nooit aangedacht... ik heb wel die koelelementen maar die liggen ergens in de gangkastquote:Op donderdag 13 augustus 2020 17:20 schreef Laysa het volgende:
[..]
Hebben jullie geen koelelementen voor in de vriezer? En dan lekker in een thee doek tegen je onder rug aan. Koel je wat van af.
Graag gedaanquote:Op donderdag 13 augustus 2020 17:37 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
nooit aangedacht... ik heb wel die koelelementen maar die liggen ergens in de gangkastik zal ze
straks even in de vriezer leggen, dank voor de tip Lays![]()
Pleur dan niet weer je account weg als je een bietje boos bentquote:Op donderdag 13 augustus 2020 16:59 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
en Dank aan Yvonne!ik ga straks even proberen ik kan nu nog niet normaal denken in die hitte
![]()
Normaal kost het me al moeitemaar nu...
ze liggen in de vriezerquote:
Neh.........quote:Op donderdag 13 augustus 2020 17:44 schreef Soury het volgende:
[..]
Pleur dan niet weer je account weg als je een bietje boos bent
Het valt allemaal wel mee.quote:
Is ook lekker maar ik ben in een zenuwen moodquote:Op donderdag 13 augustus 2020 18:01 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Wat een zenuwemuziek!
deze dan![]()
Oi... vandaar die muziek! waarom heb je de zenuwen dan?quote:Op donderdag 13 augustus 2020 18:07 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Is ook lekker maar ik ben in een zenuwen mood![]()
Hi FANNY![]()
Ik ga wel een rustig muziekie zoeken voor jequote:Op donderdag 13 augustus 2020 18:09 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Oi... vandaar die muziek! waarom heb je de zenuwen dan?
Ik ga daar soms goed opquote:Op donderdag 13 augustus 2020 18:09 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Oi... vandaar die muziek! waarom heb je de zenuwen dan?
Never mind, ik snapzquote:Op donderdag 13 augustus 2020 18:12 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Ik ga wel een rustig muziekie zoeken voor je, maar ik post hem wel daar
af en toe
gaat het iets fout.. zeker in die hitte
Neen het ging verkeerdquote:Op donderdag 13 augustus 2020 18:12 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Ik ga daar soms goed op![]()
maar ik dacht dat ik in MUZ zat![]()
Blijkbaar niet
quote:Op donderdag 13 augustus 2020 18:13 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
tot stakkie daaro....
Wat schattigquote:
Sneu maar prima dit is een perfecte scquote:
Have fun in deze perfecte SCquote:Op donderdag 13 augustus 2020 18:24 schreef Soury het volgende:
[..]
Sneu maar prima dit is een perfecte sc
Nee dank jequote:
Gezien het aantal posts over een bepaalde tijd is het inderdaad wel slow hiero, maar over het algemeen snap ik van dat slow niet zoveel. Het had beter VC,vrije chat, kunnen heten, of, als het dan in het Engels moet: FC, free chat, maar ook voor het Nederlands heb ik een idee: SG, Slap Gelul, want daar komt het meestal wel op neer.quote:
Slap gelulquote:Op maandag 3 mei 2021 19:46 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Gezien het aantal posts over een bepaalde tijd is het inderdaad wel slow hiero, maar over het algemeen snap ik van dat slow niet zoveel. Het had beter VC,vrije chat, kunnen heten, of, als het dan in het Engels moet: FC, free chat, maar ook voor het Nederlands heb ik een idee: SG, Slap Gelul, want daar komt het meestal wel op neer.
quote:Op zondag 9 mei 2021 12:40 schreef Tourniquet het volgende:
Is er eigenlijk nog een topic open om de oud-BB bewoners te volgen?![]()
Jill heeft woord gehouden en Thomas op haar grote teen laten tatoeëren (sort of).![]()
https://www.instagram.com/p/COpYATeMCI7/?igshid=6ndcyovhco4b
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |