abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_8438998
quote:
Op woensdag 12 februari 2003 15:08 schreef Karin het volgende:

[..]

Geen sorry zeggen als je trouwfoto's plaatst! Ik vind het erg leuk om te zien

Thanx...
What we do in life echoes in eternity
Just relax - It's what Jesus would do
Wat een vrouw!
spits!
pi_8439368
quote:
Op woensdag 12 februari 2003 14:32 schreef Little-Angel het volgende:
Morgen nog 141 nachtjes slapen en dan is het zo ver!!!! Ben ik gek als ik precies het aantal dagen bij hou of doen meer mensen dat?
Ach.... wil je het in uren weten, kan ik ook hoor
O mamma mamma mamma, O mamma mamma mamma. Sai perche mi batte il corazon?
Ho visto Maradona, ho visto Maradona. Eh, mammŕ, innamorato son!
A Guinness a day keeps the doctor away
pi_8439401
quote:
Op woensdag 12 februari 2003 13:54 schreef Dylan Dog het volgende:

Sorry, kan het niet laten

[afbeelding]

Juist leuk joh
  woensdag 12 februari 2003 @ 21:07:01 #204
1627 dutchie
Eámanë Súrion
pi_8444090
quote:
Op vrijdag 7 februari 2003 14:12 schreef Kleintje het volgende:

[..]

http://www.marktplaats.nl/markt/kleding/trouwjurken/11015.htm

Dat is een advertentie van Le Marriage.

Maar kijk eens goed rond op marktplaats.
Er zijn zoveel jurken!

Nog even en dan staat mijn jurk daar ook te koop!

Die van mij is al te koop!
Als je niet lacht, ben je dood.
  woensdag 12 februari 2003 @ 21:10:33 #205
1627 dutchie
Eámanë Súrion
pi_8444159
quote:
Op vrijdag 7 februari 2003 14:19 schreef Little-Angel het volgende:

[..]

Ik heb al op marktplaats gekeken en heb al op sommige advertenties gereageerd. Maar er zijn heel weinig mensen die een maatje 36 hebben en die mijn smaak hebben. Er waren een paar hele mooie jurken maar ik weiger om 600 euro of meer voor een 2e hands jurk te betalen. Dan koop ik voor dat geld liever een nieuwe. Maar ik heb Le Marriage al gemaild en ze hebben ook jurken in mijn prijsklasse en dus gaan we vanavond daar kijken. Hopelijk slaag ik wel vanavond.

Toch bedankt voor de info kleintje.

Ik heb het net al even aangegeven, maar nu even wat uitgebreider:
Ik heb maat 38, dus mijn jurk zou je in principe kunnen passen.
Ff snel een plaatje opsnorren.

Het gaat om het topje, heb er een slanke rok met split aan de achterkant bij ipv geshowde rok.
Echter is ie toch wel wat duurder dan 600 euro, nl. 750. En voor dat geld heb je bijna geen mooie nieuwe. Wilde dat nl. zelf ook, maar kon maar niet slagen.
  donderdag 13 februari 2003 @ 08:30:15 #206
8389 astra
...met peugeot 307SW!
pi_8450292
tijdje niet geweest, erg druk gehad en zo... Maar goed, nog 126 dagen voor de bruiloft. inmiddels zo goed als alles geregeld, alleen nog steeds geen trouwringen kunnen beslissen

Maar de overige belangrijke dingen zijn klaar. We zeiden laatst nog tegen elkaar, wat hebben we een mazzel dat we niet na hoeven denken over en tafelschikking, en iedereen met elkaar overweg kan...

Astra is papa! van Lars
pi_8451044
Ik heb gisteren mijn familie ingelicht over mijn trouwen en op twee mensen na is iedereen blij voor ons. En die twee mensen zijn mijn grootouders. Dat zijn namelijk de grootste racisten die je je maar kan voorstellen. Hun dochter, mijn moeder, is al 27 jaar gelukkig getrouwd met mijn vader (een woonwagenbewoner). Dit huwelijk heeft nooit hun goedkeuring gehad en mijn zusje en ik zijn voor hun net lucht. Mijn moeder der oudste zus en jongste zus en aanhang zijn wel altijd geaccepteerd. Ik heb echt altijd naar hun goedkeuring gezocht maar sinds ik een surinaamse vriend heb besta ik niet meer. Ik ben 2 weken geleden nog in het ziekenhuis geweest toen mijn opa daar met spoed was opgenomen. Hij heeft niks tegen me gezegd en draaide zo zijn hoofd weg. Nu ben ik echt niet de kwaadste en had zo iets van als ik dan een etentje geeft op mijn trouwdag en onze ouders en getuigen komen eten mogen mijn enige overgebleven grootouders ook wel komen eten. Maar toen ze gisteren zeiden "we zien je vast nog wel voor je trouwen, veel geluk" barste er iets. Ik hoef ze niet op mijn trouwdag te zien. Mijn schoonfamilie is surinaams en nederlands maar ik heb geen behoefte aan dat mijn opa zicht te goed voelt voor mijn schoonfamilie (en stiefzoontje) en mijn dag verziekt. Wat kunnen mensen toch narrowminded zijn. Verders is iedereen helemaal happy voor ons hoor.
pi_8451076
quote:
Op woensdag 12 februari 2003 21:10 schreef dutchie het volgende:

[..]

Ik heb het net al even aangegeven, maar nu even wat uitgebreider:
Ik heb maat 38, dus mijn jurk zou je in principe kunnen passen.
Ff snel een plaatje opsnorren.
[afbeelding]
Het gaat om het topje, heb er een slanke rok met split aan de achterkant bij ipv geshowde rok.
Echter is ie toch wel wat duurder dan 600 euro, nl. 750. En voor dat geld heb je bijna geen mooie nieuwe. Wilde dat nl. zelf ook, maar kon maar niet slagen.

bedankt hoor maar ik ben afgelopen zaterdag toch geslaagd voor een schitterende non-official weddingdress.
pi_8453817
Nog 1 nachtje slapen...... en dan is de grote dag !!!!

en ik kan nog maar ff achter mijn computer zitten want mijn aanstaande gaat straks haar jurk (die ze nu gaat halen) in de computerkamer ophangen.... dus dat betekend dat ik er niet meer in mag.....

Nog niet getrouwd en ik mag al niet meer achter mijn computer....

ik begin nu toch wel wat zenuwachtig te worden....

het wordt in ieder geval prachtig weer !! lekker zonnetje ... blauwe lucht... alleen vreselijk koud !!! Zal lekker zijn morgenvroeg met de fotoreportage.... brrrrr...

en nou wil ik mijn konijn !
pi_8454187
quote:
Op donderdag 13 februari 2003 11:56 schreef strandbal het volgende:

en ik kan nog maar ff achter mijn computer zitten want mijn aanstaande gaat straks haar jurk (die ze nu gaat halen) in de computerkamer ophangen.... dus dat betekend dat ik er niet meer in mag.....

het wordt in ieder geval prachtig weer !! lekker zonnetje ... blauwe lucht... alleen vreselijk koud !!! Zal lekker zijn morgenvroeg met de fotoreportage.... brrrrr...

Een hele fijne dag morgen!
Geniet van alle momenten en van elkaar.
Maak er wat moois van.

Ik hoop dat we een mooi verslag met foto's kunnen verwachten!

pi_8454546
quote:
Op donderdag 13 februari 2003 11:56 schreef strandbal het volgende:

Dan weet je meteen hoe het gaat als je getrouwd bent

Ik wens je een hele fijne dag toe! Geniet ervan en we horen het later wel he.

pi_8454739
quote:
Op woensdag 12 februari 2003 21:07 schreef dutchie het volgende:

Die van mij is al te koop!

Ik zou zelf nooit en te nimmer willen dat m'n aanstaande haar jurk later weer verkoopt, vind het juist vreselijk gaaf als je moeder/schoonmoder, oma etc hun trouwjurk nog hebben, m'n eigen oma zelfs met stof van parachuten van Britse paratroopers (getrouwd vlak na de oorlog).

Wil later m'n kids, kleinkinderen nog kunnen laten zien hoe EW en ik getrouwd zijn, lijkt me vreselijk gaaf.

Strandbal, wellicht lees je dit pas naderhand gezien je verhaal, maar veel plezier morgen

donderdag 13 februari 2003 @ 17:05:29 #213
1627 dutchie
Eámanë Súrion
pi_8460601
quote:
Op donderdag 13 februari 2003 12:46 schreef DIGGER het volgende:

[..]

Ik zou zelf nooit en te nimmer willen dat m'n aanstaande haar jurk later weer verkoopt, vind het juist vreselijk gaaf als je moeder/schoonmoder, oma etc hun trouwjurk nog hebben, m'n eigen oma zelfs met stof van parachuten van Britse paratroopers (getrouwd vlak na de oorlog).

Wil later m'n kids, kleinkinderen nog kunnen laten zien hoe EW en ik getrouwd zijn, lijkt me vreselijk gaaf.

Strandbal, wellicht lees je dit pas naderhand gezien je verhaal, maar veel plezier morgen

Ik ben heel nuchter in dat soort dingen. Heb nooit interesse gehad in mijn moeders jurk noch die van mijn schoonmoeder. Ik ga er ook niet van uit dat mijn (schoon)dochter(s) het ooit zouden willen dragen.
Kijk, zoals met dat parachutestof dat is gewoon apart.
Maar de meeste jurken verdwijnen in een koffer of kledingzak op zolder en komen er vergeeld en half vergaan weer uit.
Dan doe ik liever iemand anders er nog een plezier mee, terwijl de jurk nog in zgan-staat is.

Strandbal en toekomstige eega (ookal lees je dit pas na de bruiloft zeer ws), een hele fijne dag morgen en koester elk moment.
Het gevoel die dag is zo uniek, niet te evernaren.
En mocht je zo zenuwachtig zijn dat je je tekst niet meer weet, als de ambtenaar je een vraag stelt gewoon ja zeggen. Dan zit je meestal wel goed.

donderdag 13 februari 2003 @ 20:55:39 #214
2565 Elegantly Wasted
can you handle me?!
pi_8465342
Tussen alle vouw/fröbel en dichtplak handelingen in ff Strandbal en aanstaande een supermooie dag toewensen morgen.
Maak er jullie dag van!
Do you lead, or are you led?
Are you sure that you don't care?
pi_8472991
Wij zijn net in ondertrouw gegaan, en we gaan vanavond lekker uit eten , ik wens iedereen een liefde volle valentijnsdag , veel plezier groetjesss chrisie en aanstaande
DoNt WoRrY Be hApPy 25-07-2003 dan ga ik trouwe
pi_8473177
Gefeliciteerd!! Maak er nog maar een leuke avond van!!
  vrijdag 14 februari 2003 @ 22:59:02 #217
3011 E.T.
hormonaal stuiterballetje
pi_8487887
quote:
Op donderdag 6 februari 2003 13:25 schreef Lois het volgende:
Dat had ik bij ET & Swets' bruiloft moeten hebben, tranen met tuiten heb ik daar gehuild
*grinnik*
dit zie ik nu pas .. Ben ook niet meer zo'n heel fervente lurker hier Zat toevallig van de week nog te denken aan de 'rare' dag die het was. Veel tranen, veel mooie momenten..
De donkere wolk die over mijn leven hing had toch wel een hele mooie gouden rand!

Leuk idee trouwens idd... die zakdoeken!

En verder iedereen nog veel succes bij het voorbereiden van een van de mooiste dagen uit je leven!

I can only please one person per day. Today is not your day. Tomorrow isn't looking too good either.
pi_8491191
quote:
Op vrijdag 14 februari 2003 09:36 schreef chrisie het volgende:
Wij zijn net in ondertrouw gegaan, en we gaan vanavond lekker uit eten , ik wens iedereen een liefde volle valentijnsdag , veel plezier groetjesss chrisie en aanstaande

GEFELICITEERD!!

Enne Strandbal.. jij ook gefeliciteerd.
Je bent nu echt getrouwd!

pi_8492538
Bedankt kleintje, en strandbal GEFELICITEERD met jullie huwelijk, leuke dag gehad we horen het wel, groetjes chrisie
pi_8492591
quote:
Op vrijdag 14 februari 2003 09:50 schreef Koningin het volgende:
Gefeliciteerd!! Maak er nog maar een leuke avond van!!
dank je ,was heel gezellig lekker gegeten , veel bloemen gehad en een hele grote bos rozen van mn aanstaande, ik had een slagroom taart hart laten maken voor hem met de ondertrouw datum er op en er tussen stond dan ik hou van je en er onder onze trouwdatum, en die smaakte ook prima , het was echt een hele leuke dag , ik hoop dat jullie allemaal een leuke dag hebben gehad, groetjes chrisie
  zondag 16 februari 2003 @ 04:03:10 #221
5096 defender
The CUB is back!Time to spam
pi_8510329

Ik ben eergisteren getrouwd, en we zijn het nu aan het vieren

You can fool some of the people all of the time, and all of the people some of the time, but you can not fool all of the people all of the time.
  FOK!fossiel zondag 16 februari 2003 @ 12:02:24 #222
2628 Karin
pi_8511948
Defender en man van harte gefeliciteerd
Leuk die foto's!

[Dit bericht is gewijzigd door Karin op 16-02-2003 12:31]

pi_8512038
quote:
Op zondag 16 februari 2003 04:03 schreef defender het volgende:
[afbeelding]

[afbeelding]

Ik ben eergisteren getrouwd, en we zijn het nu aan het vieren

Gefeliciteerd!!!
♥ ♥ 13-08-2002 ♥ ♥
pi_8521312

DEFENDER EN CHEVROLET!!!!

Eindelijk mag ik het zeggen.
Het is zo moeilijk om het te weten en je mond te moeten houden.
Zal voor jullie helemaal lastig zijn geweest!

Gisteren al IRL gedaan maar dan hier nog maar een keer... van harte!

zondag 16 februari 2003 @ 23:28:35 #225
16266 MissHobje
Dat zou ik ook zeggen!
pi_8526283
quote:
Op zondag 16 februari 2003 20:05 schreef Kleintje het volgende:

DEFENDER EN CHEVROLET!!!!

Eindelijk mag ik het zeggen.
Het is zo moeilijk om het te weten en je mond te moeten houden.
Zal voor jullie helemaal lastig zijn geweest!

Gisteren al IRL gedaan maar dan hier nog maar een keer... van harte!

Helemaal mee eens..........
voor het kersverse bruidspaartje
[b]Hobbelicious is back!
[/b]
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')