200 gevallenquote:Op maandag 20 januari 2020 09:42 schreef Scrummie2.1 het volgende:
[..]
Dit is vast een grap die ik weer niet snap.
Kom maar op.
Klopt, daar heb ik zojuist een TR voor gezet. Ik had nog even gezocht op China maar die andere TS had Azie gebruikt.quote:
Kan gebeuren maatquote:Op maandag 20 januari 2020 09:52 schreef Scrummie2.1 het volgende:
[..]
Klopt, daar heb ik zojuist een TR voor gezet. Ik had nog even gezocht op China maar die andere TS had Azie gebruikt.
Dat kan haast niet anders.quote:Op maandag 20 januari 2020 09:52 schreef Scrummie2.1 het volgende:
Al met al kan je zeggen dat mijn eerste topic een fiasco is geworden. Hopelijk gaat het beter met het 2e topic dat ik ga maken!
Gewoon blijven proberen jochie, het gaat vanzelf wel een keertje goedquote:Op maandag 20 januari 2020 09:52 schreef Scrummie2.1 het volgende:
Al met al kan je zeggen dat mijn eerste topic een fiasco is geworden. Hopelijk gaat het beter met het 2e topic dat ik ga maken!
quote:Op maandag 20 januari 2020 09:55 schreef GGMM het volgende:
[..]
Kan gebeuren maat
[..]
Dat kan haast niet anders.
Bedankt voor jullie vertrouwen!quote:Op maandag 20 januari 2020 09:56 schreef Caland het volgende:
[..]
Gewoon blijven proberen jochie, het gaat vanzelf wel een keertje goed
Gelachenquote:Op maandag 20 januari 2020 09:40 schreef Caland het volgende:
[..]
Raak je ook je evenwicht kwijt door dat virus dan?
quote:Op maandag 20 januari 2020 09:40 schreef Caland het volgende:
[..]
Raak je ook je evenwicht kwijt door dat virus dan?
quote:Op maandag 20 januari 2020 10:40 schreef onlogisch het volgende:
Altijd mooi om de tags van @:GGMM op Twitter te lezen en te zien dat de tag (die geplaatst wordt om een taalfout aan te geven) geliked wordt door de originele poster van die tweet.
Wederom gelachen GGMM
Zeg dat vriend. Zit hier alweer met de blues achter mijn computertje. Waarom gooi ik 40 uur iedere week weer weg voor een hongerloon zou je je bijna gaan afvragenquote:Op maandag 20 januari 2020 10:52 schreef Caland het volgende:
Sorry ik liet mij even gaan
Blue monday jongens
Nee, totaal niet. Het bevestigt vooral het totale onvermogen tot discussiëren van veel users.quote:Op maandag 20 januari 2020 11:56 schreef Gutanoth het volgende:
@:Generationalpha wordt in het PSV topic even flink op zijn plaats gezet
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |