Zo noem je je vriendin toch niet. Zou echt wegrennen hoor als een man mij zo noemt.quote:
quote:Op woensdag 15 januari 2020 21:35 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Jij bent volgens mij echt 85 kilo pure spiermassa met een BMI van 22.3 en een set longen waar het Regenwoud 'SOOOOOOW da's vette longethjes jwz' tegen zegt
quote:Op woensdag 15 januari 2020 21:38 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Die 22.3 kan ik wel plaatsen maar niet bij mijn bmi![]()
noem haar van alles... maar vooral haar naam, want die is al mooi genoeg.quote:Op woensdag 15 januari 2020 21:38 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Zo noem je je vriendin toch niet. Zou echt wegrennen hoor als een man mij zo noemt.
quote:Op woensdag 15 januari 2020 21:38 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
noem haar van alles... maar vooral haar naam, want die is al mooi genoeg.
Aantal gelezen woorden per sec...quote:Op woensdag 15 januari 2020 21:38 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Die 22.3 kan ik wel plaatsen maar niet bij mijn bmi![]()
Topppppie en dan stuur je hem naar mij toe?quote:Op woensdag 15 januari 2020 21:40 schreef EttovanBelgie het volgende:
trouwens.. volgens mij ga ik die felbegeerde ansicht winnen op marktplaats...
En haar doopnamen ookquote:
Ja weet niet in hoeverre je interesse hebt in vooroorlogse Brabantsche dorpsschetsenquote:Op woensdag 15 januari 2020 21:40 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Topppppie en dan stuur je hem naar mij toe?
Nee vast niet he.
scheetepoepebeessie is wel wat lang ja.quote:Op woensdag 15 januari 2020 21:41 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Jeetje 1 naam is wel genoeg toch.
Na niet. Nee ben sowieso niet meer zo actief met mijn verzameling bezig, heb nog van alles in huis liggen wat in de bak moet.quote:Op woensdag 15 januari 2020 21:41 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Ja weet niet in hoeverre je interesse hebt in vooroorlogse Brabantsche dorpsschetsen
Oh ik wel.. ben echt helemaal leip ervan geworden... wil ALLES hebben.. ALLES...quote:Op woensdag 15 januari 2020 21:41 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Na niet. Nee ben sowieso niet meer zo actief met mijn verzameling bezig, heb nog van alles in huis liggen wat in de bak moet.
Ja ik dus niet..Hou er wel van dat ik niet zoveel spullen heb.quote:Op woensdag 15 januari 2020 21:42 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Oh ik wel.. ben echt helemaal leip ervan geworden... wil ALLES hebben.. ALLES...
Kan ik me voorstellen, houdt wel lekker helder...quote:Op woensdag 15 januari 2020 21:42 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Ja ik dus niet..Hou er wel van dat ik niet zoveel spullen heb.
Halloquote:
Ja en geeft ook wel rust.quote:Op woensdag 15 januari 2020 21:43 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Kan ik me voorstellen, houdt wel lekker helder...
Hebt pics gezien van mijn werkkamer... echt UREN duurt dat, stoffen..quote:Op woensdag 15 januari 2020 21:43 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Hallo
[..]
Ja en geeft ook wel rust.
Is hij katholiek? Die houden wel van tierlantijntjesquote:Op woensdag 15 januari 2020 21:44 schreef Amarantha het volgende:
Mijn vader ging laatst verhuizen en heeft echt zoveel verhuisdozen vol met spullen.. Hij is nog bezig met uitpakken.!
Neequote:Op woensdag 15 januari 2020 21:45 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Is hij katholiek? Die houden wel van tierlantijntjes
Had ik al hoor op mijn kamer.quote:Op woensdag 15 januari 2020 21:55 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
en eigen voorraadkast ahaha
Poeh maar echt hoor, zijn maar weinig mensen die zomaar mijn eten mogen opeten.quote:Op woensdag 15 januari 2020 21:57 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Ja, volgens mij moeten ze niet aan je eten komen
de kat?quote:Op woensdag 15 januari 2020 21:59 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Poeh maar echt hoor, zijn maar weinig mensen die zomaar mijn eten mogen opeten.
Hmmm Chineesquote:Op woensdag 15 januari 2020 22:02 schreef EttovanBelgie het volgende:
heb wel goesting in een vette vieze afhaal
Is Emmen zo racistisch? SCHANDEquote:Op woensdag 15 januari 2020 22:03 schreef Amarantha het volgende:
Best wel veel zin in eigenlijk maar kan dat hier niet laten bezorgen enz.
Ja stom he. En wij zitten samen het topic vol te spammen.quote:Op woensdag 15 januari 2020 22:04 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Is Emmen zo racistisch? SCHANDE
Ben niet zo van de rijst...quote:
Bah neequote:Op woensdag 15 januari 2020 22:05 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Ben niet zo van de rijst...
Maar wel van die zoete balletjes!
Nee ik ben tevreden met nasi, foe yong hai en babi pangang. Oh en een plak kroepoek erbij natuurlijk.quote:Op woensdag 15 januari 2020 22:06 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Oh...
Uhm...
Gebakken banaan?
Sambal bij? AHAHAHAHAHAHAHA.quote:Op woensdag 15 januari 2020 22:07 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Nee ik ben tevreden met nasi, foe yong hai en babi pangang. Oh en een plak kroepoek erbij natuurlijk.
quote:Op woensdag 15 januari 2020 22:08 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Sambal bij? AHAHAHAHAHAHAHA.
Ik doe 't vast zelf wel:
-> Nee.
Ik vind alles snel te pittig.quote:Op woensdag 15 januari 2020 22:10 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Hou ook niet zo van heet...
Nou die Bibar pepers zijn wel te doen hoor...quote:
Ketjap is wel oke.quote:Op woensdag 15 januari 2020 22:11 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Nou die Bibar pepers zijn wel te doen hoor...
Ketjap vind ik dan weer waanzinnig ranzig
Dit is mijn thuis debielquote:Op woensdag 15 januari 2020 21:47 schreef Kiid het volgende:
[..]
Goed hoor. Wat brengt jou op mijn thuisbasis
Oke dat kan.. Vervelend voor je zeg.quote:Op woensdag 15 januari 2020 22:14 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Ook hoor
Ik word alleen een beetje gek van die mega debiel Kiidd
Ja, wie aan jou komt die komt aan mij!quote:Op woensdag 15 januari 2020 22:14 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Oke dat kan.. Vervelend voor je zeg.
Wat lief zeg. En goed hoor.quote:Op woensdag 15 januari 2020 22:15 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Ja, wie aan jou komt die komt aan mij!
Hoe gaat het met werk zoeken leef?
Ik geloof in je.quote:Op woensdag 15 januari 2020 22:16 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Ik heb lang genoeg stout gedaan. 2020 is een jaar voor verandering.
mooie woorden.quote:Op woensdag 15 januari 2020 22:16 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Ik heb lang genoeg stout gedaan. 2020 is een jaar voor verandering.
zeker heb genoten van je streken in de discord. Iemand moest daar de knuppel in het hondenhok gooien.quote:Op woensdag 15 januari 2020 22:17 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Wij zijn al vrienden geworden in 2019 Mikey!
Ik lees andere de les niet graagquote:Op woensdag 15 januari 2020 22:18 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
zeker heb genoten van je streken in de discord. Iemand moest daar de knuppel in het hondenhok gooien.
Kan je nagaan. Ik weet niet eens wie je bent dus ik doe niet eens mijn best om je te irriterenquote:Op woensdag 15 januari 2020 22:14 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Ook hoor
Ik word alleen een beetje gek van die mega debiel Kiidd
Dat deed ik ook een keertje en toen werden de sneeuwvlokjes verdrietigquote:Op woensdag 15 januari 2020 22:18 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
zeker heb genoten van je streken in de discord. Iemand moest daar de knuppel in het hondenhok gooien.
wow je hebt wel vier op een rijquote:Op woensdag 15 januari 2020 22:30 schreef Kiid het volgende:
Nu is het echter tijd om te slapen. Lieve vrienden, ik groet jullie en zie jullie aan de andere zijde
hier hetzelfde.quote:Op woensdag 15 januari 2020 22:30 schreef Kiid het volgende:
[..]
Dat deed ik ook een keertje en toen werden de sneeuwvlokjes verdrietig
spannend als je zo tegen mij praatquote:Op woensdag 15 januari 2020 22:29 schreef Kiid het volgende:
[..]
Kan je nagaan. Ik weet niet eens wie je bent dus ik doe niet eens mijn best om je te irriteren
Kan alleen maar erger worden
Zitten veel weekdieren bij elkaar. Ik volg wel een bepaalde etiquette op het internet, maar ik zie niet in waarom ik bepaalde mensen zou moeten sparen omdat ze geliefd zijnquote:
Weet je wat pas spannend is? Hoe Goku uiteindelijk het gevecht won van Jiren. Zeg nou eerlijk, had jij verwacht dat Uni 7 de Battle Royale zou winnen mede dankzij UI?quote:Op woensdag 15 januari 2020 22:31 schreef Tjacka het volgende:
[..]
spannend als je zo tegen mij praat
Android 17 won toch voor ze?quote:Op woensdag 15 januari 2020 22:39 schreef Kiid het volgende:
[..]
Weet je wat pas spannend is? Hoe Goku uiteindelijk het gevecht won van Jiren. Zeg nou eerlijk, had jij verwacht dat Uni 7 de Battle Royale zou winnen mede dankzij UI?
Ik niet. Super Saiyan God werd 30 aflevering lang geneukt door iedereen dus had de hoop al opgeheven
ik vind hem solo beterquote:Op woensdag 15 januari 2020 22:43 schreef CharlesKinbote het volgende:
koop een liter hazes van de money van m'n publishing
zoveel power daar dat ze m'n naam boven d'r kutje inkt
en jij staat in de min zelfs op OV je mag de bus niet in
quote:Op woensdag 15 januari 2020 22:43 schreef CharlesKinbote het volgende:
koop een liter hazes van de money van m'n publishing
zoveel power daar dat ze m'n naam boven d'r kutje inkt
en jij staat in de min zelfs op OV je mag de bus niet in
van die pretentieuze 'emo'rapquote:
emo rap beste rapquote:Op woensdag 15 januari 2020 22:48 schreef CharlesKinbote het volgende:
[..]
van die pretentieuze 'emo'rapgeef mij maar die chappietrash met SELAHHH
Ja, maar als Goku zichzelf niet had overtroffen dan had 17 nooit gewonnen natuurlijk. Jiren was de koning tot op dat momentquote:Op woensdag 15 januari 2020 22:43 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Android 17 won toch voor ze?
sowieso was heel die Jiren een personage van niks.
hou je bek domme kneusquote:Op woensdag 15 januari 2020 22:54 schreef Kiid het volgende:
[..]
Ja, maar als Goku zichzelf niet had overtroffen dan had 17 nooit gewonnen natuurlijk. Jiren was de koning tot op dat moment
ik versta er niks vanquote:Op woensdag 15 januari 2020 22:50 schreef CharlesKinbote het volgende:
ga nog steeds kapot om dezeook met die tantoeslechte ingestudeerde stukjes
Ben je het er niet mee eens dat Jiren de koning was tot op dat moment?quote:
jammer dat ze hem zo slecht uitgewerkt hebben beter gaan ze snel verder met de anime met de nieuwe badguy uit de manga.quote:Op woensdag 15 januari 2020 22:54 schreef Kiid het volgende:
[..]
Ja, maar als Goku zichzelf niet had overtroffen dan had 17 nooit gewonnen natuurlijk. Jiren was de koning tot op dat moment
gtstquote:
Geen DBS kijkenquote:
hehe heb hem keer live gezienquote:Op woensdag 15 januari 2020 22:50 schreef CharlesKinbote het volgende:
ga nog steeds kapot om dezeook met die tantoeslechte ingestudeerde stukjes
We mogen allemaal dromen hebbenquote:Op woensdag 15 januari 2020 22:56 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
jammer dat ze hem zo slecht uitgewerkt hebben beter gaan ze snel verder met de anime met de nieuwe badguy uit de manga.
Nouquote:Op donderdag 16 januari 2020 08:51 schreef Kiid het volgende:
[..]
Dit x miljard. DBS is het mooiste dat tv je kan bieden
Bassie en Adriaanquote:Op donderdag 16 januari 2020 09:02 schreef Kiid het volgende:
[..]
Ik daag je uit om 2 series te noemen die beter zijn.
Heel. Veel. Succes
Wie en wie?quote:Op donderdag 16 januari 2020 09:03 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Bassie en Adriaan
Pippi Langkous
Stop de tijd!
De smurfenquote:Op donderdag 16 januari 2020 09:02 schreef Kiid het volgende:
[..]
Ik daag je uit om 2 series te noemen die beter zijn.
Heel. Veel. Succes
Dragonball Super.quote:
Het is net als zuurstof. Er is nooit genoeg van en je hebt het je hele leven nodigquote:Op donderdag 16 januari 2020 09:45 schreef Roepstand het volgende:
Is dat niet een keer genoeg uitgemolken?
quote:Op donderdag 16 januari 2020 09:47 schreef Kiid het volgende:
[..]
Het is net als zuurstof. Er is nooit genoeg van en je hebt het je hele leven nodig
quote:Op donderdag 16 januari 2020 08:06 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
hehe heb hem keer live gezien
Goku heeft UI weten te beheersen en is de absolute eindbaas van U7 (er zijn meerdere universums)quote:Op donderdag 16 januari 2020 09:49 schreef Roepstand het volgende:
[..]
Wat maken ze tegenwoordig mee? Goku en kornuiten al SSJ 7?
Watquote:Op donderdag 16 januari 2020 10:32 schreef Kiid het volgende:
[..]
Goku heeft UI weten te beheersen en is de absolute eindbaas van U7 (er zijn meerdere universums)
Vegeta is SSGSS
We hebben Gogeta en Vegito als SSGSS gezien. Met name Gogeta maakte zwaar indruk en neukte Broly de moeder
SS4 is nog steeds de coolste transformatie
Je wilde toch weten wat ze hebben meegemaakt? Dat is de notendop. Universum 7 heeft de BR gewonnenquote:
Klopt, ik doel ook op wat ze allemaal hebben verzonnen. Universums, godmode, die shit.quote:Op donderdag 16 januari 2020 10:51 schreef Kiid het volgende:
[..]
Je wilde toch weten wat ze hebben meegemaakt? Dat is de notendop. Universum 7 heeft de BR gewonnen
Dat is juist wat DBS zo fantastisch maaktquote:Op donderdag 16 januari 2020 12:00 schreef Roepstand het volgende:
[..]
Klopt, ik doel ook op wat ze allemaal hebben verzonnen. Universums, godmode, die shit.
5 kiloquote:Op donderdag 16 januari 2020 21:29 schreef Kiid het volgende:
[..]
Ik kom ook. Heb je er loempiatjes bij?
Graag gedaan maatquote:
Nee, dan gaan ze mij weer uitlachen omdat ik geen ballen toon.quote:Op vrijdag 17 januari 2020 14:50 schreef GGMM het volgende:
[..]
Graag gedaan maat
Hopelijk voel je je nu weer veilig genoeg om weer in vbl-sc te posten. Bij deze mafketels posten lijkt me ook geen pretje!
Ach joh, dat zal toch wel meevallen!quote:Op vrijdag 17 januari 2020 14:53 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Nee, dan gaan ze mij weer uitlachen omdat ik geen ballen toon.
quote:Op vrijdag 17 januari 2020 14:56 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Nouja, ik ga wel weer trollmode in FC.
Geef mij ook een leuk tagje dan broerquote:Op vrijdag 17 januari 2020 14:50 schreef GGMM het volgende:
[..]
Graag gedaan maat
Hopelijk voel je je nu weer veilig genoeg om weer in vbl-sc te posten. Bij deze mafketels posten lijkt me ook geen pretje!
mwah ben ook niet echt op zoekquote:Op vrijdag 17 januari 2020 19:40 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Mss is Tinder iets voor je. Zelfs Chevy lukt het daar bijna
Tijd begint wel een beetje te dringen toch. Voor je het weet heb je dertig en zijn alle leuke meisjes opquote:Op vrijdag 17 januari 2020 19:41 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
mwah ben ook niet echt op zoek
duurt nog wel even voordat ik 30 benquote:Op vrijdag 17 januari 2020 19:44 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Tijd begint wel een beetje te dringen toch. Voor je het weet heb je dertig en zijn alle leuke meisjes op
Voor je het weet is het zoverquote:Op vrijdag 17 januari 2020 19:45 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
duurt nog wel even voordat ik 30 ben
Een beetje nostalgie kan ik op zijn tijd wel waarderenquote:
Ik heb wel wat nostalgie in m'n broekje voor jequote:Op vrijdag 17 januari 2020 20:20 schreef Kopjechino het volgende:
[..]
Een beetje nostalgie kan ik op zijn tijd wel waarderen
Fijn, ik taxeer 'm graag voor je.quote:Op vrijdag 17 januari 2020 20:21 schreef Mortaxx het volgende:
Ik heb wel wat nostalgie in m'n broekje voor je
Sletquote:Op vrijdag 17 januari 2020 20:22 schreef Kopjechino het volgende:
[..]
Fijn, ik taxeer 'm graag voor je.
Dit ontken ik niet.quote:
Jij snapt hetquote:
Jimmy vindt dit niet leukquote:Op vrijdag 17 januari 2020 20:24 schreef Kopjechino het volgende:
[..]
Dit ontken ik niet.
[..]
Jij snapt het
Mannen met baard 😍quote:Op vrijdag 17 januari 2020 20:24 schreef Kopjechino het volgende:
[..]
Dit ontken ik niet.
[..]
Jij snapt het
Sommigen wel jaquote:Op vrijdag 17 januari 2020 20:28 schreef Amarantha het volgende:
Maar zonder baard zijn mannen ook leuk.
Dankjequote:Op vrijdag 17 januari 2020 20:28 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Maar zonder baard zijn mannen ook leuk.
Dank je.quote:
Hoe heeft tardis dit opgelostquote:Op vrijdag 17 januari 2020 20:30 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Dank je.
Loka zit te zeuren dat mijn haar dunner wordt, en mijn inhammen groter.
Zonde. Je boy moet juist iedere 3/4 weken extra uitdunnenquote:Op vrijdag 17 januari 2020 20:30 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Dank je.
ze moet niet zo zeurenquote:Op vrijdag 17 januari 2020 20:30 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Dank je.
Was zeker niet voor jou bedoeld, maar fijn dat je je aangesproken voelt.quote:
Je hebt ook wel gelijk hoor. Ook een baard zou mij staanquote:Op vrijdag 17 januari 2020 20:36 schreef Kopjechino het volgende:
[..]
Was zeker niet voor jou bedoeld, maar fijn dat je je aangesproken voelt.
Als ik een WAjong had dan had ik voor de Mediamarkt gelegen. Maar ik heb zoveel hobby's en zo weinig tijdquote:
quote:Op vrijdag 17 januari 2020 20:36 schreef Kiid het volgende:
Je hebt ook wel gelijk hoor. Ook een baard zou mij staan
ik heb hem alquote:Op vrijdag 17 januari 2020 20:37 schreef Kiid het volgende:
[..]
Als ik een WAjong had dan had ik voor de Mediamarkt gelegen. Maar ik heb zoveel hobby's en zo weinig tijd
Vind ik wel cutequote:Op vrijdag 17 januari 2020 21:02 schreef wietparkiet het volgende:
brandpraat je ook met zachte g of zo
Heus welquote:Op vrijdag 17 januari 2020 21:07 schreef Fok-it het volgende:
Onderscheid maken in pilsmaakt toch geen ene drol uit
reallyquote:Op vrijdag 17 januari 2020 21:07 schreef Fok-it het volgende:
Onderscheid maken in pilsmaakt toch geen ene drol uit
Nee joh. Als je blinddoek om doet en je drinkt Heineken, Amstel en Grolsch nauwelijks mensen die verschil weten te benoemenquote:
Volgens Mortie kennelijk welquote:
Zeker welquote:Op vrijdag 17 januari 2020 21:10 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Nee joh. Als je blinddoek om doet en je drinkt Heineken, Amstel en Grolsch nauwelijks mensen die verschil weten te benoemen
bron? of ben je aan het raaskallenquote:Op vrijdag 17 januari 2020 21:10 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Nee joh. Als je blinddoek om doet en je drinkt Heineken, Amstel en Grolsch nauwelijks mensen die verschil weten te benoemen
Ok. Benoem jij eens het smaakverschil tussen verschillende soorten pilsquote:Op vrijdag 17 januari 2020 21:11 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
bron? of ben je aan het raaskallen
Wel light tochquote:Op vrijdag 17 januari 2020 21:12 schreef R-woud93 het volgende:
Ik drink momenteel Bud bier, dat is prima te doen
Gewoon van de Appie, zal wel de normale zijn denk ikquote:
neequote:Op vrijdag 17 januari 2020 21:12 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ok. Benoem jij eens het smaakverschil tussen verschillende soorten pils
Nou. Weinig raaskallen danquote:
je proeft toch zelf ook wel het verschil qua smaak in verschillende merken bierquote:
Die zijn echt minimaal.quote:Op vrijdag 17 januari 2020 21:12 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ok. Benoem jij eens het smaakverschil tussen verschillende soorten pils
Ongetwijfeld. Maar wel verwaarloosbaar.quote:Op vrijdag 17 januari 2020 21:16 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
je proeft toch zelf ook wel het verschil qua smaak in verschillende merken bier![]()
het ene is wat zoeter of bitterder dan het ander
Amstel vind ik echt zo enorm viesquote:Op vrijdag 17 januari 2020 21:17 schreef R-woud93 het volgende:
[..]
Die zijn echt minimaal.
Ze zijn er zeker wel maar ik zou alleen Amstel makkelijk herkennen omdat ik dat zo goed als altijd drink
Fijn om te horen.quote:Op vrijdag 17 januari 2020 21:45 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Gaat als een trein, waar ik nu toevallig ook in zit
En met jou?
Wat ga je maken?quote:Op vrijdag 17 januari 2020 21:47 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Fijn om te horen.
Ja, lekker. Ik krijg voor de 2de keer dit jaar uitbreiding van mijn contract, en er zit een extra salarisverhoging in voor volgend jaar. Dus dikke centen
Ik ga zondag denk ik een kooktopic maken. Hopelijk ben je dan ook van de partij.
Dat weet ik nog niet.quote:
Oh ja LokaGodin bekend van de meet natuurlijk, die zal dat topic vast ook kunnen waarderen.quote:Op vrijdag 17 januari 2020 21:58 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Dat weet ik nog niet.
Loka is bij haar moedertje, dus ik denk alvast een grote pan stoof voor maandagavond.
Hopelijk trekt het topic wat lezers, aangezien er bijzonder weinig animo lijkt te zijn voor zulke topics.quote:Op vrijdag 17 januari 2020 22:01 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Oh ja LokaGodin bekend van de meet natuurlijk, die zal dat topic vast ook kunnen waarderen.
Wel jammer dat Iwanius er niet meer is, nu mis je een goede kook antagonist.
Daar had iwanius niet over te klagenquote:Op vrijdag 17 januari 2020 22:06 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Hopelijk trekt het topic wat lezers, aangezien er bijzonder weinig animo lijkt te zijn voor zulke topics.
quote:Op vrijdag 17 januari 2020 22:24 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Daar had iwanius niet over te klagen
Het Nasi a la Johannes topic was anders het meest succesvolle CUL topic ooit. Dus als je je best doet kan alles.quote:Op vrijdag 17 januari 2020 22:06 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Hopelijk trekt het topic wat lezers, aangezien er bijzonder weinig animo lijkt te zijn voor zulke topics.
Lekker Trolliequote:Op vrijdag 17 januari 2020 17:28 schreef CharlesKinbote het volgende:
[..]
die hadden ze beter eruit kunnen roeren met de kleerhanger ja, zo'n vader gun je een kind toch niet
Moet jij die kerstmuts niets eens afdoen maat?quote:
Nee vind hem wel leuk eigenlijkquote:Op vrijdag 17 januari 2020 23:06 schreef R-woud93 het volgende:
[..]
Moet jij die kerstmuts niets eens afdoen maat?
Dan kan ik mijn vuurwerk UI ook wel weer gaan gebruiken, de eerste bestelling gaat dit weekend weer een feit wordenquote:Op vrijdag 17 januari 2020 23:10 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Nee vind hem wel leuk eigenlijkkomt over 11 maanden alweer van pas
Meen je dat nou?quote:Op vrijdag 17 januari 2020 23:13 schreef R-woud93 het volgende:
[..]
Dan kan ik mijn vuurwerk UI ook wel weer gaan gebruiken, de eerste bestelling gaat dit weekend weer een feit worden
Echtquote:
Yes, en in juli ga ik naar België dus pak ik ook even wat meequote:
Waarom nu alquote:Op vrijdag 17 januari 2020 23:19 schreef R-woud93 het volgende:
[..]
Yes, en in juli ga ik naar België dus pak ik ook even wat mee
Goeie prijzen, dus alles wat ik uit Nederland ga halen is allemaal pre-orderquote:
Neem ff een order mee voor je boy dan. Doe ik een tip in de jar voor de benzinequote:Op vrijdag 17 januari 2020 23:13 schreef R-woud93 het volgende:
[..]
Dan kan ik mijn vuurwerk UI ook wel weer gaan gebruiken, de eerste bestelling gaat dit weekend weer een feit worden
Zie je in de DMquote:Op vrijdag 17 januari 2020 23:21 schreef Kiid het volgende:
[..]
Neem ff een order mee voor je boy dan. Doe ik een tip in de jar voor de benzine
A-haquote:Op vrijdag 17 januari 2020 23:21 schreef R-woud93 het volgende:
[..]
Goeie prijzen, dus alles wat ik uit Nederland ga halen is allemaal pre-order
Ja, anders is het veel te duur in Nederland, helemaal geen zin in en wil niet over mijn budget gaanquote:
3000 euro?quote:Op vrijdag 17 januari 2020 23:25 schreef R-woud93 het volgende:
[..]
Ja, anders is het veel te duur in Nederland, helemaal geen zin in en wil niet over mijn budget gaan
Nee dat gaat mij wat te ver, 800 euro en dan moet het wel ophoudenquote:
quote:Op vrijdag 17 januari 2020 23:26 schreef R-woud93 het volgende:
[..]
Nee dat gaat mij wat te ver, 800 euro en dan moet het wel ophouden
Ik ga al op vakantie naar België, kan niet verder ivm werk dus voor een week ga ik niet ver weg.quote:Op vrijdag 17 januari 2020 23:29 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Zou met 800 euro heerlijk de zon op zoeken. Al zo lang niet op vakantie geweest
Nou heb je even? Nee grapje. Geen vuurwerkdiscussiequote:Op vrijdag 17 januari 2020 23:30 schreef R-woud93 het volgende:
[..]
Ik kan het verder ook makkelijk betalen dus waarom niet?
Ik volg dat topic ook, wil er ook niet dieper op in gaan maar ik als echte liefhebber kan er wel om janken.quote:Op vrijdag 17 januari 2020 23:32 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Nou heb je even? Nee grapje. Geen vuurwerkdiscussie
Ja is ook zo. Maar ja. dat is met alles zo. Maatschappelijke discussies worden steeds giftiger.quote:Op vrijdag 17 januari 2020 23:35 schreef R-woud93 het volgende:
[..]
Ik volg dat topic ook, wil er ook niet dieper op in gaan maar ik als echte liefhebber kan er wel om janken.
Beide partijen hebben ook hun redenen en dat is verder ook helemaal prima, maar ik vind het gewoon heel erg jammer dan een kleine groep het verpest voor de rest.![]()
Ik steek serieus alles af tussen 22:00 en 01:30
rtquote:Op vrijdag 17 januari 2020 23:18 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Echt
By
Far
De grootste debiel die ik ooit op fok ben tegengekomen
Nee, dat soort types en vogeltjesdans enzo zijn echt simpele idioten maar dat is echt niks vergelekn met hem. Dat is een heel nieuw niveau van achterlijkheidquote:Op vrijdag 17 januari 2020 23:39 schreef CharlesKinbote het volgende:
[..]
rt
alhoewel arthurspooner er ook wel wat van kan
De hele maatschappij is over het algemeen veel meer een individuele staat geworden waar vooral het IK recht geldt, gaat over veel discussie's die momenteel lopen over allerlei dingen dingen iedereen individueel interesseert.quote:Op vrijdag 17 januari 2020 23:37 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ja is ook zo. Maar ja. dat is met alles zo. Maatschappelijke discussies worden steeds giftiger.
Zal ook de eerste zijn die bekent daar zelf ook schuld aan te hebben verder.
ja de_onnoembare en arthur zijn wel echt extreemrechts, meesten van de usual suspects zijn fvd ofzoquote:Op vrijdag 17 januari 2020 23:41 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Nee, dat soort types en vogeltjesdans enzo zijn echt simpele idioten maar dat is echt niks vergelekn met hem. Dat is een heel nieuw niveau van achterlijkheid
Hm daar heb je wel een punt jaquote:Op vrijdag 17 januari 2020 23:42 schreef R-woud93 het volgende:
[..]
De hele maatschappij is over het algemeen veel meer een individuele staat geworden waar vooral het IK recht geldt, gaat over veel discussie's die momenteel lopen over allerlei dingen dingen iedereen individueel interesseert.
We zijn een vrij land waar alles mag, maar niemand mag er last van hebben, en dat werkt niet.
De media en daardoor dus ook politiek laten zich te veel beïnvloeden door social media waardoor er een utopie ontstaat die niet de realiteit op de correcte manier reflecteert, en dat is jammer
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |