Ik heb via Twitter een handig linkje ontvangen.quote:Op donderdag 16 januari 2020 18:28 schreef wimderon het volgende:
Finaletje is wel goed voor een kaart joh. Moet het met zijn niveau wel bont maken om het alsnog te verprutsen.
Mist weer allemaal dubbels.quote:Op donderdag 16 januari 2020 18:34 schreef Mani89 het volgende:
Lowe gooit 98 gemiddeld maar Hamilton staat *3-3 voor.
quote:
twitter:DartsMartijn twitterde op donderdag 16-01-2020 om 18:28:37Sooo close... at least got a good perspective for tomorrow reageer retweet
Q-school is vermakelijk maar een waardeloos kwalificatie systeem.quote:Op donderdag 16 januari 2020 18:14 schreef Mani89 het volgende:
Gary Blades of Robbert Collins voor een tour kaart straks, 2 absolute no hopers die dit jaar nog wat anoniem hebben aangeprutst op de Challenge tour.
Ik denk dat @wimderon vanavond te getraumatiseerd is om de FPCL na te rekenen.quote:Op donderdag 16 januari 2020 18:40 schreef Mani89 het volgende:
Iedereen choket het helemaal weg tegen Hammertime.
twitter:rtl7darts twitterde op donderdag 16-01-2020 om 18:38:55Q-SCHOOL UPDATE | Niet Martijn Kleermaker, maar Harald Leitinger gaat er met de eerste Europese tourkaart vandoor! Het werd 5-4 voor de Oostenrijker in de finale! #rtl7darts #darts https://t.co/tvzzIbDilZ reageer retweet
Hoe voel je je nu?quote:
Er zit al een tijdje geen enkele darter in de UK Q-sjoel waar ik blij van word.quote:
Halve finale tochquote:Op donderdag 16 januari 2020 18:49 schreef El-Stinho het volgende:
Het egotipje staat in de finale.
[ afbeelding ]
Het zijn toch allemaal wisselvallige matige strontfiguren die meedoen.quote:Op donderdag 16 januari 2020 18:50 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Er zit al een tijdje geen enkele darter in de UK Q-sjoel waar ik blij van word.
Dat wil je niet weten.quote:Op donderdag 16 januari 2020 18:58 schreef Szura het volgende:
Stijn wie houdt nou z’n tourkaart dankzij de altijd criminele Kutby?
quote:Op donderdag 16 januari 2020 18:58 schreef Szura het volgende:
Zit wel een hoop potentie in hoor, kijk maar.quote:Op donderdag 16 januari 2020 19:00 schreef Slobeend het volgende:
Blades hoogste gemiddelde van de dag was 91.6...
quote:
Jeetjequote:
http://www.dartsdatabase.(...)Stat=4#PlayerResultsquote:Op donderdag 16 januari 2020 19:01 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Zit wel een hoop potentie in hoor, kijk maar.
http://www.dartsdatabase.co.uk/PlayerDetails.aspx?playerKey=1755
Simon Stevensonquote:Op donderdag 16 januari 2020 18:58 schreef Szura het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.De wereldranglijst opgeschoond tot voor de schifting van het WK2021. Barnard heeft het afgelopen jaar maar 1000 pond opgehaald.♫ ~ Je kunt de massa niet beteugelen; het is een monster ~ Marcel van Roosmalen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |