Als je in de verkeerde omgeving bent geboren, dan is het echt moeilijk.quote:Op zaterdag 18 januari 2020 00:40 schreef Borrelnootje00 het volgende:
[..]
Klopt wel deels maar als je alleen maar ongeluk en de verkeerde mensen aantrekt klopt het weer niet.
Mee eens.quote:Op zaterdag 18 januari 2020 00:43 schreef IxCalypso het volgende:
[..]
Als je in de verkeerde omgeving bent geboren, dan is het echt moeilijk.
Wat je op latere leeftijd aantrekt kan deels een keuze zijn, iig eerder een keuze (of gewoonte gewenning) als dat je nog echt kind bent.
quote:
quote:Op zaterdag 18 januari 2020 00:37 schreef IxCalypso het volgende:
[..]
Ik had het tegen hem niet tegen jou. Als er ergens veel wordt gediscrimineert is het Suriname wel.
quote:Op zaterdag 18 januari 2020 00:37 schreef RinusMichels2.0 het volgende:
[..]
Jij mag ook “pinda” zeggen met je indo roots.
Niks mis mee.quote:
quote:
Ja, @KillemWieft is wel mijn undercover lover.quote:
Ok. Daar gaat mijn fantasiequote:Op zaterdag 18 januari 2020 01:04 schreef RinusMichels2.0 het volgende:
[..]
Ja, @:KillemWieft is wel mijn undercover lover.
Dat is een Rotterdamse eindbaas pur sang. Als je dan ook nog Surinaamse roots hebt, dan kan je voor mij niet meer stuk.
quote:Op zaterdag 18 januari 2020 01:07 schreef IxCalypso het volgende:
Ik leg het elke week af tegen the druggies
Geen idee, maar lijkt mij een leuke manquote:Op zaterdag 18 januari 2020 01:10 schreef IxCalypso het volgende:
[..]
Niet mijn type, dat weet ie ook
Mij nietquote:Op zaterdag 18 januari 2020 01:11 schreef Stray_cat het volgende:
[..]
Geen idee, maar lijkt mij een leuke man
Mij niet, dreigen met DM's te openbaren en niet 1 keer, maar 5 of 6 keer? Neuh.quote:Op zaterdag 18 januari 2020 01:11 schreef Stray_cat het volgende:
[..]
Geen idee, maar lijkt mij een leuke man
Ben je hier wel eens nuchter geweest?quote:Op zaterdag 18 januari 2020 01:11 schreef IxCalypso het volgende:
[..]
Ja toch, drugs zijn overrepresented hier
Jazekerquote:Op zaterdag 18 januari 2020 01:13 schreef Kim-Holland het volgende:
[..]
Ben je hier wel eens nuchter geweest?
Dat is kut, maar je kan dat aangeven heh, bij de mods.quote:Op zaterdag 18 januari 2020 01:12 schreef IxCalypso het volgende:
[..]
Mij niet
[..]
Mij niet, dreigen met DM's te openbaren en niet 1 keer, maar 5 of 6 keer? Neuh.
Ja je kan zoveelquote:Op zaterdag 18 januari 2020 01:16 schreef Stray_cat het volgende:
[..]
Dat is kut, maar je kan dat aangeven heh, bij de mods.
Alsof jij hier nuchter bent.quote:Op zaterdag 18 januari 2020 01:11 schreef IxCalypso het volgende:
[..]
Ja toch, drugs zijn overrepresented hier
Ja is dat zo? Ben ik dat echt?quote:Op zaterdag 18 januari 2020 01:19 schreef RinusMichels2.0 het volgende:
[..]
Alsof jij hier nuchter bent.![]()
Pleurt lekker op, hoor. Óf je bent zwaar onder invloed, óf je bent een borderliner. Je bent zelf het gekste wijffie van dit topic.
Hejquote:Op zaterdag 18 januari 2020 01:19 schreef RinusMichels2.0 het volgende:
[..]
Alsof jij hier nuchter bent.![]()
Pleurt lekker op, hoor. Óf je bent zwaar onder invloed, óf je bent een borderliner. Je bent zelf het gekste wijffie van dit topic.
Wie de fuck ben jij, heel positief bedoeltquote:Op zaterdag 18 januari 2020 01:21 schreef RinusMichels2.0 het volgende:
[..]
Ja, jij bent een goede tweede. Niet jaloers zijn.
Kan jij gewoon eens ophouden met reageren op mij. Merci.quote:Op zaterdag 18 januari 2020 01:24 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Jij bent gewoon een grijze muis
Niets mis mee![]()
Mariocash.quote:Op zaterdag 18 januari 2020 01:22 schreef Stray_cat het volgende:
[..]
Wie de fuck ben jij, heel positief bedoelt
Jeetje dangerzone zoals ik al zei eerder.quote:Op zaterdag 18 januari 2020 01:25 schreef RinusMichels2.0 het volgende:
[..]
Mariocash.
Waar is je billenmaatje Uitstraling?
Uitstralingquote:Op zaterdag 18 januari 2020 01:25 schreef RinusMichels2.0 het volgende:
[..]
Mariocash.
Waar is je billenmaatje Uitstraling?
Je moet wel crazy zijn om het vak op dit niveau te willen bespelen.quote:Op zaterdag 18 januari 2020 01:23 schreef IxCalypso het volgende:
[..]
Anthony, leuke vent, ooit ontmoet zoals ik al eerder zei, maar ergens ook een beetje crazy
Te veel vage mensen hier....quote:Op zaterdag 18 januari 2020 01:26 schreef Stray_cat het volgende:
[..]
UitstralingMijn broertje
Geen idee, hopelijk neuken
het vak?quote:Op zaterdag 18 januari 2020 01:27 schreef Kim-Holland het volgende:
[..]
Je moet wel crazy zijn om het vak op dit niveau te willen bespelen.![]()
Paars is genot.quote:
Nee fout, ik moet me daarvoor verontschuldigen, want sinds een tijdje schijn ik de most crazy one te zijn.quote:Op zaterdag 18 januari 2020 01:27 schreef RinusMichels2.0 het volgende:
MUZ op vrijdagavond.![]()
Meer gekkies dan normale mensen.![]()
Thanks, door jullie voel ik me een zeer normale jongen. Dank daarvoor.![]()
Is alweer 25 jaar geleden voor je, no?quote:Op zaterdag 18 januari 2020 01:26 schreef Stray_cat het volgende:
[..]
UitstralingMijn broertje
Prince died, op mijn verjaardag, misschien ben ik hem toch.. ergens ^^quote:
Wil toch ff melden dat dit soort gedoe best via DM mag om het topic niet te vervuilenquote:Op zaterdag 18 januari 2020 01:29 schreef RinusMichels2.0 het volgende:
[..]
Is alweer 25 jaar geleden voor je, no?
Ik hoop het ook voor je, schat. Dat die psychiatrische patiënt je maar eens goed mag verwennen. Patiënten onder elkaar.
Wat zit je dwarsquote:Op zaterdag 18 januari 2020 01:29 schreef RinusMichels2.0 het volgende:
[..]
Is alweer 25 jaar geleden voor je, no?
Ik hoop het ook voor je, schat. Dat die psychiatrische patiënt je maar eens goed mag verwennen. Patiënten onder elkaar.
Klootzakkenquote:Op zaterdag 18 januari 2020 01:30 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Wil toch ff melden dat dit soort gedoe best via DM mag om het topic niet te vervuilenWe zitten hier om muziek te delen en daar over te praten, godnondedju!
Echt he.quote:
Stel je niet aan, iedereen mag hier posten en dus reageren op anderenquote:Op zaterdag 18 januari 2020 01:25 schreef IxCalypso het volgende:
[..]
Kan jij gewoon eens ophouden met reageren op mij. Merci.
quote:Op zaterdag 18 januari 2020 01:25 schreef IxCalypso het volgende:
[..]
Kan jij gewoon eens ophouden met reageren op mij. Merci.
quote:Op zaterdag 18 januari 2020 01:32 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Stel je niet aan, iedereen mag hier posten en dus reageren op anderen
quote:Op zaterdag 18 januari 2020 01:30 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Wil toch ff melden dat dit soort gedoe best via DM mag om het topic niet te vervuilenWe zitten hier om muziek te delen en daar over te praten, godnondedju!
Akkoord, Drizzy.quote:Op zaterdag 18 januari 2020 01:30 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
US isquote:Op zaterdag 18 januari 2020 01:26 schreef Stray_cat het volgende:
[..]
UitstralingMijn broertje
quote:
Braafquote:Op zaterdag 18 januari 2020 01:32 schreef RinusMichels2.0 het volgende:
[..]
Akkoord, Drizzy.![]()
Ik zal het hierbij laten.
quote:
Kan ik doen, maar dan gaat alles hetzelfde, op dezelfde voet. Nothing new, no new insights.quote:Op zaterdag 18 januari 2020 01:37 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Hou dan zelf ook gewoon je simpele waffel![]()
Muhahahahaquote:Op zaterdag 18 januari 2020 01:40 schreef RinusMichels2.0 het volgende:
[..]
Hehe, eindelijk is El Patron aanwezig.
quote:
Ik kom dit weekend wel ff Limburg checken. Dat wordt een gezellig slaapfeestje, mop.quote:
Get a roomquote:Op zaterdag 18 januari 2020 01:43 schreef RinusMichels2.0 het volgende:
[..]
Ik kom dit weekend wel ff Limburg checken. Dat wordt een gezellig slaapfeestje, mop.
Pff Fokjargon, zo slechtquote:Op zaterdag 18 januari 2020 01:45 schreef RinusMichels2.0 het volgende:
[..]
Ik maak je boos, no? Ja, je bent witheet, dame. Ziedend!![]()
Waarom niet?quote:
Je bent zelf nota bene een fucking kloon clownquote:
quote:Op zaterdag 18 januari 2020 01:43 schreef RinusMichels2.0 het volgende:
[..]
Ik kom dit weekend wel ff Limburg checken. Dat wordt een gezellig slaapfeestje, mop.
Van wie dan?quote:Op zaterdag 18 januari 2020 01:46 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Je bent zelf nota bene een fucking kloon clown
Stel je niet aan
Madquote:Op zaterdag 18 januari 2020 01:45 schreef RinusMichels2.0 het volgende:
[..]
Ik maak je boos, no? Ja, je bent witheet, dame. Ziedend!![]()
Van wie ben ik een clone Puzzie?quote:Op zaterdag 18 januari 2020 01:46 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Je bent zelf nota bene een fucking kloon clown
Stel je niet aan
Laat je niet zo opnaaien johquote:Op zaterdag 18 januari 2020 01:48 schreef IxCalypso het volgende:
[..]
Van wie ben ik een clone Puzzie?
Ik merk het, bordie.quote:
Jij ookquote:Op zaterdag 18 januari 2020 01:50 schreef IxCalypso het volgende:
Not the fake online shit en ja Stray jij hoort daar ook bij.
Right back at youquote:Op zaterdag 18 januari 2020 01:49 schreef RinusMichels2.0 het volgende:
[..]
Ik merk het, bordie.
Neem ff een diepe teug adem, tel tot 10, drink kamillethee.
Rustaaaaaag.
Kom op zeg,...dit is wat ze continu hier loopt te verkondigen , ze is zelf ook een kloon . En er is helemaal niet mis met een kloon , behalve dan dat die zure meuk het daar telkens over heeft in al haar/zijn domheidquote:
quote:Op zaterdag 18 januari 2020 01:49 schreef IxCalypso het volgende:
Elke keer val je me aan.. waarom?
Je mag Killem hebben, ik wil al die mensen hier niet
Welke kloon Puzzie?quote:Op zaterdag 18 januari 2020 01:54 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Kom op zeg,...dit is wat ze continu hier loopt te verkondigen , ze is zelf ook een kloon . En er is helemaal niet mis met een kloon , behalve dan dat die zure meuk het daar telkens over heeft in al haar/zijn domheid
Jij loopt hier al maanden te neuzelen over kloons wie zit hier nou te janken dan ?quote:
quote:Op zaterdag 18 januari 2020 02:01 schreef RinusMichels2.0 het volgende:
Lol, iedereen is kaolo froes, hier.![]()
Godverrquote:
quote:Op zaterdag 18 januari 2020 02:10 schreef RinusMichels2.0 het volgende:
puzziepie & Irish be like:
[ afbeelding ]
I winquote:Op zaterdag 18 januari 2020 02:10 schreef RinusMichels2.0 het volgende:
[ afbeelding ]
quote:Op zaterdag 18 januari 2020 02:10 schreef RinusMichels2.0 het volgende:
[ afbeelding ]
quote:
quote:
quote:
Qua dom neuzelen heb je al lang en breed gewonnenquote:
quote:Op zaterdag 18 januari 2020 02:19 schreef KillemWieft het volgende:
@:RinusMichels2.0
Ik ga pitten, want de kinderen maken het onmogelijk om uit te slapen.
![]()
Qua allesquote:Op zaterdag 18 januari 2020 02:20 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Qua dom neuzelen heb je al lang en breed gewonnen
Feli
quote:Op zaterdag 18 januari 2020 02:17 schreef IxCalypso het volgende:
Of beter ^^
Puzzie falls in love with me
Maar ff serieus: heb je nou een narcistische persoonlijkheidsstoornis of niet?quote:
Of schepjes op een forumquote:Op zaterdag 18 januari 2020 02:21 schreef RinusMichels2.0 het volgende:
[..]
[..]
Maar ff serieus: heb je nou een narcistische persoonlijkheidsstoornis of niet?![]()
Want je bent net zo narcistisch als @:Uitstraling . Niet het hele leven draait om jou, no.![]()
Je bent maar een zandkorrel op een vol strand.
Waka bun nanga sribi switi!quote:Op zaterdag 18 januari 2020 02:19 schreef KillemWieft het volgende:
Ik ga pitten, want de kinderen maken het onmogelijk om uit te slapen.
![]()
Je hebt nog steeds een hekel aan mequote:
quote:Op zaterdag 18 januari 2020 02:19 schreef KillemWieft het volgende:
want de kinderen maken het onmogelijk
![]()
quote:
Ja misschien met een mix van Prince, of ik ben gewoon ikquote:
Jij bent de enige die het iedere week over Killem heeft , je kan er maar geen genoeg van krijgenquote:Op zaterdag 18 januari 2020 02:35 schreef IxCalypso het volgende:
Nouja Killem is niet echt bijzonder natuurlijk.
Nee hoor lieverd, dat ben jijquote:Op zaterdag 18 januari 2020 02:39 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Jij bent de enige die het iedere week over Killem heeft , je kan er maar geen genoeg van krijgen![]()
maar nee hij is niet bijzonder hoor![]()
Kan me geen reet schelen wie of wat je bent, als je maar een beetje normaal doet.quote:Op zaterdag 18 januari 2020 02:38 schreef IxCalypso het volgende:
[..]
Ja misschien met een mix van Prince, of ik ben gewoon ik
Lolquote:
Jij zegt over mij: “Je mag hem hebben.”quote:Op zaterdag 18 januari 2020 02:38 schreef Kim-Holland het volgende:
[..]
Zeg me dat het verkeerd gekwoot is..
Haha ja alleen jij kan dat zo opvatten.quote:Op zaterdag 18 januari 2020 02:54 schreef IxCalypso het volgende:
[..]
Jullie, ik ben alleen inderdaad
Alleen hier op dit forum, niet thuis.quote:Op zaterdag 18 januari 2020 02:56 schreef BasEnAad het volgende:
[..]
Haha ja alleen jij kan dat zo opvatten.
Jij bent de enige die zo hard met jezelf gaat..quote:Op zaterdag 18 januari 2020 02:56 schreef IxCalypso het volgende:
Ik moet soms zo hard lachen om jullie en om mezelf die er in meegaat.
Hoezo ben jij ineens hierquote:Op zaterdag 18 januari 2020 03:00 schreef kree het volgende:
Geen idee hoe ik nu hier ineens opkwam, maar herinnerde me deze eens weer. Is al oud ook
Yepsquote:Op zaterdag 18 januari 2020 03:00 schreef Kim-Holland het volgende:
[..]
Jij bent de enige die zo hard met jezelf gaat..
Ik vind het wel grappig hoe je hier ff moet laten weten wie je wel of niet had kunnen of moeten bellen ,geeft vast een goed gevoel al die nummers van fokkers waar je hier zo graag mee dweeptquote:
Neuh hoor, heb 2 nummersquote:Op zaterdag 18 januari 2020 03:01 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Ik vind het wel grappig hoe je hier ff moet laten weten wie je wel of niet had kunnen of moeten bellen ,geeft vast een goed gevoel al die nummers van fokkers waar je hier zo graag mee dweept
Ik ben iig iemand die mensen laat nadenken over sommige zaken die vanzelfsprekend lijkenquote:Op zaterdag 18 januari 2020 03:01 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Ik vind het wel grappig hoe je hier ff moet laten weten wie je wel of niet had kunnen of moeten bellen ,geeft vast een goed gevoel al die nummers van fokkers waar je hier zo graag mee dweept
Al eerder hoor, maar ben geen dagelijkse mee-post klantquote:
Oja en je hebt een spraakgebrekquote:Op zaterdag 18 januari 2020 03:05 schreef kree het volgende:
[..]
Al eerder hoor, maar ben geen dagelijkse mee-oost klant.
Kijk het beetje mee enzo afentoe komt er wel eens wat leuks voorbij. Ik ben in voor alle soorten muziek enzo.
Ging je maar eens nadenken over al dat geneuzel wat je hier postquote:Op zaterdag 18 januari 2020 03:05 schreef IxCalypso het volgende:
[..]
Ik ben iig iemand die mensen laat nadenken over sommige zaken die vanzelfsprekend lijken
Ow I doquote:Op zaterdag 18 januari 2020 03:09 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Ging je maar eens nadenken over al dat geneuzel wat je hier post
Maar dat zou een wat onrealistische gedachte van mijn kant zijn
Euh?quote:Op zaterdag 18 januari 2020 03:06 schreef IxCalypso het volgende:
[..]
Oja en je hebt een spraakgebrek
Nu ineens heb je dat niet....
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |