quote:Even compleet offtopic : ER!!!
Op donderdag 30 januari 2003 16:23 schreef ElizabethR het volgende:
quote:Heej Lois
Op donderdag 30 januari 2003 16:25 schreef Lois het volgende:[..]
Even compleet offtopic : ER!!!
!
Ik voelde me ff geroepen om toch wel éénmalig op mijn diggiebeeb te reageren vanwege enorme zin an deze 'brouw'loft. Sorry, ik zal het niet meer doen
quote:/laatste keer offtopic:
Op donderdag 30 januari 2003 16:28 schreef ElizabethR het volgende:
Heej LoisIk voelde me ff geroepen om toch wel éénmalig op mijn diggiebeeb te reageren vanwege enorme zin an deze 'brouw'loft. Sorry, ik zal het niet meer doen
![]()
Van mij mag je je suf reageren maar dat weet je wel. Ik reken trouwens op je voor een verslag, foto's en schunnige details van deze geweldige brouwloft.
quote:Krijg je, maar dat mail ik wel
Op donderdag 30 januari 2003 16:29 schreef Lois het volgende:[..]
/laatste keer offtopic:
Van mij mag je je suf reageren maar dat weet je wel. Ik reken trouwens op je voor een verslag, foto's en schunnige details van deze geweldige brouwloft.
quote:Dat doe ik zeker wel, ben nu juist organisatorisch druk, zodat de ceremoniemeester op de dag zelve geen vragen meer heeft en de boel in goede banen kan leiden en wijzelf gewoon kunnen genieten van alles.
Op donderdag 30 januari 2003 14:17 schreef Koningin het volgende:Denk er wel aan dat je van je dag geniet.
Niet dat je je dan ook nog vanalles aan het bedenken bent.
Een voordeel is ook dat we de zaalmanager van de feestzaal, welke ons dus ontvangt, persoonlijk kennen.
quote:Neeeeeee, geen Abrubtum, trouma?
Op donderdag 30 januari 2003 16:23 schreef ElizabethR het volgende:Zolang het maar geen Abruptum wordt
![]()
![]()
Mot ik de goeie man nog CDtjes van Dúchas bezorgen??Hé! Kom jij ook al naar de 'brouw'loft?
Als we nu met zijn allen een hotel boeken, zouden we dan kwantumkorting krijgen??
En ja, Doc en Carine komen ook en ik geloof dat de hotels goed gaan boeren, denk dat er in totaal wel een gast of 40 blijven pitten.
M'n moeder regelt het voor een aantal familieleden, m'n broertje voor een aantal vrienden, enfin Elizabeeb, je hebt het e-mail adres van de ceremoniemeester.
Nog ff over dat kasteel, ik vind die schietbaan erbij wel heeeeeeeeel erg cool
(Vanavond papieren ophalen)
quote:Schunnige details??
Op donderdag 30 januari 2003 16:29 schreef Lois het volgende:
Ik reken trouwens op je voor een verslag, foto's en schunnige details van deze geweldige brouwloft.
Mijn terugkerende nare droom is namelijk:
Bruid & Bruidegom zijn op de avond van het feest straal- en straal bezopen. Niet gewoon dronken, maar echt compleet van het pad af. Heel genant!
Dus DIGGER en EW de hele dag aan de Spa Rood.
yeah right!
Elizabeeb!
quote:
Op donderdag 30 januari 2003 19:12 schreef Elegantly Wasted het volgende:Mijn terugkerende nare droom is namelijk:
Bruid & Bruidegom zijn op de avond van het feest straal- en straal bezopen. Niet gewoon dronken, maar echt compleet van het pad af. Heel genant!
* Lois zou zo graag even om een hoekje komen gluren, al is het alleen al om Diggie in pak te zien
Ach de foto's die jullie natuurlijk in grote getalen gaan neerzetten zullen een hoop goedmaken
quote:Ik ben dus niet de enige die zich hier druk om maakt! *pfew*
Op donderdag 30 januari 2003 19:17 schreef Lois het volgende:
Net als de vraag "hoe moet ik in godsnaam plassen in die enorme jurk?". Ik durfde dus eigenlijk weinig te drinken maar met hulp van mijn getuige en beste vriendin ging dat plassen ook best goed.
Ik kan niet plassen als ik andere hoor. Dus... hoe moet ik plassen als de halve feestzaal met me meegaat om mijn jurk omhoog te houden
quote:Ik kan ook niet plassen in gezelschap dus wij hebben de jurk gewoon uitgetrokken 2 keer. Mijn "dag"duurde ook maar van 2 uur (toen trok ik de jurk aan) tot 11 uur 's avonds dus dat viel best mee. Gelukkig had het restaurant een grote damestoilet en in die ruimte hebben we gewoon de jurk uitgedaan en ben ik in mijn (zeer mooie) lingerie gewoon gaan plassen. Er stond iemand anders voor de deur zodat er eventjes niemand binnen kon komen.
Op donderdag 30 januari 2003 20:06 schreef Kleintje het volgende:[..]
Ik ben dus niet de enige die zich hier druk om maakt! *pfew*
Ik kan niet plassen als ik andere hoor. Dus... hoe moet ik plassen als de halve feestzaal met me meegaat om mijn jurk omhoog te houden
Alleen elke keer al die knoopjes dichtdoen was een rotwerkje, voor de rest was het te doen. En ik kon me gelijk eventjes opfrissen.
quote:Nou, dat weet ik zo net nog niet, even afwachten.
Op donderdag 30 januari 2003 19:17 schreef Lois het volgende:[subAch de foto's die jullie natuurlijk in grote getalen gaan neerzetten zullen een hoop goedmaken
[/sub]
Maar een paar foto's van EW en mij, da's geen probleem natuurlijk (maar wel pas na Honeymoon).
[Dit bericht is gewijzigd door DIGGER op 31-01-2003 12:58]
quote:De hele avond op Spa Rood? Daar ga je zo schunnig van boeren, dat dat geen detail meer is
Op donderdag 30 januari 2003 19:12 schreef Elegantly Wasted het volgende:[..]
Schunnige details??
Hoe schunnig kan je gaan doen van de hele avond Spa Rood?
quote:Een keer een trouwerij meegemaakt dat die kant op ging. Een deel van de gasten was echter nóg veel zatter zodat hun zatheid er bij in het niet viel. Ik was voor het einde weg (had niet veel gedronken), maar op het eind was er nog geknokt was met de eigenaar van de feestzaal en dat soort waanzin.
Op donderdag 30 januari 2003 19:12 schreef Elegantly Wasted het volgende:
Mijn terugkerende nare droom is namelijk:
(de bruidegom van dat huwlijk was er ook op 3 januari j.l. - met z'n nieuwe vriendin; de ex-echtgenoten kunnen het echter nog steeds zeer goed met elkaar vinden overigens)
quote:Een dag te laat...
Op donderdag 30 januari 2003 14:18 schreef U-lerZzZ het volgende:
U-lerZzZ & Chayenn: 1 Feb 2003.
Van harte gefeliciteerd! Jullie zijn vast niet de enige die op 01-02-03 zijn getrouwd. Heb het al van zoveel mensen gehoord! Leuke datum!
Maar goed, van harte! Ik hoop dat de dag jullie heeft gebracht waarvan jullie hoopten dat het zou zijn!
quote:Eventueel offert deze getuige zich wel op
Op vrijdag 31 januari 2003 12:54 schreef Doc het volgende:[..]
...Een keer een trouwerij meegemaakt dat die kant op ging. Een deel van de gasten was echter nóg veel zatter zodat hun zatheid er bij in het niet viel...
P.S. EW en Digger ik had alleen dat eerste kasteel gezien (zie mail van een paar dagen terug), maar kvind de geboekte keuze ook om te smullen.
quote:Sweetheart!!
Op zondag 2 februari 2003 14:43 schreef Sweetheart het volgende:
Eventueel offert deze getuige zich wel opmocht het bruidspaar de spa toch opzij willen zetten.
Maar begrijp ik het nu goed? Jij blijft nuchter om te zien of alles goed blijft gaan
Superidee!
En...*zucht*...ja dat kasteel....ben ik nog een paar dagen 'prinses'.
Heb er alleen gemengde gevoelens over. Ik wil heel graag naar Ierland op honeymoon en lekker 3 weken met Diggie van het land, de rust en elkaar genieten, maar: dat wil zeggen dat onze trouwdag voorbij is en ik geniet zo van de voorbereidingen en de voorpret en het er naartoe leven dat ik helemaal niet wil dat de trouwdag voorbij gaat.
Beetje vaag en niet echt realistisch misschien maar hebben meer aanstaande bruiden/gommen dit?
Ik leef er ook erg naar toe. Zuurtje en ik hebben het er vaak over. Alle keuzes maken we samen, we overleggen heel veel en ik ben van mezelf al een regeltrut, dus ik vind al die voorbereidingen heerlijk.
Maar... wat als het voorbij is? Dan is er opeens een gat. Niets meer om naartoe te leven. Geen voorbereidingen meer. Dan heb je de mooiste dag van je leven gehad. Hm... dan kan je net zo goed doodgaan want een mooiere dag schijn je niet meer te krijgen
Nu heb ik iets om naar uit te kijken, ben dus ook bang dat ik in een zwart gat val, weet niet, moeilijk te omschrijven... maar goed... daar zie ik dus ook tegenop!
quote:hihi ja Uierzz, wat een verrassing.
Op zondag 2 februari 2003 11:49 schreef Kleintje het volgende:[..]
Een dag te laat...
Van harte gefeliciteerd! Jullie zijn vast niet de enige die op 01-02-03 zijn getrouwd. Heb het al van zoveel mensen gehoord! Leuke datum!
Maar goed, van harte! Ik hoop dat de dag jullie heeft gebracht waarvan jullie hoopten dat het zou zijn!
quote:als dat maar geen beproeving gaat worden dan
Op maandag 3 februari 2003 12:33 schreef Elegantly Wasted het volgende:
Wij proberen het 'zwarte gat' op te vullen met een verbouwing na de bruiloft.
quote:En verbouwing?
Op maandag 3 februari 2003 12:33 schreef Elegantly Wasted het volgende:
Wij proberen het 'zwarte gat' op te vullen met een verbouwing na de bruiloft.
Lekker doorgaan met plannen en regelen en je kunt gelijk zien hoe sterk je zojuist gesloten huwelijk is
We kregen gisteren bericht van de ceremoniemeesters, de uitnodigingen waren de deur uit!
Ja, de ceremoniemeesters zouden ze op de bus doen want hun wilden er nog een briefje bij doen... wat zal dat zijn...
En jawel, we hebben al 2 reacties gehad, mensen die de uitnodiging hebben ontvangen.
Echt geweldig leuke reacties.
Woensdag zal ik hier wel een uitnodiging plaatsen zodat jullie weten hoe die van ons zijn.
Nu nog niet, ik wil eerst zeker zijn dat iedereen de uitnodiging binnen heeft.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |