bastard het volgende:

[..]

Ja, maar voordat het er eindelijk een beetje op begon te lijken waren de tubes leeg. :D Ook niet even op internet zoeken even, nee joh, gewoon zelf kloten.

Binnenkort eens een poging wagen en echt uiterste best doen. Eens zien wat daar dan uitkomt. Als ik ergens niet uitkom weet ik iemand die er verstand van heeft.
:D
Ja vraag gerust en ik kan je altijd nog kort filmpje maken van hoe ik het doe :Y Dan zie je het gelijk.
...from the labyrinth beyond time and space, seeks her way out to a clearing
pi_191165084
quote:
0s.gif Op donderdag 23 januari 2020 21:36 schreef Voxs het volgende:

[..]

:D Klassiek realisme he? Dus ja, het is geen expressionistisch portret :+
Deze heb ik trouwens vrij 'vast geschilderd, in het gezicht zie je niet veel penseelstreken. Kwestie van preciesheid van 'turning the form'..
En bij kinderen moet het allemaal zachter, niet te veel harde 'edges, streken' anders wordt ze gelijk 10 jaar ouder.

hm ik draafblah door..
Nee, dit is juist erg leerzaam. Het lijkt mij het rottigst om de afmetingen goed te krijgen. Daar moet je toch aardig voor kunnen tekenen.
L2B's Mixcloud
pi_191165162
Zie het zo: dan teken ik een gezicht van een foto over en pik een ijkpunt. Bijvoorbeeld een oor. Als dat dan de juiste proporties heeft, kan ik het langzaam opbouwen. Hoogstwaarschijnlijk de meest idiote methode ooit, maar heb ook nooit de moeite genomen om op te zoeken hoe het wél hoort.

Geen idee waarom niet.
L2B's Mixcloud
pi_191165303
quote:
0s.gif Op donderdag 23 januari 2020 21:38 schreef Lucky2Bastard het volgende:

[..]

Nee, dit is juist erg leerzaam. Het lijkt mij het rottigst om de afmetingen goed te krijgen. Daar moet je toch aardig voor kunnen tekenen.
:Y Maar er zijn veel hulpmiddelen he? Je kan een referentiefoto afdrukken en natekenen via een raster op het doek bijvoorbeeld. Sommige mensen projecteren het er op. Anderen maken een tekening, smeren de achterkant in met houtskool en trekken dat over op het doek. Zo zijn er nog meer manieren.
Geen garantie dat je dan ook goed kan schilderen, daar is wel wat tekenvaardigheid voor nodig omdat als je schildert, dingen verschuiven, die moet je dan wel weer 'recht' kunnen schilderen. Daarnaast gevoel voor kleur, kennis van anatomie etc etc etc:+

Er zijn bijvoorbeeld bepaalde wetmatigheden in gezichten ook. afstand tussen ogen is meestal een oog-grootte, breedte van mond is vaak van midden oog naar midden oog etc. Verder meten , checken, meten

Ik kan vast nog duizend dingen vertellen..
...from the labyrinth beyond time and space, seeks her way out to a clearing
pi_191165407
quote:
0s.gif Op donderdag 23 januari 2020 21:48 schreef Voxs het volgende:

[..]

:Y Maar er zijn veel hulpmiddelen he? Je kan een referentiefoto afdrukken en natekenen via een raster op het doek bijvoorbeeld. Sommige mensen projecteren het er op. Anderen maken een tekening, smeren de achterkant in met houtskool en trekken dat over op het doek. Zo zijn er nog meer manieren.
Geen garantie dat je dan ook goed kan schilderen, daar is wel wat tekenvaardigheid voor nodig omdat als je schildert, dingen verschuiven, die moet je dan wel weer 'recht' kunnen schilderen. Daarnaast gevoel voor kleur, kennis van anatomie etc etc etc:+

Er zijn bijvoorbeeld bepaalde wetmatigheden in gezichten ook. afstand tussen ogen is meestal een oog-grootte, breedte van mond is vaak van midden oog naar midden oog etc. Verder meten , checken, meten

Ik kan vast nog duizend dingen vertellen..
Ja, dit is erg duidelijk. Blijkt ook dat in de praktijk gaandeweg hier die verschuivingen plaatsvinden waar jij het over hebt. Dan is de start oké en eindigt het toch weer als de Mona Lisa van mr Bean. Zó frustrerend.

Binnenkort een start maken, thanks!
L2B's Mixcloud
pi_191165566
quote:
0s.gif Op donderdag 23 januari 2020 21:41 schreef Lucky2Bastard het volgende:
Zie het zo: dan teken ik een gezicht van een foto over en pik een ijkpunt. Bijvoorbeeld een oor. Als dat dan de juiste proporties heeft, kan ik het langzaam opbouwen. Hoogstwaarschijnlijk de meest idiote methode ooit, maar heb ook nooit de moeite genomen om op te zoeken hoe het wél hoort.

Geen idee waarom niet.
Op zich best een handige manier. Er zijn verschillende manieren om het aan te pakken. En veel te vinden op youtube ook.

Ik doe het via vergelijkende metingen, een beetje zo als jij. Ik markeer top en kin, de wijdte meet ik door te vergelijken met de hoogte. Veel met breinaald of potlood met gestrekte arm werken. Ook tegenwoordig veel meer gewoon beginnen, en meet daarna of het klopte. Ook weet ik hoe hoofd in vlakken is verdeeld ( 3d) dus dat houd ik ook in de gaten.

Vele manieren
https://www.google.com/se(...)+the+head&gs_l=img.3..0i19l10.260585.264945..265089...1.0..0.134.1067.16j2......0....1..gws-wiz-img.......35i39j0i7i30i19j0i67j0j0i10i19.ZxKFccslcP4&ved=0ahUKEwjP5c3jzJrnAhU5wcQBHem-DMMQ4dUDCAc&uact=5
...from the labyrinth beyond time and space, seeks her way out to a clearing
pi_191165604
quote:
0s.gif Op donderdag 23 januari 2020 21:53 schreef Lucky2Bastard het volgende:

[..]

Ja, dit is erg duidelijk. Blijkt ook dat in de praktijk gaandeweg hier die verschuivingen plaatsvinden waar jij het over hebt. Dan is de start oké en eindigt het toch weer als de Mona Lisa van mr Bean. Zó frustrerend.

Binnenkort een start maken, thanks!
Ja, ook ik heb dat :Y Heel frustrerend idd! Al word ik er handiger in dingen te corrigeren.

Veel succes! Leuk dat je er mee bezig bent O+
...from the labyrinth beyond time and space, seeks her way out to a clearing
pi_191165693
quote:
0s.gif Op donderdag 23 januari 2020 21:58 schreef Voxs het volgende:

[..]

Op zich best een handige manier. Er zijn verschillende manieren om het aan te pakken. En veel te vinden op youtube ook.

Ik doe het via vergelijkende metingen, een beetje zo als jij. Ik markeer top en kin, de wijdte meet ik door te vergelijken met de hoogte. Veel met breinaald of potlood met gestrekte arm werken. Ook tegenwoordig veel meer gewoon beginnen, en meet daarna of het klopte. Ook weet ik hoe hoofd in vlakken is verdeeld ( 3d) dus dat houd ik ook in de gaten.

Vele manieren
https://www.google.com/se(...)+the+head&gs_l=img.3..0i19l10.260585.264945..265089...1.0..0.134.1067.16j2......0....1..gws-wiz-img.......35i39j0i7i30i19j0i67j0j0i10i19.ZxKFccslcP4&ved=0ahUKEwjP5c3jzJrnAhU5wcQBHem-DMMQ4dUDCAc&uact=5
Besef ineens dat er hier ergens een boek moet liggen over tekenen, nu ik die afbeeldingen zie. Wat erg. :D Dus zo gek was mijn methode nog niet.
L2B's Mixcloud
pi_191165742
quote:
0s.gif Op donderdag 23 januari 2020 22:00 schreef Voxs het volgende:

[..]

Ja, ook ik heb dat :Y Heel frustrerend idd! Al word ik er handiger in dingen te corrigeren.

Veel succes! Leuk dat je er mee bezig bent O+
Dankjewel!

Ezel is er. (ja ik ook), penselen, verf, doeken en de hele kliek. Kan dus zo aan de gang.
L2B's Mixcloud
pi_191165808
quote:
0s.gif Op donderdag 23 januari 2020 22:03 schreef Lucky2Bastard het volgende:

[..]

Besef ineens dat er hier ergens een boek moet liggen over tekenen, nu ik die afbeeldingen zie. Wat erg. :D Dus zo gek was mijn methode nog niet.
:D Pak het er eens bij. Nee totaal niet gek, en logisch bedacht.

De sight size methode is een goede : https://www.sightsize.com/
...from the labyrinth beyond time and space, seeks her way out to a clearing
pi_191165852
quote:
0s.gif Op donderdag 23 januari 2020 22:04 schreef Lucky2Bastard het volgende:

[..]

Dankjewel!

Ezel is er. (ja ik ook), penselen, verf, doeken en de hele kliek. Kan dus zo aan de gang.
Echt tof! :D Ik zal eens kijken in mijn digitale bibliotheek of ik wat voor je kan opduikelen over kleuren mengen en andere handige dingen. Wel showen he? :P
...from the labyrinth beyond time and space, seeks her way out to a clearing
pi_191165854
quote:
0s.gif Op donderdag 23 januari 2020 22:06 schreef Voxs het volgende:

[..]

:D Pak het er eens bij. Nee totaal niet gek, en logisch bedacht.

De sight size methode is een goede : https://www.sightsize.com/
Dat eerst in grote vlakken opdelen ligt me wel zo te zien.
L2B's Mixcloud
pi_191165892
quote:
0s.gif Op donderdag 23 januari 2020 22:08 schreef Voxs het volgende:

[..]

Echt tof! :D Ik zal eens kijken in mijn digitale bibliotheek of ik wat voor je kan opduikelen over kleuren mengen en andere handige dingen. Wel showen he? :P
Erg graag! De opstelling van alles wil ik best showen, maar het resultaat niet. :P
L2B's Mixcloud
pi_191165946
quote:
14s.gif Op donderdag 23 januari 2020 22:08 schreef Lucky2Bastard het volgende:

[..]

Dat eerst in grote vlakken opdelen ligt me wel zo te zien.
Ja van groot naar klein werken, de details zijn pas het laatst belangrijk. Eerst de constructie, zoals je een huis bouwt :Y
quote:
0s.gif Op donderdag 23 januari 2020 22:10 schreef Lucky2Bastard het volgende:

[..]

Erg graag! De opstelling van alles wil ik best showen, maar het resultaat niet. :P
:D Oke!
Morgen ga ik op zoek voor je..nu ben ik moe :+
...from the labyrinth beyond time and space, seeks her way out to a clearing
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')