Ok, ik ben dan even op internet of zo bezig.quote:Op zaterdag 18 januari 2020 20:17 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Ik ookEr is zoveel geleuter tussendoor op beide streams dat je dan vaak tijdens het praten een inzending van het andere land kan luisteren.
Ik kijk op de pc. Het kwart rechtsboven is nu voor Litouwen, rechtsonder voor Noorwegen. Ik zie dus altijd allebei de streams en wissel waar het geluid aan staat. De linkerhelft heb ik dan nog over voor fok en andere internetaangelegenhedenquote:Op zaterdag 18 januari 2020 20:21 schreef ato het volgende:
[..]
Ok, ik ben dan even op internet of zo bezig.
Hahaha ja een beetje te. Die kwam wel van de Sun.quote:Op zaterdag 18 januari 2020 20:22 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Wel goed dat die danser er is. Leidt lekker af van het liedje
Die vond ik op demo ook prima klinken.quote:Op zaterdag 18 januari 2020 20:27 schreef Em31 het volgende:
We gaan naar Mars in Noorwegen (enige wat het misschien waard is)
Deze Star Trek-schurk intrigeert mij wel. Ondertussen zitten de Noren weer in de vikingtijdquote:Op zaterdag 18 januari 2020 20:36 schreef Cee het volgende:
Zijn we allemaal in 2040 beland op 1 januari i.p.v. 2020?
Joehoe, allemaal kale hoofden.quote:Op zaterdag 18 januari 2020 20:36 schreef Cee het volgende:
Zijn we allemaal in 2040 beland op 1 januari i.p.v. 2020?
Aanvulling: de Noren hebben wel een dancevikingmonnikquote:Op zaterdag 18 januari 2020 20:36 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Deze Star Trek-schurk intrigeert mij wel. Ondertussen zitten de Noren weer in de vikingtijd
je bent Noorwegen vergetenquote:Op zaterdag 18 januari 2020 20:50 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Litouwen en Slovenië allebei matig nu. Wat moet je dan? Ik pak maar eens wat te drinken
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |