Krcmar is een sofftiplegende.quote:Op donderdag 16 januari 2020 17:33 schreef El-Stinho het volgende:
Krcmar zegt me qua naam wel wat. Softtipper (geweest) volgens mij. Heb alleen beelden van hem nodig gehad om het geheugen op te frissen. Geen zin hierin.
Hup Kleermaker en anders Raman.
Gemiddeld ook niet echt top of zo.quote:Op donderdag 16 januari 2020 17:55 schreef El-Stinho het volgende:
KLEERGOD
Nog een wedstrijd en deze patser moet hij hebben.
Kleermakers spel is ook vrij wisselvallig. Wisselt geweldige legs af met kutlegs. Maar er zit potensie in en daar gaat het om.quote:Op donderdag 16 januari 2020 17:56 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Gemiddeld ook niet echt top of zo.
En Nederlander. Ik vind het mooi.quote:Op donderdag 16 januari 2020 17:57 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Kleermakers spel is ook vrij wisselvallig. Wisselt geweldige legs af met kutlegs. Maar er zit potensie in en daar gaat het om.
quote:Op donderdag 16 januari 2020 17:57 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
En Nederlander. Ik vind het mooi.
@wimderon en ik juichen voor mijn egotip.quote:
Was echt moeilijk matig op t wk. Wel knap als ie er hier al op dag 1 doorheen komt.quote:
Je post hetzelfde filmpje dat ik net had gepost.quote:Op donderdag 16 januari 2020 18:10 schreef El-Stinho het volgende:
Geen idee wat dit is, maar we hebben beelden van Leitinger.
Even een uurtje niet gekeken en dan zie ik 16 debielen waaronder vetzak Hamilton man man manquote:Op donderdag 16 januari 2020 17:17 schreef Mani89 het volgende:
Wat een berg ellende is er over in die UK Q-sjoel zeg.
Toen was ik waarschijnlijk niet aanwezig haha.quote:Op donderdag 16 januari 2020 18:11 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Je post hetzelfde filmpje dat ik net had gepost.
Een dartbord met blauwe vlakken is geen dartbordquote:Op donderdag 16 januari 2020 17:06 schreef Mani89 het volgende:
[..]
De jongen die Haarms versloeg is een softtipper.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |