Gewoon niet gaan slapen op de terugweg, vanuit de kroeg zo het vliegtuig inquote:Op vrijdag 17 januari 2020 21:00 schreef Budapestenaar het volgende: [..] Ik heb 21 euro korting bij elkaar gespaard bij Wizz Air en een ticket zonder bagage genomen. Ik doe wel een wasje in mijn appartementje
Ik vlieg wel hondsvroeg terug
![]()
Jazeker! Moeten alleen nog kijken wanneer. Ik denk herfst of winterquote:Op vrijdag 17 januari 2020 21:00 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ik heb er zin in
Ging je nog met die vriend?
Was flauw grapjequote:
* Fogel haalt zoutquote:Op vrijdag 17 januari 2020 21:04 schreef Molo het volgende:
[..]
Was flauw grapje
Naar Singapore rijden, is door water heen neem ik aan
Die trekt tegenwoordig een heel ander publiekquote:
quote:Op vrijdag 17 januari 2020 21:02 schreef Molo het volgende:
bericht dat je wilde plaatsen:
[..]
Gewoon niet gaan slapen op de terugweg, vanuit de kroeg zo het vliegtuig in
Tof!quote:Op vrijdag 17 januari 2020 21:03 schreef Molo het volgende:
[..]
Jazeker! Moeten alleen nog kijken wanneer. Ik denk herfst of winter
quote:Op vrijdag 17 januari 2020 21:07 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Die trekt tegenwoordig een heel ander publiek
Dan lekker vroeg onder de wolquote:Op vrijdag 17 januari 2020 21:07 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]dat trek ik niet meer, geloof ik.
Ja man, lijkt me tofquote:Op vrijdag 17 januari 2020 21:09 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Tof!Winter is fijn. Lekker dobberen in heet water. Wat stevig Hongaars voer naar binnen werken
Zonder kids is wel toffer. Budapest is niet echt een stad voor heel jong grut.quote:Op vrijdag 17 januari 2020 21:10 schreef Molo het volgende:
[..]
Ja man, lijkt me tof
Alleen even kijken of we met of zonder de kidzzzzz gaan
Wmb zonder maar dat zal vast op weerstand stuiten van de mannen
Zijn nogal familiemannen, die twee venten in mijn levenquote:Op vrijdag 17 januari 2020 21:14 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Zonder kids is wel toffer. Budapest is niet echt een stad voor heel jong grut.
Schattig welquote:Op vrijdag 17 januari 2020 21:15 schreef Molo het volgende:
[..]
Zijn nogal familiemannen, die twee venten in mijn leven
Ja dat wel, maar Molo wil ook weleens even gewoon zonderquote:
Snap ik.quote:Op vrijdag 17 januari 2020 21:24 schreef Molo het volgende:
[..]
Ja dat wel, maar Molo wil ook weleens even gewoon zonder
#momoftheyear
Heb je soms ook gewoon even nodig, alleen weg zijn van alles en even je eigen ding op eigen houtje kunnen doen!quote:Op vrijdag 17 januari 2020 21:40 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Snap ik.Sterker nog: ik vond mijn tripje naar Londen met vrienden super, maar ben blij dat ik nu weer lekker alleen reis
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |