Ja, goed argument. In het dierenrijk is men altijd trouw.quote:Op donderdag 16 januari 2020 14:40 schreef Gutanoth het volgende:
[..]
Nee, relatietherapie is niet alleen om een relatie te redden, maar ook om vredig uit elkaar te gaan wanneer het echt niet meer lukt.
In alle opzichten dus beter dan vreemdgaan![]()
Vreemdgaan is voor zwakke mensen en in het dierenrijk worden de zwakken afgeslacht samen met hun kinderen.
Impliceer je nou dat in het dierenrijk niet vreemdgegaan wordt?quote:Op donderdag 16 januari 2020 14:40 schreef Gutanoth het volgende:
Vreemdgaan is voor zwakke mensen en in het dierenrijk worden de zwakken afgeslacht samen met hun kinderen.
Wel interessant hoor, hoe je de discussie vakkundig frustreert door er steeds weer nieuwe vergelijkingen bij te slepen die kant noch wal raken.quote:Op donderdag 16 januari 2020 14:41 schreef Gutanoth het volgende:
[..]
Ja, want omdat ik een iets wil bestraffen betekent dat ik alle andere (heftige) fouten wil vrijpleiten![]()
Wanneer iemand alcoholist is worden zijn/haar rechten als ouder ook beperkt toch? Ik heb niet gezegd dat ik dat wil veranderen.
Jij bent wel iemand die lekker selectief op mijn berichten reageerquote:Op donderdag 16 januari 2020 14:42 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Ja, goed argument. In het dierenrijk is men altijd trouw.
Joh, je bent nauwelijks serieus te nemen met dit soort teksten.
interessant dat je uit mijn berichten haalt dat ik vind dat je je kind maar bij iemand laten die drinktquote:Op donderdag 16 januari 2020 14:44 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Wel interessant hoor, hoe je de discussie vakkundig frustreert door er steeds weer nieuwe vergelijkingen bij te slepen die kant noch wal raken.
Ik reageer toch niet op dat doodmaken, of wel?quote:Op donderdag 16 januari 2020 14:44 schreef Gutanoth het volgende:
[..]
Jij bent wel iemand die lekker selectief op mijn berichten reageerDan ben je ook niet echt serieus te nemen. Zelfs jij snapt wel dat ik met die laatste zin natuurlijk niet bedoel dat mensen dood gemaakt moeten worden
Whut?quote:Op donderdag 16 januari 2020 14:45 schreef Gutanoth het volgende:
[..]
interessant dat je uit mijn berichten haalt dat ik vind dat je je kind maar bij iemand laten die drinkt
Ik bedoel er helemaal niet mee dat er in het dierenrijk niet vreemd gegaan wordt, ik bedoelde natuurlijk dat mensen die dat doen zwak zijn.quote:Op donderdag 16 januari 2020 14:45 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Ik reageer toch niet op dat doodmaken, of wel?
Ja, en de relevantie van de vergelijking met het dierenrijk is... ?quote:Op donderdag 16 januari 2020 14:46 schreef Gutanoth het volgende:
[..]
Ik bedoel er helemaal niet mee dat er in het dierenrijk niet vreemd gegaan wordt, ik bedoelde natuurlijk dat mensen die dat doen zwak zijn.
Dat zwakke dieren niet geschikt zijn hun kinderen fatsoenlijk op te voeden.quote:Op donderdag 16 januari 2020 14:46 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Ja, en de relevantie van de vergelijking met het dierenrijk is... ?
Heb jij je pillen wel genomen, vandaag?quote:Op donderdag 16 januari 2020 14:47 schreef Gutanoth het volgende:
[..]
Dat zwakke dieren niet geschikt zijn hun kinderen fatsoenlijk op te voeden.
Ah! Daar is de ad hominem van iemand die uitgediscussieerd is!quote:Op donderdag 16 januari 2020 14:48 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Heb jij je pullen wel genomen, vandaag?
Ja, uitgediscussieerd met iemand die niet verder komt dan te herhalen: vreemdgaan is zwak en maakt iemand ongeschikt om kinderen op te voeden.quote:Op donderdag 16 januari 2020 14:49 schreef Gutanoth het volgende:
[..]
Ah! Daar is de ad hominem van iemand die uitgediscussieerd is!
Jij ook niet, eerder zei je dat je dit topic zou verlaten en nu ben je er weer? Dat is erg ontrouw.quote:Op donderdag 16 januari 2020 14:42 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Joh, je bent nauwelijks serieus te nemen met dit soort teksten.
Je mag ook gewoon zeggen dat je punt niet sterk genoeg is en je moeite hebt er nog achter te staan.quote:Op donderdag 16 januari 2020 14:49 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Ja, uitgediscussieerd met iemand die niet verder komt dan te herhalen: vreemdgaan is zwak en maakt iemand ongeschikt om kinderen op te voeden.
Ja, bedankt voor de suggestie.quote:Op donderdag 16 januari 2020 14:51 schreef Gutanoth het volgende:
[..]
Je mag ook gewoon zeggen dat je punt niet sterk genoeg is en je moeite hebt er nog achter te staan.
3 en 4 volgen niet per definitie uit 1 en 2.quote:Op donderdag 16 januari 2020 14:54 schreef Gutanoth het volgende:
Ik heb nooit gezegd:
Iemand gaat vreemd -> is dus niet geschikt om een kind op te voeden.
Ik heb gezegd:
Ouder heeft niet de capaciteiten om te beseffen wat vreemdgaan kan verpesten voor het kind of heeft daar gewoon scheit aan -> Iemand gaat vreemd -> Kind raakt zijn/haar stabiele gezinssituatie kwijt dankzij de onkunde van de eerdergenoemde ouder -> ouder is niet geschikt om een kind op te voeden.
Nee, maar iedereen kan in stap 1 al begrijpen dat 3 een gevolg KAN ZIJN van 2?quote:Op donderdag 16 januari 2020 14:55 schreef Lienekien het volgende:
[..]
3 en 4 volgen niet per definitie uit 1 en 2.
Dat vind ik veel te kort door de bocht.quote:Op donderdag 16 januari 2020 14:56 schreef Gutanoth het volgende:
[..]
Nee, maar iedereen kan in stap 1 al begrijpen dat 3 een gevolg KAN ZIJN van 2?
Als je dan tóch besluit om het risico te lopen dat je je kind dat aandoet, dan doet een geschikt ouder dat toch niet?
Waarom?quote:Op donderdag 16 januari 2020 14:58 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Dat vind ik veel te kort door de bocht.
Omdat mensen fouten maken, ouders maken ook fouten. Dat maakt ze niet ongeschikt als ouder.quote:
Vreemdgaan is geen fout het is een keuze.quote:Op donderdag 16 januari 2020 15:00 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Omdat mensen fouten maken, ouders maken ook fouten. Dat maakt ze niet ongeschikt als ouder.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |