SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.#thisis4thep(l)ayers
L'Amour menaçant:
Qui que tu sois, voici ton maître. Il l'est, le fût ou le doit être.
Check.quote:Op woensdag 15 januari 2020 15:23 schreef Kaizen_ het volgende:
"Your prime time to play is FRIDAY EVENINGS". Ik heb medelij met al die beta's die uitgaan en socializen in het weekend.![]()
Bij mij waren t zondagavondenquote:Op woensdag 15 januari 2020 15:23 schreef Kaizen_ het volgende:
Thanks voor de 'Playstation 2019 Wrap-up' link.
Mijn uitkomst is weinig verrassends, op #3 na. Child of Light was meer een tussendoortje, vandaar dat ik het erg vreemd vind dat deze op de derde plek staat. Sowieso heb ik al meer tijd besteed aan bv Spider-Man.. En eventueel andere spellen die ik al heb verwijderd ivm storage gebrek.
1) Borderlands: The Handsome Collection -> 184 uur
2) God of War: 84 uur
3) Child of Light: 20 uur
"Your prime time to play is FRIDAY EVENINGS". Ik heb medelij met al die beta's die uitgaan en socializen in het weekend.![]()
Aan het einde van deze opsomming krijgen spelers een titel toegewezen, dat is er een uit zeven: Marksman, Action Hero, Speed Demon, Legendary Warrior, Master Explorer, Sports Phenom en Master Strategist. Deze wordt gegeven aan de hand van de meest gespeelde games.quote:Ik heb de 'Marksman' award. Geen idee of dit goed is, maar altijd leuk.
Baasquote:Op woensdag 15 januari 2020 15:31 schreef Ang3l het volgende:
Langste speelsessie was 11 uur.
Dat zal wel tijdens een griepje geweest zijn of zo
Ah, logisch. Marksman slaat dan sowieso op de shooter Borderlandsquote:Op woensdag 15 januari 2020 15:31 schreef Ang3l het volgende:
Aan het einde van deze opsomming krijgen spelers een titel toegewezen, dat is er een uit zeven: Marksman, Action Hero, Speed Demon, Legendary Warrior, Master Explorer, Sports Phenom en Master Strategist. Deze wordt gegeven aan de hand van de meest gespeelde games.
Ik dacht eerst dat t zou slaan op aantal uren of zo, maar nee dus.quote:Op woensdag 15 januari 2020 15:36 schreef Kaizen_ het volgende:
[..]
Baas![]()
Edit: Ik zie nu dat mijn longest game streak 10 uur is.# Leefdieleven
[..]
Ah, logisch. Marksman slaat dan sowieso op de shooter Borderlands
Ik heb gister ook echt super lang gedaan over de saw mill hordequote:Op woensdag 15 januari 2020 16:15 schreef StateOfMind het volgende:
BAM, Manus Father of the Abyss ook dood. Heeft me 3 uur gekost, maar goed.
Nu alleen Dark Sun Gwyndolin en Lord Gwyn nog.
90 euro bespaard op een game die maar voor een derde af is. Toch weer 20% onderweg naar die PS5quote:
Heb je een mental breakdownquote:Op woensdag 15 januari 2020 21:14 schreef DKUp het volgende:
Wat een heerlijk toepasselijke TT![]()
![]()
![]()
Alleen nog de januari 2020 PS Plus erin en een PS5 verwijzing en we're golden![]()
#opnaarhetPS5-topic #PS5-topicOnTour#it'stimetopay
![]()
Cybered Punked 2077ed Delayed![]()
Op naar de volgende BLACKED FRIDAYED![]()
"Users need to have a registered PSN account in their region, be age 18 years or over, have played games on a PS4 console for at least 10 hours between January 1, 2019 and December 10, 2019, and have allowed us to collect “additional data.” Users can check their settings on PS4 at [Settings] > [Device Data/Health & Safety] > [Device Data]."quote:
Staat inderdaad uit. Die optie had ik zeker het hele jaar aan moeten hebben staan?quote:Op woensdag 15 januari 2020 21:31 schreef KennyPowers het volgende:
[..]
"Users need to have a registered PSN account in their region, be age 18 years or over, have played games on a PS4 console for at least 10 hours between January 1, 2019 and December 10, 2019, and have allowed us to collect “additional data.” Users can check their settings on PS4 at [Settings] > [Device Data/Health & Safety] > [Device Data]."
Je hebt waarschijnlijk dat laatste uitstaan
Japanners, ze wilden ook die kutindies pushen in het begin terwijl ze zelf niks hadden. Ik zal het ze altijd kwalijk nemen.quote:Op woensdag 15 januari 2020 21:32 schreef KennyPowers het volgende:
Ook wel debiel dat het jaar loopt van 1 januari tot 10 december. Hoe moeilijk kan het zijn?
Ik heb die ook uitstaan. Het grappige: voorgaande jaren was dat geen probleem, maar ze willen nu weer meer data van je verzamelen. Tyft op Sony.quote:Op woensdag 15 januari 2020 21:35 schreef Gehrman het volgende:
[..]
Staat inderdaad uit. Die optie had ik zeker het hele jaar aan moeten hebben staan?
Als je het zo zegt is het nog beter <3quote:Op woensdag 15 januari 2020 20:23 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
90 euro bespaard op een game die maar voor een derde af is. Toch weer 20% onderweg naar die PS5
Dit is zeker niet ontwaarquote:Op woensdag 15 januari 2020 14:04 schreef Scrummie2.1 het volgende:
[..]
Ik ben ook nog niet ver maar vind het ontzettend leuk. Meestal betekent dat dat jij het niet leuk vindt.
@DKUp wil jij onze vriend even wijzen op het PS5 topic? Hij is helemaal de weg kwijt.quote:Op woensdag 15 januari 2020 21:47 schreef Jimbo het volgende:
wat waren de geruchten trouwens over de nieuwe playstation? Wanneer was er nou een state of play of iets waar ze de releasedate gingen vertellen?
Ik ben even helemaal fok-af geweest, ik moet weer opnieuw alles leren en opnieuw door de ontgroening heenquote:Op woensdag 15 januari 2020 21:47 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
@:dkup wil jij onze vriend even wijzen op het PS5 topic? Hij is helemaal de weg kwijt.
Volgens mij iets van 20 febquote:Op woensdag 15 januari 2020 21:47 schreef Jimbo het volgende:
wat waren de geruchten trouwens over de nieuwe playstation? Wanneer was er nou een state of play of iets waar ze de releasedate gingen vertellen?
Klinkt goed, kan ik pre-orderen voor m'n verjaardagquote:
TemTem op de PS5 en Xbox SEX laat de Switch maar sterven met Pokémon.quote:Op woensdag 15 januari 2020 21:55 schreef KennyPowers het volgende:
![]()
Release
Microsoft Windows
January 21, 2020
(early access)
Console
TBA
![]()
Heuj doe eens lief over <3 pokemon <3quote:Op woensdag 15 januari 2020 22:00 schreef DKUp het volgende:
[..]
TemTem op de PS5 en Xbox SEX laat de Switch maar sterven met Pokémon.
Ja toch, sowieso the ‘It’s time to play 2Tb Ghost of Sushi en Last of us 2 enhanced’ Editionquote:Op woensdag 15 januari 2020 21:59 schreef Jimbo het volgende:
[..]
Klinkt goed, kan ik pre-orderen voor m'n verjaardag
Blijf benieuwd naar die game....quote:Op woensdag 15 januari 2020 22:14 schreef Drankster het volgende:
[..]
Ja toch, sowieso the ‘It’s time to play 2Tb Ghost of Sushi en Last of us 2 enhanced’ Edition
Laat maar weten hoe hij bevaltquote:Op donderdag 16 januari 2020 00:41 schreef Koffieplanter het volgende:
Over iets minder dan 24 uur DBZ: Kakarot grijs spelen.
quote:Op donderdag 16 januari 2020 13:24 schreef StateOfMind het volgende:
Dark Souls Remastered uitgespeeld![]()
Gekozen voor de Age of Dark.
Die soundtrack van de end credits![]()
Ik zou wachten tot ie ergens voor 2 tientjes te koop is,quote:Op donderdag 16 januari 2020 13:35 schreef Ang3l het volgende:
Nu ik Days Gone uit heb (nog wat sides en hordes) ga ik maar eens langzaam kijken voor Death Stranding. Alles is in maart toch uitgesteld, dus dan kan ik mooi pakketjes bezorgen!
Wel ruk dat de aanbiedingen net voorbij zijn en dat kreng weer 50,- is nu.
63 uur op de teller. Weinig, want over alle overige Soulsborne games heb ik telkens tegen de 90 uur over een playthrough gedaan.quote:
Nicequote:Op donderdag 16 januari 2020 13:24 schreef StateOfMind het volgende:
Dark Souls Remastered uitgespeeld![]()
Gekozen voor de Age of Dark.
Die soundtrack van de end credits![]()
Ash Lake was idd ook een mooie soundtrackquote:Op donderdag 16 januari 2020 13:56 schreef KennyPowers het volgende:
[..]
Nice
Ash Lake was ook mooi maar valt tegen wat er te doen is
En in t begin waren de mensen hier toch vrij positief.quote:Op donderdag 16 januari 2020 13:38 schreef StateOfMind het volgende:
[..]
Ik zou wachten tot ie ergens voor 2 tientjes te koop is,
50 euro is echt veeeel te veel voor die game.
Ik heb het een serieuze kans gegeven een tijdje geleden, en het verhaal is tof.
Voor het verhaal wou ik hem wel uitspelen, maar op een gegeven moment wordt het echt ontzettend saai en vooral irritant en vervelend om te spelen.
Als je maar zorgt dat ik je nog kan bijbenen in souls 2quote:Op donderdag 16 januari 2020 13:41 schreef StateOfMind het volgende:
[..]
63 uur op de teller. Weinig, want over alle overige Soulsborne games heb ik telkens tegen de 90 uur over een playthrough gedaan.
Nu op naar Dark Souls 2
wb.quote:Op donderdag 16 januari 2020 15:26 schreef MMaRsu het volgende:
Max 2 tientjes waar die shit, zelfs als DBZ fan.
quote:Op woensdag 15 januari 2020 21:47 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
@:dkup wil jij onze vriend even wijzen op het PS5 topic? Hij is helemaal de weg kwijt.
quote:Op woensdag 15 januari 2020 21:47 schreef Jimbo het volgende:
GAM / [PS5#3] PS5 komt officieel eind 2020quote:Op woensdag 15 januari 2020 21:50 schreef Jimbo het volgende:
[..]
Ik ben even helemaal fok-af geweest, ik moet weer opnieuw alles leren en opnieuw door de ontgroening heen
Was er alquote:Op donderdag 16 januari 2020 15:30 schreef DKUp het volgende:
[..]
[..]
[..]
GAM / [PS5#3] PS5 komt officieel eind 2020
PS5ED
Alles op een rijtje....
maar hey, wie z'n probleem is datquote:Op donderdag 16 januari 2020 15:36 schreef DKUp het volgende:
[..]
Ik krijg die @:DKUp niet binnen @:Jimbo en @:Notorious_Roy .....
Kut zal wel meevallen, maar goed is het iig niet. Sowieso geen 60 euro waard iig.quote:
Boeit niemandquote:
Jaaaaa MMaRsuedquote:Op donderdag 16 januari 2020 16:15 schreef MMaRsu het volgende:
[..]
Kut zal wel meevallen, maar goed is het iig niet. Sowieso geen 60 euro waard iig.
En thanks duder!
On Tourtwitter:davidscottjaffe twitterde op donderdag 16-01-2020 om 13:35:04@hoytehablode PS5 reveal is less than 4 weeks away. Sony knows hard core gamers are hanging on every scrap of info and know that just cause MSFT dominates the conversation at the moment, that's an easy thing to change when they are ready to reveal (assuming the reveal is good). reageer retweet
Super Smash Bros. Ultimatedquote:Op donderdag 16 januari 2020 18:11 schreef Notorious_Roy het volgende:
MMarsu!Godver. Issie weer hoor.
Is er nog een video die we moeten zien over microtransactions?
Met Dark Souls Remastered ben ik met een nieuw character begonnen omdat ik er al heel lang uit was.quote:Op donderdag 16 januari 2020 15:14 schreef Jimbo het volgende:
[..]
Als je maar zorgt dat ik je nog kan bijbenen in souls 2
twitter:CDPROJEKTRED twitterde op donderdag 16-01-2020 om 18:27:46We have important news regarding Cyberpunk 2077's release date we'd like to share with you today. https://t.co/aWdtR0grYV reageer retweet
Ik moet de schijf er nog in douwen en installerenquote:Op donderdag 16 januari 2020 18:29 schreef StateOfMind het volgende:
[..]
Met Dark Souls Remastered ben ik met een nieuw character begonnen omdat ik er al heel lang uit was.
Maar ik zag dat ik met DaSo 2 SotFS reeds een Level 91 (je hebt veeeel minder souls nodig om te levelen; character heb met 33 uur op de teller.
Een Hexer build met momenteel:
VGR 20
END 16
VIT 5
STR 15
DEX 16
ADP 8
INT 23
FTH 23
Die zit momenteel in Earthen Peak.
Waar ben jij ongeveer?
Hoe werkt Str/Dex nou.quote:Op donderdag 16 januari 2020 18:29 schreef StateOfMind het volgende:
[..]
Met Dark Souls Remastered ben ik met een nieuw character begonnen omdat ik er al heel lang uit was.
Maar ik zag dat ik met DaSo 2 SotFS reeds een Level 91 (je hebt veeeel minder souls nodig om te levelen; character heb met 33 uur op de teller.
Een Hexer build met momenteel:
VGR 20
END 16
VIT 5
STR 15
DEX 16
ADP 8
INT 23
FTH 23
Die zit momenteel in Earthen Peak.
Waar ben jij ongeveer?
Gadverdamme. Weer een jaar wachten tot de eerste topgame uitkomtquote:Op donderdag 16 januari 2020 18:31 schreef DKUp het volgende:
[ afbeelding ]twitter:CDPROJEKTRED twitterde op donderdag 16-01-2020 om 18:27:46We have important news regarding Cyberpunk 2077's release date we'd like to share with you today. https://t.co/aWdtR0grYV reageer retweet
DELAYED
Luister gewoon naar mij
@:Ang3l wat een briljante TT.
Dezelfde dag als Avengers hahahahaha![]()
Twee maanden of een maand later de PS5 waarschijnlijk![]()
Ghost of Tsunamiquote:Op donderdag 16 januari 2020 18:40 schreef Jimbo het volgende:
Gaan wel een zooi strakke PS5 titels worden voor de launch zo
Dit wil je gewoon op de PS5.quote:Op donderdag 16 januari 2020 18:42 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Ghost of Tsunami
TLOUII Definitely Editionly
Cyberpunked 2077
Lekker.
Kan ik zonder problemen 500 uren in Animal Crossing loggen iig.quote:Op donderdag 16 januari 2020 18:36 schreef Notorious_Roy het volgende:
HAHAHAHAHA
Wie had dat gedacht.
Allemaal bang voor Animal Crossing
Die komt nogquote:Op donderdag 16 januari 2020 18:36 schreef Notorious_Roy het volgende:
HAHAHAHAHA
Wie had dat gedacht.
Allemaal bang voor Animal Crossing
Yup. Kan de PS4 wel in de verkoop gooien zo.quote:
Uitgaande van een release in november kan je inderdaad net zo goed wachtenquote:
Alleen Resident Evil 3 en The Last Of Us Part II zijn lang wachten. De rest is makkelijk te doenquote:Op donderdag 16 januari 2020 18:49 schreef Noppie2000 het volgende:
[..]
Uitgaande van een release in november kan je inderdaad net zo goed wachtenGok dat PS5-patches, danwel PS5-versies, snel genoeg komen.
STR is pure kracht en vooral nodig voor grote zware wapens (Greatswords, Great Axe, Large Club bijvoorbeeld).quote:Op donderdag 16 januari 2020 18:38 schreef KennyPowers het volgende:
[..]
Hoe werkt Str/Dex nou.
Afhankelijk van je wapen welke skill de damage bepaalt?
Moet wel een keer magic/pyro/ranged personage gaan maken maar lijkt me vrij saai eigenlijk.
Crossgen verwacht ik. Nieuwe consoles in oktober of november.quote:Op donderdag 16 januari 2020 18:57 schreef MMaRsu het volgende:
Dus, next gen only voor Cyberpunk?
Next gen consoles in September/oktober?
quote:Op donderdag 16 januari 2020 19:00 schreef wdn het volgende:
1. THE ELDER SCROLLS ONLINE TAMRIEL UNLIMITED 607 UUR
2 THE LEGEND OF HEROES TRAILS OF COLD STEEL II 127 UUR
3 CODE VEIN 97 UUR
Afgelopen jaar speelde je
24 UUR HET LANGST ACHTER ELKAAR
Je speelt het liefst op ZATERDAG AVONDEN
Dat was 24 uur elder scrolls![]()
Man was ik moe daarna zeg
Ze zijn wel gek, dan verkopen ze maar een paar honderd duizend exemplaren. Gaat gewoon op base PS4 draaien hoor, dat ding heeft een installed base van meer dan 100 miljoen.quote:
Wow uhhhhhh hoe danquote:Op donderdag 16 januari 2020 19:00 schreef wdn het volgende:
3 CODE VEIN 97 UUR
Shadowdrop DOOM Eternal!quote:Op donderdag 16 januari 2020 19:08 schreef DKUp het volgende:
Volgens Jason Scheirer krijgen we vandaag ook nog goed nieuws.
Is code vain nog iets? Je zou het wel zeggen met zoveel uur er inquote:Op donderdag 16 januari 2020 19:00 schreef wdn het volgende:
3 CODE VEIN 97 UUR
Ja echt wel. Overpowered felt never so goodquote:Op donderdag 16 januari 2020 19:12 schreef Jimbo het volgende:
[..]
Is code vain nog iets? Je zou het wel zeggen met zoveel uur er in
Dat was toen we met een hele groep gingen PVPen en ik was gewoon de tijd vergeten zo leuk was het. Die dag hebben we alle scrolls naar onze kant gehaaldquote:
quote:Op donderdag 16 januari 2020 18:31 schreef DKUp het volgende:
[ afbeelding ]twitter:CDPROJEKTRED twitterde op donderdag 16-01-2020 om 18:27:46We have important news regarding Cyberpunk 2077's release date we'd like to share with you today. https://t.co/aWdtR0grYV reageer retweet
DELAYED
Luister gewoon naar mij
@:Ang3l wat een briljante TT.
Dezelfde dag als Avengers hahahahaha![]()
Twee maanden of een maand later de PS5 waarschijnlijk![]()
twitter:jasonschreier twitterde op donderdag 16-01-2020 om 20:00:05OK, time for some good news: Sony's PS4 exclusive Horizon: Zero Dawn is coming to PC this year, sources tell Kotaku. It's an unprecedented move that may help usher in a platform-agnostic future. https://t.co/1bXcUf2z3m reageer retweet
UNPRECEDENTEDquote:Op donderdag 16 januari 2020 20:01 schreef DKUp het volgende:
twitter:jasonschreier twitterde op donderdag 16-01-2020 om 20:00:05OK, time for some good news: Sony's PS4 exclusive Horizon: Zero Dawn is coming to PC this year, sources tell Kotaku. It's an unprecedented move that may help usher in a platform-agnostic future. https://t.co/1bXcUf2z3m reageer retweet
Als er een paar jaar tussen zit waarom niet inderdaad.quote:Op donderdag 16 januari 2020 20:03 schreef MMaRsu het volgende:
Zou vet zijn, game was dope af.
En het zou ook sick zijn als Sony first party titels op de pc gaat verkopen.
Ik denk dat er nog steeds miljoenen consoles blijven kopen, maar op de pc kan het nog een paar miljoen extra sales opleveren
Huh 2 en 3??quote:Op donderdag 16 januari 2020 19:18 schreef wdn het volgende:
[..]
Ja echt wel. Overpowered felt never so good
2 en 3 heb ik platinum dus er zit iets meer uur in dat nodig om uit te spelen.
Code Vein is een game in de stijl en in het universum van God Eater mocht je dat kennen.
[..]
Dat was toen we met een hele groep gingen PVPen en ik was gewoon de tijd vergeten zo leuk was het. Die dag hebben we alle scrolls naar onze kant gehaald
Wat wel vreemd is dat ik meende meer games met 100+ uur zou hebben gespeeld vorig jaar. Sekiro bijvoorbeeld.
PS4 porten naar de PC is vrij makkelijk schijnt, ps5 schijnt nog meer op Pc development te lijken. Voor je het weer gaat alles lekker cross console/pc en maakt het niet meer uit wat je koopt behalve voor de exclusivesquote:Op donderdag 16 januari 2020 20:01 schreef DKUp het volgende:
2 en 3 van zijn top 3 meest gespeeld in 2019quote:Op donderdag 16 januari 2020 20:40 schreef Jimbo het volgende:
[..]
Huh 2 en 3??
Heeft code vain 3 delen? Ik dacht dat het 1 game was
Ohhhhhhhhhhhhhquote:Op donderdag 16 januari 2020 20:44 schreef KennyPowers het volgende:
[..]
2 en 3 van zijn top 3 meest gespeeld in 2019
Ik verwacht dat het kut of matig is.quote:Op donderdag 16 januari 2020 21:16 schreef KennyPowers het volgende:
https://www.ign.com/artic(...)ot-reviewer-anything
https://www.gamesradar.com/dragon-ball-z-review-in-progress/
Reviews in progress
Ik haat deze planeet
quote:Op donderdag 16 januari 2020 21:16 schreef KennyPowers het volgende:
Reviews in progress
Ik haat deze planeet
spannend...quote:Op donderdag 16 januari 2020 21:24 schreef DKUp het volgende:
[..]
Ik verwacht dat het kut of matig is.
Ez platquote:Op donderdag 16 januari 2020 19:12 schreef Jimbo het volgende:
[..]
Is code vain nog iets? Je zou het wel zeggen met zoveel uur er in
Mooi, ook maar even spelen danquote:
Een magere 5.quote:Op donderdag 16 januari 2020 21:44 schreef Jimbo het volgende:
[..]
Mooi, ook maar even spelen dan
Hoeveel plats had jij in 2019 ouwe mooiboy?
die nummer 1quote:Op donderdag 16 januari 2020 21:45 schreef Jiang153 het volgende:
[..]
Een magere 5.
https://www.playstation.c(...)f37cfcd55de237a1295d
Wel mooi Code Vein geplatinumed deze week en Tekken 7 die volgt ook nog deze week.
Hoe kom je aan 31 PS+ spellen?quote:
Geen idee ik gooi ze gewoon elke maand in de bibliotheek, maar sommige maanden dan krijg je ook van die gare crossplay games toch? Zijn niet elke maand dat je maar 2 games krijgt volgens mij.quote:Op donderdag 16 januari 2020 21:47 schreef KennyPowers het volgende:
[..]
Hoe kom je aan 31 PS+ spellen?
Oh is inclusief PS3/vita zeker
Wauw en jij bent de plat god..quote:Op donderdag 16 januari 2020 21:45 schreef Jiang153 het volgende:
[..]
Een magere 5.
https://www.playstation.c(...)f37cfcd55de237a1295d
Wel mooi Code Vein geplatinumed deze week en Tekken 7 die volgt ook nog deze week.
Oude games downloaden, ik had er ook meer dan de 24quote:Op donderdag 16 januari 2020 21:47 schreef KennyPowers het volgende:
[..]
Hoe kom je aan 31 PS+ spellen?
Oh is inclusief PS3/vita zeker
Ja goed spelquote:Op donderdag 16 januari 2020 21:51 schreef Jimbo het volgende:
[..]
Wauw en jij bent de plat god..
Maar de vein is dus wel tof, nice.. die wil ik ook![]()
(tering wat een uren speel jij trouwens <3)
anime tieten +1quote:
Bandai heeft de codes pas uitgestuurd, dus nu gaat de reviewrace beginnenquote:Op donderdag 16 januari 2020 21:16 schreef KennyPowers het volgende:
Reviews in progress
Ik haat deze planeet
Idem. New Leaf had er zo’n 1000 op de tellerquote:Op donderdag 16 januari 2020 18:44 schreef Q. het volgende:
[..]
Kan ik zonder problemen 500 uren in Animal Crossing loggen iig.
Jij bent kutquote:Op donderdag 16 januari 2020 22:12 schreef Pheno het volgende:
Ding werkt voor mij nog steeds niet. Kutsony
Was dat maar zo, dan zat ik aan mezelf.quote:
Lijkt een beetje final fantasy achtigquote:Op donderdag 16 januari 2020 22:59 schreef over_hedge het volgende:
Die gevechten van dat dbz spel zien er wel tof uit
Kut dus.quote:Op donderdag 16 januari 2020 23:14 schreef Jimbo het volgende:
[..]
Lijkt een beetje final fantasy achtig
Echt?quote:Op donderdag 16 januari 2020 22:59 schreef over_hedge het volgende:
Die gevechten van dat dbz spel zien er wel tof uit
quote:"We are going with the same plans that we set," CD Projekt Red joint CEO Adam Kiciński reiterated. "[Cyberpunk 2077] was always designed for [PS4 and Xbox One]. We are thinking about the next generation, but for now, we are focused on the current generation. That plan is still valid."
Next gen confirmedquote:
Dat komt omdat ze bij Bandai Namco geen vertrouwen hebben in goede cijfers, logisch, want de game is erg matig.quote:Op donderdag 16 januari 2020 21:16 schreef KennyPowers het volgende:
Reviews in progress
Ik haat deze planeet
Ja echt. Dat jij ergens negatief over bent verbaas ik me ook niet meer over :pquote:
Ik ben over een heleboel games super positief. Maar dit is gewoon de definitie van een B game.quote:Op vrijdag 17 januari 2020 09:36 schreef over_hedge het volgende:
[..]
Ja echt. Dat jij ergens negatief over bent verbaas ik me ook niet meer over :p
Maar ik heb het nu puur over de gevechten, niet over dat open world gedoe en de cutscenes etc. Puur de gevechten geven gewoon het dbz gevoel. Het gevoel wat ik kreeg toen ik als 10 jarige voor de tv zat.
Niet dat ik het spel ga kopen. Want dat open world gedeelte ziet er maar meh uit. En het verhaal ken ik nu ondertussen wel een keertje
Bepaal jij niet.quote:Op vrijdag 17 januari 2020 09:47 schreef MMaRsu het volgende:
[..]
Maar dit is gewoon de definitie van een B game.
En ook bij die games zien ze er tof uit. Dus dan klopt het toch wat ik zeg..quote:Op vrijdag 17 januari 2020 09:47 schreef MMaRsu het volgende:
[..]
Ik ben over een heleboel games super positief. Maar dit is gewoon de definitie van een B game.
De gevechten zien er niets anders uit dan welke andere DBZ game dan ook.
Gast. Ga je deze discussie nu weer beginnen? Wat een B game is en wat niet?quote:
Dat is dat open world gedeelte. Niet de gevechten waar ik het over heb. Maar oké.quote:Op vrijdag 17 januari 2020 09:57 schreef MMaRsu het volgende:
[..]
Kijk die video vanaf 8:30. Ja prachtige gevechten idd
Discussie? Ik zeg alleen dat jij dat niet bepaalt, maar je begint al direct weer te steigeren. Als jij wil geloven dat jij bepaalt welke game een B game is, geloof dat lekkerquote:Op vrijdag 17 januari 2020 09:57 schreef MMaRsu het volgende:
[..]
Gast. Ga je deze discussie nu weer beginnen? Wat een B game is en wat niet?
Dit is de definitie van een B game.
De hele game is toch gewoon open wereld? Wat zijn dan de gevechten waar jij het over hebt? Je vliegt continue rond op zoek naar nieuwe missies, die krijg je via de story. En je hebt ook sidequests.quote:Op vrijdag 17 januari 2020 10:07 schreef over_hedge het volgende:
[..]
Dat is dat open world gedeelte. Niet de gevechten waar ik het over heb. Maar oké.
En zoals ik al zei ik ga hem ook zeker niet kopen. Maar blijf erbij dat de gevechten gewoon tof zijn
Wie ben jij om te komen zeggen "Dat bepaal jij niet". Wie zegt dat ik iets bepaal?quote:Op vrijdag 17 januari 2020 10:12 schreef Scrummie2.1 het volgende:
[..]
Discussie? Ik zeg alleen dat jij dat niet bepaalt, maar je begint al direct weer te steigeren. Als jij wil geloven dat jij bepaalt welke game een B game is, geloof dat lekker.
"Het is de definitie van een B game". Dan bepaal je dat dus wel.quote:Op vrijdag 17 januari 2020 10:13 schreef MMaRsu het volgende:
[..]
Wie ben jij om te komen zeggen "Dat bepaal jij niet". Wie zegt dat ik iets bepaal?
Ik claim dat het een B game is. Dat betekend toch niet dat ik dat heb bepaald?
Doe normaal man.
Je kan wel gewoon aantonen wat een B game is hoor, het is niet een soort van magisch iets wat niet tastbaar is.quote:Op vrijdag 17 januari 2020 10:14 schreef Scrummie2.1 het volgende:
[..]
"Het is de definitie van een B game". Dan bepaal je dat dus wel.
Doe zelf normaal.
Ik bepaal de definitie niet. Ik zeg alleen dat dit een B game is. Kijk naar het budget man.quote:Op vrijdag 17 januari 2020 10:14 schreef Scrummie2.1 het volgende:
[..]
"Het is de definitie van een B game". Dan bepaal je dat dus wel.
Doe zelf normaal.
Ik heb een half uurtje gekeken op twitch. Daar volgde je het verhaal en moest je als goku tegen zijn broer vechten. Dat was niet in de open world setting. Daarna kwam weer een stukje open world. Waar je idd die gevechten hebt die jij nu liet zien.quote:Op vrijdag 17 januari 2020 10:12 schreef MMaRsu het volgende:
[..]
De hele game is toch gewoon open wereld? Wat zijn dan de gevechten waar jij het over hebt? Je vliegt continue rond op zoek naar nieuwe missies, die krijg je via de story. En je hebt ook sidequests.
En voor jou hetzelfde, als je geen inhoudelijke discussie wil voeren rot dan lekker op vent.quote:Op vrijdag 17 januari 2020 10:17 schreef Scrummie2.1 het volgende:
Leuk om te zien dat ondanks een half jaar afwezigheid @:MMarSu nog steeds de mongool is die het altijd is geweest.
Ahh ok, nouja dat is gewoon story based. Het verhaal zit tussen de open world stukjes in, maar over het algemeen ben je in de open wereld aan het rondvliegen en missies aan het doen, en vanuit daar de gevechten doen.quote:Op vrijdag 17 januari 2020 10:19 schreef over_hedge het volgende:
[..]
Ik heb een half uurtje gekeken op twitch. Daar volgde je het verhaal en moest je als goku tegen zijn broer vechten. Dat was niet in de open world setting. Daarna kwam weer een stukje open world. Waar je idd die gevechten hebt die jij nu liet zien.
Real Farm van 40 naar 0,5quote:Op vrijdag 17 januari 2020 10:41 schreef MMaRsu het volgende:
goeien sale
https://blog.eu.playstati(...)motion-starts-today/
They messed with the wrong melon farmersquote:
Welcome back!quote:Op vrijdag 17 januari 2020 11:42 schreef StefanW het volgende:
Goat Simulator als PS+ game of the month![]()
![]()
I missed you too much. had to come backquote:
Sow! Doe eens lief joh tegen MMaRsu, schobbejak!quote:Op vrijdag 17 januari 2020 10:17 schreef Scrummie2.1 het volgende:
Leuk om te zien dat ondanks een half jaar afwezigheid @:MMarSu nog steeds de mongool is die het altijd is geweest.
Sorry.quote:Op vrijdag 17 januari 2020 12:34 schreef WAvanBuren het volgende:
[..]
Sow! Doe eens lief joh tegen MMaRsu, schobbejak!
quote:Op vrijdag 17 januari 2020 14:44 schreef MMaRsu het volgende:
Welke goden, er is maar 1 god dat is La Flama Blanca
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op donderdag 3 maart 2011 19:12 schreef zeross het volgende:
Een Headmax PMX60 Sennheiser Koptelefoon, nieuw in de verpakking, slechts enkele keren gebruikt.
Nice.quote:Op vrijdag 17 januari 2020 15:53 schreef Dopekoe het volgende:
Prijsvraag bij Psx-sense gewonnen
Spiderman inc DLC
Concrete genie
Death Stranding
En dat op de dag dat ik m'n gloednieuwe auto opgehaald heb
Goeie dag zo
Lekker man.quote:Op vrijdag 17 januari 2020 15:53 schreef Dopekoe het volgende:
Spiderman inc DLC
Concrete genie
Death Stranding
Goeie dag zo
Lekker bezig pik1quote:Op vrijdag 17 januari 2020 15:53 schreef Dopekoe het volgende:
Spiderman inc DLC
Concrete genie
Death Stranding
Goeie dag zo
Dikke bonus jeweetzellufquote:Op vrijdag 17 januari 2020 16:11 schreef Jimbo het volgende:
Over prijzen winnen gesproken, heeft iemand uit deze mooie reeks nog iets gewonnen in december eigenlijk? <3
Lievquote:
Volgens mij valt die hard tegen.quote:Op vrijdag 17 januari 2020 09:58 schreef Kaneelstokje het volgende:
Ik twijfel of ik Ni no Kuni 2 ga verkopen. Heb platina, maar nog niet de DLC gekocht en gespeeld.
Is de DLC wat?
Lekker lekkerquote:Op vrijdag 17 januari 2020 15:53 schreef Dopekoe het volgende:
Spiderman inc DLC
Concrete genie
Death Stranding
Goeie dag zo
Niks van de wishlist in de aanbieding, kut sale.quote:Op vrijdag 17 januari 2020 10:41 schreef MMaRsu het volgende:
goeien sale
Ja, zoiets had ik eerder gehoord.quote:Op vrijdag 17 januari 2020 16:54 schreef Drankster het volgende:
[..]
Volgens mij valt die hard tegen.
Ik weet dat ze een soort dungeon hebben waarbij je niveau's moet verslaan maar dat lijkt een zieke grind te zijn.
Spiderman had ik al uitgespeeld en ingeruild bij gamemania voordat de DLC en de new game plus modus uitkwamenquote:Op vrijdag 17 januari 2020 15:58 schreef KennyPowers het volgende:
[..]
Nice.
Of had je Spiderman al, want dan is het meer 'meh'.
Spiderman
COD Zombiesquote:Op vrijdag 17 januari 2020 10:41 schreef MMaRsu het volgende:
goeien sale
Nee nummer 2 en 3 in mijn lijstquote:Op donderdag 16 januari 2020 20:40 schreef Jimbo het volgende:
[..]
Huh 2 en 3??
Heeft code vain 3 delen? Ik dacht dat het 1 game was
Gratzquote:Op vrijdag 17 januari 2020 15:53 schreef Dopekoe het volgende:
Spiderman inc DLC
Concrete genie
Death Stranding
Goeie dag zo
voor het verhaal hoef je die dlc niet te halen, zijn beide eigenlijk veredelde dreamer doorsquote:Op vrijdag 17 januari 2020 09:58 schreef Kaneelstokje het volgende:
Ik twijfel of ik Ni no Kuni 2 ga verkopen. Heb platina, maar nog niet de DLC gekocht en gespeeld.
Is de DLC wat?
ja die labyrinth dungeon is echt vervelendquote:Op vrijdag 17 januari 2020 16:54 schreef Drankster het volgende:
[..]
Volgens mij valt die hard tegen.
Ik weet dat ze een soort dungeon hebben waarbij je niveau's moet verslaan maar dat lijkt een zieke grind te zijn.
Goed om te weten, dan laat ik die links liggen.quote:Op vrijdag 17 januari 2020 19:15 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
voor het verhaal hoef je die dlc niet te halen, zijn beide eigenlijk veredelde dreamer doors
[..]
ja die labyrinth dungeon is echt vervelend![]()
is een soort dreamer door die tot 100 doorloopt. die andere dlc met is op zich wel tof maar ook meer van hetzelfde
Ik miste zijn posts enorm. Even weer puur genieten.quote:Op vrijdag 17 januari 2020 20:03 schreef KennyPowers het volgende:
[..]
FOK! is hypermodern vergeleken met dat forum
Xbox Gamepassquote:Op vrijdag 17 januari 2020 16:11 schreef Jimbo het volgende:
Over prijzen winnen gesproken, heeft iemand uit deze mooie reeks nog iets gewonnen in december eigenlijk? <3
quote:Op vrijdag 17 januari 2020 22:38 schreef KennyPowers het volgende:
[..]
https://www.metacritic.co(...)ragon-ball-z-kakarot
[ afbeelding ]
Definitie van een B-game.quote:Op vrijdag 17 januari 2020 22:38 schreef KennyPowers het volgende:
[..]
https://www.metacritic.co(...)ragon-ball-z-kakarot
[ afbeelding ]
Ik ben net klaar met de Frieza-saga en het is best leuk, als je een groot fan bent van de series (zoals ik). Het hele open world gebeuren is een beetje jammer. Je kan 47284727 side quests doen en je krijgt per quest 20k exp of zo. Doe een main mission en alsjeblieft, hier is 630k exp. Sidemissions grinden heeft dus totaal geen nut. Daarentegen zijn de fights prima. Ik had verwacht dat het erg repetitief zou zijn, maar iedere boss heeft een eigen stijl die je onder de knie moet krijgen. Game zou wel behoefte hebben aan een difficulty setting, want heel moeilijk is het niet.quote:
Geschikt voor mij dusquote:Op zaterdag 18 januari 2020 01:11 schreef Koffieplanter het volgende:
[..]
Ik ben net klaar met de Frieza-saga en het is best leuk, als je een groot fan bent van de series (zoals ik). Het hele open world gebeuren is een beetje jammer. Je kan 47284727 side quests doen en je krijgt per quest 20k exp of zo. Doe een main mission en alsjeblieft, hier is 630k exp. Sidemissions grinden heeft dus totaal geen nut. Daarentegen zijn de fights prima. Ik had verwacht dat het erg repetitief zou zijn, maar iedere boss heeft een eigen stijl die je onder de knie moet krijgen. Game zou wel behoefte hebben aan een difficulty setting, want heel moeilijk is het niet.
Ik schrik me ook regelmatig de pleuris als Kaio-Sama door m’n controller loopt te gillen.
Had ik ook, maar level opnieuw gedaan en toen deed hij het wel.quote:Op zaterdag 18 januari 2020 10:54 schreef Kaneelstokje het volgende:
Geloof dat een van de trofeeën van Spyro 3 gebugged is. Alle gieren neerschieten met kanonnen.
Kan geen gier meer vinden, maar geen trofee.
Ah, maar bij meer dan 2 keer moet ik hem opnieuw installeren? Aiquote:Op zaterdag 18 januari 2020 11:04 schreef KennyPowers het volgende:
[..]
Had ik ook, maar level opnieuw gedaan en toen deed hij het wel.
https://forum.psnprofiles(...)ns-man-didnt-unlock/
Die skateboard race in dat level was waar ik besloot "fuck it, ik ga geen 100% halen" (niet nodig voor plat)
Vond die besturing veel kutter dan in het origineel
Hij zal het de tweede keer wel doen denk ik.quote:Op zaterdag 18 januari 2020 11:12 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ah, maar bij meer dan 2 keer moet ik hem opnieuw installeren? Ai
Ja, dat hele skateboarden is ruk man. Heb de 100% vrij snel opgegeven nadat ik de trofeelijst zag.
Wat jij moet met ons kameel?quote:
Klinkt best chillquote:Op zaterdag 18 januari 2020 01:11 schreef Koffieplanter het volgende:
[..]
Ik ben net klaar met de Frieza-saga en het is best leuk, als je een groot fan bent van de series (zoals ik). Het hele open world gebeuren is een beetje jammer. Je kan 47284727 side quests doen en je krijgt per quest 20k exp of zo. Doe een main mission en alsjeblieft, hier is 630k exp. Sidemissions grinden heeft dus totaal geen nut. Daarentegen zijn de fights prima. Ik had verwacht dat het erg repetitief zou zijn, maar iedere boss heeft een eigen stijl die je onder de knie moet krijgen. Game zou wel behoefte hebben aan een difficulty setting, want heel moeilijk is het niet.
Ik schrik me ook regelmatig de pleuris als Kaio-Sama door m’n controller loopt te gillen.
en dan ook nog ham erin zetten, dat is haram!quote:Op zaterdag 18 januari 2020 12:05 schreef StateOfMind het volgende:
[..]
Wat jij moet met ons kameel?
Wij grote boos![]()
Gr gr Mehmet & Fatima
Begin vorig jaar aangekondigd als Project Z en toen lekte de naam voor de E3.quote:Op zaterdag 18 januari 2020 12:37 schreef Drankster het volgende:
Waar komt die DBZ game ineens vandaan. Tot afgelopen dagen nog nooit van gehoord.
Let op waar die sneeuwvlokjes vallen.quote:
Heb meer moeite met die golems op die paden. Al zie ik dat die gouden niet respawnen dus dat is mooi.quote:Op zaterdag 18 januari 2020 12:41 schreef StateOfMind het volgende:
[..]
Let op waar die sneeuwvlokjes vallen.
En als je de area wilt cheesen, kun je om de paar stappen met de Orange Soap Stone een message neerzetten.
Die blihven namelijk zichtbaar ook als je dood valt.
Pff saai. Wat een flopboss.quote:Op zaterdag 18 januari 2020 12:53 schreef StateOfMind het volgende:
Die gouden respawnen idd niet. Blauwe wel.
Leuke locatie om Souls te farmen trouwens, net buiten de Crystal Cave, met al die blauwe Golems.
Seath is erg makkelijk trouwens.
Nito en zelfs Gwyn (de eindbaas) zijn ook niet moeilijk.quote:
Wel jammer want in de intro cinematic leken ze wel vet.quote:Op zaterdag 18 januari 2020 13:09 schreef StateOfMind het volgende:
[..]
Nito en zelfs Gwyn (de eindbaas) zijn ook niet moeilijk.
De bazen uit de dlc daarentegen waren wel moeilijk.
quote:Ubisoft remakes editorial team to give games greater individuality
Ubisoft is overhauling the central editorial team that advises on all of its productions, following lackluster sales of two Tom Clancy games that CEO Yves Guillemot blamed on a lack of differentiation in consumers’ minds.
Video Games Chronicle reports that Ubisoft chief creative officer Serge Hascoet will remain in charge of Ubisoft’s editorial group, but that he will be given more subordinates and they will be given more autonomy, so that he is able lead from a broader perspective rather than directing individual projects himself.
This change is meant to give Ubisoft’s individual franchises, from For Honor to Assassin’s Creed, more distinct identities. An unnamed source told VGC that the previous structure often meant that the tastes and opinions of one or two important people in the editorial team made it into Ubisoft’s games, making many of them feel the same.
https://www.polygon.com/p(...)scoet-yves-guillemot
quote:CDPR confirms the second AAA title in development was CyberPunk multiplayer, 2021 release is unlikely
“Given the expected release of Cyberpunk 2077 in September, and speaking of a series of events we expect to occur after that date, 2021 appears unlikely as a release date for the Cyberpunk multiplayer,” says Michał Nowakowski, CD Projekt’s Member of the Board and SVP of Business Development.
Nowakowski also confirmed that the “triple-A” title CD Projekt Red is developing in parallel to Cyberpunk 2077 is the Cyberpunk multiplayer.
https://www.ign.com/artic(...)r-2021?sf116033889=1
quote:Nioh 2 Producer: "Development is Nearly Complete"
Koei Tecmo and Team Ninja revealed new details and screenshots for Nioh 2, introducing a new character, new monsters, and stages. Moreover, Nioh 2 Producer and Director Fumihiko Yasuda announced in a message published by the Japanese Nioh 2 Twitter account that the game’s development is nearly complete.
https://www.dualshockers.(...)-stages-screenshots/
Oude kut games, de toppers moet je eigenlijk al hebben gespeeld. De meeste spellen zijn wel eens goedkoper geweest dus kut.quote:Op zaterdag 18 januari 2020 13:14 schreef dud0r het volgende:
Games onder ¤20 is er weer. Zitten een aantal games(voor PS Plus leden volgens mij) voor onder de euro bij. Of ze dat waard zijn weet ik niet. Maar als je ooit gedroomd hebt van een eigen boerderij the farm kost 0,74
Bespaar 98% op Real Farm wtf.quote:Op zaterdag 18 januari 2020 13:14 schreef dud0r het volgende:
Games onder ¤20 is er weer. Zitten een aantal games(voor PS Plus leden volgens mij) voor onder de euro bij. Of ze dat waard zijn weet ik niet. Maar als je ooit gedroomd hebt van een eigen boerderij the farm kost 0,74
Real farm bedoelde ik inderdaadquote:
Was er maar een site die over games schreef.....quote:Op zaterdag 18 januari 2020 12:37 schreef Drankster het volgende:
Waar komt die DBZ game ineens vandaan. Tot afgelopen dagen nog nooit van gehoord.
Hellblade vond ik apart met al die stemmen in je hoofd. Life is Strange heeft me nooit kunnen pakken eigenlijk.quote:Op zaterdag 18 januari 2020 13:35 schreef Notorious_Roy het volgende:
Life is Strange 2 ✅
Nu tijd voor Hellblade.
Paintball of laserquest (als dat laatste überhaupt nog bestaat)?quote:Op zaterdag 18 januari 2020 13:45 schreef ForzaMilan het volgende:
Ik ben zelf 28 en heb een broertje van 12 en die is een echte gamer. Nu wil ik wat vaker met hem de hort op want hoor van mn moeder dat hij alleen maar binnen zit.
Weten jullie toevallig leuke activiteiten die een beetje game / spelletjes gerelateerd zijn? Omgeving Dordrecht/Rotterdam.
Ben zelf ook aan het zoeken.
Is dat wel leuk met zn tweeën? Dacht dat dat meer iets voor groepen is.quote:Op zaterdag 18 januari 2020 13:48 schreef StateOfMind het volgende:
[..]
Paintball of laserquest (als dat laatste überhaupt nog bestaat)?
In Delfgauw (langs de A13 bij Delft/IKEA) zit een VR Arcade hal. Daar heb je co-op shooters die je prima met twee man kunt spelen. Check wel even of er kortingsacties zijn, want het is wat prijzig voor de normale prijs.quote:Op zaterdag 18 januari 2020 13:45 schreef ForzaMilan het volgende:
Ik ben zelf 28 en heb een broertje van 12 en die is een echte gamer. Nu wil ik wat vaker met hem de hort op want hoor van mn moeder dat hij alleen maar binnen zit.
Weten jullie toevallig leuke activiteiten die een beetje game / spelletjes gerelateerd zijn? Omgeving Dordrecht/Rotterdam.
Ben zelf ook aan het zoeken.
Een arcade VR? Kun je met z’n tweeën ook doen volgens mijquote:Op zaterdag 18 januari 2020 13:52 schreef ForzaMilan het volgende:
[..]
Is dat wel leuk met zn tweeën? Dacht dat dat meer iets voor groepen is.
AO Tennis 2 vandaag maar eens schrijven. Nog net niet platinumquote:
Is het wat?quote:Op zaterdag 18 januari 2020 14:32 schreef Pheno het volgende:
[..]
AO Tennis 2 vandaag maar eens schrijven. Nog net niet platinum#dedication
Nice! Thanks voor de tips.quote:Op zaterdag 18 januari 2020 14:13 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
In Delfgauw (langs de A13 bij Delft/IKEA) zit een VR Arcade hal. Daar heb je co-op shooters die je prima met twee man kunt spelen. Check wel even of er kortingsacties zijn, want het is wat prijzig voor de normale prijs.
In Zoetermeer is een Videogame museum waar je van alles kunt spelen.
In Scheveningen zit een arcadehal, net als in Schiedam bij de Euroscoop bioscoop.
Misschien is Schiedam wel het leukst/gemakkelijkst. Beetje spelen in de arcadehal, dan friet eten bij Bram om af te sluiten met de bios.
Bohhhh ja! Heb wel weer eens zin in een goede tennis game of skate game!quote:Op zaterdag 18 januari 2020 14:35 schreef DKUp het volgende:
[..]
Is het wat?
Jammer dat 2K die franchise heeft vermoord![]()
De rest is het allemaal net of helemaal niet
Dat zal wel een remaster of remasters van Skate worden.quote:Op zaterdag 18 januari 2020 14:51 schreef Broodje_Zaad het volgende:
[..]
Bohhhh ja! Heb wel weer eens zin in een goede tennis game of skate game!
Onacceptabel.quote:Op zaterdag 18 januari 2020 15:00 schreef DKUp het volgende:
[..]
Dat zal wel een remaster of remasters van Skate worden.
Tony Hawk 2 remasterquote:Op zaterdag 18 januari 2020 15:00 schreef DKUp het volgende:
[..]
Dat zal wel een remaster of remasters van Skate worden.
Verschrikkelijk irritante bossfight was dat idd.quote:Op zaterdag 18 januari 2020 15:27 schreef KennyPowers het volgende:
............
Door een gat in de vloer gezakt bij Bed of Chaos
wat is dit nou weer voor cheap shit vies vuil hoerenspel
Ao Tennis 2 is iets beter dan de eerste maar nog steeds echt dramatisch, als het in 2009 was uitgekomen was het oké maar in deze tijd is het gewoon ronduit belabberd. Jammer dat er geen grote studio is die er in wilt investerenquote:Op zaterdag 18 januari 2020 14:35 schreef DKUp het volgende:
[..]
Is het wat?
Jammer dat 2K die franchise heeft vermoord![]()
De rest is het allemaal net of helemaal niet
Het verkoopt geen paar miljoen exemplaren meer in deze tijd dus dan krijg je datquote:Op zaterdag 18 januari 2020 16:06 schreef E-Dubble het volgende:
[..]
Ao Tennis 2 is iets beter dan de eerste maar nog steeds echt dramatisch, als het in 2009 was uitgekomen was het oké maar in deze tijd is het gewoon ronduit belabberd. Jammer dat er geen grote studio is die er in wilt investeren
Mwoa, echt dramatisch valt wel mee, maar het is duidelijk met een klein budget gemaakt. NBA 2K en FIFA hebben iets meer geld om te investerenquote:Op zaterdag 18 januari 2020 16:06 schreef E-Dubble het volgende:
[..]
Ao Tennis 2 is iets beter dan de eerste maar nog steeds echt dramatisch, als het in 2009 was uitgekomen was het oké maar in deze tijd is het gewoon ronduit belabberd. Jammer dat er geen grote studio is die er in wilt investeren
Met het maken van Hellblade hebben ze destijds gedurende het proces regelmatig contact gehad met mensen met psychoses en volgens hen zouden die stemmen en hallucinaties in de game precies zo zijn als dat zij dat ervaren.quote:Op zaterdag 18 januari 2020 16:36 schreef Notorious_Roy het volgende:
Hellblade is wel bizar. Die stemmen zijn zowel tips als dingen die ik mezelf ook afvraag tijdens het spelen
Combat is iets minder. Dat voel ik nog niet zo.
I know. Henk en ik vinden het echt heel goed gedaan.quote:Op zaterdag 18 januari 2020 16:44 schreef StateOfMind het volgende:
[..]
Met het maken van Hellblade hebben ze destijds gedurende het proces regelmatig contact gehad met mensen met psychoses en volgens hen zouden die stemmen en hallucinaties in de game precies zo zijn als dat zij dat ervaren.
Amateurquote:Op zaterdag 18 januari 2020 16:48 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
I know. Henk en ik vinden het echt heel goed gedaan.
Grafisch ondermaats, gameplay frustrerend en de modes zijn te simpel voor woorden. Hier ¤50 voor vragen is beschamendquote:Op zaterdag 18 januari 2020 16:29 schreef Pheno het volgende:
[..]
Mwoa, echt dramatisch valt wel mee, maar het is duidelijk met een klein budget gemaakt. NBA 2K en FIFA hebben iets meer geld om te investeren
Hoever ben je nou?quote:Op zaterdag 18 januari 2020 17:04 schreef KennyPowers het volgende:
GODVERDOMME
nvm, 3/4
Endgame van Dark Souls is echt veel minder goed dan het begin-midden
Alleen Tomb of Giants nog van die 4 soulsquote:Op zaterdag 18 januari 2020 17:25 schreef StateOfMind het volgende:
[..]
Hoever ben je nou?
En dat gevoel had ik ook ja
Dark Souls 3 was wel van begin tot eind knalgoed
Deel 2 durf ik zo niet meer te zeggen (te lang geleden), maar die is binnenkort aan de beurt.
Heb je de Skull Lantern?quote:Op zaterdag 18 januari 2020 17:29 schreef KennyPowers het volgende:
[..]
Alleen Tomb of Giants nog van die 4 souls
Al 3 keer gevallen door zo'n reuze skelet AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAH
Ja wel jammer want ik wil nu wel het einde weten/meemaken.quote:Op zaterdag 18 januari 2020 17:42 schreef StateOfMind het volgende:
Let er trouwens op dat je vóórdat je naar Gwyn / Kindle of the First Flame gaat, dat je dan eerst de dlc speelt.
Na Gwyn begint namelijk automatisch NG+.
Zeg maar hoe lang het spel ongeveer is als je klaar bentquote:Op zaterdag 18 januari 2020 18:16 schreef Koffieplanter het volgende:
Ik vlieg door DBZ: Kakarot heen. Cell Saga is alweer klaar.
Dlc is de moeite waardquote:Op zaterdag 18 januari 2020 18:09 schreef KennyPowers het volgende:
[..]
Ja wel jammer want ik wil nu wel het einde weten/meemaken.
Nito en Gwyndolin nog gedaan, DLC komt van de week wel.quote:
Staar Waars Jediquote:Op zaterdag 18 januari 2020 20:43 schreef KennyPowers het volgende:
[..]
Nito en Gwyndolin nog gedaan, DLC komt van de week wel.
Even kijken wat ik nu ga spelen
Bloodstained: Ritual of the Nightquote:Op zaterdag 18 januari 2020 20:43 schreef KennyPowers het volgende:
[..]
Nito en Gwyndolin nog gedaan, DLC komt van de week wel.
Even kijken wat ik nu ga spelen
Meest simpele boss tactic wise. Ben je soms een 30 jarige man die zich als mmarsu identificeert?quote:Op zaterdag 18 januari 2020 15:27 schreef KennyPowers het volgende:
............
Door een gat in de vloer gezakt bij Bed of Chaos
wat is dit nou weer voor cheap shit vies vuil hoerenspel
Ik heb dit op m'n Gamepass B-lijst staan. Moet die naar de A-lijst?quote:Op zaterdag 18 januari 2020 21:02 schreef Drankster het volgende:
[..]
Bloodstained: Ritual of the Night
Beste soundtrack van 2019 imo.
Als je van MetroidVania games houdt dan sowieso. De game is iets van 25 uur dus een prima tussendoor game.quote:Op zaterdag 18 januari 2020 22:28 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Ik heb dit op m'n Gamepass B-lijst staan. Moet die naar de A-lijst?
Nee dat was pinwheelquote:Op zaterdag 18 januari 2020 22:22 schreef Broodje_Zaad het volgende:
[..]
Meest simpele boss tactic wise.
Okidoki, na Hellblade en Shadow ot Tomb Raider plan ik m in.quote:Op zaterdag 18 januari 2020 22:37 schreef Drankster het volgende:
[..]
Als je van MetroidVania games houdt dan sowieso. De game is iets van 25 uur dus een prima tussendoor game.
Perfect voorbeeld van een succesvolle crowdfunding en fuck Konami.
Ja! Beste soundtrack van 2019 kan ik het mee eens zijnquote:Op zaterdag 18 januari 2020 22:28 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Ik heb dit op m'n Gamepass B-lijst staan. Moet die naar de A-lijst?
ik snap niet wat hier staat...misschien is dit niet de game voor mijquote:Op zondag 19 januari 2020 01:49 schreef Koffieplanter het volgende:
Gvd, wat een tease. Buuhan absorbed Vegetto zoals in de canon, dus ik helemaal blij dat er een level in Buu komt; krijg je een paar regeltjes en een cutscene te zien en dat was het.
quote:Op zondag 19 januari 2020 10:24 schreef SimonedeBeauvoir het volgende:
Ik heb 2 weken terug Spiderman uitgespeeld en sindsdien mijn ps niet meer aan gezet. Weten jullie nog leuke games? Niet teveel schieten liever beetje FarCry, Uncharted, Tomb raider idee
God of War, Horizon Zero Dawn, AC Origins/Odyssey bijvoorbeeld?quote:
Deze man weetquote:Op zondag 19 januari 2020 10:54 schreef StateOfMind het volgende:
[..]
God of War, Horizon Zero Dawn, AC Origins/Odyssey bijvoorbeeld?
The witcher had toffe dlc toch?quote:Op zondag 19 januari 2020 10:54 schreef DKUp het volgende:
[..]
Deze man weet
Oh ja en The Witcher 3 en The Last Of Us![]()
Hoor ik wel eens vakerquote:
Het is dan ook wel echt belachelijk simpelquote:Op zaterdag 18 januari 2020 18:16 schreef Koffieplanter het volgende:
Ik vlieg door DBZ: Kakarot heen. Cell Saga is alweer klaar.
Is de platina haalbaar?quote:Op zondag 19 januari 2020 12:38 schreef 2dope het volgende:
[..]
Het is dan ook wel echt belachelijk simpel
Jij bent belachelijk simpelquote:Op zondag 19 januari 2020 12:38 schreef 2dope het volgende:
[..]
Het is dan ook wel echt belachelijk simpel
Geen idee, ik let nooit op trophies. Maar er zijn heel veel collectibles dus kan me voorstellen dat er een aantal hele irritante/tijdrovende tussen zitten.quote:
Kaneelstokje inhalenquote:Op zondag 19 januari 2020 12:51 schreef Jimbo het volgende:
Klinkt als een goede game, toch maar halen dan
Hebben de trophy hunters hier nog een doel voor het jaar? x plats halen of een bepaald level?
Hoeveel schelen jullie en welk leven staan jullie ? (psnprofiles linkje?)quote:
RDR2.quote:Op zondag 19 januari 2020 12:51 schreef Jimbo het volgende:
Klinkt als een goede game, toch maar halen dan
Hebben de trophy hunters hier nog een doel voor het jaar? x plats halen of een bepaald level?
Nice, die gaat wel even durenquote:
Daar zijn tegen die tijd wel exploits voorquote:Op zondag 19 januari 2020 12:57 schreef Koffieplanter het volgende:
Weet niet hoe bekend en goed je bent in dit soort games @:Kaneelstokje, maar er zit nog een stukje endgame in DBZ: Kakarot voor plat die best lastig kan zijn. Level 100 Mira met nagenoeg infinite health.
Pff, level 100quote:Op zondag 19 januari 2020 12:57 schreef Koffieplanter het volgende:
Weet niet hoe bekend en goed je bent in dit soort games @:Kaneelstokje, maar er zit nog een stukje endgame in DBZ: Kakarot voor plat die best lastig kan zijn. Level 100 Mira met nagenoeg infinite health.
En zo niet: savewizardquote:Op zondag 19 januari 2020 13:00 schreef DKUp het volgende:
[..]
Daar zijn tegen die tijd wel exploits voor
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |