Iedereen is welkomquote:Op woensdag 15 januari 2020 15:54 schreef Tailless het volgende:
Als Lucky er is wil ik ook wel biertje komen doen. Ben alleen geen 40+
Ik ook niet en ik denk mss ook om te komen.quote:Op woensdag 15 januari 2020 15:54 schreef Tailless het volgende:
Als Lucky er is wil ik ook wel biertje komen doen. Ben alleen geen 40+
De rest ga je negeren?quote:Op woensdag 15 januari 2020 15:56 schreef Superbadeendje het volgende:
Ik kom alleen maar voor espri.
Ja.quote:
Leuk! Dan zet ik je erbij.quote:Op woensdag 15 januari 2020 15:57 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Ik ook niet en ik denk mss ook om te komen.
Zet mij er maar bijquote:Op woensdag 15 januari 2020 15:57 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Ik ook niet en ik denk mss ook om te komen.
Ik was al zo brutaal geweestquote:
staat in mijn Agendaquote:Op woensdag 15 januari 2020 16:04 schreef oma-Nijn het volgende:
[..]
Ik was al zo brutaal geweest![]()
Supertof als je komt.
quote:Op woensdag 15 januari 2020 15:56 schreef Superbadeendje het volgende:
Kom jij ook dan?quote:
Als ik zeg dat ik eigenlijk alleen voor jou kom dan krijg je weer zo'n geroddel.quote:
Ik bijt niet, tenminste meestal niet😎quote:Op woensdag 15 januari 2020 18:02 schreef Nadinarama het volgende:
Mag ik op het 'misschien' lijstje? Ik behoor tot de doelgroepMaar verder geen idee wie jullie zijn...
Ik durf het aan, haha...quote:Op woensdag 15 januari 2020 18:08 schreef oma-Nijn het volgende:
[..]
Ik bijt niet, tenminste meestal niet😎
Ik ga je erbij zetten. Hartstikke leuk.![]()
Voel je welkom in de sc. Dan leer je de mensen wel kennen.quote:
Ik werk dan tot 19.00 uur, zal ik dan Den Haag wel kunnen halen?quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Do not meddle in the affairs of dragons, for you are lickable and taste good with chocolat, caramel and whipped cream!
quote:Op woensdag 15 januari 2020 22:38 schreef drakin het volgende:
[..]
Ik werk dan tot 19.00 uur, zal ik dan Den Haag wel kunnen halen?Als je moet lopen...SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Actioni contrariam semper et æqualem esse reactionem
Gedicht voor SBE door Deisyy, DerRabbit: Badeendjes zijn iedereen zijn/haar type, anders is er serieus iets mis met je!
Lovely: Na veel gedoe,maar gelukt dankzij @Superbadeendje
Ben met de auto als ik daar werkquote:
Ohw, dan kan je mij wel makkelijk oppikken.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |