Gewoon niet gaan slapen op de terugweg, vanuit de kroeg zo het vliegtuig inquote:Op vrijdag 17 januari 2020 21:00 schreef Budapestenaar het volgende: [..] Ik heb 21 euro korting bij elkaar gespaard bij Wizz Air en een ticket zonder bagage genomen. Ik doe wel een wasje in mijn appartementje
Ik vlieg wel hondsvroeg terug
![]()
Jazeker! Moeten alleen nog kijken wanneer. Ik denk herfst of winterquote:Op vrijdag 17 januari 2020 21:00 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ik heb er zin in
Ging je nog met die vriend?
Was flauw grapjequote:
* Fogel haalt zoutquote:Op vrijdag 17 januari 2020 21:04 schreef Molo het volgende:
[..]
Was flauw grapje
Naar Singapore rijden, is door water heen neem ik aan
Die trekt tegenwoordig een heel ander publiekquote:
quote:Op vrijdag 17 januari 2020 21:02 schreef Molo het volgende:
bericht dat je wilde plaatsen:
[..]
Gewoon niet gaan slapen op de terugweg, vanuit de kroeg zo het vliegtuig in
Tof!quote:Op vrijdag 17 januari 2020 21:03 schreef Molo het volgende:
[..]
Jazeker! Moeten alleen nog kijken wanneer. Ik denk herfst of winter
quote:Op vrijdag 17 januari 2020 21:07 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Die trekt tegenwoordig een heel ander publiek
Dan lekker vroeg onder de wolquote:Op vrijdag 17 januari 2020 21:07 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]dat trek ik niet meer, geloof ik.
Ja man, lijkt me tofquote:Op vrijdag 17 januari 2020 21:09 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Tof!Winter is fijn. Lekker dobberen in heet water. Wat stevig Hongaars voer naar binnen werken
Zonder kids is wel toffer. Budapest is niet echt een stad voor heel jong grut.quote:Op vrijdag 17 januari 2020 21:10 schreef Molo het volgende:
[..]
Ja man, lijkt me tof
Alleen even kijken of we met of zonder de kidzzzzz gaan
Wmb zonder maar dat zal vast op weerstand stuiten van de mannen
Zijn nogal familiemannen, die twee venten in mijn levenquote:Op vrijdag 17 januari 2020 21:14 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Zonder kids is wel toffer. Budapest is niet echt een stad voor heel jong grut.
Schattig welquote:Op vrijdag 17 januari 2020 21:15 schreef Molo het volgende:
[..]
Zijn nogal familiemannen, die twee venten in mijn leven
Ja dat wel, maar Molo wil ook weleens even gewoon zonderquote:
Snap ik.quote:Op vrijdag 17 januari 2020 21:24 schreef Molo het volgende:
[..]
Ja dat wel, maar Molo wil ook weleens even gewoon zonder
#momoftheyear
Heb je soms ook gewoon even nodig, alleen weg zijn van alles en even je eigen ding op eigen houtje kunnen doen!quote:Op vrijdag 17 januari 2020 21:40 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Snap ik.Sterker nog: ik vond mijn tripje naar Londen met vrienden super, maar ben blij dat ik nu weer lekker alleen reis
Tja, sommige mensen willen altijd anderen om zich heen hebben. Ik vermaak me alleen ook prrrimaquote:Op vrijdag 17 januari 2020 21:43 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Heb je soms ook gewoon even nodig, alleen weg zijn van alles en even je eigen ding op eigen houtje kunnen doen!
Echt heerlijk! Wat geniet ik. Net bij een restaurant gegeten waar ik wel eens eerder geweest ben maar de laatste keer alweer bijna 2 jaar geleden en de ober herkende me nog.quote:Op vrijdag 17 januari 2020 21:44 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Hey, hoe is het in Albanaantje?
Niets mis mee, is juist lekker af en toe om op jezelf aangewezen te zijn.quote:Op vrijdag 17 januari 2020 21:45 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Tja, sommige mensen willen altijd anderen om zich heen hebben. Ik vermaak me alleen ook prrrima
quote:Op vrijdag 17 januari 2020 21:45 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Echt heerlijk! Wat geniet ik. Net bij een restaurant gegeten waar ik wel eens eerder geweest ben maar de laatste keer alweer bijna 2 jaar geleden en de ober herkende me nog.
Dan heb je wel een indruk achter gelaten!quote:Op vrijdag 17 januari 2020 21:45 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Echt heerlijk! Wat geniet ik. Net bij een restaurant gegeten waar ik wel eens eerder geweest ben maar de laatste keer alweer bijna 2 jaar geleden en de ober herkende me nog.
Gaat D. ook mee?quote:Op vrijdag 17 januari 2020 21:43 schreef Arch-Indar het volgende:
Nog 6 weken en dan weer wintersport!
Beide prima hier eigenlijk. En ik hou intens van mijn dochter maar het 24/7 zorgen... Is ook weleens fijn als ik dat niet hoefquote:Op vrijdag 17 januari 2020 21:45 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Tja, sommige mensen willen altijd anderen om zich heen hebben. Ik vermaak me alleen ook prrrima
Die Hollandse tafelkleedtrekkerquote:Op vrijdag 17 januari 2020 21:47 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Dan heb je wel een indruk achter gelaten!
Yep, die is voor het eerst in het noorden.quote:Op vrijdag 17 januari 2020 21:47 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]wat leuk! Fles is er toch ook bij?
Ik en mijn charmesquote:Op vrijdag 17 januari 2020 21:47 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Dan heb je wel een indruk achter gelaten!
Uhuh.quote:
Word steeds beter dat verhaal op deze manierquote:
Leuk!!quote:Op vrijdag 17 januari 2020 21:49 schreef Arch-Indar het volgende:
[..]
Uhuh.
Broertje en vriendin waarschijnlijk niet dus ik heb nog 2 plaatsen in de auto waarschijnlijk.
Geen idee denk met haar reuma en gedoe en zo.quote:Op vrijdag 17 januari 2020 21:50 schreef Molo het volgende:
[..]
Leuk!!
En waarom niet?![]()
Het is écht precies in de week dat ik vrij ben... Ik zou als het thuis kon zo mee gaan
Liefde moet van twee kanten komen heb ik me ooit laten vertellenquote:Op vrijdag 17 januari 2020 21:49 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Yep, die is voor het eerst in het noorden.
[..]
Ik en mijn charmes![]()
Helpt het als ik zeg dat ik hem ook gelijk weer herkende? Echt zo'n schattig oud mannetje. Best een groot restaurant wel. We kregen nog gratig een bordje fruit.
Balen zeg!quote:Op vrijdag 17 januari 2020 21:51 schreef Arch-Indar het volgende:
[..]
Geen idee denk met haar reuma en gedoe en zo.
En verder ben je welkom hoor, kun je lekker wandelen daar.
Jullie zitten nu in Shkoder? Heb je het gevoel dat je weer een beetje thuis bent?quote:Op vrijdag 17 januari 2020 21:49 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Yep, die is voor het eerst in het noorden.
[..]
Ik en mijn charmes![]()
Helpt het als ik zeg dat ik hem ook gelijk weer herkende? Echt zo'n schattig oud mannetje. Best een groot restaurant wel. We kregen nog gratis een bordje fruit.
Ja heel erg. Alsof alles weer is zoals het zijn moet ofzo.quote:Op vrijdag 17 januari 2020 21:57 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Jullie zitten nu in Shkoder? Heb je het gevoel dat je weer een beetje thuis bent?
Heerlijk! Geniet er lekker van!quote:Op vrijdag 17 januari 2020 22:46 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Ja heel erg. Alsof alles weer is zoals het zijn moet ofzo.
Leuk! Veel plezier.quote:Op vrijdag 17 januari 2020 22:46 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Ja heel erg. Alsof alles weer is zoals het zijn moet ofzo.
Und vielleicht.quote:
Nu nog kleinerquote:Op zaterdag 18 januari 2020 00:04 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Dit wordt wel ingewikkeld zo
Kleine nachtploeg vanavond
Wir haben es nicht gewusstquote:
Wat een ongeletterdenquote:Op zaterdag 18 januari 2020 00:04 schreef Molo het volgende:
Haalde ik woensdag aan maar collega's snapten me niet
Ja schijnbaar, ik ben ook geen kraut.quote:
Mijn Duits is nogal basaal zeg maarquote:Op zaterdag 18 januari 2020 00:07 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ja schijnbaar, ik ben ook geen kraut.
Op school was ik goed in talen, Nederlands, Engels, Spaans, Frans allemaal prima maar Duits was echt een dramaquote:
Het kloptquote:Op zaterdag 18 januari 2020 00:07 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ja schijnbaar, ik ben ook geen kraut.
Dat had ik met Frans. Wat een worsteling. Maar wel een 10 voor mijn Havo-examen gehaaldquote:Op zaterdag 18 januari 2020 00:09 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Op school was ik goed in talen, Nederlands, Engels, Spaans, Frans allemaal prima maar Duits was echt een drama
True. Gebrek aan humor ook wel hoor, die groep mensenquote:Op zaterdag 18 januari 2020 00:09 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Dat is geen excuus om je klassiekers niet te kennen
Alleen Engels en Nederlands hier, rest drama.quote:Op zaterdag 18 januari 2020 00:09 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Op school was ik goed in talen, Nederlands, Engels, Spaans, Frans allemaal prima maar Duits was echt een drama
Ik was daar vooral mondeling goed in, schriftelijk wat minder. Was wel handig toen ik een keer door een gendarme aan de kant werd gezet die werkelijk geen woord Engels konquote:Op zaterdag 18 januari 2020 00:10 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Dat had ik met Frans. Wat een worsteling. Maar wel een 10 voor mijn Havo-examen gehaald
Verkapte ‘kijk mij eens gymnasium gedaan hebben’-postquote:Op zaterdag 18 januari 2020 00:12 schreef Molo het volgende:
[..]
Alleen Engels en Nederlands hier, rest drama.
Ok, Grieks was wel prima maar daar heb je zo weinig aan
Grieks heb ik nooit gehad, zo hooggeleid ben ik allemaal niet.quote:Op zaterdag 18 januari 2020 00:12 schreef Molo het volgende:
[..]
Alleen Engels en Nederlands hier, rest drama.
Ok, Grieks was wel prima maar daar heb je zo weinig aan
Sneeuwvlokjes?quote:Op zaterdag 18 januari 2020 00:11 schreef Molo het volgende:
[..]
True. Gebrek aan humor ook wel hoor, die groep mensen
Ik heb de hoop op mijn nieuwe werkomgeving
Schriftelijk faalde ik ook op alle vlakken. En ruim twintigquote:Op zaterdag 18 januari 2020 00:13 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ik was daar vooral mondeling goed in, schriftelijk wat minder. Was wel handig toen ik een keer door een gendarme aan de kant werd gezet die werkelijk geen woord Engels kon
Spreken gaat me nu denk ik ook niet meer zo goed af, ook alweer een jaar of 6 geleden dat ik voor het laatst in Frankrijk ben geweest. Qua teksten lezen gaat het nog wel redelijk denk ik.quote:Op zaterdag 18 januari 2020 00:17 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Schriftelijk faalde ik ook op alle vlakken. En ruim twintigjaar verder, spreek ik werkelijk geen woord Frans meer
Niet afgemaaktquote:Op zaterdag 18 januari 2020 00:14 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Verkapte ‘kijk mij eens gymnasium gedaan hebben’-post
Leuk vak, helaas geven ze dat niet op de havoquote:Op zaterdag 18 januari 2020 00:14 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Grieks heb ik nooit gehad, zo hooggeleid ben ik allemaal niet.
Nee gewoon saaie dozen, vrij humorloos en softquote:
Vind voornamelijk Griekse geschiedenis en het eten interessant, de taal zegt me niet zoveelquote:Op zaterdag 18 januari 2020 00:21 schreef Molo het volgende:
[..]
Leuk vak, helaas geven ze dat niet op de havo
Lezen lukt me ook wel redelijk. Al heb ik voor mijn Franse boekenlijst boeken van Sartre moeten lezen waar ik van kaft tot kaft geen snars van begrepen hebquote:Op zaterdag 18 januari 2020 00:19 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Spreken gaat me nu denk ik ook niet meer zo goed af, ook alweer een jaar of 6 geleden dat ik voor het laatst in Frankrijk ben geweest. Qua teksten lezen gaat het nog wel redelijk denk ik.
Ik werk veel met developers. Maar daar zitten toch ook een paar saaie dozen tussen. Die echt serieus hebben voorgesteld dat er tijdens meetings geen grapjes gemaakt mogen worden, want ‘dat leidt af’quote:Op zaterdag 18 januari 2020 00:22 schreef Molo het volgende:
[..]
Nee gewoon saaie dozen, vrij humorloos en soft
Zin in datanerds en slimme IT-ers met hun humor
Óók interessant jaquote:Op zaterdag 18 januari 2020 00:23 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Vind voornamelijk Griekse geschiedenis en het eten interessant, de taal zegt me niet zoveel
Herkenbaar, geen idee meer wat de schrijver was maar ik snapte er niets van iig ;+quote:Op zaterdag 18 januari 2020 00:23 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Lezen lukt me ook wel redelijk. Al heb ik voor mijn Franse boekenlijst boeken van Sartre moeten lezen waar ik van kaft tot kaft geen snars van begrepen heb
Idemquote:
quote:Op zaterdag 18 januari 2020 00:29 schreef Molo het volgende:
[..]
Idem
En kijk waar we uiteindelijk zijn uitgekomen
Zie het als een betaalde stagequote:Op zaterdag 18 januari 2020 00:32 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]Hard ploeteren voor weinig.
Ach, ik heb ook niks te klagen hoor. Net een 13e maand gehad en straks komt de bonus weerquote:Op zaterdag 18 januari 2020 00:35 schreef Molo het volgende:
[..]
Zie het als een betaalde stage
Ik ga er leuk op vooruit dus mij hoor je (voorlopig) niet meer klagen
Lekkerquote:Op zaterdag 18 januari 2020 00:37 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ach, ik heb ook niks te klagen hoor. Net een 13e maand gehad en straks komt de bonus weer
Krijg je nog korting als je het hele bedrag betaalt? Bij mijn zorgverzekeraar is dat afgeschaft.quote:Op zaterdag 18 januari 2020 00:41 schreef Molo het volgende:
[..]
Lekker![]()
Mijn eindejaarsuitkering gaat altijd naar zorgverzekering voor het hele volgende jaar
DSW, geen idee eigenlijk, maar ook wel fijn om er gewoon vanaf te zijn. Kan ik het ook niet vergeten ofzoquote:Op zaterdag 18 januari 2020 00:42 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Krijg je nog korting als je het hele bedrag betaalt? Bij mijn zorgverzekeraar is dat afgeschaft.
Je werd in mosterd gedoopt en verzwolgen?quote:Op zaterdag 18 januari 2020 09:47 schreef bitterbal het volgende:
Ik had zon klote droom. Weet niet eens meer waar het over ging maar weet niet of ik het overleefd heb.
Hmm dat klinkt wel als een horror verhaal ja.quote:Op zaterdag 18 januari 2020 09:48 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Je werd in mosterd gedoopt en verzwolgen?
quote:Op zaterdag 18 januari 2020 09:49 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Hmm dat klinkt wel als een horror verhaal ja.
Ja, ik had al zo’n vermoeden, maar het is goed dat je het even bevestigtquote:Op zaterdag 18 januari 2020 09:50 schreef bitterbal het volgende:
Ik dacht na zolang hier in de sc hebben jullie wel door dat ik natuurlijk niet echt een bitterbal ben![]()
Een bitterbal kan ook helemaal niet typen
heb je je boek al uit?quote:Op zaterdag 18 januari 2020 09:55 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ja, ik had al zo’n vermoeden, maar het is goed dat je het even bevestigt
quote:Nara
Stad van tempels en heilige herten
Maak je een rondreis over het Japanse eiland Honshu, dan mag een bezoek aan Nara niet ontbreken in je programma. Het stadje staat bekend om de vele eeuwenoude tempels én de 1200 tamme sikaherten die hier ongestoord mogen rondlopen.
https://www.rondreis.nl/rondreis-japan/nara/
Ehm, ik ben ongeveer halverwege. Ze beginnen zich nu te realiseren dat het niet gewoon een lekje in een leiding wasquote:
Dacht je leest hem wel in een keer uitquote:Op zaterdag 18 januari 2020 10:00 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ehm, ik ben ongeveer halverwege. Ze beginnen zich nu te realiseren dat het niet gewoon een lekje in een leiding was
Soms heb je van die dromen waar je je nog een tijdje raar van voelt, zo realistisch was het
O wow, wat tof!quote:Op zaterdag 18 januari 2020 09:58 schreef bitterbal het volgende:
Buda dit is trouwens dat park met die hertjes in japan
[..]
Waarom las ik hier broek?quote:
360 bladzijdes. Maar dit weekend lees ik ‘m wel uitquote:Op zaterdag 18 januari 2020 10:02 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Dacht je leest hem wel in een keer uit
Ja maar denk wat meer etenquote:
Je geniet echt, he?quote:Op zaterdag 18 januari 2020 11:04 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Ja maar denk wat meer etenIk geloof dat het een verjaardag is maar weet k niet zeker.
Maar goed zitten al heel de week in de stress natuurlijk heheheheh
Ja natuurlijkquote:
Ga jij nog iets leuks doen vandaag?quote:Op zaterdag 18 januari 2020 11:06 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Ja natuurlijk![]()
Was er vanuit gegaan dat ik moest werken dus toen ik het rooster zag was ik wel blij
Vind dit soort dingen best leuk om te doen. Het is ook vrij simpel zo maar zag wel op tegen de stress bij het personeel.
Ik ga straks verder strugglen met dat Zbrush programmaquote:Op zaterdag 18 januari 2020 11:07 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ga jij nog iets leuks doen vandaag?
Leuk!quote:Op zaterdag 18 januari 2020 11:07 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Ik ga straks verder strugglen met dat Zbrush programma
Het is zo te zien wel goed weer ja. Hoe lang hou je dat wandelen alleen vol?quote:Op zaterdag 18 januari 2020 11:09 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Leuk!
Ik denk dat ik even naar Gorinchem ga vandaag. Beetje wandelen.
Makreelquote:Op zaterdag 18 januari 2020 11:11 schreef Karzai het volgende:
Ik ga even langs mijn moeder, wat takken afknippen van de appelboom
eerst nog wat eten, stokbroodje met makreel
En misschien even langs een vriend vanmiddag of vanavond
Uren als het leuk is. Maar nu is het gewoon een ommetje. Als het straks lente wordt, ga ik weer boswandelingen doen.quote:Op zaterdag 18 januari 2020 11:09 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Het is zo te zien wel goed weer ja. Hoe lang hou je dat wandelen alleen vol?
Kom je even langs de voetbal wandelen? Noordeloos is vlak bij.quote:Op zaterdag 18 januari 2020 11:09 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Leuk!
Ik denk dat ik even naar Gorinchem ga vandaag. Beetje wandelen.
FC Noordeloos uit?quote:Op zaterdag 18 januari 2020 11:14 schreef Arch-Indar het volgende:
[..]
Kom je even langs de voetbal wandelen? Noordeloos is vlak bij.
Hmm weet niet of ik dat kan zo zonder doel of eindpunt/bestemming lopen.quote:Op zaterdag 18 januari 2020 11:13 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Uren als het leuk is. Maar nu is het gewoon een ommetje. Als het straks lente wordt, ga ik weer boswandelingen doen.
Publiek is altijd welkom.quote:Op zaterdag 18 januari 2020 11:15 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
FC Noordeloos uit?Da’s inderdaad niet heel ver weg.
Je kunt ook wandelingen doen waar je onderweg wat ziet. Ik heb een paar keer de treinwandeling gedaan van Driebergen naar Maarn. Dan kom je onderweg langs de piramide van Austerlitz, langs een leuk theekoepeltje en je ziet verschillende landschappen: heuvels, zandverstuivingen, heide, bos.quote:Op zaterdag 18 januari 2020 11:15 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Hmm weet niet of ik dat kan zo zonder doel of eindpunt lopen.
Je speelt zelf? In Noordeloos ben ik volgens mij nog nooit geweest. Vijfheerenlanden, toch?quote:Op zaterdag 18 januari 2020 11:17 schreef Arch-Indar het volgende:
[..]
Publiek is altijd welkom.
Krijg je biertje.
En nee is een thuiswedstrijd voor mij.
Blik benzine, wat todden en een aansteker en je bent van dat nare geluid af.quote:Op zaterdag 18 januari 2020 11:23 schreef Budapestenaar het volgende:
Pfff de vogels hebben de lente in hun kop. Ze maken kabaal onder mijn dakpannen. Liefdesnestje bouwen.
Gegrilde mus, zou dat smaken?quote:Op zaterdag 18 januari 2020 11:25 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Blik benzine, wat todden en een aansteker en je bent van dat nare geluid af.
Ja natuurlijk speel ik zelf. Lekker even de wei in joh.quote:Op zaterdag 18 januari 2020 11:21 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Je speelt zelf? In Noordeloos ben ik volgens mij nog nooit geweest. Vijfheerenlanden, toch?
Goeie wedstrijd!quote:Op zaterdag 18 januari 2020 11:32 schreef Arch-Indar het volgende:
[..]
Ja natuurlijk speel ik zelf. Lekker even de wei in joh.
Ja noordeloos, hoornaar, meerkerk. Is nu wel gemeente molenlanden geloof ik. Vroeger was het nog eigen gemeente.
Nu omkleden!
quote:Op zaterdag 18 januari 2020 11:25 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Blik benzine, wat todden en een aansteker en je bent van dat nare geluid af.
Ja denk dat ik mij snel zou gaan vervelen ofzo.quote:Op zaterdag 18 januari 2020 11:19 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Je kunt ook wandelingen doen waar je onderweg wat ziet. Ik heb een paar keer de treinwandeling gedaan van Driebergen naar Maarn. Dan kom je onderweg langs de piramide van Austerlitz, langs een leuk theekoepeltje en je ziet verschillende landschappen: heuvels, zandverstuivingen, heide, bos.![]()
Dank je welquote:Op zaterdag 18 januari 2020 09:45 schreef Bos81 het volgende:
Gefeliciteerd met je verjaardag @:DaMart
Nu naar het werk..
hoe oud ben je geworden? :pquote:Op zaterdag 18 januari 2020 11:59 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ja. Het is weer die dag van het jaar.
Werk?quote:Op zaterdag 18 januari 2020 12:26 schreef DerRabbit het volgende:
Kan vandaag al voorbij zijn? Ik ben niet vooruit te branden en er zijn teveel lastige mensen die te dom zijn om te schijten
Zoek een leuk meisje dan.quote:Op zaterdag 18 januari 2020 12:26 schreef DerRabbit het volgende:
Kan vandaag al voorbij zijn? Ik ben niet vooruit te branden en er zijn teveel lastige mensen die te dom zijn om te schijten
Daar voldoe ik ook aanquote:Op zaterdag 18 januari 2020 12:40 schreef DaMart het volgende:
[..]
Oud... ik voldoe nu aan het leeftijfscriterium voor een van de fora op FOK!.
Geen idee, zo hooggeleid ben ik niet om daar een goed antwoord op te geven.quote:
quote:Op zaterdag 18 januari 2020 12:55 schreef DaMart het volgende:
[..]
Jij bent ook oud genoeg voor KPD?.
MCH had hier wel een antwoord op gehad als hooggeleidequote:Op zaterdag 18 januari 2020 13:08 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Geen idee, zo hooggeleid ben ik niet om daar een goed antwoord op te geven.
Zie je wel een keer daar rondhangenquote:Op zaterdag 18 januari 2020 12:40 schreef DaMart het volgende:
[..]
Oud... ik voldoe nu aan het leeftijfscriterium voor een van de fora op FOK!.
Waarom moest je hem aansturen vandaag?quote:Op zaterdag 18 januari 2020 14:11 schreef Bos81 het volgende:
WEEEKEENDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDd
Wel grappig om vandaag voor de verandering mijn leidinggevende aan te sturen ipv andersom
Omdat ik de wijk ken en hij nietquote:Op zaterdag 18 januari 2020 14:16 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Waarom moest je hem aansturen vandaag?
Was het niet raar om hem aan te sturen?quote:
Beetje wel, maar volgens mij ging het me wel goed af, een straat aanwijzen is geen hoge wiskunde natuurlijk.quote:Op zaterdag 18 januari 2020 14:18 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Was het niet raar om hem aan te sturen?
quote:Op zaterdag 18 januari 2020 14:20 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Beetje wel, maar volgens mij ging het me wel goed af, een straat aanwijzen is geen hoge wiskunde natuurlijk.
Whoop! Whoop!quote:Op zaterdag 18 januari 2020 14:25 schreef Bos81 het volgende:
Ondertussen de vakantie naar Toscane geboekt![]()
DAG 1 Heenreisquote:Op zaterdag 18 januari 2020 14:34 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Whoop! Whoop!Wat ga je bekijken in Toscane?
Oeh!quote:Op zaterdag 18 januari 2020 14:40 schreef Bos81 het volgende:
[..]
DAG 1 Heenreis
DAG 2 Aankomst Montecatini
DAG 3 San Gimignano en Volterra
DAG 4 Vrije dag of dagtocht Elba
DAG 5 Pisa en marmergroeven Carrara
DAG 6 Florence
DAG 7 Siena en wijnchâteau Aiola
DAG 8 Dagtocht Cinque Terre
DAG 9 Vertrek Montecatini
DAG 10 Terugreis
leukquote:Op zaterdag 18 januari 2020 14:40 schreef Bos81 het volgende:
[..]
DAG 1 Heenreis
DAG 6 Florence
DAG 10 Terugreis
Leuk, ik heb zoiets ook gedaan. Je ziet echt zoveel in weinig tijd.quote:Op zaterdag 18 januari 2020 14:40 schreef Bos81 het volgende:
[..]
DAG 1 Heenreis
DAG 6 Florence
DAG 10 Terugreis
Ik had net iets van een hoofdquote:Op zaterdag 18 januari 2020 15:11 schreef Budapestenaar het volgende:
Nergens zin in vandaag. Dan maar lekker lezen
Voorlopig kom ik niet verder dan dit. Doe elke keer iets verkeerd en moet ik weer opnieuwquote:Op zaterdag 18 januari 2020 15:23 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]ga je het delen met ons als je wat hebt gemaakt?
Liever nietquote:Op zaterdag 18 januari 2020 15:33 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Dat lijkt al ergens opHij krijgt nog een mond?
Tuurlijk. Alleen die wasmiddelen beschermen je kleurtjes niet.quote:Op zaterdag 18 januari 2020 15:51 schreef UitStraling het volgende:
Kan ik wasmiddel voor witte was ook voor gekleurde was gebruiken?
Ja hoor. Ik gebruik alles door elkaar en met elkaar. gaat nooit mis.quote:Op zaterdag 18 januari 2020 15:51 schreef UitStraling het volgende:
Kan ik wasmiddel voor witte was ook voor gekleurde was gebruiken?
Aah, ik heb toch alleen maar grijze, zwarte, grauwe en donkere kleding.quote:Op zaterdag 18 januari 2020 15:52 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Tuurlijk. Alleen die wasmiddelen beschermen je kleurtjes niet.
Als ik mijn witte shirtjes lange tijd blijf wassen met color-wasmiddel, worden ze wel grauwquote:Op zaterdag 18 januari 2020 15:52 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Ja hoor. Ik gebruik alles door elkaar en met elkaar. gaat nooit mis.
Ja maar ook Witte Reus voor donkere kleding dan?quote:Op zaterdag 18 januari 2020 15:52 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Ja hoor. Ik gebruik alles door elkaar en met elkaar. gaat nooit mis.
Oh echt? Ja heb zelf niet echt veel witte dingen . Ik sorteer ook nooit op kleur.quote:Op zaterdag 18 januari 2020 15:54 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Als ik mijn witte shirtjes lange rijd blijf wassen met color-wasmiddel, worden ze wel grauw
Dat mag. Zolang het niet de badkamerreiniger van Witte Reus isquote:Op zaterdag 18 januari 2020 15:55 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ja maar ook Witte Reus voor donkere kleding dan?
Die naam deed mij ineens anders bevroeden namelijk
Alleen wit en bont hou ik gescheiden. Verder gaan alle kleuren bij elkaarquote:Op zaterdag 18 januari 2020 15:55 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Oh echt? Ja heb zelf niet echt veel witte dingen . Ik sorteer ook nooit op kleur.
ja ik ookquote:Op zaterdag 18 januari 2020 15:58 schreef UitStraling het volgende:
Ik heb echt niets wits, ik ben zo'n kliedervos dat ik met witte kleding 24/7 voor lul zou lopen
Ik zou nooit een witte broek willen dragen. Daar heb ik binnen vijf minuten een vlek op.quote:Op zaterdag 18 januari 2020 15:58 schreef UitStraling het volgende:
Ik heb echt niets wits, ik ben zo'n kliedervos dat ik met witte kleding 24/7 voor lul zou lopen
Ik probeer al 2 dagen de was in de wasmachine te doenquote:Op zaterdag 18 januari 2020 16:00 schreef Budapestenaar het volgende:
Als mijn was zo in de droger kan, ga ik even tukken
Je krijgt het deurtje niet open?quote:Op zaterdag 18 januari 2020 16:01 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Ik probeer al 2 dagen de was in de wasmachine te doen
Jawelquote:Op zaterdag 18 januari 2020 16:03 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Je krijgt het deurtje niet open?
quote:Op zaterdag 18 januari 2020 16:06 schreef bitterbal het volgende:
[..]
JawelMaar vergeet he en geen zin :p
Ik heb dat een week op werk gehad. Daar wassen we zelf de theedoeken. Het is een week lang niet gelukt om het deurtje te openen... Bleek k aan de verkeerde kant te trekken
Hoezo die vingers?quote:Op zaterdag 18 januari 2020 16:07 schreef UitStraling het volgende:
Ok de eerstvolgende date van bitterbal eindigt dus met losscheurde ballen en drie vingers minder.
Ben jij dat?quote:Op zaterdag 18 januari 2020 16:07 schreef UitStraling het volgende:
Ok de eerstvolgende date van bitterbal eindigt dus met losscheurde ballen en drie vingers minder.
quote:Op zaterdag 18 januari 2020 16:08 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ik zou ook wel zo makkelijk en ongecompliceerd willen leven
Ja dat je die per ongeluk ergens tussen de deur stopt en tegen de deur aan danst met een brandende kaars in je handen of zoquote:
Das aannemelijk jaquote:Op zaterdag 18 januari 2020 16:11 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ja dat je die per ongeluk ergens tussen de deur stopt en tegen de deur aan danst met een brandende kaars in je handen of zo
Ja dat doe ik ook hoorquote:Op zaterdag 18 januari 2020 16:12 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Nee, serieus! Ik plan alles en denkt continu vooruit. Maar soms word ik moe van mezelf
Jezusquote:Op zaterdag 18 januari 2020 16:12 schreef bitterbal het volgende:
Kreeg hier ook jaren terug het bovenste laadje van de vaatwasser niet meer ingeschoven. Vaatwasser heeft een paar dagen open gestaan totdat ik het zat was en mijn vader om hulp gevraagd. DIe kwam en zag dat er een oortje van een koffiekopje bij dat wieltje zat.
Die blik die die toen gaf
Phehehehehe, mijn neurotische kant zou daar echt niet mee om kunnen gaan.quote:Op zaterdag 18 januari 2020 16:12 schreef bitterbal het volgende:
Kreeg hier ook jaren terug het bovenste laadje van de vaatwasser niet meer ingeschoven. Vaatwasser heeft een paar dagen open gestaan totdat ik het zat was en mijn vader om hulp gevraagd. DIe kwam en zag dat er een oortje van een koffiekopje bij dat wieltje zat.
Die blik die die toen gaf
Ik niet, heb een broertje dood aan plannen, leef het liefst zoveel mogelijk ad hoc en op gevoel.quote:Op zaterdag 18 januari 2020 16:12 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Nee, serieus! Ik plan alles en denkt continu vooruit. Maar soms word ik moe van mezelf
quote:Op zaterdag 18 januari 2020 16:15 schreef UitStraling het volgende:
En onhandige vrouwen zijn supersexy maar goed dat snapt iedere man nog wel
Maar niet te onhandig, dat is dan weer gewoon irritant.quote:Op zaterdag 18 januari 2020 16:15 schreef UitStraling het volgende:
En onhandige vrouwen zijn supersexy maar goed dat snapt iedere man nog wel
Ja eens :pquote:Op zaterdag 18 januari 2020 16:17 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Maar niet te onhandig, dat is dan weer gewoon irritant.
Jawel joh, kun je de handige Henkie uithangen, die lastige lamp verhangen onder bewonderende blikken van het vrouwtje en daarna je welverdiende beloning claimenquote:Op zaterdag 18 januari 2020 16:17 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Als ze in bed maar handig zijn toch?quote:Op zaterdag 18 januari 2020 16:17 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Je weet dat de meesten het prima zelf kunnen en dit vooral als tactiek hebben om het niet zelf te hoeven doen?quote:Op zaterdag 18 januari 2020 16:20 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Jawel joh, kun je de handige Henkie uithangen, die lastige lamp verhangen onder bewonderende blikken van het vrouwtje en daarna je welverdiende beloning claimen
Jazeker weet ik datquote:Op zaterdag 18 januari 2020 16:23 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Je weet dat de meesten het prima zelf kunnen en dit vooral als tactiek hebben om het niet zelf te hoeven doen?
Just checking.quote:
En dankjewel-seks handige tijger van me, rawrrrquote:Op zaterdag 18 januari 2020 16:26 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Just checking.
Geveinsde bewondering.
quote:Op zaterdag 18 januari 2020 16:26 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Just checking.
Geveinsde bewondering.
Jij hebt duidelijk nooit langer dan een week met een vrouw samengeleeftquote:Op zaterdag 18 januari 2020 16:20 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Jawel joh, kun je de handige Henkie uithangen, die lastige lamp verhangen onder bewonderende blikken van het vrouwtje en daarna je welverdiende beloning claimen
Deze man weetquote:Op zaterdag 18 januari 2020 16:21 schreef Arch-Indar het volgende:
[..]
Als ze in bed maar handig zijn toch?
Ik heb weleens een knietje in de ballen gegeven of trap in gezicht bij handelingen rondom seksquote:Op zaterdag 18 januari 2020 16:35 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Deze man weet![]()
Hoe ging de wedstrijd?
Eeeuhmquote:Op zaterdag 18 januari 2020 16:35 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Jij hebt duidelijk nooit langer dan een week met een vrouw samengeleeft
Tanden.quote:Op zaterdag 18 januari 2020 16:37 schreef Molo het volgende:
[..]
Ik heb weleens een knietje in de ballen gegeven of trap in gezicht bij handelingen rondom seks![]()
![]()
Dat heeft mevrouw hier ook wel eens voor elkaar gekregen zulke dingen. Heb ooit een blauwe knie opgelopen en twee dagen later plant ze er weer gewoon een knie opquote:Op zaterdag 18 januari 2020 16:37 schreef Molo het volgende:
[..]
Ik heb weleens een knietje in de ballen gegeven of trap in gezicht bij handelingen rondom seks![]()
![]()
quote:Op zaterdag 18 januari 2020 16:39 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Dat heeft mevrouw hier ook wel eens voor elkaar gekregen zulke dingen. Heb ooit een blauwe knie opgelopen en twee dagen later plant ze er weer gewoon een knie op
Kots dan weer net niet.quote:
Kots allesquote:Op zaterdag 18 januari 2020 16:40 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Kots dan weer net niet.
Klunzen.
Spetter diarree daarentegequote:Op zaterdag 18 januari 2020 16:40 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Kots dan weer net niet.
Klunzen.
Tegen het plafond.quote:
Dan bel ik wel iemand op 'van het werk' voor een spoedjequote:Op zaterdag 18 januari 2020 16:43 schreef Molo het volgende:
Als je moet kiezen tijdens de seks, kots of diarree?
Ja ik ookquote:Op zaterdag 18 januari 2020 16:46 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Dan bel ik wel iemand op 'van het werk' voor een spoedje![]()
Maar als zou moeten kiezen denk ik liever kotsen.
Dit klinkt niet als prettigquote:Op zaterdag 18 januari 2020 16:47 schreef FranticDJ het volgende:
Kan iemand de zee uit zetten?
Is wel weer mooi geweest >.<
Ik las eerst niezen.quote:Op zaterdag 18 januari 2020 16:43 schreef Molo het volgende:
Niezen tijdens seksquote:
4-2 Gewonnen. We zitten in de 8ste finale van de beker nu!quote:Op zaterdag 18 januari 2020 16:35 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Deze man weet![]()
Hoe ging de wedstrijd?
Je bent goed in naaien dus?quote:Op zaterdag 18 januari 2020 16:38 schreef IJsdraakje het volgende:
Al ben ik wel wat beter met naald en draad en zwaait Joop vaker met gereedschap.
Top manquote:Op zaterdag 18 januari 2020 17:08 schreef Arch-Indar het volgende:
[..]
4-2 Gewonnen. We zitten in de 8ste finale van de beker nu!
Kots... Kots Kots...quote:Op zaterdag 18 januari 2020 16:43 schreef Molo het volgende:
We gaan nog voor de dubbel hoor.quote:Op zaterdag 18 januari 2020 17:10 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Top man![]()
Al verwacht ik nu wel dat jullie gewoon met gemak die beker binnen slepen
Ik verwacht ook niet minder met zo'n top speler als jou in het teamquote:Op zaterdag 18 januari 2020 17:10 schreef Arch-Indar het volgende:
[..]
We gaan nog voor de dubbel hoor.
Je bent stiekem eens wezen kijken?quote:Op zaterdag 18 januari 2020 17:11 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Ik verwacht ook niet minder met zo'n top speler als jou in het team
Ik was stiekem die gast met een plaksnor, hoedje en potloodventer jas langs het veld vanmiddagquote:Op zaterdag 18 januari 2020 17:11 schreef Arch-Indar het volgende:
[..]
Je bent stiekem eens wezen kijken?
Ik dacht eerst dat het buda was.. er stond een vent 3 koppen groter dan mij...quote:Op zaterdag 18 januari 2020 17:13 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Ik was stiekem die gast met een plaksnor, hoedje en potloodventer jas langs het veld vanmiddag
Ik had stelten meegenomen, ik dacht anders dat er teveel mensen zouden komen vragen waar mijn ouders waren......quote:Op zaterdag 18 januari 2020 17:14 schreef Arch-Indar het volgende:
[..]
Ik dacht eerst dat het buda was.. er stond een vent 3 koppen groter dan mij...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |