(lol)quote:Op zondag 19 januari 2020 19:53 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
ik ben er, profiteer er van jongens
quote:Op zondag 19 januari 2020 19:53 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
Red jezelf nu het nog kanquote:Op zondag 19 januari 2020 19:53 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
Gezellig, leuk dat je er bent vriendquote:Op zondag 19 januari 2020 19:53 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
Wat een kleuter, ongezien waar hij op aangevallen is.quote:Op zondag 19 januari 2020 23:52 schreef Catkiller het volgende:
Sorry maar @:Kiid komt hier niet meer sinds haags zich weer van zijn meest zielige kant moest laten zien.
Hij heeft de TT aangepast in “HaagsGod” omdat de originele hem niet beviel.quote:Op maandag 20 januari 2020 00:12 schreef Stray_cat het volgende:
[..]
Wat een kleuter, ongezien waar hij op aangevallen is.
Hallo en leuk dat je er bent.quote:Op maandag 20 januari 2020 00:13 schreef JoshCampbell het volgende:
Wat heeft Haags gedaan? Ben wel in voor een gesprek Chev indien 't niet over auto's gaat.
Aha en die 69? Ik snap er geen hol vanquote:Op maandag 20 januari 2020 00:19 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Hij heeft de TT aangepast in “HaagsGod” omdat de originele hem niet beviel.
Dat was gaande in het vorige topic, deze snap ik ook niet.quote:Op maandag 20 januari 2020 00:22 schreef Stray_cat het volgende:
[..]
Aha en die 69? Ik snap er geen hol van
Denk dat ik dat niet ga redden, ik geloof het welquote:Op maandag 20 januari 2020 00:25 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Dat was gaande in het vorige topic, deze snap ik ook niet.
Maar als HK over vier uur en twintig minuten wakker wordt kan je hem er alles over vragen
Zeg het maar, heb een brede interesse dus sta voor veel open. Heb van Sol vernomen dat je fan van Rolex bent en daar ook over praat op Tindr?quote:Op maandag 20 januari 2020 00:20 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Hallo en leuk dat je er bent.
Welk onderwerp lijkt jou interessant om even gedachtes over uit te wisselen?
Ik ben zeker fan. Ik denk dat ik vandaag eentje ga bestellen.quote:Op maandag 20 januari 2020 00:42 schreef JoshCampbell het volgende:
[..]
Zeg het maar, heb een brede interesse dus sta voor veel open. Heb van Sol vernomen dat je fan van Rolex bent en daar ook over praat op Tindr?
Zomaarquote:Op maandag 20 januari 2020 00:47 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Ik ben zeker fan. Ik denk dat ik vandaag eentje ga bestellen.
Ik nam ooit een keer Rolex in de mond tegen een match van me toen ik vertelde dat dat een streven van me was. Die match werd vervolgens binnen enkele minuten opgeheven.
DateJust 16234quote:Op maandag 20 januari 2020 00:53 schreef JoshCampbell het volgende:
[..]
Zomaar? Wat voor één?
Wat was je bedoeling met de vermelding daarvan verder, kan me voorstellen dat dat ietwat apart overkomt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |