Zo noem je je vriendin toch niet. Zou echt wegrennen hoor als een man mij zo noemt.quote:
quote:Op woensdag 15 januari 2020 21:35 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Jij bent volgens mij echt 85 kilo pure spiermassa met een BMI van 22.3 en een set longen waar het Regenwoud 'SOOOOOOW da's vette longethjes jwz' tegen zegt
quote:Op woensdag 15 januari 2020 21:38 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Die 22.3 kan ik wel plaatsen maar niet bij mijn bmi![]()
noem haar van alles... maar vooral haar naam, want die is al mooi genoeg.quote:Op woensdag 15 januari 2020 21:38 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Zo noem je je vriendin toch niet. Zou echt wegrennen hoor als een man mij zo noemt.
quote:Op woensdag 15 januari 2020 21:38 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
noem haar van alles... maar vooral haar naam, want die is al mooi genoeg.
Aantal gelezen woorden per sec...quote:Op woensdag 15 januari 2020 21:38 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Die 22.3 kan ik wel plaatsen maar niet bij mijn bmi![]()
Topppppie en dan stuur je hem naar mij toe?quote:Op woensdag 15 januari 2020 21:40 schreef EttovanBelgie het volgende:
trouwens.. volgens mij ga ik die felbegeerde ansicht winnen op marktplaats...
En haar doopnamen ookquote:
Ja weet niet in hoeverre je interesse hebt in vooroorlogse Brabantsche dorpsschetsenquote:Op woensdag 15 januari 2020 21:40 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Topppppie en dan stuur je hem naar mij toe?
Nee vast niet he.
scheetepoepebeessie is wel wat lang ja.quote:Op woensdag 15 januari 2020 21:41 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Jeetje 1 naam is wel genoeg toch.
Na niet. Nee ben sowieso niet meer zo actief met mijn verzameling bezig, heb nog van alles in huis liggen wat in de bak moet.quote:Op woensdag 15 januari 2020 21:41 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Ja weet niet in hoeverre je interesse hebt in vooroorlogse Brabantsche dorpsschetsen
Oh ik wel.. ben echt helemaal leip ervan geworden... wil ALLES hebben.. ALLES...quote:Op woensdag 15 januari 2020 21:41 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Na niet. Nee ben sowieso niet meer zo actief met mijn verzameling bezig, heb nog van alles in huis liggen wat in de bak moet.
Ja ik dus niet..Hou er wel van dat ik niet zoveel spullen heb.quote:Op woensdag 15 januari 2020 21:42 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Oh ik wel.. ben echt helemaal leip ervan geworden... wil ALLES hebben.. ALLES...
Kan ik me voorstellen, houdt wel lekker helder...quote:Op woensdag 15 januari 2020 21:42 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Ja ik dus niet..Hou er wel van dat ik niet zoveel spullen heb.
Halloquote:
Ja en geeft ook wel rust.quote:Op woensdag 15 januari 2020 21:43 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Kan ik me voorstellen, houdt wel lekker helder...
Hebt pics gezien van mijn werkkamer... echt UREN duurt dat, stoffen..quote:Op woensdag 15 januari 2020 21:43 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Hallo
[..]
Ja en geeft ook wel rust.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |