Iva is blind, dus het moet wel veilig blijven.quote:Op zaterdag 15 februari 2020 21:14 schreef Nashipeer het volgende:
Staging is wat statisch, maar mocht het winnen dan zijn er veel meer mogelijkheden met een groter podium in Ahoy
Alle liedjes zijn geweest, het eindigt om 21:55. Na de pauze dus de uitslagquote:Op zaterdag 15 februari 2020 21:37 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Heeft het nog zin om in te schakelen?
Dank jequote:Op zaterdag 15 februari 2020 21:39 schreef Nashipeer het volgende:
[..]
Alle liedjes zijn geweest, het eindigt om 21:55. Na de pauze dus de uitslag
Ja klopt maar ik bedoel meer de special effects zoals lichten en de choreografie van de achtergrondzangeressen. Het is een klein zaaltje met maar beperkt ruimte, ik denk dat het hele optreden beter naar voren kan komen in Ahoyquote:Op zaterdag 15 februari 2020 21:38 schreef FruitofUtopia het volgende:
[..]
Iva is blind, dus het moet wel veilig blijven.
Jaa idd, binnen nog geen n uur heeft ze al meer dan tweeduizend views en de rest hangt bij de tweehonderdquote:Op zaterdag 15 februari 2020 22:53 schreef Momo het volgende:
Aan de views op youtube te zien dan lijkt het tussen Iva, Dai en Dimma te gaan.
Ook de meeste views van de audioquote:Op zaterdag 15 februari 2020 22:58 schreef Nashipeer het volgende:
[..]
Jaa idd, binnen nog geen n uur heeft ze al meer dan tweeduizend views en de rest hangt bij de tweehonderd
In het radioprogramma zei ze dat ze nog twijfelde. Maar dat is ongeveer twee weken geleden. Ik denk dat ze het in het IJslands houdt gezien er alleen maar reacties zijn die dat toejuichenquote:Op zaterdag 15 februari 2020 23:10 schreef molloot200 het volgende:
Iva moet wel echt haar nummer in het IJslands laten! Wil ze dat ook? Ik denk namelijk dat dat veel meer magie meebrengt dan dat je dit in het Engels gaat vertalen. Dat je het niet verstaat werkt hier namelijk wel echt heel goed mee.
Dit zei ze er gisteren in een interview over:quote:Op zaterdag 15 februari 2020 23:19 schreef Nashipeer het volgende:
[..]
In het radioprogramma zei ze dat ze nog twijfelde. Maar dat is ongeveer twee weken geleden. Ik denk dat ze het in het IJslands houdt gezien er alleen maar reacties zijn die dat toejuichen
https://www.nporadio5.nl/(...)e-songfestivalfinale
https://escbubble.com/202(...)e-get-to-the-finals/quote:Which version of your song do you enjoy singing more the Icelandic or English?
First I enjoyed more to sing the English version. The song was originally written in English and I wasn’t sure the Icelandic version I made was bringing the message across the way we wanted it. However, I now feel secure enough about the Icelandic lyrics. I think it just had to sink in a bit. I am seriously considering to perform the song in Icelandic if we get to the finals.
Ja mee eensquote:Op zaterdag 15 februari 2020 23:10 schreef molloot200 het volgende:
Iva moet wel echt haar nummer in het IJslands laten! Wil ze dat ook? Ik denk namelijk dat dat veel meer magie meebrengt dan dat je dit in het Engels gaat vertalen. Dat je het niet verstaat werkt hier namelijk wel echt heel goed mee.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |