abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_8329622
quote:
Op vrijdag 7 februari 2003 07:46 schreef strandbal het volgende:

Ben benieuwd hoeveel mensen het niet droog kunnen houden

Veel gok ik, daar je in februari trouwt
O mamma mamma mamma, O mamma mamma mamma. Sai perche mi batte il corazon?
Ho visto Maradona, ho visto Maradona. Eh, mammà, innamorato son!
A Guinness a day keeps the doctor away
pi_8330442
Mijn jurk zat toppie. Iets te los zelfs.
Mag nu dus echt niet meer afvallen.

Van mijn schoonmoeder nog mooie oorbellen gehad om erbij te dragen!
Dus... wat mij betreft mag de dag komen!
Ik ben er zo goed als klaar voor.

Gisteren zijn we ook geslaagd voor een overhemd in de kleur van de jurk. Heel mooi in dezelfde kleur! Zag er toppie uit!

Nog maar 6 weken... dan zijn we al bijna in het stadhuis...
*bibber*

pi_8331403
Ik kan me ongeveer voorstellen wat je voelt Kleintje, ik heb het nu al en het is pas over 5 maanden. Volgens mij moet ik een week van te voren al beginnen met het innemen van iets kalmerends anders sta ik te stuiteren van de zenuwen. En ondanks dat ik nog 5 maanden heb, schiet ik met de dag meer in de stress omdat ik gewoon niet de perfecte jurk kan vinden. Straks moet ik nog gaan trouwen in mijn jeans
pi_8331469
quote:
Op vrijdag 7 februari 2003 14:09 schreef Little-Angel het volgende:
Ik kan me ongeveer voorstellen wat je voelt Kleintje, ik heb het nu al en het is pas over 5 maanden. Volgens mij moet ik een week van te voren al beginnen met het innemen van iets kalmerends anders sta ik te stuiteren van de zenuwen. En ondanks dat ik nog 5 maanden heb, schiet ik met de dag meer in de stress omdat ik gewoon niet de perfecte jurk kan vinden. Straks moet ik nog gaan trouwen in mijn jeans
http://www.marktplaats.nl/markt/kleding/trouwjurken/11015.htm

Dat is een advertentie van Le Marriage.

Maar kijk eens goed rond op marktplaats.
Er zijn zoveel jurken!

Nog even en dan staat mijn jurk daar ook te koop!

pi_8331663
quote:
Op vrijdag 7 februari 2003 14:12 schreef Kleintje het volgende:

[..]

http://www.marktplaats.nl/markt/kleding/trouwjurken/11015.htm

Dat is een advertentie van Le Marriage.

Maar kijk eens goed rond op marktplaats.
Er zijn zoveel jurken!

Nog even en dan staat mijn jurk daar ook te koop!

Ik heb al op marktplaats gekeken en heb al op sommige advertenties gereageerd. Maar er zijn heel weinig mensen die een maatje 36 hebben en die mijn smaak hebben. Er waren een paar hele mooie jurken maar ik weiger om 600 euro of meer voor een 2e hands jurk te betalen. Dan koop ik voor dat geld liever een nieuwe. Maar ik heb Le Marriage al gemaild en ze hebben ook jurken in mijn prijsklasse en dus gaan we vanavond daar kijken. Hopelijk slaag ik wel vanavond.

Toch bedankt voor de info kleintje.

pi_8381128
quote:
Op vrijdag 7 februari 2003 12:43 schreef DIGGER het volgende:

[..]

Veel gok ik, daar je in februari trouwt

nou..... ik heb net eens gekeken, en volgens mij gaat het reuze meevallen vrijdag !!! Wel koud, maarja, dat konden we ook verwachten..

Nog 4 dagen..... !!!

en nou wil ik mijn konijn !
pi_8381542
Little-Angel, ben je geslaagd vrijdag??
pi_8381614
quote:
Op maandag 10 februari 2003 09:06 schreef Koningin het volgende:
Little-Angel, ben je geslaagd vrijdag??
We zijn vrijdag niet meer weg geweest ivm dichte mist maar afgelopen zaterdag ben ik inderdaad naar Le Marriage geweest maar vond daar niks naar mijn smaak. Uiteindelijk zijn we praktisch bij mij thuis om de hoek een bruidsmodezaak binnen gestapt en daar ben ik geslaagd voor een ivoorkleurige jurk met een sleepje (heel klein) voille (???) over de jurk heen en aan de boven kant en schouderbandjes lila bloemetjes. En een voille sjaal voor over de schouders. Mijn moeder en zusje zijn ook meteen geslaagd voor kleding.
pi_8381744
quote:
Op maandag 10 februari 2003 09:12 schreef Little-Angel het volgende:

[..]

We zijn vrijdag niet meer weg geweest ivm dichte mist maar afgelopen zaterdag ben ik inderdaad naar Le Marriage geweest maar vond daar niks naar mijn smaak. Uiteindelijk zijn we praktisch bij mij thuis om de hoek een bruidsmodezaak binnen gestapt en daar ben ik geslaagd voor een ivoorkleurige jurk met een sleepje (heel klein) voille (???) over de jurk heen en aan de boven kant en schouderbandjes lila bloemetjes. En een voille sjaal voor over de schouders. Mijn moeder en zusje zijn ook meteen geslaagd voor kleding.

pi_8385987
Veders niemand iets geregeld voor hun huwelijk????
pi_8387087
Little Angel... heerlijk dat je geslaagd bent!

Dit weekend hebben wij de bloemen geregeld.
Mijn lief durfde het niet alleen te doen, wilde graag mijn smaak weten en in welke kleuren ik het wilde hebben.

Het boeket wat besteld is lijkt ongeveer hierop:

Maar dan met wat meer hedra erbij en niet die gekke groene bolletjes (die soort rammelaars )

Natuurlijk met corsages en een grotere bruidegomcorsage.

Alles is dus nu zo goed als geregeld!!!!

pi_8388880
Wat een mooi boeket Kleintje! En je gaat al bijna trouwen zeg, nog iets meer dan een maand. Ik moet nog even 4 1/2 maand wachten maar er is dan ook genoeg te regelen nog.
- Fotograaf
- Restaurant
- Kleding bruidegom
- Kleding stiefzoontje
- Kaarten
- Ringen
- Boeket en corsages

Maar eerst ondertrouw en dat is morgen over een week (18e).
En voor de rest is denk ik het zoeken naar een goede maar toch betaalbare fotograaf prioriteit nummer 1, waar we willen eten weten we n.l. al en de kaarten is een weekendje werk denk ik. Ringen willen we in antwerpen halen (of Brussel). Kleding voor mijn hubbie to be is ook niet zo heel moeilijk denk ik, mijn mams gaat met hem mee. En kleding voor mijn stiefzoontje zoek ik twee tot vier weken van te voren. Ik wil hem niet in een pak duwen maar in iets wat wel leuk is maar erg kindvriendelijk. Bloemen moeten denk ik zo iets ls off-white rozen met lavendel bloemetjes worden.

pi_8408958
quote:
Op maandag 10 februari 2003 13:50 schreef Kleintje het volgende:
Little Angel... heerlijk dat je geslaagd bent!

Dit weekend hebben wij de bloemen geregeld.
Mijn lief durfde het niet alleen te doen, wilde graag mijn smaak weten en in welke kleuren ik het wilde hebben.

gewoon een boek meenemen, de bruid het laten doorbladeren en bij elk boeket commentaar laten leveren, zo doe ik het, EW zal dus van te voren niet weten wat ze krigjt als bruidsboeket, maar ik weet dan wel zeker dat ik een boeket haal die ze mooi/leuk vindt.

Dat boek halen deed ik dus zaterdag, informeerde al even naar prijzen van wat boeketten die ik mooi vond en waarvan ik zeker wist dat EW dat ook zou vinden; bleek de mooiste/1e die ik aanwees 500 Euro te kosten

Dat vind ik echt veel te gortig, maar goed ik heb al een paar hele leuke gezien welke EW ook leuk vond voor schappelijkere prijzen.

pi_8409036
quote:
Op maandag 10 februari 2003 15:03 schreef Little-Angel het volgende:
betaalbare fotograaf prioriteit nummer 1
Weet niet wat je budget/begroting is, maar een goeie fotograaf is duur, een goeie fotograaf voor niet al te veel geld is dus vreselijk lastig zoeken.
quote:
de kaarten is een weekendje werk denk ik.
Daar ben ik dus vreselijk lang mee bezig geweest, vele weekeinden, vele mappen door en de ene klaart nog truttiger/oubolliger/meer kamp/kitscheriger/te trendy dan de ander, ik vond het dus erg lastig, verkijk je hier dus nie top, orienteer op tijd.
pi_8409058
quote:
Op dinsdag 11 februari 2003 12:48 schreef DIGGER het volgende:

[..]

gewoon een boek meenemen,

Boek mochten we niet meenemen.
Dus helaas.

Maar goed... het is toch maar af te wachten hoe het boeket zelf is.
Plaatje wat we daar zagen was met compleet andere bloemen, compleet andere kleuren.
Dit plaatje heb ik van internet gerukt, dit is wat ik in gedachten heb. Weet niet of die man daar dat ook in gedachten heeft...

pi_8409436
quote:
Op dinsdag 11 februari 2003 12:52 schreef Kleintje het volgende:

[..]

Boek mochten we niet meenemen.
Dus helaas.

Dat vind ik wel erg vreemd, zou dan ook meteen die bloemist uitlopen naar een andere.
pi_8409506
quote:
Op dinsdag 11 februari 2003 13:10 schreef DIGGER het volgende:

[..]

Dat vind ik wel erg vreemd, zou dan ook meteen die bloemist uitlopen naar een andere.

Dit is verder een goede, maar ja, als je op zaterdag komt en ze hebben dus veel klanten voor bruidsboeketten dan doen ze dat dus niet.

En een andere... moet je wel een andere hebben die goed, betrouwbaar, niet te duur en in de buurt is hebben.

Zo is het toch ook opgelost.
Ik heb er geen problemen hoor, dat ik het weet.

Jubileum moderator dinsdag 11 februari 2003 @ 15:38:37 #193
3660 crew  Lois
*trotse mama*
pi_8413647
Mooi boeket Kleintje! Ik had ook een druppelvorm maar dan met zachtroze rozen en heel veel hedera, ongelooflijk mooi gemaakt door mijn vader. Mijn vader is bloemist (geweest) en mijn grootste wens was altijd dat hij mijn boeket zou maken. Daarnaast had ik wat van die rozen in mijn haar en natuurlijk waren de corsages van dezelfde rozen.

* Lois moet toch maar weer eens haar trouwalbum van zolder opspitten

Ik word helemaal nostalgisch van dit topic.

En als ze lacht, dan lacht de wereld met haar mee....
Eva ♥ en Iris ♥
pi_8413826
nog een paar daagjes en dan gaan we in ondertrouw op valentijn
DoNt WoRrY Be hApPy 25-07-2003 dan ga ik trouwe
pi_8434638
Bwn vorig jaar februari getrouwd, was werkelijk zonder twijfel de mooiste dag van mijn leven. Echt een superdag, ondanks de stromende regen de hele dag...

Sorry, kan het niet laten

What we do in life echoes in eternity
Just relax - It's what Jesus would do
Wat een vrouw!
spits!
pi_8435628
Morgen nog 141 nachtjes slapen en dan is het zo ver!!!! Ben ik gek als ik precies het aantal dagen bij hou of doen meer mensen dat?
  woensdag 12 februari 2003 @ 14:54:39 #197
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_8436224
quote:
Op woensdag 12 februari 2003 14:32 schreef Little-Angel het volgende:
Morgen nog 141 nachtjes slapen en dan is het zo ver!!!! Ben ik gek als ik precies het aantal dagen bij hou of doen meer mensen dat?
Nee hoor, kijk maar eens in Kleintjes signature.
  FOK!fossiel woensdag 12 februari 2003 @ 15:08:54 #198
2628 Karin
pi_8436589
quote:
Op woensdag 12 februari 2003 13:54 schreef Dylan Dog het volgende:
Bwn vorig jaar februari getrouwd, was werkelijk zonder twijfel de mooiste dag van mijn leven. Echt een superdag, ondanks de stromende regen de hele dag...

Sorry, kan het niet laten

[afbeelding]

Geen sorry zeggen als je trouwfoto's plaatst! Ik vind het erg leuk om te zien
pi_8436665
Ik zal mijn trouwfoto's op mijn eigen site plaatsen zo dat iedereen ze kan zien, maar ja eerst moeten jullie (en ik) nog 142 nachtjes wachten.
pi_8437979
Ondanks de scheiding van m'n ouders hoop ik nog ooit te trouwen.

Ook heb ik door hun 'marriage' veel gezien en ook door eigen lange relaties.

Waarom dat papiertje?
Omdat ik bv graag kinderen zou willen, maar er nooit aan zou beginnen, zonder dat ik getrouwd zou zijn.

abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')