quote:Op maandag 20 januari 2020 12:00 schreef Kiid het volgende:
[..]
Iedere maandag is een blue monday als je werkt
Bedankt voor de goede tip. Heb keihard gelachen.quote:Op maandag 20 januari 2020 12:06 schreef Caland het volgende:
Mokerhard gelachen om het PSV-topic
Aanrader!
Onlangs in China geweest?quote:Op maandag 20 januari 2020 12:21 schreef Muskusboktor57 het volgende:
Ik ben al 24 uur misselijk.
Misschien ga ik de pijp uit, al schijnt dat een zekerheid des levens te zijn.
Mietjequote:Op maandag 20 januari 2020 12:21 schreef Muskusboktor57 het volgende:
die kans is toch wel groter dan dat je zwanger bentquote:Op maandag 20 januari 2020 12:21 schreef Muskusboktor57 het volgende:
quote:Op maandag 20 januari 2020 12:30 schreef Caland het volgende:
[..]
Pas maar op, straks haalt tarado de mods erbij.
Precies wat ik nu ook ga doen inderdaad.quote:Op maandag 20 januari 2020 12:32 schreef Caland het volgende:
@:generationalpha is dat kneuzerige ventje op de basisschool met een gigantisch grote muil, die dan meteen huilend naar de meester rende als hij een keer een tik kreeg.
Pleur eens even als de sodemieter op hier uit het clubhuis.quote:Op maandag 20 januari 2020 12:33 schreef Generationalpha het volgende:
[..]
Precies wat ik nu ook ga doen inderdaad.
Het is wel weer even klaar met beledigen.
Als ik hier gementioned word mag ik reageren lijkt me.quote:Op maandag 20 januari 2020 12:34 schreef Muskusboktor57 het volgende:
[..]
Pleur eens even als de sodemieter op hier uit het clubhuis.
Kan je niet tegen een bekkenstootje ofzo?quote:Op maandag 20 januari 2020 12:33 schreef Generationalpha het volgende:
[..]
Precies wat ik nu ook ga doen inderdaad.
Het is wel weer even klaar met beledigen.
wordtquote:Op maandag 20 januari 2020 12:37 schreef Generationalpha het volgende:
[..]
Als ik hier gementioned wordt mag ik reageren lijkt me.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |