Ik ben politiek gezien sowieso een en al tegenstrijdigheid. Ik hecht namelijk best waarde aan individuele vrijheid maar bij de meest recente maatschappelijke kwesties kies ik de kant die individuele vrijheid ondermijnt, wat natuurlijk niet helemaal de bedoeling isquote:Op vrijdag 17 januari 2020 23:42 schreef R-woud93 het volgende:
[..]
De hele maatschappij is over het algemeen veel meer een individuele staat geworden waar vooral het IK recht geldt, gaat over veel discussie's die momenteel lopen over allerlei dingen dingen iedereen individueel interesseert.
We zijn een vrij land waar alles mag, maar niemand mag er last van hebben, en dat werkt niet.
De media en daardoor dus ook politiek laten zich te veel beïnvloeden door social media waardoor er een utopie ontstaat die niet de realiteit op de correcte manier reflecteert, en dat is jammer
Dat is ook een beetje het probleem bij iedereen, we moeten weer terug naar de basis, het leven en laten leven van dingen.quote:Op vrijdag 17 januari 2020 23:48 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ik ben politiek gezien sowieso een en al tegenstrijdigheid. Ik hecht namelijk best waarde aan individuele vrijheid maar bij de meest recente maatschappelijke kwesties kies ik de kant die individuele vrijheid ondermijnt, wat natuurlijk niet helemaal de bedoeling is
Ja, dat zijn jouw woorden viespeukquote:
Ja oraal is niet minder smerig Amaquote:
Hmjaquote:Op vrijdag 17 januari 2020 23:54 schreef R-woud93 het volgende:
[..]
Dat is ook een beetje het probleem bij iedereen, we moeten weer terug naar de basis, het leven en laten leven van dingen.
Als ik dan terug moet komen op het vuurwerk is vooral het harde knal vuurwerk en single shots op bijvoorbeeld hulpverleners het probleem, iets wat de media ook erg aandikt, want dat is serieus alleen in grote steden een probleem
Hier op het platte land merk ik daar totaal niets van en heb ik ook 0 verhalen gehoord over incidenten in de weide omgeving.
Hetzelfde geldt voor zwarte piet, ook een hype die ieder jaar weer terug komt maar ook dat is hier geen probleem, nooit geweest ook.
Ik ga van beide dingen niet ontkennen dat er problemen zijn, maar dingen worden groter gemaakt dan dat ze zijn en we worden bijna gedwongen om een kant te kiezen, terwijl in een groot deel van het land er bijna geen problemen zijn
Ja dat heb ik dus ook, ik geef er geen fuck om, laat iedereen zijn/haar eigen feestje vieren, ik kan mij er niet druk om maken maar laat ieder wel hun eigen gangquote:Op zaterdag 18 januari 2020 00:02 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Hmja
Wat betreft zwarte piet heb ik besloten om daar helemaal geen mening meer over te hebben. Fuck beide kampen
quote:Op zaterdag 18 januari 2020 00:01 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ja oraal is niet minder smerig Ama
Sowieso vind ik dat je je mening niet moet opdringen over Sinterklaas als je zelf geen kinderen hebt. En grappig genoeg zijn dat vaak degene die het hardst krijsenquote:Op zaterdag 18 januari 2020 00:03 schreef R-woud93 het volgende:
[..]
Ja dat heb ik dus ook, ik geef er geen fuck om, laat iedereen zijn/haar eigen feestje vieren, ik kan mij er niet druk om maken maar laat ieder wel hun eigen gang
Ja eens, die staan als een stel hooligans te protesterenquote:Op zaterdag 18 januari 2020 00:07 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Sowieso vind ik dat je je mening niet moet opdringen over Sinterklaas als je zelf geen kinderen hebt. En grappig genoeg zijn dat vaak degene die het hardst krijsen
Gras is groenquote:
Omg zo waarquote:Op zaterdag 18 januari 2020 00:11 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Gras is groen
Water is nat
Ama is stoned
Zoiets?
Ben wat dat betreft blij dat ik Facebook niet meer gebruik. Dat is helemaal tergend. Twitter ook trouwens. Op Twitter vinden ze zich alleen wat intellectueler en op Facebook maakt Ria het niet uit dat ze ook een echte Ria is.quote:Op zaterdag 18 januari 2020 00:08 schreef R-woud93 het volgende:
[..]
Ja eens, die staan als een stel hooligans te protesteren
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |