Jij bent wel een typetje hoor.. kolerequote:

ok/... veel plezier.. hou je wel je punten in de gatenquote:Op zondag 19 januari 2020 00:57 schreef mario390 het volgende:
[..]
dit gaat ook vannacht door, de laatste jaren was dat niet altijd zo

quote:Op zondag 19 januari 2020 01:01 schreef Petzi het volgende:
Hebben jullie ook wel eens dat je zo in gedachten bent met vanalles, dat je van die rare dingen doet?
Dat je bijvoorbeeld met je sokken aan onder de douche staat? Of moeten dan de alamrbellen gaan rinkelen.

Omdat je zo'n raar signaal afgeeft. Alsof het niet goed is tussen hen. Maar misschien begreep ik je gewoon verkeerd. Sowieso neem ik het terug.quote:

Ik stond laatst nog met mn douchemuts op ...quote:Op zondag 19 januari 2020 01:01 schreef Petzi het volgende:
Hebben jullie ook wel eens dat je zo in gedachten bent met vanalles, dat je van die rare dingen doet?
Dat je bijvoorbeeld met je sokken aan onder de douche staat? Of moeten dan de alamrbellen gaan rinkelen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.

quote:Op zondag 19 januari 2020 01:04 schreef chufi het volgende:
[..]
Ik stond laatst nog met mn douchemuts op ...SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.

ik kann nur de downtime afwachten nu blokken ze de hele avond heb ik om 18:15 1728p gehad nu heb ik 1 meer ,maar ik was ook weg het was zinnloosquote:Op zondag 19 januari 2020 01:02 schreef chufi het volgende:
[..]
ok/... veel plezier.. hou je wel je punten in de gaten

Denk dat je het niet helemaal snaptquote:Op zondag 19 januari 2020 01:00 schreef Straatverlichting het volgende:
[..]
Jij bent wel een typetje hoor.. kolere

Klopt, zit nog in de Renaissance. Kusje.quote:

Ja teveel mensen ...quote:Op zondag 19 januari 2020 01:06 schreef mario390 het volgende:
[..]
ik kann nur de downtime afwachten nu blokken ze de hele avond heb ik om 18:15 1728p gehad nu heb ik 1 meer ,maar ik was ook weg het was zinnloos

Jij bent wel erg met jezelf ingenomen hequote:Op zondag 19 januari 2020 01:08 schreef Straatverlichting het volgende:
[..]
Klopt, zit nog in de Renaissance. Kusje.

Ja.quote:Op zondag 19 januari 2020 01:11 schreef Petzi het volgende:
[..]
Jij bent wel erg met jezelf ingenomen he

Zo danquote:

was dat ... schimmelpandje?quote:Op zondag 19 januari 2020 01:16 schreef HiDiHo het volgende:
Flat in rusland....koud he!?
[ afbeelding ]

Mijn lichtje ben je niet,maar fijn dat je zo happy met jezelf bent. Fijne baan met uitzicht op promotie natuurlijk, intelligent en erg aantrekkelijk. Met vrouw en kids regelmatig een fijne vakantie in het buitenland. Ik gun het je van harte.quote:

hahahaquote:Op zondag 19 januari 2020 01:17 schreef Petzi het volgende:
[..]
Mijn lichtje ben je niet,maar fijn dat je zo happy met jezelf bent. Fijne baan met uitzicht op promotie natuurlijk, intelligent en erg aantrekkelijk. Met vrouw en kids regelmatig een fijne vakantie in het buitenland. Ik gun het je van harte.

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |