Zozo, die heeft zijn onroerend goed prima voor elkaar. En dan denken sommigen dat het een naïeve man isquote:
In de OP staat toch dattie een kerk gekocht heeft, zijn nieuwe Studio Vlemmixquote:Op donderdag 16 januari 2020 10:08 schreef Jian het volgende:
[..]
Ja, ja, je moet niet alles geloven wat je ziet zeg ik altijd maar.
Ja, maar hoe zou ie dat nou doen hè terwijl ie bankroet is?quote:Op donderdag 16 januari 2020 10:24 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
In de OP staat toch dattie een kerk gekocht heeft, zijn nieuwe Studio Vlemmix
Nou ja, misschien is het bouwval met geld toe...quote:Op donderdag 16 januari 2020 10:27 schreef Jian het volgende:
[..]
Ja, maar hoe zou ie dat nou doen hè terwijl ie bankroet is?
Ja natuurlijk. Joh die gek verdiende als kind van 8 of 9 al meer dan zijn vader en kocht toen hij 13 was zijn eerste Mercedes, echtquote:Op donderdag 16 januari 2020 10:28 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Nou ja, misschien is het bouwval met geld toe...
Toch stopte Soesdijk II met Studio Flem vanwege die Money Pit bodeloze put... nou ja dat was ook een zakelijk goeie beslissingquote:Op donderdag 16 januari 2020 10:32 schreef Jian het volgende:
[..]
Ja natuurlijk. Joh die gek verdiende als kind van 8 of 9 al meer dan zijn vader en kocht toen hij 13 was zijn eerste Mercedes, echtNatuurlijk is het een apart mannetje, maar hij is zakelijk best geniaal en hij durft alles
Ja toch, op zich was hij zijn tijd best vooruit met Studio Vlemmix en hij produceerde vergeleken bij het geld van John de Mol in zijn producties stak best low budget, maar het werd nooit winstgevend, er moest continue geld bij en hij vond het op een gegeven moment gewoon genoeg.quote:Op donderdag 16 januari 2020 10:36 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Toch stopte Soesdijk II met Studio Flem vanwege die Money Pit bodeloze put... nou ja dat was ook een zakelijk goeie beslissing
Maar een goeie neus voor een doorstart in opgedroogd rls-streamland.. die slimheid heeft 'weer welquote:Op donderdag 16 januari 2020 10:40 schreef Jian het volgende:
[..]
Ja toch, op zich was hij zijn tijd best vooruit met Studio Vlemmix en hij produceerde vergeleken bij het geld van John de Mol in zijn producties stak best low budget, maar het werd nooit winstgevend, er moest continue geld bij en hij vond het op een gegeven moment gewoon genoeg.
Ik weet het Jian, hij is steenrijkquote:Op donderdag 16 januari 2020 10:03 schreef Jian het volgende:
[..]
De meeste mensen hebben geen idee wie Johan Vlemmix is. Ze denken dat hij alleen maar een pias is die het leven voor een doedelzak aanziet. Maar daarnaast is Johan een gewiekste zakenman die altijd heel veel geld heeft verdiend.
[ afbeelding ]
of woon jij ook zo?
Zijn geld zit of zat in stenen, hij is rijker dan menig een dacht/denktquote:Op donderdag 16 januari 2020 10:36 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Toch stopte Soesdijk II met Studio Flem vanwege die Money Pit bodeloze put... nou ja dat was ook een zakelijk goeie beslissing
Verschillende streams en een dagelijkse recap van wat er is gebeurd ook?quote:
'T Spookhuis in Huussen… ( ik kijk nu naar Vlem docu van Jian..lagge.. )quote:Op donderdag 16 januari 2020 10:59 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Zijn geld zit of zat in stenen, hij is rijker dan menig een dacht/denkt
Ja das ook zoiets.quote:Op donderdag 16 januari 2020 11:19 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
'T Spookhuis in Huussen… ( ik kijk nu naar Vlem docu van Jian..lagge.. )
Het boeit 'm niet dat ze hem Malle Eppie noemen… maar hij zegt wel duidelijk dat 'ie nooit 2x hetzelfde doet… dus geen Bunker II ben ik bangquote:Op donderdag 16 januari 2020 11:23 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja das ook zoiets.
Maar laat die vlemmix maar schuiven. DIe lacht iedereen uit
Geweldig, als de dag van gister ik was die titatoverdinges en had met BQ de grootste lolquote:Op woensdag 15 januari 2020 23:49 schreef Jian het volgende:
Palma bij Jaap aan de telefoon met klachten over Beequeen![]()
Die hufter van een Jaap "Wie zei je nou dat die gemene chatter was?" Palma; Beequeen!![]()
Toch was het leuk eerlijk is eerlijk veel plezier aan beleeft, beginnende artiesten die een riedeltje kwamen zingen, Alsido die er een potje van maakte, Peter ach die was gewoon leuk nee wat mij betreft kom er maar in Vlemquote:Op donderdag 16 januari 2020 11:27 schreef freaky40 het volgende:
Dan wordt het dus ook géén RLS, enkel een webcammetje misschien that's all. En over wie hebben we het, Vlemmix, die gast met een doorlopende manische depressie? Ik verwacht er niets van.
Gezien jouw glazenbol voorspellingen bij Utopia die altijd door het tegendeel bewezen werden, zal dit dus wel een geweldig iets wordenquote:Op donderdag 16 januari 2020 11:27 schreef freaky40 het volgende:
Dan wordt het dus ook géén RLS, enkel een webcammetje misschien that's all. En over wie hebben we het, Vlemmix, die gast met een doorlopende manische depressie? Ik verwacht er niets van.
Gewoon alles erop en eraan, geen zielig solostreampje ofzo. Een heuse productie-studio met verschillende programma's en het leven daaromheen en vooral veel interactie met de kijkers/streamers. Ik heb me toen stukken beter vermaakt als met dat saaie Utopia om maar wat te noemen.quote:Op donderdag 16 januari 2020 11:18 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Verschillende streams en een dagelijkse recap van wat er is gebeurd ook?
Was je er toen bij dan? Fuck dat zielige Utopia, gewoon qua vermaak helemaal niks vergeleken bij Studio Vlemmixquote:Op donderdag 16 januari 2020 11:27 schreef freaky40 het volgende:
Die opmerking van 'm "ik stond toen bij de deur bij McDonalds in een oranje pak en mijn kinderen zeiden "moet dat nou Pa, ze lachen ons uit op school" "Toen heb ik ze maar het briefje laten zien waarop stond wat ik er voor kreeg en toen begrepen ze het opeens veel beter"quote:Op donderdag 16 januari 2020 11:19 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
'T Spookhuis in Huussen… ( ik kijk nu naar Vlem docu van Jian..lagge.. )
Die kon mooi zingen en organiseerde muziek avondenquote:Op donderdag 16 januari 2020 11:59 schreef Flow3r het volgende:
Wat was er ook al weer met die Waterkoker?
Ik heb er sporadisch iets van gezien waardoor ik niet meer weet wat het nu was. De Bunker destijds wel gevolgd, maar bij gebrek aan enkel streams en geen dagelijkse recap wat in de afgelopen 24 uur of nog langer heeft afgespeeld vond ik een gemis.quote:Op donderdag 16 januari 2020 11:46 schreef Jian het volgende:
[..]
Was je er toen bij dan? Fuck dat zielige Utopia, gewoon qua vermaak helemaal niks vergeleken bij Studio Vlemmix![]()
Die was toch regelmatig bij Johan, zij hielp hem?quote:Op donderdag 16 januari 2020 11:59 schreef Flow3r het volgende:
Wat was er ook al weer met die Waterkoker?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |