nooit aangedacht... ik heb wel die koelelementen maar die liggen ergens in de gangkastquote:Op donderdag 13 augustus 2020 17:20 schreef Laysa het volgende:
[..]
Hebben jullie geen koelelementen voor in de vriezer? En dan lekker in een thee doek tegen je onder rug aan. Koel je wat van af.
Graag gedaanquote:Op donderdag 13 augustus 2020 17:37 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
nooit aangedacht... ik heb wel die koelelementen maar die liggen ergens in de gangkastik zal ze
straks even in de vriezer leggen, dank voor de tip Lays![]()
Pleur dan niet weer je account weg als je een bietje boos bentquote:Op donderdag 13 augustus 2020 16:59 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
en Dank aan Yvonne!ik ga straks even proberen ik kan nu nog niet normaal denken in die hitte
![]()
Normaal kost het me al moeitemaar nu...
ze liggen in de vriezerquote:
Neh.........quote:Op donderdag 13 augustus 2020 17:44 schreef Soury het volgende:
[..]
Pleur dan niet weer je account weg als je een bietje boos bent
Het valt allemaal wel mee.quote:
Is ook lekker maar ik ben in een zenuwen moodquote:Op donderdag 13 augustus 2020 18:01 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Wat een zenuwemuziek!
deze dan![]()
Oi... vandaar die muziek! waarom heb je de zenuwen dan?quote:Op donderdag 13 augustus 2020 18:07 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Is ook lekker maar ik ben in een zenuwen mood![]()
Hi FANNY![]()
Ik ga wel een rustig muziekie zoeken voor jequote:Op donderdag 13 augustus 2020 18:09 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Oi... vandaar die muziek! waarom heb je de zenuwen dan?
Ik ga daar soms goed opquote:Op donderdag 13 augustus 2020 18:09 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Oi... vandaar die muziek! waarom heb je de zenuwen dan?
Never mind, ik snapzquote:Op donderdag 13 augustus 2020 18:12 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Ik ga wel een rustig muziekie zoeken voor je, maar ik post hem wel daar
af en toe
gaat het iets fout.. zeker in die hitte
Neen het ging verkeerdquote:Op donderdag 13 augustus 2020 18:12 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Ik ga daar soms goed op![]()
maar ik dacht dat ik in MUZ zat![]()
Blijkbaar niet
quote:Op donderdag 13 augustus 2020 18:13 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
tot stakkie daaro....
Wat schattigquote:
Sneu maar prima dit is een perfecte scquote:
Have fun in deze perfecte SCquote:Op donderdag 13 augustus 2020 18:24 schreef Soury het volgende:
[..]
Sneu maar prima dit is een perfecte sc
Nee dank jequote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |