Djeeks is bijna cult. Ik vind dat niet zo'n erg.quote:Op donderdag 16 januari 2020 16:49 schreef wimderon het volgende:
[..]
Pieter Zjeeks sluipt geruisloos door naar de laatste 32. Een eerste reactie?
Hey Gert.quote:Op donderdag 16 januari 2020 17:00 schreef T3hTommay het volgende:
https://twitter.com/i/broadcasts/1PlJQVbXALNxE
Daar zijn we weer.
Dat soort namen kan je wel met potlood invullen bij dit soort toernooien. Tony speerde ook netjes 77, en 10 punten minder dan zijn opponent.quote:Op donderdag 16 januari 2020 17:02 schreef Frozen-assassin het volgende:
Ik word niet vrolijk van de namen bij UK Q.
Alan Tabern, Edhouse, Wayne Jones, Tony Newell...
De jongen die Haarms versloeg is een softtipper.quote:Op donderdag 16 januari 2020 17:04 schreef Szura het volgende:
Wie zijn al die mensen bij Europa joh, ken meer dan de helft niet
Bij de EU hoop ik voor de sympathieke Karel en laten we eens gek doen bij de UK versie: Darren Beveridge.quote:Op donderdag 16 januari 2020 17:03 schreef T3hTommay het volgende:
[..]
Lekker man, de winterstop heeft me lang genoeg geduurd. Nog favorieten voor Q-School?
Tony O'Shea en Darryl Fitton. Dat worden vier lange, teleurstellende dagen vrees ik.quote:Op donderdag 16 januari 2020 17:09 schreef MC-Morgan het volgende:
[..]
Bij de EU hoop ik voor de sympathieke Karel en laten we eens gek doen bij de UK versie: Darren Beveridge.
Jij nog illustere helden die je toejuicht?
Kleermaker en Raman, de enige namen die ik ken.quote:Op donderdag 16 januari 2020 17:29 schreef MC-Morgan het volgende:
EU.
Brian Raman - Harald Leitinger
Boris Krcmar - Martijn Kleermaker
Zet NU uw geld in.
Tailorquote:Op donderdag 16 januari 2020 17:29 schreef MC-Morgan het volgende:
EU.
Brian Raman - Harald Leitinger
Boris Krcmar - Martijn Kleermaker
Zet NU uw geld in.
Ik moet heel eerlijk zeggen dat de opvallende namen deze Q-School in deze categorie zitten:quote:Op donderdag 16 januari 2020 17:35 schreef Immerdebestebob het volgende:
Het mooiste is dat iedereen stuk of wat favorieten heeft, die het uiteraard niet allemaal halen, zodat het elke q school weer tegenvalt voor iedereen.
Krcmar is een sofftiplegende.quote:Op donderdag 16 januari 2020 17:33 schreef El-Stinho het volgende:
Krcmar zegt me qua naam wel wat. Softtipper (geweest) volgens mij. Heb alleen beelden van hem nodig gehad om het geheugen op te frissen. Geen zin hierin.
Hup Kleermaker en anders Raman.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |